Günəş vannası haqqında hər şey

Yay fəslində günəş vannası qəbul edəndə müəyyən nüanslara fikir vermək lazımdır. Xüsusilə də gün ərzində günəş vannasının neçə saat və günün hansı vaxtlarında qəbul edilməsi vacib məsələdir. Böyüklər saat 4-dən, uşaqlar isə 5-dən sonra günəş vannası qəbul etməlidirlər.
Dermatoloqlar saat 11-dən 16-dək Günəş vannası qəbul etməyi məsləhət görmür, çünki həmin saatlarda ultrabənövşəyi şüalar daha şiddətli olur və dəri daha çox mənfi təsirlərə məruz qalır. Gün vannası qəbul edərkən günəşdən qoruyucu kremlərdən istifadə olunmalıdır.

Günəş işığı müalicəsi və günəş vannası qəbul etmə qaydaları.

Son zamanlar qaralmaq dəriyə qulluqun əsas elementlərindən birinə çevrilib. Dəblə ayaqlaşmaq üçün qadınlar daim solaryuma gedirlər.
Salonlarda və bərbər salonlarında insanlar neçə dəqiqə günəş vannası qəbul etdiyinizi, hansı dozada ultrabənövşəyi şüa qəbul etdiyinizi izləyirlər. Qızlar və oğlanlar şəhər çimərliyinə gedəndə günəşin altında uzanır və hansı dozanın olduğunu hesab etmirlər günəş şüaları alırlar. Bütün günü altında islanırlar qızmar günəş və onların yandıra biləcəyini düşünməyin. Günəş şüaları faydalıdır amma müəyyən vaxt və müəyyən miqdarda. 

6 yaşına qədər olan uşaqları havaya çıxaranda Günəşdən qorunmaq üçün başına geniş diametrli papaq taxılır, açıq rəngli nazik materialdan qolları və ayaqları örtən paltarlar geyindirilir, üz və əl dərisinə isə xüsusi qoruyucu kremlər çəkilir

Günəş vannası ultrabənövşəyi şüaların təsirindən dərinin dərin qatlarında melonin toplanmasını çoxaldır, yəni dəri əvvəlki rəngindən daha tünd olur. Günəş şüalarından artıq istifadə etdikdə dəridə sekresiyanın artması səpgilərə, eritremiya və suluqların əmələ gəlməsinə aparıb çıxara bilər”

 

 

 

 

Günəş şüalarının faydaları nələrdir?

Günəş vannası qəbul edərkən orqanizm D B vitamini istehsal edir böyük rəqəm. Bu vitaminin olmaması böyüməni ləngidir, əzələlərdə və dayaq-hərəkət sistemində problemlər yaradır. D vitamini bir çox qidada olur.
Günəş yanığı zamanı onun miqdarı artır.
Bir çox mütəxəssis günəş şüalarının uşaq və yeniyetmələrin sümüklərinin böyüməsi zamanı onlara faydalı olduğunu iddia edir.
Ultrabənövşəyi şüalar verən vitamin ürək xəstəliklərinin qarşısını alır. Onların arasında aritmiya, miokard infarktı, angina pektorisi, hipertoniya var.
Vücudunuz bu vitamini müntəzəm olaraq qəbul edərsə, diabet və osteoporoz riskiniz bir neçə dəfə azalacaq.
Sağlamlıq mütəxəssisləri D vitamini olan kalsiferolun yaraları sağaltmaqda və bakteriyalarla mübarizədə əla olduğunu qeyd ediblər.
Günəşdə bir müddət qalmaq bir çox təhlükəli virus və bakteriyaları öldürə bilər.
Çöldə buludlu olanda əhval-ruhiyyə də pis olur. Amma günəş parlayırsa, biz də pozitivik.
Ultrabənövşəyi şüalara məruz qalması səbəbindən bədən məsul olan serotonin istehsal edir yaxşı əhval və stressin qarşısının alınması. Tətildə olarkən insan pis şeylər haqqında düşünmür.

