Ürəyi zəiflədən 3 xəstəlik

Diabetə görə gənc yaşda ürək xəstəsi olurlar
Diabet yəni şəkər xəstəliyi əslində bir damar xəstəliyidir. Damar toru baxımından zəngin olan ürək, böyrək və göz kimi orqanlar diabet xəstəliyindən daha çox əziyyət çəkir. Diabet nəticəsində damar çəpərlərinin daralması qan axınını azaldır. Böyük bir iş gücü ilə işləyən ürək əzələsi, damar yolu ilə lazımi qanı alan zaman ziyan görür və gücü azalır. Ürək çatışmazlığı baş verməsinə səbəb olan bu tablo ilə yanaşı diabet eyni zamanda yüksək təzyiqə da səbəb olur. Diabetin damar divarında qalınlaşma ilə birlikdə böyrəkləri də təsir etməsi, yüksək təzyiq baxımından xüsusi bir təsir yaradır. Təzyiq meylinin yanında xolesterin yüksəkliyinin artıq görülməsi və qan şəkər tozunun nizamlanmaması laxtalanma problemlərinə də səbəb olur. Diabet xəstələrində koronar ürək xəstəlikləri və ürək infarktları daha erkən dövrdə və daha tez-tez görünür.


KOAH qəlbinizi də nəfəssiz qoya bilər
Xroniki Obstruktif Ağciyər Xəstəliyi, yəni KOAH ilə ürək çatışmazlığının eyni anda baş verməsi sıx görülən bir vəziyyətdir. Oxşar əlamətləri olan KOAH və ürək çatışmazlığı bir-birini təkan verir. KOAH xəstələrinin ağciyərində hədsiz dərəcədə hava həbsi olduqda döş qəfəsindəki əzələlər də çoxu dəfə tənəffüsə iştirak etmək məcburiyyətindədir. Nəfəs alıb verərkən belə yüksək enerji istehlakı baş verdiyindən ciddi əzələ gücü itkisi inkişaf edir. Bununla yanaşı KOAH xəstələrin orqanizminə lazimi oksigen getmədiyi üçün bu hüceyrələrin sayında ciddi artım baş verir. Oksigen daşıyan hüceyrələrin sayındakı artım qanın tündləşməsi və laxtalanma qabiliyyətinin yüksəlməsinə səbəb olur. Daha tünd konsistensiyalı bir hala gələn və damar içində axını yavaşıyan qanda iltihablı reaksiyalar daha çox görünür. Damar içindəki ən kiçik bir zərər belə hüceyrə sayındakı artım səbəbilə həddindən artıq təmir olunur. Prosses içində şişirdilmiş yaxşılaşan, toxumalar damarın zəifləməsinə laxtalanma meylinin artmasına səbəb olur.

Yüksək təzyiq damarlarınızı nazikləşdirir
Yüksək təzyiq, ürək və damar sistemi üzərində müxtəlif təsirlər yaradır. Yüksək təzyiqin yaratdığı təsirə reaksiya olaraq, güclənmək məcburiyyətində qalan damar çəpərində düz əzələ hüceyrə sayı yüksəlir. Düz əzələ hüceyrələrinin artması və damar çəpərinin qalınlaşmasına; Damarın elastiklik itirilməsinə, daşlaşmaya və damar sərtliyinə səbəb olur. Ayağın və ya dirsək regionunun çox miqdarda sürtünməyə bağlı olaraq yaranan toxuma artımı və sərtləşməyə bənzər şəkildə damar içində də eyni reaksiya inkişaf edir. Damar formasındakı bu sərtləşmə və çoxdan toxuma əmələ gəlməsi damarın qidalanmasını pozur. Bu vəziyyət; Damar içi yaralanmalarla yanaşı xora, laxta inkişafına yol açır.

 

0 şərh