Mədə botoksu haqqında

Mədə botoksu obezitenin müalicəsində uğurla tətbiq olunan endoskopik və qısa müddətli bir prosedurdur. Mədə botoksu üsulunu uyğun xəstələrə tətbiq etmək vacibdir.
Mədə botoksu, dünyada 10 – 15 ildir endoskopiya olaraq tətbiq edilən, mədənin iştaha və aclıq üstündə təsirli olan sinir və əzələlərini müvəqqəti olaraq təsirsiz hala gətirməyi məqsəd olaraq qoyan əməliyyatsız bir şişmanlıq ilə mübarizə üsuludur.
Mədəyə Botilinum toksin (botoks) tətbiq edilməsi endoskopiya olaraq mədənin müəyyən nahiyələrinə Botilinum toksini inyeksiya edilməsi əsasına əsaslanır.
Bu üsulda mədə əzələlərinin yığılması azaldılmaqla mədə boşalma müddəti gecikir və xəstədə toxluq hissi meydana gəlir; beləliklə çəki itkisi təmin edilmiş olar.
Çalışmalar göstərmişdir ki, mədədə iştahadan məsul bir nahiyə var. Bu nahiyəyə fundus adı verilir. Fundusa xüsusilə botoks tətbiq edərək iştahanı azaltmağa istiqamətli bir əməliyyat edilmiş olar.
Mədə botoksu haqqında
Əməliyyat Necə Edilir?
Mədə botoksu endoskopiya olaraq edilən bir əməliyyatdır. Endoskopiya ilə yemək borusu, mədə və on iki barmaq bağırsaq dəyərləndirilir. Botoks əməliyyatına mane bir vəziyyət yoxdursa mədə botoksuna keçilər.
Mədənin çox geniş bir sahəsinə botilinum toksin (botoks) inyeksiya edilərək mədə əzələlərinin təsirsiz hala gəlməsi təmin edilər. Mədədə yığılmağı təmin edən əzələlərin bu xüsusiyyətini itirməsi vəziyyətində qidalar mədədə uzun müddət qala bilər.
Mədənin boşalma müddəti artar. Normalda mədənin boşalma müddəti 5 – 6 saat arasında ikən bu müddət 12 saata qədər çıxar.
Bu qaydada xəstələrin iştahaları azalaraq mədədəki toxluq hissi artar və xəstə çəki itirməyə başlayar.
Botoks ilə mədə əzələlərinin yığılması azaldılar, məhdudlaşdırılar
Mədənin boşalması gecikdirilər və çəki itkisi başlayar.
Bədən Kütləsi İndeksi
Bədən Kütləsi Endeksi (BKE – bədən kütləsi endeksi) bədəndə olan təxmini piy miqdarını göstərən bir dəyərdir. Qadın və kişilərdə boy və kilo əsas alınmaqla hesablanır. Normaldan çox olan hallarda bədəndə artıq piy miqdarı olduğu mənasına gəlir.
BKE hesablamada; boy-çəki nisbəti alınır və boyunuza görə ideal çəkiniz tapılır.

1. Mədə botoksu necə bir üsuldur?
Mədə botoksu mədənin müəyyən hissələrinə botulinum toksininin endoskopik yeridilməsi əsasında aparılan müalicədir.

2. Prosedur nə qədər çəkir?
Müddəti təxminən 20-30 dəqiqədir.

3. Mədə botoksu ilə nə qədər çəki itirilir?
Botoks müalicəsi ilə bədən çəkisinin orta hesabla 10-20%-i itirilə bilər.

4. Mədə botoksu kimlərə tətbiq olunur?
Bədən-kütlə indeksi 27 və yuxarı olan insanlara tətbiq edilir.

5. Mədə botoksunun hər hansı əks təsiri varmı?
Mədə botoksu yan təsirləri az olan endoskopik müalicə üsuludur. Dərin sedasyon altında həyata keçirilən ağrısız bir prosedurdur.
 
 
Mənbə: wikimed.az, ilk.az
 
 

0 şərh