 

 

Nə vaxt günəş vannası qəbul etmək daha yaxşıdır

Günəş vannası səhər saat on birdən əvvəl bitməlidir. Bu müddətdən sonra günəşdə olmaq deyil ən yaxşı seçimdir. Günəş vannası qəbul etmək üçün də əlverişli vaxt 16.00-dan 19.00-a qədərdir.
Müxtəlif vaxtlarda günəş vannası qəbul etsəniz, daxili orqanlarınıza müsbət təsir edərsiniz. Səhər qaraldığınız zaman günəş şüaları beyninizə, sinir sisteminə, tənəffüs sisteminə və hiss orqanlarınıza faydalı təsir göstərəcək.
Səhər saat ondan on birə qədər olan müddətdə — günəş həzm sisteminin işinə müsbət təsir göstərəcəkdir.

Ultrabənövşəyi radiasiyanın zərəri nədir

Yəqin ki, bilirsiniz ki, həzz mötədil olduqda daha yaxşıdır, əks halda bədən zərər görəcək. Günəşdə uzun müddət qalmaq yanıqlara və digər problemlərə səbəb ola bilər.
Günəş vannası qəbul etməyi sevənlər tez-tez günəş vurmasından əziyyət çəkirlər, bu da temperaturun qırx dərəcəyə qədər yüksəlməsi ilə özünü göstərir. Həmçinin, vurulduqda başı ağrıyır, insan zəifləyir, huşunu itirə bilər.
Beləliklə, davamlı təkrarlanan günəş yanıqları səbəbindən melanoma kimi dəhşətli bir xəstəliyin inkişafı mümkündür. Bu xəstəlik onkoloji sayılır, melanomadan ölürlər.
Günəşə uzun müddət məruz qalma ilə insanlar tez-tez retinal yanıqlar alırlar. Bundan sonra görmə qabiliyyətinin bərpası prosesi çox çətindir. Ən təhlükəli şüalar sudan əks olunan şüalardır.
Unutmayın ki, ürək xəstəliyi ilə həkimlərin nəzarəti altında olmaq və ehtiyatla günəş altında olmaq lazımdır.
Ürək xəstəliyi olan şəxslər saat on birdən on altıya kimi qızmar günəş altında qalmamalıdırlar.

Hər kəs Günəşin Yerdəki bütün həyatın mənbəyi olduğunu bilir. Planetimizdə yaşayan bütün canlıların mövcudluğunda və inkişafında günəşin mühüm rolunu qiymətləndirmək olmaz. Günəş şüaları dünyamızın bütün sakinləri üçün mütləq lazımdır: bitkilər, heyvanlar və əlbəttə ki, insanlar. Demək olar ki, hər kəs çimərlikdə isti günəşə hopmağı, piknik etməyi və ya sadəcə onun şüaları altında oturmağı sevir. Eyni zamanda, çoxsaylı KİV-lər günəşin insan orqanizminə dağıdıcı təsiri ilə bağlı açıqlamalarla doludur, ona görə də günəş vannasının fayda və zərərlərini anlamaq lazımdır.

Günəş şüalarının əsas üstünlüyü ondan ibarətdir ki, onlar bir çox patogen virus və bakteriyaları məhv edir, eyni zamanda insan orqanizmində mənfi amillərə qarşı qoruyucu immun reaksiya yaranır. Qızılı qəhvəyi dəri tonu, dərialtı piqment sayəsində bədənin əsas qoruyucusu, insan çoxsaylı xəstəliklərə qarşı durmağa kömək edən daxili enerjini saxlayır. Ultrabənövşəyi şüalar insan həyatı üçün zəruri olan D vitamininin əmələ gəlməsinə səbəb olur və bu vitamin orqanizmdə əksər metabolik proseslərdən məsuldur. D vitamini çoxlarının udulmasına kömək edir mineral maddələr, gücləndirilməsi sümük toxuması, antibakterial təsirə malikdir, ona görə də gündəlik günəşə məruz qalmaq insanlar, xüsusilə yaşlılar üçün son dərəcə faydalıdır ki, bu da günəş vannasının fayda və zərərlərini nəzərə aldıqda vacibdir.

