Рейтинг
+3.53

şəxsi gigiyena

25 üzv, 45 topik

Dəri, saçlar və dırnaqların gigiyenası

Dəri bədəni yalnız çöldən örtmür, müxtəlif funksiyalar daşıyır, başlıcası müdafiədir. Dəridə tər və piy vəziləri yerləşir. Tər vəziləri xaricə tər ifraz edir, piy yağlarını piy vəziləri hasil edir. Buna görə də dəridəki tüklər nəmliyini və elastikliyini saxlayır, dəri qurumur, qatlaşmır.

Dəri xəstəliklərinin qarşısını almaq, sağlam görəm saxlamaq üçün dəriyə düzgün qulluq etmək lazımdır. Dərinin açıq hissəsini her sutkada, örtülü hissəsini həftədə 1 deəfədən az olmamaq şərtilə sabunla, çox tərlədikdə və piy vəzləri daha aktiv olduqda daha tez-tez yumaq lazımdır. Səhərlər duş qəbulu vərdişi pis deyil, amma sabunsuz, sabun dərini müdafiə edən maddələri yuyur və qurudur.

Davamı →

Auranı necə təmizləmək və gücləndirmək olar?

Aura — bədənimizin ətrafında enerji sahəmizi əhatələyən qoruyucu qalxanımızdır.

Auranın təmizlənməsi nə üçün zəruridir? 
Gündəlik həyatda neçə-neçə insanla ünsiyyətdə oluruq və özümüzdən asılı olmayaraq, bütün neqativ enerjiləri auramıza toplayırıq. Gün ərzində insanların astral bədənləri bir-birinə qarışır və nə qədər çox insanla görüşsək, astral bədənimizə bir o qədər çox düşüncə forması və enerji bağlanır.

Viruslar və fiziki mikroblar kimi, nifrət, kin, paxıllıq, dilxorluq və qanqaralıq və s. neqativ düşüncə və duyğular auramızda toplanır, bütün enerjimizi azaldır, bu da səhətimizi pisləşdirir, insanları bizdən uzaqlaşdırır, qəzalar-bəlalar əmələ gətirir.
Davamı →

Ayaq qoxusunun qarşısını alan təbii vasitə

Səndəllərin içində ayaqlarınızın yumşaq və qüsursuz görünməsini istəyirsinizsə, üzünüzə etdiyiniz kimi, pilinq vasitəsilə ayaq dərisini də ölü hüceyrələrdən təmizləyə bilərsiniz. Pilinqin tərkibindəki nanə ayaqlardan həm tər qoxusunun qarşısını alacaq, həm də rahatladacaq.

Ərzaqlar:
Yarım stəkan dəniz duzu
4 xörək qaşığı zeytun, ya da kokos yağı
Bir neçə damcı nanə esansı
1 yemək qaşığı nanə çayı ya da nanə yarpağı

Hazırlanması:
Bütün bunları bir qabın içində yaxşı qarışdırın. Daha sonra əldə edilən məhlulu ayaqlarına çəkin. İstifadə etmədiyinizi isə soyuducuda saxlaya bilərsiniz.
Davamı →

Ağız qoxusu problemi

Ağız qoxusu sadəcə insanların sizdən uzaqlaşmasına səbəb olmur, həm də sizdə olan ciddi xəstəliklərdən xəbər verir. Tabloid.az xəbər verir ki, kiçik bir problem kimi görünsə də, əslində bu, insanın həm şəxsi həyatına, həm ictimai həyatına, həm də iş həyatına mənfi təsir edə biləcək qədər ciddi xəstəlikdir.

Ağız qoxusunun səbəbinin 90 faizi ağızdakı problemlərdən qaynaqlanır. Davamlı olaraq ağız baxımı edilmədiyi təqdirdə, qidaların artıqları dişlərin arasında, dilin və diş ətinin üzərində yığılmağa başlayır və bu da bir müddət sonra xoşagəlməz ağız qoxusuna səbəb ola bilir.

Ağızdakı çürümüş dişlər, köhnə diş plombları da pis ağız qoxusuna səbəb olan digər faktorlardandır.Ağız və dişlərə tam uyğunlaşmamış pis və keyfiyyətsiz protez ciddi ağız qoxularına səbəb olarlar.

Bəs insanın üzünü qızardan problemdən necə xilas olmaq olar?

Bunun üçün ilk öncə diş həkiminə müraciət edib, dişlərlə, plomblarla, protezlə bağlı problem varsa, onu aradan qaldırmaq lazımdır.

Ancaq səbəb bunlar deyilsə və ağız baxımınızı vaxtı-vaxtında edirsinizsə, deməli ortada başqa problemlər var.

Bronxit xəstəliyi ağız qoxusuna səbəb ola bilir.


Ardı →

Sağlamlığınız üçün vacib olan - şəxsi gigiyena

Gündəlik həyatda fərqinə varılmayan gigiyenik səhvlər sonradan insan sağlamlığında müxtəlif problemlərə yol açır. Bu baxımdan şəxsi gigiyena qaydalarında ev təmizliyi ilə yanaşı hər şey nəzərə alınmalıdır. Buna əməl olunarsa orqanizmə təsir edən bioloji, fiziki, kimyəvi təsirlər neytrallaşır, insan sağlamlığı qorunur.

Günümüzdə bu istiqamətdə vacib məslələrdən biri də şəxsi gigiyena üçün  istifadə olunanantibakterial  sabunlardır. Məlumata görə antibakterial sabunlar insanın hormonal tarazlığına təsir göstərir  və  zənn edildiyi qədər faydalı deyil. Bunu heyvanlar üzərində edilən testlər müəyyən edib. Testlərdə antibakterial sabunların tərkibində hormon tarazlığını pozan 'Triclosan' adlı kimyəvi maddənin aşkar edildiyi bildirilir. Bu maddənin evdəki təmizlik vasitələrində və diş pastasında olduğu deyilir.


