Рейтинг
+12.48

Türklərin tarixi

30 üzv, 52 topik

Qərbi hun imperiyası

«Xalqların böyük köçü». Qərbi Hun dövlətinin yaranması. Böyük Hun imperiyası dağılandan sonra hun tayfaları (qərbə doğru hərəkət edib) Volqa və Ural çayları ətrafındakı torpaqları ələ keçirdilər. Onların qərbə doğru əziyyətli hərəkəti sonra da uzun müddət davam etdi. Hunların və digər xalqların qərbə axını «Xalqların böyük köçü» adlanır.


«Xalqların böyük köçü» eramızın IV əsrindən hunlarla başlayaraq VI əsrə qədər davam etdi. Hunlar Böyük Çin səddindən Fransaya qədər gedib çıxmışdılar. «Xalqların böyük köçü» VI əsrdə slavyanların Bizans imperiyasında məskunlaşması ilə başa çatdı. 370-ci ildə hunlar qərbə doğru hərəkət edərək Don sahilində alanları məğlub etdilər. Hunlar Krımda ostqot tayfalarıilə üzləşdilər, 371-ci ildə ostqotlar məğlub oldular, onların başçısı Germanirix bu məğlubiyyətə dözməyib özünü öldürdü.


Hunlar Dnestr çayı sahillərində yaşayan vestqotlarla qarşılaşdılar. Hunlar çayı keçib vestqot kralı Atanarixin ordusuna arxadan zərbə vurdular, o isə ordusu ilə Roma imperiyasının hi­mayəsinə keçdi. Onun hunlara qarşı tikdirdiyi «Atanarix səddi» indi də qalmaqdadır.


Ardı →

Səlcuq dövləti

Səlcuq türkləri oğuzların Qınıq boyuna mənsub olmuşdular.Bu boya mənsub olan Dukak bəy Oğuz dövlətinin subaşısı olmuşdur. Dukak bəyin oğlu Səlcuq da bir müddəti Oğuz dövlətində subaşı olmuşdur.Lakin Oğuz yabqusu ilə münasibətlərin pozulmasından sonra Səlcuq bəy Cənt şəhərinə gələrək islam dinini qəbul etdi.Səlcuqun soyundan gələn Çağrı və Toğrul qardaşları Qəz-nəvilər dövləti ilə mübarizə aparırdılar.1038-ci ildə Qəznəvilərin məğlub edilməsindən sonra paytaxtı Nişapur şəhəri olan Səlcuq dövləti yarandı.
1040- cı il Dəndənəkan qələbəsi səlcuqların siyasi həyatında dönüş nöqtəsi oldu. Xorasana yiyələnən səlcuqlar üçün İran və İraqa gedən yol açıldı.


Ardı →