Qaşları gücləndirən 4 təbii üsul

Daha güclü qaşlara sahib olmaq istəyirsinizsə bu təkliflərə qulaq verin ...

Artıq qalın qaşlar çox moda! Bir çox qadınlar dövründə moda deyə incəltdiyi qaşları indi təkrar çıxartma dərdində… İncə qaşların süniliyinin yanında qalın qaşların xarakteristik və təbii duruşu bütün qadınları cəzb etdi. Buna baxmayaraq, bəzi qadınların qaşları çox seyrək, ya da çox gücsüzdür. Baxmayaraq ki, qaşlar üçün də bir çox kosmetik vəsaitlər var, amma bu vasitələr o qədər də sehrli deyil ki, qaşlarınızı yenidən çıxarsın. Bu səbəblə də bir çox qadınlar qaşları çıxardacaq təbii vasitələrə ehtiyac duyur. Yaxşı bunlar nə ola bilər?


Budur qaşlarınızı gücləndirmək üçün tətbiq edə biləcəyininz ən sadə üsullar:

Vazelin

Bir neçə həftə içərisində qaşlarınızda fərq edə biləcəyiniz bir dəyişiklik görmək istəyirsinizsə qaşlarınıza gündə bir neçə dəfə vazelin tətbiq edin. Vazelini diş fırçasıyla qaşlarınıza rahatlıqla tətbiq edə bilərsiniz.

Hind yağı

Hind yağı qıl kökləri üzərində inanılmaz güclü bir təsirə malikdir. Siz də bu təsirdən qaşlarınız üçün faydalanmaq istəsənizsə hind yağını gündə bir dəfə qaşlarınıza tətbiq edin və ardından qaşlarınıza bir neçə dəqiqə ərzində masaj edin. Hind yağını yumadan ən az yarım saat gözləyin.


Aloe vera – Əsl əzvay şirəsi

Gözəlliyin əvəzsiz vəsaitlərindən biri olan aloe vera şirəsi də qaşlar üçün bənzərsiz nemətlərdən biridir. Aloe vera şirəsini gündə bir dəfə qaşlarınıza tətbiq etməklə qısa müddətdə qaşlarınızın artmasını təmin edə bilərsiniz. Eyni zamanda aloe vera şirəsi köməyi ilə qaşlarınız daha parlaq olacaq.

Soğan

Bir çoxlarımızın evindən əskik olmayan soğan qaşlarımız üçün də əvəz olunmaz nemətlərdən biridir. Ehtiva etdiyi yüksək kükürd nisbətiylə qaş istehsalını sürətləndirən soğanı əzin və suyunu bir pambıq vasitəsi ilə qaşlarınıza tətbiq edin. Ən az bir neçə saat ərzində üzünüzü yumayın.

Hazırladı: MushviG.H\Bütün hüquqlar qorunur. Saytda yerləşdirilmiş məlumatdan istifadə etdikdə istinad və müvafiq keçidin qoyulması zəruridir. 

 

10 şərh

Ferbara
Qaşları gücləndirən nə deməkdi? Bir Jiqulini dartıb çəkə bilən güclü qaşlar deməkdi? :))
Ferbara
İdman etdirməklə də qaşları gücləndirmək olar. :)
pascal
Qız rəsmən qaşlarıyla rəqs edir, nə idman? ))
Ferbara
:)) İdmanın aerobika formasıdı. :)
MuSHviG
Zarafatcıl Ferbara. Siz daha yaxşı bilərsiniz qaşları gücləndirmək nə deməkdir, hər halda qadınsız:))
Ferbara
Adətən saçlara güclü deyirik. Amma qaşlar üçün bir az gülməli çıxdı. :)) Öyrəşərik buna da. :)
MuSHviG
Bu məqaləni türk saytına istinad edib hazırlamışam. Həmin saytda da bu cür qeyd etmişdilər. Mənim də heç başım çıxmır belə şeylərdən. Amma arada qarşı cinsi maraqlandıran meqalələr yerləşdirməyə çalışıram. Öyreşseniz yaxşı olar :)))
Ferbara
Qaşları qalınlaşdıran da yazmaq olardı. :)
MuSHviG
Tamam)) növbəti məqalələrdə  fikirlərinizi mütləq nəzərə alacam))