Рейтинг
+37.29

Ölkələr

53 üzv, 73 topik

Almanları bu qədər nizamlı edən nədir?

Berlin-Düsseldorf sürət qatarında bir gənc mənimlə söhbət etməyə başladı. O sonda soruşdu: «Almanlarla amerikalılar arasında diqqətinizi çəkən mədəniyyət fərqləri hansılardır?»
Bu anda orta yaşlı bir qadın bizə yaxınlaşaraq barmağı ilə dodaqlarına toxundu: "Şh!".
O, vaqondakı sakitliyin gözlənilməsi tələbi yazılmış xəbərdarlığı göstərdi.
«Siz sakitlik tələbinə əməl etməlisiniz”, — həmin qadın dedi və öz yerinə qayıtdı.

Davamı →

Şimali İrlandiyada Nəhənglərin yolu

Nəhənglərin yolu Şimali İrlandiyanın ən çox turist cəlb edən məkanıdır. Bu unikal sahil vulkan aktivliyi nəticəsində yaranıb. Əsrlər əvvəl baş verən vulkan püskürməsi nəticəsində burada 40000 qədər bazalt sütünu formalaşıb. Həmin sütunlar dənizə doğru sanki bir yol açaraq həqiqətdə mövcud olmuş nəhənglərin ayaq basdığı pillələri xatırladır.
Buradan yuxarıya qalxaraq görəcəyiniz səfalı mənzərə sözlə ifadə oluna bilinməyəcək dərəcədə gözəldir. Nəhənglərin yoluna gəlib baxmaq istəyənlər burada velosiped kirayə götürərək (və ya əvvəlcədən kirayə götürülmüş velosipedlə gələrək) turistlər üçün hazırlanmış marşrut üzrə hərəkət edə bilər.
Davamı →

Kokos adaları

Kokos adaları digər adı ilə Kilinq adaları — Cənub-Şərqi Asiyada, Hind okeanında yerləşən və Avstraliyaya bağlı olan adalar qrupudur.

Arxipelaq 27 kiçik adadan ibarətdir. Avstraliyanın 2100 kilometr qərbində, Hind okeanının Şərqində yerləşir. Sahillərinin uzunluğu 26 km, dəniz səviyyəsindən ən hündür yerin hündürlüyü isə 5 metrdir. Arxipelaq təxminən 14 kv.km ərazini əhatə edir və iki hissəyə bölünür: Şimali Kokos adaları və Cənubi Kokos adaları. 
Davamı →

Almaniyada hansı hərəkətləri etmək olmaz?

Bu yaxınlarda Düsseldorfda 86 yaşlı təqaüdçüyə dayanacaqda oturub dincəldiyinə görə cərimə yazıblar. Buna səbəb – həmin dayanacaqdan onun təyinatına aid olmayan məqsədlər üçün istifadə edilməsi olub, çünki bu şəxs orada avtobus gözləmirdi. Almaniyanın bəzi regionlarında əgər siz stansiyada və dayanacaqda elə-belə oturmusunuzsa, həqiqətən də cərimə tətbiq edilir. Təqaüdçüyə 35 avro cəriməni ödəmək lazım gəlməyib, çünki o, demensiya və ürək xəstəliyindən əziyyət çəkirmiş və ona dincəlmək vacib idi. Yalnız müvafiq tibbi arayış təqdim ediləndən sonra təqaüdçünün üzərindən cərimə götürülüb.
 
Bu qayda praktikada az istifadə olunsa da, Almaniyanın bir çox şəhərlərində ictimai nəqliyyatda alkoqol qəbul etmək həqiqətən də qadağandır. Avtobus, metro və tramvaya pivə və çaxır şüşəsi ilə daxil olmaq mümkündür. Lakin alkoqol şüşəsini nəqliyyatda açıb qəbul etmək qadağan edilir. Bu qaydalar Berlin, Münxen, Nürnberq, Ştutqart və Duysburqa tətbiq edilir. IC и ICE tipli sürətli qatarlara bu, aid edilmir.
Davamı →

Braziliya - gözqamaşdırıcı işıq

Futbol və karnavallar, cəngəlliklər və çimərliklər, qəhvə, şəkər, seriallar, yoxsulluq və zənginlik: bunların hamısı Cənubi Amerikanın ən böyük dövləti Braziliyada cəmləşib. Onun hər bir regionu geniş olmaqla bərabər, həm də özünəməxsusdur. Braziliya sahəsinə görə Rusiya, Kanada, Çin və ABŞ-dan sonra dünyanın beşinci ölkəsidir. Ölkə, sakinlərinin sayına görə də beşincidir. Bu dövlət beş əsr ərzində yaranıb.

Braziliyaya ilk köçənlər iki portuqaliyalı katorqaçı olub. Tezliklə koloniya genişlənməyə başlayıb. Braziliyanın aborigen əhalisi olan hindilər torpaqlarının qəsb edilməsinə qarşı mübarizə aparıblar. Amma qüvvələr nisbəti onların xeyrinə olmayıb. Min hindi tayfasından təqribən 200-ü qalıb. 
Davamı →

İsveçrə haqqında maraqlı məlumatlar

İsveçrə dedikdə ağlımıza etibarlı banklar və şokoladlar gəlir, amma bunlar İsveçrə haqqında kəşf edəcəyiniz ən heyrətamiz şeylər deyil! Başqa tərəflərinə baxaq.

