Рейтинг
+37.29

Ölkələr

53 üzv, 73 topik

Girişi sərbəst olan 5 ən məhşur Avropa muzeyi

Avropa muzeylərinin  böyük əksəriyyəti ziyarətçilər üçün müəyyən tariflər tətbiq edir. Amma xaricə səfər zamanı pullarına qənaət etmək və dünya mədəniyyətinə bələd olmaq istəyənlər üçün girişi sərbəst olan muzeylər də var. Bu tipli muzeylərdən beş ən məşhurunu sizə təqdim edirik.  

Parisdəki Müasir İncəsənət Muzeyi

Eksponatları az olsa da, burada XX əsr müasir incəsənətinin bütün istiqamətlərini təmsil edən 9000 əsər saxlanılır. Bu bina 1920-cu ildə inşa edilib.  Xatırladaq ki, 2010-cu ildə Pikasso, Matiss, Brak, Modilyani və Lejenin ümumi dəyəri 95 milyon avro olan beş tablosu oğurlandı və bu hadisə “əsrin qarəti” adını aldı. Bu oğurluğun üstü açılmadı. 


Ardı →

Koreya

Koreya xalqları 2 inzibati birlik daxilində Koreya Xalq Demokratik Respublikası və Cənubi Koreyada məskunlaşmışlar. Cənubi Koreya 15 avqust 1948-ci ildə, Şimali Koreya isə ondan bir qədər sonra 9 sentyabrda yaranmışdır. Hələ 1910-cu ildə Koreya Yaponiya tərəfindən işğal olunmuşdur. 1945-ci ildə ölkə bütünlüklə yaponlardan azad edilmişdir. O vaxt Koreya şimalda sovet, cənubda isə Amerikan işğal zonasına bölünmüşdü. Məhz bunun nəticəsində bu süni dövlət birləşmələri yaradılaraq vahid Koreya xalqı, dövlətlərin siyasi marağı üzündən 2 hissəyə parçalanmışdır.
Koreyanın ümumi sahəsi 221 min kV. km-dir. Əhalisi isə 65 mln-dan çoxdur. Koreya monoetnik dövlətlər sırasına daxildir. Onun əhalisinin 99 %-ni koreyalılardır. Ölkədə az miqdarda 70 min nəfər çinli yaşayır. Koreyalıların mənşəyi məsələsi hələ qəti şəkildə müəyyənləşdirilməmişdir.


Ardı →

Əfqanıstan

Əfqanistan qərbi Asiyanın şərq hissəsində yerləşir. Onun dənizə çıxış yolu yoxdur. Dinləri islam dinidir. Bunlardan 85%-i sünnü, 15%-i isə şiədir. Paytaxtı Kabul şəhəridir. Əfqanistanın sahəsi 652.090 kv. km.-dir. Əhalisi isə 29,9 milyona yaxındır. Əhalisinin yarıdan çoxunu əfqanlar-puştular təşkil edir. Əfqanlar özlərini paxdanə adlandırırlar. Puştu dili iran dillərinin şərq qrupuna daxildir. 1936-cı ildən puştu dili dövlət dili elan edilmişdir. Puşdu dili ilə yanaşı dari dili də dövlət dilidir.
Əfqanlar bir xilq kimi XYI əsrdə formalaşmışdır. Onların mənşəyi az öyrənilmişdir. Lakin belə guman etmək olar ki, onların mənşəyində tacik, hind və türk elementləri iştirak etmişlər. Əfqanistan Ön Asiyanın çoxmillətli dövlətləri sırasına daxildir. Burada 30-a qədər xalq yaşayır. Ölkənin bütün cənub və şimal şərq vilayətlərində iran dilli xalqlar, şimal qərb vilayətlərində isə türk dilli xalqlar məskunlaşmışlar.


Ardı →

Kuba-azadlıq adası

“Ömrümdə belə bir gözəllik görməmişdim”
Xristofor Kolumb
Xristofor Kolumb bu sözləri Kuba torpağına ilk dəfə ayaq basanda deyib. Doğrudan da mavi dəniz, gümüşü sular və hüdudsuz sahillər bu təəssüratın təsdiqindən başqa bir şey deyil. Və bura, əlbəttə, Kubanın insanlarını əlavə etməmək insafsızlıq olar.
Sözsüz ki, Kolumbun əsrlərcə əvvəl dediyi sözlər bu gün də özünü doğruldur. Lakin Kuba torpağı haqqındakı təsəvvürlə bugünkü Kuba arasındakı fərqləri də nəzərdən qaçırmaq olmaz. Kubaya səfərimizin ilk anındaca təsəvvürümüz formalaşdı: möhtəşəm, amma kasıblamış bir ölkə. Havana aeroportuna enər-enməz bəlkə də insanın ağlına bundan başqa heç bir söz gələ bilməz. Buradakı ab-havanı duymaq, sözün bir çox mənalarında bizdən uzaqda olan bir ölkənin inkişafı ilə tanışlıq, əsasən də sovet adamı olmuş bizlərin sosializm əhval-ruhiyyəsinə yenidən və kənardan şahidlik etməsi olduqca maraqlıdır. Sözsüz ki, Kubanın xüsusilə müasir tarixində maraq doğuran çox dərin mətləblər var. 3-4 günlük səfər təəssüratımızı, kiçik müşahidələrimizi sizinlə bölüşürük.
Davamı →