Ardı →

Mikroblar əllə yoluxur

Soyuqdəymə, zökəm, qrip və digər yoluxucu xəstəliklər daha çox ələ bulaşan mikroblar vasitəsilə yayılır. Bunun qarşısını almaq üçün ən yaxşı yol isə əlləri tez-tez yumaqdır.

Yoluxucu qış xəstəliklərinin əsas “səbəbkarları” daha çox viruslar göstərilir. Məsələn, influenza adlı virus, dəridə 5 dəqiqə, geyim əşyalarında, kağız və dəsmallarda 8-12 saat, qapı dəstəyində, oyuncaqlar üzərində 24-48 saat yaşaya bilir. Digər bir virus olan qastroenterit isə 6, hətta 60 gün yaşayır.

Yuxarıda deyildiyi kimi virus çirkli əl, öskürmə, asqırma və tüpürcək yolu ilə yoluxur. Biz də hər yerə toxunduğumuz üçün əllərimizin təmiz qalması mümkün deyil. Qrip, sarılıq və ishala səbəb olan bağırsaq parazitləri də əl vasitəsilə yayılır. Uşaqların əksəriyyəti əllərini yumadıqları (və ya yaxşı yumadıqları) üçün mikroblara daha asan yoluxurlar. Xüsusilə, ayaqyolundan sonra əllərin təmiz yuyulmaması, eləcə də məktəbdə istifadə edilən silgi, qələm və pozan kimi əşyalar yoluxucu xəstəliklərin yayılmasına səbəb olur.

Yadda saxlamaq lazımdır ki, mikroblar ancaq əlverişli şərait olduqda çoxalır. Buna görə də, əli isti su ilə yumaqla da mikrobun məhv olmasına əmin olmaq çətindir. Çünki əlin mikrobun məhv olduğu isti suya dözməsi qeyri-mümkündür. Buna görə də, su və sabunla əl-ayağı, barmaq aralarını, barmaq uclarını (bilək də daxil olmaqla) yaxşıca yumaq lazımdır. Bundan başqa, ictimai yerlərdə əlləri kağız dəsmalla qurulamaq məsləhətdir.
Davamı →

Ağız qoxusunun qarşısını necə almalı?

Xüsusən də səhər yuxudan duranda ağızda pis qoxular olur. Lakin ağız qoxusu ilə mübarizə aparmaq və yox etmək mümkündür. Qarşınızdakı insanın sizinlə danaşarkən özünü narahat hiss etməməsi üçün bunlara əməl etməlisiniz! 
 
  • Çoxlu su için. Bədən susuz qaldığı zaman ağızda pis qoxular yaranır. 
     
  • Dişlərinizi fırçalayarəkən diş ipi işlədin və ən əhəmiyyətlisi, dilinizi də təmizləməyı unutmayın. 
     
  • Keyfiyyətli qarqara suyu işlədin. 
     
  • Şəkərsiz saqqız çeynəyin. 
     
  • Gün ərzində 1 ya da 2 ədəd mixək çeynəyin. 
     
  • Siqaret, ədviyyatlı yeməklər, şəkərli saqqızlar ağızdakı bakteriyaları artırır və qoxunun yaranmasına səbəb olur. Bunları yedikdən sonra dişləri fırçalamağı unutmayın. 

    Həmçinin bax: Təravətli nəfəs 

Davamı →

Saçım tökülür, nə edim?

Getdikcə saçtökülmə hallarına daha çox rast gəlinir. Bu da müxtəlif obyektiv və subyektiv səbəblərlə bağlıdır. Düzgün və vaxtında qidalanmamaq, vitamin baxımından zəif olan yeməklər yemək, stress, yorğunluq, əsəbilik, cürbəcür xəstəliklərin müalicəsində istifadə edilən dərman preparatları, hamiləlik dövrü, başın dərisinə yoluxan infeksion xəstəliklər, mövsümi və hormonal dəyişikliklər, mikroblar, zəhərlənmələr və s. bütün bunlar saç tökülməsinə səbəb olan əsas amillərdir. Ona görə saçın tökülməsinin qarşısını almaq üçün düzgün qidalanma əsas şərtdir.
Davamı →

Kəpəkdən qorunma vasitələri təhlükəlidir

Müasir həyatda aritmik həyat tərzi və sağlamlığa biganəliyin nəticəsi olaraq üzləşdiyimiz xəstəliklərdən biri də baş dərisi qabıqlanmasıdır ki,satışda onunla müdafiə üçün  istənilən sayda vasitə tapmaq mümkündür.İlk növbədə onu bilmək lazımdır ki,qabıqlanmanın səbəbi dərinin piy vəzilərinin mübadilə pozğunluğu və orada “yaşayan” göbələklərin əlverişli mühit şəraitində koloniyalaşmasıdır.
Ardı →

Qarında öldürücü yağ

ABŞ mütəxəssisləri apardıqları tədqiqatların nəticəsi olaraq bu qənaətə gəliblər ki,fərdin bədən kütləsi norma daxilində olsa belə qarın nahiyyəsində  artıq miqdarda toplanan piy toxuması vaxtından əvvəl ölümə səbəb ola bilər.Belə ki qarın divarında olan yağlar qarşısıalınmaz səviyyədə piylənmə və digər ölümcül xəstəliklərə təkan verə bilər.


Ardı →