Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 932 topik

Faydalı çay

Çaytikanı C və E vitamini ilə zəngin bir nemətdir. Çaytikanın tərkibindəki C vitamini sitrus meyvlərindən, E vitamini isə buğda yağından daha zəngindir. Çaytikanın tərkibində başqa vitaminlər, antioksidentlər dərinin gözəlliyini qoruyur.

Ballı çaytikanı çayı orqanizmə antidepressant kimi təsir edir. Bunu artıq alimlər öz araşdırmalarında təsdiq etmişlər. Həmçinin çaytikanı güclü iltihab əleyhinə təsir edir.

— 150qr çaytikanı
— 2x.q qara çay
— 2x.q bal
— 500ml su

Çaytikanı giləmeyvələri yuyulur, 2/3 qaşıq əzilir, üzərinə qara çay əlavə edilib dəmlənilir. Bunu həmçinin qara çay atmadan dəmləmək olar. Stəkanlara süzüldükdən sonra ilıq halında bal əlavə edilir. Çünki balı qaynar çaya qatdıqda tərkibi məhv olur.
Davamı →

Dünyanın ən sağlam 10 qidası

Dünyaca məşhur “Forbes” jurnalı hamının mütləq yeməsi vacib olan 10 qidanın adını açıqlayıb

1. Nar
Güclü antioksidantdır, qan təzyiqini normallaşdırır, damarları qoruyur və xərçəng hüceyrələrinin əmələ gəlməsini ləngidir.

2. Alma
 Ağciyər xərçəngi, astma və şəkər xəstəliklərində orqanizmə faydası böyükdür. Tərkibində olan K vitamini sayəsində orqanizmi möhkəmləndirir. Yeməkdən 30 dəqiqə əvvəl yeyildiyi zaman iştahı azaldır.
Davamı →

Haylulə yuxusu

Haylulə yuxusu əsasən günorta vaxtı 20-30 dəqiqəlik yatmaq zamanıdır. Günorta yeməyindən sonra yarım saatlıq yatmaq Peyğəmbər tərəfindən bəyənilmiş və səhabələrə də məsləhət görülmüşdür.

Haylulə yuxusu insan üçün çox önəmli və faydalı bir yuxudur, belə ki günorta yarım saat yatmaq axşam yuxusunun 2 saatına bərabərdir.

Haylulə yuxusu yatan şagirdlər yatmayanlara nisbətdə 50 faiz daha yaxşı nəticə göstərirlər. Amerikada Hardvard Universitetində könüllülər arasında aparılmış tədqiqatların nəticələrinə görə, günorta yatan insanlar yatmayanlara nisbətdə gümrah olub, iş qabiliyyəti yüksəlib, göz yorğunluğundan əziyyət çəkməyiblər.
Davamı →

Nanə yağının müalicəvi xüsusiyyətləri

Nanə və nanə yağı qədim zamanlardan müalicə üçün istifadə olunur. Dahi Hippokrat, Parasels və Avisenna öz elmi əsərlərində nanənin müalicəvi xüsusiyyətlərini təsvir etmişlər.

Müasir tibdə də nanə yağının müalicəvi xüsusiyyətləri çox geniş istifadə olunur. Nanə yağı «validol», «valokordin», «korvalol» kimi tanınmış preparatların tərkibinə daxildir. Nanə yağının müalicəvi xüsusiyyətləri arasında:

— Baş ağrılarını müalicə edir. Nanə yağının bir neçə damcısını alnınıza və gicgahlara sürtün və uzanın. Baş ağrısı tez bir zamanda azalacaq.

— Nanə yağının qoxusu sinir sistemini sakitləşdirir, qorxular, stress, sinir gərginliyi zamanı yaxşı kömək edir. Stress zamanı nanə yağı əlavə olunmuş vannaları qəbul edin. 6 damçı nanə yağı 1/2 stəkan süddə qarışdırılır və ilıq vannaya əlavə olunur. Bu vannaları 10 gün ərzində hər axşam qəbul edin.
Davamı →

Yulaf sıyığının 10 faydası

1. Yulaf sıyığı orqanizmin tonusunu artırır, insanın əhvalına olduqca müsbət təsir göstərir. Bu sıyığın tərkibindəki B6 vitamini insan beynində xoşbəxtlik hormonu adlanan serotoninin yaranmasında fəal iştirak edir.