Tutqun, buludlu havalarda insanların əksəriyyəti şüuraltı olaraq özlərində əhval-ruhiyyənin, canlılığın və güc itkisinin əhəmiyyətli dərəcədə azaldığını görürlər. Günəş işığının təsiri ilə insan orqanizmin bioloji ritminə cavabdeh olan “xoşbəxtlik hormonu” adlı maddə olan serotonin istehsal edir. Serotonin üzərində faydalı təsir göstərir emosional vəziyyət, əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırır. Bundan əlavə, ultrabənövşəyi şüalar vazodilatasiya səbəbiylə qan dövranını mükəmməl şəkildə yaxşılaşdırır, bunun nəticəsində dəridə son dərəcə effektiv təsir göstərir, yaralar sağalır, sızanaqlar yox olur, dəri sağlam və elastik olur.

Ancaq günəş vannasının faydaları və zərərləri həmişə yaxındır. Bir qayda olaraq, həddindən artıq günəşə məruz qalmanın ilk əlamətləri dəridə görünür, sonradan müxtəlif patologiyalara səbəb ola bilər. Uzun müddət günəşə məruz qaldıqdan sonra dəridə qızartı və yanma əmələ gəlir, dərinin daha da soyulması, günəş yanığı aldığınızı göstərir. Günəş yanığı bədənin ultrabənövşəyi radiasiyaya qarşı qoruyucu reaksiyasıdır, sonradan həddindən artıq radiasiya ilə dəri hüceyrələri kövrək olur, dəri qocalır, mol və yaş ləkələrinin görünüşü ilə reaksiya verir. Bədxassəli melanoma və ya dəri xərçəngi ultrabənövşəyi şüaların həddindən artıq çoxluğunun birbaşa nəticəsi ola bilər. Bu xəstəlik ölümcül ola bilər. Bundan əlavə, günəş əlavə göz təhlükələri yaradır, xüsusən qardan, ağ qumdan və ya sudan əks olunan günəş işığı. Əgər uzun müddət başı açıq halda qızmar günəş altında qalsanız, beynin fəaliyyətinə mənfi təsir göstərən müxtəlif şiddətdə günvurma keçirə bilərsiniz. Görünür istilik, sürətli ürək döyüntüsü, ürəkbulanma, huşun itirilməsi baş verə bilər.

Özünüzü qorumaq üçün mənfi təsir günəş işığına məruz qaldıqda, müvafiq tədbirlər görmək vacibdir: başınızı çətir və ya papaq ilə qoruyun, günəş eynəyi istifadə edin, istifadə edin xüsusi vasitələr Tan üçün. İlk günlərdə kölgədə olmağa çalışın — bir çardaq və ya ağacların altında, sonra günəş işığı səpələnəcək, bu da birbaşa şüalara məruz qalmamağa kömək edəcəkdir. Günəş vannasının faydaları və təhlükələri haqqında söhbəti bitirərək, əlavə etmək lazımdır — günəşə uzun müddət məruz qalma insanlar üçün kontrendikedir. yüksək təzyiq və anemiya. Təhlükəsizlik qaydalarına əməl edin və günəş sizə sağlamlıq və sevinc bəxş etsin.

İstifadə qaydaları müalicəvi xüsusiyyətlər şəfa və istiləşmə məqsədi ilə Günəşin hava və parlaq enerjisi. V. və S. v. klimatoterapiyanın əsasını təşkil edir. Onlar bir ləyaqətin vacib elementidir — toyuqlar. müalicə. Onlar gündəlik şəraitdə də istifadə edilə bilər (həkim tövsiyəsi ilə).

Hava hamamları. Təmiz hava bütün və ya qismən çılpaq bədənə təsir göstərir; hava hamamlarının forması da sözdə deyilir. uzun müddət qalmadan ibarət olan veranda müalicəsi açıq verandalar; eyni zamanda xəstələr mövsümə uyğun geyindirilir (soyuq havada isti yorğan, yataq çantalarından istifadə edirlər). Hava hamamları zamanı sərbəst hərəkət edən hava dərinin sinir uclarını qıcıqlandırır, nəfəs almağı və qanın oksigenləşməsini yaxşılaşdırır. Eyni zamanda, oksidləşdirici proseslərin intensivliyi artır və əzələ və sinir sistemləri tonlanır, bədənin termorequlyasiya sistemləri hazırlanır; iştah artır, yuxu yaxşılaşır. Hava hamamları, havanın artan miqdarda oksigen ehtiva etdiyi yerlərdə xüsusilə faydalıdır, doymuşdur dəniz ulduzları, yüngül hava ionları və s.

