Balıq yağının faydaları haqda

Balıq yağının faydaları nələrdir? Balıq yağı ən çox hansı balıqda olur? Balıq yağı əlavələrinin tərkib hissəsi nələrdir?
Balıq yağının faydaları
Balıq yağı bir çox cəhətdən çox faydalıdır. Ümumiyyətlə ürək və qan dövranı sistemi ilə əlaqədar tövsiyə olunur. Bəziləri balıq yağını təzyiqi və ya qandakı xolesterolu azaltmaq üçün istifadə olunur. Balıq yağı ürək xəstəliklərinin qarşısını almaq üçün də istifadə olunur. balığ yağının faydaları
Tədqiqatın nəticələri balıq yağı həqiqətən xolesterolu azaldır və ürək xəstəlikləri üçün yaxşı olduğunu göstərir. Ancaq əlbəttə ki, həddindən artıq istehlaka gəldikdə, infarkt riskini artırdığı aydın görünür.
Balıq beyin qidası olaraq bilinir, çünki balıq yeyən insanların depresiya, diqqət çatışmazlığı və digər  xəstəliklər üçün yaxşı olduğu göstərilmişdir. Bəziləri balıq yağını göz quruluğu müalicəsi üçün də istifadə edirlər.
Qadınlar ağrılı aybaşı dövrlərinin qarşısını almaq, sinə ağrısını rahatlaşdırmaq, aşağə və yüksək təzyiq, ərkən doğum kimi hamiləlikdə görüləbiləcək problemlərin qarşısını almaq üçün istifadə edirlər.
Balıq yağı, diabet, astma, inkişaf pozğunluqları, hərəkət pozğunluqları, disleksiya, piylənmə, böyrək xəstəlikləri və sümük rezorbsiyası üçün də bir vasitə olaraq istifadə olunur. Koroner arter bypass əməliyyatı üçün qan damarlarının bağlanmasının qarşısını aldığı bilinir.
Hansı balığın içində balıq yağı daha çox yayılmışdır?
Vücudumuzun balıq yağına olan ehtiyacı birbaşa balıq yemək və ya qida əlavələri qəbul etməklə qarşılanır. Omega-3 yağ turşuları kimi faydalı yağları olan balıqlara tuna, tuna, nərə balığı, sardina kimi balıqlar daxildir.
Balıq yağ turşuları birbaşa balıq yeyərək əldə edilirsə, balığın necə hazırlanması çox vacibdir. İzqarada hazırlanmış və ya sobada bişən balıq ürək xəstəliklərinə yaxşı gəlir. Bununla birlikdə qızardılmış və ya sendviç balığında bu yağ turşuları olmur və infarkt riskini artırır.
 
Mənbə: topic.az
 

0 şərh