Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Əsl qadınlığın 4 mərhələsi

Bilicilər əsl qadınlığa gedən yolu 4 qovşağa bölüblər. Əgər bu qovşaqlar bir yolun başında birləşsə, onda mükəmməl qadın anlayışı sadəcə kitablarda qalmaz, gerçəkləşər. Amma bəri başdan deyim ki, qeyd etdiyim bilicilər də kişilərdir: onlar qadından hər şeyin yüzdə yüz olmasını istəyər, lakin özləri bunun 50 faizini etsələr, möcüzə baş vermiş olar. İstənilən halda tövsiyələrində həqiqət payı var. Ən azından, yaxşılığa doğru dəyişiklik hansı qadına ziyan edər ki? Elə isə bilicilərin “qadınlıq bölgüsü”nə nəzər salaq.

1. Fiziki mərhələ. Qadın olmağın ilk yolu fiziki mərhələdir. Yəni əvvəla əsl qadın kimi görünməlisən ki, daxilini də ona görə tənzimləyəsən. Ən əsası geyim, davranış, münasibət, danışıq, yeriş bu fiziki mərhələnin təməl daşıdır. Nahaq deməyiblər ki, geyim insanın daxilinin aynasıdır. İnsan həyat tərzinə, tərbiyəsinə əsasən geyinir. Təbii ki vulqar geyimli qadından yüksək qadınlıq mücəssiməsi gözləmək olmaz.
Davamı →

Tarixdə qadına münasibət

Keçmişdə Yunanlarda qadın
İnsan üzərində bir yük. Yeganə istəkləri qadın xidmətçidir. O ancaq evdə xidmət etməlidir. Qadın pisdir. Şeytani varlıqlardan biridir. Digər tərəfdən o əşyadır. Bazarda alınıb-satıla bilir. Mədəni haqlardan yoxsuldur. Azadlığı əlindən alınıb. Miras haqqı yoxdur. Boşanma haqqı yalnız kişiyə verilib. Aristo-«Qadın yaradılışda yarı qalmış bir kişidir». Yunan mifalogiyasında ilk qadının adı «Pandoradır». Torpaqdan və sudan yaradılmışdır. İnsanın başına gələn bütün bəla və fəlakətlərin səbəbi bu qadındır. O pisliklərin saxlı olduğu qapını açmış və onları dünyaya buraxmışdır.

Romada qadın
Atanın öz qız və oğlan uşaqlarını ailəsinə qəbul etmək məcburiyyəti yox idi. Uşaq doğulduqdan sonra atasının ayaqları qarşısına buraxılır,ata əgər onu qucağına alırsa qəbul etmiş olur. Qaldırmasa onu qəbul etmir demək idi.Uşaq oğlandırsa istəyən onu alıb götürürdü. Qız idisə aclıq və susuzluqdan ölüb gedərdi. Ailənin rəisi uşaqlarından istədiyini satar, istədiyini ailədən ixrac edərsi. Kişi istərsə həyat yoldaşını öldürə bilərdi. Boşanmaq 520-ci ilə qədər yox idi. Qadınlar vətəndaş deyildilər.
Davamı →

Qırmızımtıl və ya çəhrayı ana südü

Bəzən analar sinələrindən gələn südün qırmızımtıl çalarda və ya çəhrayı olmasından narahat olurlar. Bu zaman nə edəcəklərini bilmirlər- əmizdirməyə davam etməkmi, yoxsa süd normal rənginə qayıdana kimi fasilə verməkmi? Ana südünün qırmızı olmasının iki səbəbi ola bilər:

1. Döşdə və ya gilə daxilində qan kapilyarlarının partlaması ana südünü qımızımtıl rəngdə olmasına səbəb ola bilər. Ana südündə az miqdarda qanın olması ciddi problem deyil. Lakin anada qan vasitəsilə körpəyə keçə biləcək xəstəliyin mövdculuğu bu halda istisnadır. Ana südünə keçən cüzi qan südün rənginə təsir edə bilər. Ana südündə qanın çoxluğu körpədə qusmaya səbəb olsa belə ciddi narahatlığa səbəb yoxdur. Bu halda həkim və əmizdirmə məsləhətçisinin məsləhətini almaq tövsiyyə edilir.
Davamı →

Ağıllı qadınlardan 10 mühüm məsləhət

Hər şeyi öz axarına buraxın
Artıq baş vermiş hadisənin qarşısını almağın üsulları barədə fikirləşməyin. Hadisə onsuz da baş verib, hər şeyi olduğu kimi qəbul etməyi öyrənin. Hadisənin baş vermə səbəblərini anlamağa və ondan düzgün nəticə çıxarmağa çalışın. Bu, uğur qazanmağın ən vacib qaydalarından biridir.

Sızıldanmayın və taledən şikayətlənməyin
Əgər işləriniz istədiyiniz kimi getmirsə, bu, o demək deyil ki, hər şey pisdir. Həyatda çətinliklər həmişə olur. Müxtəlif vəziyyətlərdə onların öhdəsindən layiqincə gəlməyi öyrənin. Bilin ki, problemləriniz heç kimə lazım deyil, inilti və şikayətlərin sizə kömək etməyəcəyi dəqiqdir. Daha yaxşı olmaq üçün zərərli vərdişlərin qurbanı olmayın.

Baxımlı olun
Makiyajsız da yaxşı görünmək mümkündür. Saçlarınızın, dərinizin qeydinə qalın, sağlam qidalanın və manikür edin. Geyiminiz isə hər zaman səliqli olmalıdır.
Davamı →

Uğurlu kişinin önünü kəsən qadınlar

Hər uğurlu kişinin arxasında bir qadın dayanır, yoxsa daha uğurlu olardı. 