Hava hamamları həkim tərəfindən təyin edilir. Bədəni gücləndirmək, xüsusən uşaqlar üçün, ətraf mühitin mənfi təsirlərinə qarşı müqaviməti artırmaq (bax: Bədənin sərtləşməsi), həmçinin bir sıra xəstəliklər, xüsusən də ağciyərlərin və digər orqanların vərəmi, qanazlığı və funksional fəaliyyəti üçün tövsiyə olunur. xəstəliklər sinir sistemi, nekry ürək-damar xəstəlikləri və s Əks göstərişlər: kəskin febril xəstəliklər, revmatizmin kəskinləşməsi, xroniki. oynaqların iltihabi xəstəlikləri, nevrit və miyozit.

Hava hamamları isti (t ° 22 °-dən yuxarı), sərin (* ° 17-20 °) və soyuq (° 17 °-dən aşağı) ola bilər. Hava hamamlarının gedişi 20 ° -dən yuxarı hava istiliyində başlayır; prosedurların müddəti əvvəlcə 10-15 dəqiqədir, sonra gündəlik 10-15 dəqiqə artırılır. və 14 / g — 2 saata gətirildi. Sərin vannalar əvvəlcə 3-7 dəqiqə qəbul edilir, sonra onların müddəti gündəlik 3-5 dəqiqə artırılır. və 25-60 dəqiqəyə çatdırın. Havanın temperaturu 17 ° -dən aşağı olan hava vannaları qəbul edərkən yüngül fiziki məşqlər edilməlidir. hipotermiyadan qaçınmaq üçün məşq edin. Soyuq hava vannaları təlim keçmiş insanlar üçün tövsiyə olunur, onların müddəti 7-20 dəqiqədən çox olmamalıdır. Hava hamamları soyuqluq hissi və ya «qaz qabarcıqları» görünənə qədər qəbul edilməməlidir. Veranda müalicəsi ilə havada sərf olunan vaxt 2-3-6 saatdır, bəzən gecə-gündüz verandada qalmaq məsləhətdir.

Günəş vannası qəbul etmək. Günəş şüalarının tərkibi və insan orqanizminə təsiri heterojendir. Günəş radiasiyası görünən (işıq) və gözə görünməyən infraqırmızı və ultrabənövşəyi şüalardan ibarətdir. İşıq şüaları ch. arr. ətraf aləmin qavranılması üçün zəruri olan rəng hisslərinə səbəb olan gözün retinasında. Bədənin toxumalarına nüfuz edən və termal təsir göstərən infraqırmızı şüalar dərinin şüalanmış sahəsinin temperaturunu artırır. Ultrabənövşəyi şüalar mürəkkəb bioloji xüsusiyyətlərə malikdir. hərəkət (bax Günəş yanığı).