Pakistan

Pakistan 1947-ci ildə İngilis müstəmləkəsindəki Hindistandan, yaşanan qanlı bir mübarizə sonrası ayrılaraq 14 Avqust 1947-ci ildə qurulmuşdur. Cənubi Asiyada (20° 46' — 36° 55') şimal paralelləri və (60° 52'-92°41') şərq meridianları arasında yer alan, şərqində Hindistan, qərbində Əfqanıstan və İran, şimal-şərqində Çin və cənubunda noDream Dənizi ilə qonşu olan bir ölkədir. Daha sonra yenidən bölünmə olaraq Banqladeş və indiki Pakistana ayrılmışdır.Pakistanda 4 əyalət vardır. Pəncab, Sind, Şimal-qərb Cəbhəsi və Beluçistan. Federal paytaxt İslamabaddır.


Ardı →

Yaponların tərbiyə metodları

Yaponiya qəribə ölkədir. Bütün dünya yaponların öz xalqı və təbiətlə harmoniyada yaşamaq arzusuna vurulur, onların inadına və səbrinə həsəd aparır. Bu, onların yeganə xarakterik xüsusiyyətləri deyil. Yaponların tərbiyə metodları da çox fərqlənir.

Gündoğan ölkədə ilk olaraq nəsillər arasında qeyri-adi qarşılıqlı anlaşma nəzərə çarpır. Uşaqlar elə bil, ümumiyyətlə, naz və şıltaqlıq etmirlər. Belə yekdilliyin səbəblərindən biri — uzaq keçmişdən gələn uşaqla birgə qalmaq ənənəsidir.
Davamı →

Dünyanın ən yaşıl rəngli ölkələri

Dünyanın ən yaşıl ölkələri sizcə hansıları ola bilər?
Dünya İqtisadiyyat Forumunda Yale və Kolumbiya universitetləri hər il ortaq bir hesabat açıqlayır. Siyahı hər il hökumətlərin və xalqların təbiətlə əlaqədar aldıqları qərarları və hədəflərini yerinə yetirmək nisbətinə görə dəyişir. Bu siyahı ötən ilin ən yaşıl 10 ölkəsini və 100 üzərindən aldıqları balları göstərir.

Davamı →

Ölkələr haqqında maraqlı 20 məlumat

 

Ölkələr haqqında maraqlı məlumatlar və faktlar

 

1. Səhralar ölkəsi — Liviya

 

Ölkə ərazisinin 99%-i səhra ilə örtülü olan Liviya dünyanın ən quraq yerlərindən biridir, belə ki, ölkənin bəzi bölgələrində onilliklər ərzində bir damcı belə yağış düşmür.

 

2.Qu quşlarıını mülkə çevirən ölkə -İngiltərə

İngiltərədəki bütün qu quşları kraliçanın mülküdür.

 

3.Şərablar ölkəsi -  Moldova

 Ginnesin Rekordlar kitabına görə, dünyanın ən böyük şərab kolleksiyası Moldovadadır. İçində  1 milyondan çox butulka var.


Davamı →

Yanlış tanıdığımız Amerika

Amerika Birləşmiş Ştatlarına yayda etməli olduğumuz səfər uzanıb-uzanıb sentyabrın 23-də baş tutdu. Donald Tramp hakimiyyətə gələndən bir çox proqramların beli qırılmışdı, bizim iştirak etdiyimiz proqram da istisna deyildi təbii. Ona görə də adətən bir ay davam edən proqram bizə gəlib çatanda, 10 günədək ixtisar edilmişdi. Büdcə çatışmazlığından layihə heç baş tutmaya da bilərdi, amma payızda da olsa, nəhayət, ABŞ-a doğru yola çıxa bildik. Bu, həyatımdakı ən uzun səyahət olacaqdı.

Davamı →

Şimali Koreyanın rasional xarici siyasəti

Şimali Koreyanın xarici siyasəti analitiklər üçün həmişə bir az tapmaca olub. Xüsusən də, ABŞ rəhbərliyində belə bir yanaşma mövcud idi ki, Şimali Koreyanın xarici siyasəti tamamilə irrasionaldır və təsadüfi şəkildə fəaliyyət göstərən liderlərin “dəlilik” dərəcəsi ilə şərtlənir. Hərçənd politoloqlar bu məsələni sırf tibbi səviyyəyə qədər məhdudlaşdırmaq istəmirlər və “çıxdaş dövlət” (rogue state) konsepsiyasını təşviq edirlər.

Davamı →