1. İsveçrənin prezidenti və paytaxtı yoxdur.
İsveçrənin prezidenti və paytaxtı yoxdur, amma ölkədə 4 rəsmi dil var. Vətəndaşlar, parlamentin qəbul etdiyi hər hansı bir qanunu ləğv etmək hüququna malik deyillər.

2. Silahlarla bağlı liberal bir qanun var.
Bir çox insan İsveçrənin pasifistlərin ölkəsi olduğunu düşünür, çünki hər hansı bir hərbi münaqişədə bitərəf qalırlar. Ancaq bu tamamilə doğru deyil. Kişilər üçün hərbi xidmət məcburidir və 18 yaşında başlayır. Kişi əhalinin ən böyük hissəsi ordu rezervindədir, bu səbəbdən kişilərin evdə silahları var və hər an onları istifadə etməyə hazırdırlar.
Davamı →

Dünyanın ən təmiz yeri

Dünyanın ən təmiz yeri Norveçin ən şimal ərazisi olan Svalbard (Şpisbergen, Qrumant) arxepelaqı hesab edilir. Yayda orta temperatur müsbət 4*S temperatur, qışda isə mənfi 15*S olur. Sentyabrdan artıq orda qar yağmağa başlayır.


Svalbardda havada və topraqda mikrob, toz, parazit demək olar ki, yox dərəcəsindədir. Hər hansı qida aylarla çürümədən qala bilir. Tərk edilmiş evlərin üstündən 10 il keçsə belə, ev sanki dünən tərk edilmiş kimi təmiz qalır. Adaya ilk dəfə ayaq basanlar havanın təmizliyinə görə, başgicəllənmə və burun qanaxması baş verə bilər. Adanın əhalisi 3min nəfərdir. 70%-i norveçli olsa da, adada istənilən millətdən olan insan vizasız istənilən qədər yaşamaq hüququna malikdir.
Davamı →

Atom bombasından sonrakı Yaponiya

1. Yapon dilində “Xibakusiya” sözü var. Bu söz tərcümədə “partlayışın təsirinə davam gətirənlər” mənasını verir. Onlar Xirosima və Naqasakidə atom bombasından sağ qurtulanları belə adlandırırlar.

2.
Naqasakidə bombanın düşdüyü yerin yaxınlığındakı 6 qinkqo ağacı ciddi zədə aldı, amma möcüzə nəticəsində məhv olmadılar. Tezliklə yanmış budaqlarda yeni tumurcuqlar yarandı. O zamandan bəri Yaponiyada qinqko ağacı ümid rəmzi sayılır.

3. Çox adam Yaponiyanın məşhur monstrı Qodzillanın Xirosima və Naqasakidəki partlayışı rəmzləşdirdiyini bilmir.
Davamı →

Avstraliyada yaşamaq üçün tələblər

Həyatını dəyişib xaricdə yaşamaq fikri hər bir insanın ağlından keçə bilər. Əgər belə fikirlər sadə arzu çərçivəsindən çıxırsa, artıq onu həyata keçirmək yollarını axtarmaq lazımdır. Arzunun gerçəkləşməsi, ilk növbədə, bu ölkəni seçməklə başlayır. Əksəriyyət doğma olan materiki ilə kifayətlənir, lakin okeanın o tayına köçmək istəyənlər də var. Amerika Birləşmiş Ştatları ilə yanaşı bu cür uzaq istiqamətlər arasında Avstraliya da böyük rəğabət qazanıb.

Ölkə iqlim, təhlükəsizlik və sosial təminat səviyyəsi üzrə reytinqlərdə liderliyini qoruyur. Avstraliyaya immiqrasiya imkanlarını araşdırarkən məlum oldu ki, bu ölkənin potensial vətəndaşlarına yüksək tələblər irəli sürülür.
Davamı →

Təbəssümlər diyarı - Tailand

Uzaq Şərq incəsənətinin, dininin və fəlsəfi məktəblərinin fərqli cəhəti — dinclikdir. Bu cəhət yaşından və ictimai statusundan asılı olmayaraq Uzaq Şərqdə yaşayan bütün insanlara xasdır. Və məhz həmin xüsusiyyətin sayəsində bu insanlar gündəlik həyatın çətinliklərinə sinə gərə bilirlər. Taylanda gələn turistlər çox vaxt təəccüblənirlər: axı nə üçün rastlarına çıxan hər kəs — stüardessa, satıcı, biznesmen, küçədəki piyadalar gülümsəyir?

Bəzən bu yersiz gülümsəmə hətta adamı əməlli başlı əsəbiləşdirir də! Görüm sizə baqajınızın səhvən başqa ölkəyə getməsi, reysinizin bilinməyən vaxtacan təxirə salınması, oteldə boş yer olmamasını gülümsəyərək xəbər versələr neyləyərsiz.
Davamı →