Günəş vannaları bir sıra dəri xəstəlikləri, oynaqlar, radikulitlər, nevritlər, sümük və oynaqların vərəmi və s.xəstəliklər, xroniki kəskinləşmə zamanı həkim təyin etdiyi kimi istifadə olunur. ağciyər xəstəlikləri, getdi.- kiş. yol və s. Günəş vannaları ümumi (bütün bədənin şüalanması) və yerli (bədənin bir hissəsinin şüalanması) ola bilər. Şüalanma zamanı Günəşin ümumi radiasiyası istifadə olunur, kənarları birbaşa günəş işığına məruz qalmadan, binanın divarlarından, yerin səthindən əks olunan səpələnmiş radiasiyadan (kölgədə, birbaşa günəş işığına məruz qalmadan) ibarətdir. su və s. Səpələnmiş radiasiya (mavi səmadan) birbaşa və daha yumşaq şüalardan daha az ultrabənövşəyi şüaları ehtiva edir. Sağlam yetkinlərin günəşə məruz qalması (birbaşa radiasiya) 5 dəqiqədən başlayır. və tədricən hər biri 5 dəqiqə əlavə edərək, ümumi vəziyyəti, hazırlığı və sərtləşmə dərəcəsini nəzərə alaraq 40 dəqiqəyə qədər artırın. Diffuz radiasiya halında, hamamlar əvvəlcə 10 dəqiqə qəbul edilir, prosedurun müddəti 1-2 saata qədər artır. isti havada. Günəş vannası divanda uzanaraq və ya şezlonqda oturaraq, günəşə məruz qalaraq qəbul edilməlidir. Günəş vannası qəbul etməzdən əvvəl hava vannası qəbul etmək məsləhətdir. Birbaşa şüalanma halında başınızı çətir və ya qalxanla örtməlisiniz. Gözlərinizi qorumaq üçün tünd eynəkdən istifadə etməlisiniz (gözün selikli qişası konyunktivadır, qoruyucu buynuz təbəqəsi yoxdur, radiasiyaya dəridən daha həssasdır və onun iltihabı baş verə bilər). Aç qarına, yeməkdən dərhal əvvəl və sonra günəş vannası qəbul etmək tövsiyə edilmir. Kölgə ilə günəş vannası qəbul edin, bundan sonra üzmək və ya duş qəbul etmək olar. Çimdikdən dərhal sonra günəş vannası qəbul etmək tövsiyə edilmir. Nekri xəstəliklərdən sonra zəifləmiş insanlarda dərinin ultrabənövşəyi şüalara qarşı həssaslığı artır. Tez-tez belə artan həssaslıq şimallılarda, günün çox hissəsini qapalı otaqlarda keçirmək məcburiyyətində qalan insanlarda, yeniyetmələrdə, yaşlılarda, hamilə qadınlarda və xüsusilə gənc uşaqlarda müşahidə olunur.

Uşaqlar günəş vannası qəbul edərkən xüsusilə diqqətli olmalıdırlar. Uşağın başı panama tərəfindən qorunmalıdır; istilər gələndə uşaqlar dərhal məruz qalmamalıdırlar: əvvəlcə şort və yüngül köynəkdə, sonra şort və köynəkdə, yalnız bundan sonra — yalnız şortda və panama papağında gəzməlidirlər. Həddindən artıq istiləşmənin və həddindən artıq ultrabənövşəyi radiasiyanın qarşısını almaq üçün vaxtaşırı radiasiyanı kölgədə istirahətlə əvəz etmək lazımdır (bax: Uşaq bağçası yaşı, məktəbəqədər yaş). Ultrabənövşəyi şüaların təsiri cənubda, dağlarda daha güclüdür. Cənubda istirahət edən şimallılar günəş vannası qəbul etməlidirlər səhər saatlarında, və tor örtüyü altında və ya buludlu günlərdə, yer hl-ə çatdıqda nazik bir kölgədə günəş vannası qəbul etməyə başlamaq daha yaxşıdır. arr. diffuz günəş radiasiyası. V orta zolaq və əkin. rayonlar ən yaxşı vaxt 11-13 saat günəş vannası qəbul etmək üçün. 55-65 yaşlı insanlar üçün 20-30 dəqiqədən çox olmayan şüalanma tövsiyə olunur, 65 yaşdan yuxarı insanlar birbaşa günəş işığına məruz qalmamalıdır. Onlar üçün saat 11-ə qədər kölgədə olan hava vannaları daha faydalıdır. səhər və ya 16-17 saatdan sonra. Ultrabənövşəyi şüaların orta dozaları dərinin bərabər qaralmasına səbəb olur.

Həddindən artıq radiasiya bədənə mənfi təsir göstərir, dərinin günəş yanığına səbəb olur, bəzən nekroz, istilik vurması, əsəbilik, yorğunluq, baş ağrıları, yuxusuzluq, qızdırma, bəzi xəstəliklərin kəskinləşməsi ilə müşayiət olunur. V. və S. v. qəbul eləmək yay vaxtı estakadalar üzərində xüsusi talvarların düzüldüyü çimərliklərdə, solaryumlarda, parklarda yerləşən aerozollarda, çay sahillərində, su anbarlarında, xüsusi verandalarda. V qış vaxtı kurortlarda hava vannaları üçün izolyasiya edilmiş iqlim pavilyonlarından, günəş vannası qəbul etmək üçün isə ultrabənövşəyi şüaların keçməsinə imkan verən xüsusi filmlə örtülmüş verandalardan istifadə edirlər. həmçinin bax

Günəş olmasaydı, Yerimiz soyuq və dumanla örtülmüş tutqun bir yer olardı. Günəş bütün canlılara işıq və istilik verir. Sehrli təsiri sayəsində çiçəklər açılır, quşlar oxuyur, uşaqlar gülür. Ancaq o, yalnız işıq və istilik vermir, onun enerjisi insanlara sağlamlıqlarını əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırmağa kömək edir. Sadəcə günəş vannası qəbul etmək kifayətdir!