2. Əgər siz səhər yeməyinizi yulaf sıyığı ilə başlasanız gün ərzində mədə-bağırsaq sisteminiz Kremlin saatı kimi işləyəcək. Kreml ifadəsini təsadüfi işlətmədim. Hələ Sovetlər birliyi dövründən Kreml məmurlarının qida rasionunda yulaf sıyığı mütləq şəkildə olub. Ona görə də yulaf sıyığına “Kremlyovskaya kaşa” da deyirlər.
Davamı →

Şamrot testi


Bəzi çox sadə testlər ciddi xəstəlikləri aşkar etməyə kömək edir. Belə testlərdən biri Şamrot testidir. Bu testi özünüz ev şəraitində edə bilərsiniz. Testi etmək üçün şəhadət barmaqlarınızı şəkildə göstərildiyi kimi birləşdirin. Dırnaqlar arasında rombşəkilli açıq yer qalmalıdır. Onu "Şamrot pencərəsi" də adlandırırlar. Əgər «pencərə» varsa, bu normaldır.

Pencərə yoxdursa, bu bəzi ürək-damar sistemi (xüsusən endokardit) və ağciyər xəstəliklərinin əlaməti sayılır.

Məsələ burasındadır ki, ürək-damar xəstəlikləri zamanı dırnaqlar qabarıq olur (saat şüşəsinə bənzəyir), barmaqların ucları yoğunlaşır. Tibdə buna «baraban çubuqları simptomu» deyilir. Bu çox dəqiq simptom sayılır.
Davamı →

Xurma bəhməzi

Təzə xurmanın faydaları kimi onun bəhməzi də müxtəlif xəstəliklərə qarşı fayda verir. Bir çox narahatlığa qarşı qorunma təmin edən xurma bəhməzinin faydaları bunlardır:

— Qanazlığa qarşı yaxşı təsir göstərir. Bədəndəki dəmir çatışmazlığını aradan qaldıraraq qanı arıtırır. Bu sayədə bədəndəki halsızlığı və yorğunluğu da aradan qaldırır.

— Həzm sistemini rahatlaşdırır. Deyerler.org bildirir ki, bağırsaq hərəkətlərini nizamlayaraq qəbizliyə qarşı yaxşı təsiri də xurma bəhməzinin faydaları arasındadır. Beləcə kolon xərçəngi və babasilə qarşı qorunma təmin edir.
Davamı →

Vegetarianlıq və veqanizm uşaqlara faydalıdırmı?

Dünyada heyvan mənşəli məhsullardan tamamilə və ya qismən imtina etmək getdikcə populyarlaşır. Vegetarianlıq özü-özlüyündə bir neçə növə bölünür- süd içən vegeterian və ya yumurta yeyən vegeterian. Həqiqi vegetarianlar, onları veqanlar da adlandırırlar, ümumiyyətlə heyvan mənşəli heç bir qida qəbul etməyib, balıq, yumurta, süd məhsulları və baldan da imtina edirlər.

Bir qayda olaraq, vegetarian həyat tərzi seçmiş valideynlərin övladlarının da rasionunda ət və ət məhsulları olmur. Lakin, son zamanlar vegetarian ailələrdə böyüyən uşaqların pis qidalanma səbəbilə xəstəxanaya yatırılma halları artıb.
Davamı →

Ayağı ayaq üstə aşırıb oturmağın zərərləri


Təbii ki, insan bu qaydada nadir hallarda oturursa, bu onun sağlamlığına ciddi ziyan vura bilməz.
Lakin bəzi insanlar daim belə oturmağı xoşlayır və bu pozada saatlarla qalır. Bu isə həqiqətən ziyanlıdır və müxtəlif pozulmalara səbəb ola bilər. Beləliklə, ayağı ayağın üstünə qoyub uzun müddət ərzində oturmağın ziyanları bunlardır:

1. Ayaqlarda venoz qan dövranının kəskin pozulması nəticəsində damarlara olan təzyiq artır, damarlar genişlənir və bu da varikoz xəstəliyinin inkişafına təkan verir.

2. Bu durum ayaq damarlarında trombların əmələ gəlməsinə səbəb ola bilər. Belə tromblar çox təhlükəlidir. Damarın divarından qopan belə tromb qan axını ilə hərəkət edərək ürəyə, ağciyərə çata bilər və burada damarı tuta bilər. Bu isə infarkta və hətta insanın həlak olmasına səbəb ola bilər.
Davamı →

Uşağınız ət yemirsə

Bəzi uşaqlar valideynlərinin vegetarian olmamasına baxmayaraq, heyvani qidalara qarşı həssasdırlar və bəzən hər cür əti rədd edirlər. Əgər uşaq vegetarian pəhrizi kimi qidalanırsa və bu zaman müqaviməti zəifləyirsə, onun enerji, qida elementi ehtiyaclarını təmin etmək vacibdir. Bununla bağlı türkiyəli dietoloq Aslıhan Kiçiyin məsləhətləri olduqca faydalıdır.
Davamı →