Bir dostum var. Həkimdi. Danışıb gülər, enerjili, ağıllıdı. Gülüşünün arxasında həmişə bir məyusluq hiss edərsən. Sanki hardasa bir sakitlik tapacağına ümid edir. Bir imperiyanı idarə edəcək gücdədi. Amma illərdi eyni yerdə ayaq döyür, uğursuz deyil. Sadəcə, əminəm ki, layiq olduğunu əldə etməyib. İllər əvvəl bir gün dedi ki, bəyəndiyim qəzet-jurnal yazıları vardı, saxlayırdım. Yoldaşım hamısını atıb. Niyə atdığını soruşanda, “evi zir-zibillə doldurursan, nəyə lazımdı” dedi.
— Sən nə dedin? 
— Heç nə, nə deyəydim… Mənim üçün hər şey olan, onun üçün heç nədi. Mənim dəyər verdiyim yazılar onun üçün zir-zibildi. Heç nə demədim. Hər şey aydın deyil?
Möhkəm sarsıldım. Özümü onun yerində təsəvvür etdim. Ətim ürpəndi. 
Davamı →

Ana südü uşağın cinsinə görə fərqli olur

Harvard Universitetinin araşdırmalarına əsasən məlum olmuşdur ki, analar uşağın cinsindən asılı olaraq fərqli süd istehsal edirlər.

Mütəxəssislər ilk öncə südverən 1,5 million inək üzərində müşahidə aparmışdırlar. Məlum olmuşdur ki, dişi dünyaya gətirən inəklər erkək gətirənlərə nisbətdə 453 litr daha çox süd istehsal edirlər. Çünki, dişi inəklərin reproduktiv yaş hədləri daha aşağıdır. Bu səbəbdən daha tez böyüyərək daha çox törəmək imkanları olacaqdır.
Davamı →

Hamiləykən yayılan gözəllik mifləri

“Hamiləykən saç boyanırmı?”, “Manikür çox təhlükəli”, “Hamiləykən dırnaq boyası çəkmək olmaz” – hamilə olarkən bu cür suallar və doğru olmayan mövzular beynimizi qarışdırır. Qulaqdan-qulağa yayılan və yanlış olan bu cür yanaşmanı yox etmək üçün kiçik araşdırma etdik. 

Saç boyanması
Hamilə olarkən saç boyanması geniş müzakirə olunan hallardandır. Bu müzakirənin əsasında saç boyanmasının uşağa və hamiləlik prosesinə ziyanlıdır fikri dayanır. Məhz buna görə də ana olmağa hazırlaşanlar bu müddət ərzində saçlarını boyamaqdan uzaq dururlar.
Davamı →

Qadının əsl yaşını bəlli edən 5 üzv

Qadınlar çox yaşamaq istəsələr də, yaşlanmağı yaxınlarına belə buraxmırlar. Gənclik və gözəlliklərini qorumaq üçün əllərindən gələni edirlər. Məsələn, üz dərisinə qulluq edir, qırış, sızanaq, civzə, bir sözlə, onları çirkin göstərən hər xırda amilə qarşı sərt mübarizə üsullarına əl atırlar. Ancaq özünəqulluqda onlar bədəninin 5 üzvünü, demək olar ki, həmişə unudurlar.

Saçlar – qadın nə qədər yaşlı olarsa, saçları bir o qədər seyrək və solğun olur, tellər getdikcə ağarmağa başlayır və təbii parıltısını itirir.
Davamı →

Uşaqlı ananın mətbəxdə işini asanlaşdıracaq 10 qızıl məsləhət

Sizcə bir qadın üçün ən çətin sual hansıdır? – “Görəsən bu gün nə bişirim?”. Balaca körpəsi olan ananın isə bəzən nəinki bu suala cavab verməyə, heç bəlkə bu sualı ağlına belə gətirməyə zamanı olmur. Bəs evdə “aclıq böhranı” baş verməsin deyə neyləmək olar?

1. Sadə, asan yeməklər hazırlayın və yeməyi uşaq oyaq ikən bişirin. Onu yanınızda yelləncəyə, kürsüyə və ya avtokürsüyə yerləşdirin. Əlinə oyuncaqlar, qab-qacaq verin, özü üçün əylənsin. Yeməyi bişirə-bişirə onunla oynaya və beləliklə iki quşu birdən vurmuş olarsınız: həm yeməyiniz hazır olar, həm də uşaq yatacağı zaman istirahətə sərf etməyə vaxt udarsınız.

2. Hansı ərzaqların və qidaların soyuducuda neçə müddət saxlanılması barədə məlumat toplayın və yeməyi 2-3 günlük bişirin. Beləcə, hər gün yemək bişirmək məcburiyyətində olmazsınız.
Davamı →

Xoşbəxt qadın

ABŞ-dakı «Huffington Post» saytı şəxsi və iş həyatında xoşbəxt olmaq istəyən qadınların etməməsi lazım olan 16 hərəkəti qeyd edib. Saytın araşdırmalarına görə, xoşbəxt olmaq istəyən qadınlar bunları etməməlidir:

1. Tez-tez üzr istəmək.

2. Hər kəsə ''Bəli'' demək.

3.
Qidanı düşmən kimi görmək.

4. Öz vücudunu pisləmək.

5.
Hər gün hündürdaban ayyaqabı geyinmək.

6. Başqa qadınların intim həyatını müzakirə etmək.

7. Super görünməyə can atmaq.

8. Hər şeyin, hətta xəstəliklərin belə cavabını internetdə axtarmaq.

9. Tənha qalmaqdan qorxmaq.

10. Darıxdırıcı dostluqlara davam etmək.
Davamı →