Qədim insanlar çox şey bilirdilər sehrli güc günəş, hətta təbabətin “atası” Hippokrat deyirdi ki, günəş bir çox xəstəliyə dərmandır və günəş yanığı olmayan solğun dərisi olan insanlar tamamilə xəstə sayılırdı. Günəşin olmaması ümumi rifah üçün pisdir və xüsusilə raxit xəstəliyinə tutula bilən uşaqların sağlamlığı üçün zərərlidir.

Ancaq insanlar və heyvanlar günəş enerjisini təkcə işıq şüalarından deyil, həm də bitkilərdən alırlar. Buna görə də, pəhrizinizin altmış faizi bitki mənşəlidirsə və günəş vannası qəbul edirsinizsə, o zaman əla sağlamlıq əldə edəcəksiniz!

Xüsusilə günəş vannası qəbul etmək kimlərə fayda verəcək

Hazırda helioterapiya — günəşlə müalicə geniş vüsət almışdır. Ancaq həyata keçirildikdə, tədbirə riayət etmək lazımdır, çünki insan bədəni günəşin enerjisini düzgün qəbul etməyə vərdiş etməlidir.

Günəş şüaları olduqca güclü qıcıqlandırıcıdır.

İnsan bədəninə təsir edərək, bir çox fizioloji göstəricilərdə dəyişikliklərə nail olurlar:

  • bədən istiliyini artırmaq;
  • tənəffüsün tezliyinə və dərinliyinə təsir edir;
  • qan damarlarını genişləndirmək, qan dövranını artırmaq;
  • tər vəzilərinin işini gücləndirmək;
  • metabolik prosesləri aktivləşdirir.

Helioterapiyanın nəticəsi sinir sisteminin və maddələr mübadiləsinin vəziyyətində yaxşılaşma olacaq. Bu da öz növbəsində işi stimullaşdıracaq daxili orqanlar, əzələ performansı və toxunulmazlığı yaxşılaşdırır.

Hava və günəş vannaları tənəffüs sistemi xəstəlikləri olan insanlar üçün, o cümlədən pnevmoniyadan sonra bərpa terapiyası kimi tövsiyə olunur. Onlar həmçinin qan xəstəlikləri, metabolik pozğunluqları olan insanlar üçün faydalıdır — piylənmə və s., nevroloji xəstəliklər və bir çox başqaları.

Kişilər yəqin ki, gündüz səma cisminin enerjisinin sperma istehsalına təsir etdiyini və cinsi aktivliyi artırdığını bilməkdə maraqlı olacaqlar. Buna görə də, xüsusilə yayda çimərlik tətili kurort romanslarının sayı o qədər çoxdur.

Bundan əlavə, günəş şüaları sizi canlılıqla doldurur və əhvalınızı yaxşılaşdırır. Yaz aylarında bir insan nadir hallarda ümidsizlik və depressiyaya tab gətirir, lakin gülümsəmə və şən əhval-ruhiyyə daha tez-tez görünür.

İsveçrədə hazır klinikalar var bütün il boyu vərəm, astma, qan azlığı, podaqra və günəş enerjisi ilə qidalanan yalnız hava vannaları və otlar ilə uğurla müalicə olunan digər xəstəlikləri olan xəstələri götürün.

Qaraciyərdən sui-istifadə qan xəstəliyi — anemiya və lösemi, bədənin müdafiəsinin zəifləməsi, endokrin xəstəliklər kimi kədərli nəticələrə səbəb ola bilər.

Qaralama qadağandır:

  • tiroid xəstəliyi olan insanlar;
  • aktiv vərəm ilə;
  • ürək xəstəliyi ilə;
  • hipertansiyon;
  • mərkəzi sinir sisteminin xəstəlikləri, migren.

