Yayda sağlam formada qaralmaq üçün nə etməliyik?

Sağlam qaralmaq üçün nələrə diqqət etməlisiniz

Yay aylarında tünd dəri əldə etmək üçün seçilən üsul günəş vannası qəbul etməkdir. Günəşin dərinizə üfüqi olduğu saatlarda günəş vannası qəbul etməyə diqqət edin. Gözəl qaralmaq üçün nə geyindiyinizi nəzərdən keçirin. Unutmayın ki, qayışlı və ya regional dekolteli çimərlik geyimləri və bikinilər dərinizdə izlər qoya bilər. Tez-tez hərəkət edin və bərabər qaralmaq üçün sabit qalmayın.
Gözlərinizi günəşdən qorumaq üçün geniş kənarlı papaqdan istifadə edin. Qaralma, dərinizin nəmini itirməsinə səbəb olur, elastikliyini qoruyub saxlaması və sağlam qalması üçün dərinizi tez-tez nəmləndirici məhsullarla qidalandırın.

Sağlam qaralmaq üçün bunlara diqqət edin!
Qaralmaq gözəldir amma bu yolda ən vacib sərvətiniz olan sağlamlığınızı riskə atmamalısınız. Diqqətsizcə günəş vannası qəbul etmək dəridə yanıqlara, ləkələrə və qabıqlara səbəb ola bilər. Dərinin zədələnməsi güclü qızartı, yanma hissi, qaşınma şəklində özünü göstərə bilər.

«Soyulmadan necə qaralmaq olar?» Sualına cavab axtarırsınızsa, dəri problemlərinin qarşısını almaq və sağlam şəkildə qaralmaq üçün nə etməli olduğunuz olduqca sadədir. Tez qaralmaq üçün günəşə sıx məruz qalmamaq, qaralma prosesini nəzarətli şəkildə yaymaq lazımdır. Günəş və dənizin təsiri ilə dəriniz intensiv olaraq nəm itirir, dərinizin nəm bariyerini dəstəkləmək üçün qoruma təmin edən uyğun məhsullar seçin. Tərkibində süni ətirlər və rəngləndiricilər olan aşılayıcılardan çəkinin, çünki bunlar dərinizə dağıdıcı təsir göstərə bilər. Bol su içərək, təzə tərəvəz və meyvələr yeyərək pəhrizinizlə dərinizin nəm baryerini dəstəkləyin.

Gündən qorunmaq üçün nə cür krem seçməliyik?
Tərkibində günəbaxan və kök toxumu yağı və beta-kerotin mənbəyi olan təbii bronzerlər dərini qüsursuz bir görünüş əldə etmək üçün dəstəkləyir. Tərkibi hind qozu yağlı kremlər dərinin nəm bariyerini dəstəkləyir və onu elastik saxlayır. Zeytun yağı və skualen dərini yumşaldır və canlılıq verir. Tərkibində sintetik ətirlər və rəngləndiricilər olmayan kremləri seçin. 
 

0 şərh