Odur ki, günəş vannası qəbul etməkdən faydalanmaq istəyənlər ilk növbədə öz həkimlərinə müraciət etməli və radiasiya dozalarının tədricən artırılmasına əməl etməlidirlər. Buna da diqqət yetirməyə dəyər iqlim əraiti ərazi, radiasiya intensivliyi və yaş.

Sağlam insanlar üçün 10 dəqiqə ərzində günəş vannası qəbul edilməlidir, gündəlik dozanı 5 dəqiqə artıraraq, gün ərzində üç saata qədər artırın. Bu vəziyyətdə hər saat on beş dəqiqə kölgədə istirahətə getməlisiniz. Yaxşı, günəşdə əks göstəriş olanlar üçün hava hamamı mükəmməldir.

Yayda helioterapiya üçün ən yaxşı vaxt axşam saat 8-dən 23-ə qədər, payızda isə 11-dən 14 saata qədərdir.

Şimalda və cənubda yaşayan insanların orqanizmləri günəş şüalarına fərqli reaksiya verirlər. Şimallılar onlara daha çox həssasdırlar, buna görə də günəşə məruz qalmaqda daha diqqətli olmalıdırlar. Açıq saçlı və çox solğun dərili insanlar da günəşdən ehtiyatlı olmalıdırlar.

Hava hamamlarını qəbul etməyin faydalarının daha nəzərə çarpan olması üçün bəzi sadə qaydalara əməl etməlisiniz:

  • helioterapiya su prosedurlarından əvvəl aparılır;
  • günəşdə qaldığınız müddətdə odekolon və qələvi sabunu gündəlik həyatınızdan xaric edin;
  • acsanız və qarnınız tox olarsa, qaralmayın, səhər yeməyindən sonra ən azı otuz dəqiqə keçməlidir;
  • baş kölgədə olmalıdır;
  • günəş vannası qəbul edərkən siqaret çəkə və yata bilməzsiniz;
  • Yağlar və günəşdən qoruyucu vasitələrdən istifadə edin, lakin günəşdə qalma müddətini uzatmaq üçün istifadə etməyin.

Hamam qəbul edərkən, özünü diaqnostika daim aparılmalıdır. Qaralmadan imtina dərinin şiddətli qızartı və yanma hissi kimi xoşagəlməz hisslər ola bilər. Bu zaman zədələnmiş nahiyələrə dərhal kefir və ya qatıq, yaxud günəş yanığından sonra istifadə edilən pantenol tərkibli məhsulların tətbiqi tələb olunur.

Qadınlar dərilərini əlavə olaraq bolca nəmləndirməlidirlər, çünki günəş tez bir zamanda dərinin qurumasına və susuzlaşmasına səbəb ola bilər və vaxtından əvvəl qocalmağa səbəb ola bilər.

Kiçik uşaqlar üçün günəş vannası qəbul etmək

Günəşə məruz qalma uşaqlarda bir çox xəstəliklərin əla qarşısının alınmasıdır. Raxit kimi təhlükəli bir xəstəliyin inkişafının qarşısını alırlar. Ancaq uşaqlar günəş vannası qəbul edərkən çox diqqətli olmalıdırlar, xüsusən də yeni doğulmuşlar.

Birinci yaşa qədər uşaqlar birbaşa şüalar altında dayana bilməzlər, onlara yalnız chiaroscuro göstərilir. Eyni zamanda, havada rahat qalmaq üçün temperatur ən azı 23 dərəcə olmalıdır. 

Yenidoğulmuşlar və uşaqlar üçün bu cür hamamların müddəti altı aya qədər, 3 dəqiqədən tədricən 10-a qədər artır. Altı aydan və daha böyüklərdən, müddəti yarım saata qədər artır. Tövsiyə olunan kurs 25-30 prosedurdur.

Helioterapiya günəş radiasiyasının qismən və ya tamamilə çılpaq insana müalicəvi təsiridir. Prosedurlar immunitet sistemini gücləndirir, qan damarlarına, əzələlərə və digər toxumalara müsbət təsir göstərir, ümumi gücləndirici təsir göstərir, əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırır.

Günəş vannası qəbul etmək üçün göstərişlər və əks göstərişlər

D vitamini hipovitaminozu, yüngül hipertoniya, qeyri-aktiv revmatizm, iltihablı xəstəliklər: ağciyərlər, mədə-bağırsaq traktları, böyrəklər, oynaqlar, sinir sistemi (lakin kəskinləşmə zamanı deyil!), Gut, piylənmə, nevrozlar ilə günəş vannası qəbul edilir.

Ancaq bir sıra əks göstərişlər var, bunlar: ultrabənövşəyi radiasiyaya qarşı yüksək həssaslıq, alevlenme zamanı bütün xəstəliklər, vərəm, tirotoksikoz, malyariya, romatoid artrit, sistemik lupus eritematoz, skleroderma; 1,5 yaşdan kiçik uşaqları şüalandırmaq tövsiyə edilmir.

Günəş işığına məruz qaldıqda ilk növbədə dəriyə qan axını baş verir (infraqırmızı şüaların təsiri və görünən hissələr spektr), 6-12 saatdan sonra dəri davamlı qırmızı rəng əldə edir (orta dalğalı ultrabənövşəyi radiasiyanın təsiri). 3-4 gündən sonra qızartı azalır və dərinin üst təbəqəsi soyulmağa başlayır; eyni zamanda, uzun dalğalı ultrabənövşəyi radiasiyanın səbəb olduğu aşılayıcı (piqmentasiya) görünür.

Helioterapiya necə aparılır?

Helioterapiya necə aparılır? Günəş vannası açıq yerlərdə və ya diffuz şüalanma yaradan panjurlu tentelər altında həyata keçirilir; estakadanın hündürlüyü 45-50 sm olmalıdır.İsti yay günlərində estakadanın həddindən artıq istiləşməsinin qarşısını almaq üçün estakadanın ayaq ucu günəşə doğru, sərin aylarda günəş şüalarının eninə eninə yerləşdirilir. İnsanın başı kölgədə olmalı və gözlərinə gün eynəyi taxılmalıdır.

Sonuncu haqqında bir az daha ətraflı. Küçə distribyutorlarından ucuz dəbli eynəklər alarkən, çox vaxt görmə qabiliyyətinizə zərər vurma riski ilə üzləşirsiniz, çünki bunlar ultrabənövşəyi radiasiyanı tutmayan şüşədən hazırlanır. Eyni zamanda, tünd eynək altında olan göz bəbəkləri həmişə refleksiv şəkildə genişlənir və ultrabənövşəyi dalğalar onların içərisindən böyük miqdarda keçərək, işıq siqnallarının qəbuluna cavabdeh olan gözlərin tor qişasını «yandırır». Keyfiyyətli gün eynəklərində UVB etiketləri olmalıdır, lakin onların mövcudluğu saxtakarlıqdan qorunmağa zəmanət vermir. Gözlərinizi, məsələn, şapkanın kənarı ilə örtməklə qorumaq daha yaxşıdır.

Günəş vannası qəbul etmək vaxtı

Səhər 8-dən 11 saata qədər yarım saatdan sonra — səhər yeməyindən bir saat sonra ən azı 20C hava istiliyində günəş vannası qəbul etmək tövsiyə olunur. Onlar vaxtın yarısını arxası üstə, yarısını isə qarın üstə uzanaraq keçirirlər. Prosedurdan sonra 10-15 dəqiqə kölgədə dincəlmək, 22-32C suyun temperaturu ilə duş qəbul etmək və ya duş almaq, sürtmək və ya çimmək lazımdır.

Əgər günəş işığına dözümlülük yaxşıdırsa, o zaman gündə 10-15 dəqiqə günəşə məruz qalmaqla başlamaq lazımdır, hər üçüncü gündə 4 dəqiqə əlavə etmək və 5-8 gündən sonra bir və ya iki günlük fasilə vermək lazımdır; tövsiyə olunan maksimum məruz qalma müddəti 60 dəqiqədir.

Radiasiyanın ilk təsirini çox tez alan, lakin helioterapiyadan istifadə etmək həkimlər tərəfindən qadağan olunmayan insanlar üç gündən bir günəş vannası qəbul etmə müddətini 4 dəqiqə artıra bilərlər, onlar üçün maksimum vaxt isə 40 dəqiqədir.

 

0 şərh