Рейтинг
+3.53

şəxsi gigiyena

25 üzv, 45 topik

Köhnə kitablar böyük təhlükə gizləyir

Rusiya Tibb Elmləri Akademiyasından olan mütəxəssislər  köhnə və antikvar  kitab həvəskarlarını onları gözləyən böyük və gizli təhlükələrdən dolayı xəbərdar edirlər.Məsələ burasındadır ki,burada yalnız toz deyil,sizinə xəstələnmənizə səbəb ola biləcək çox müxtəlif sayda ibtidai parazit yumurtaları da toplanmaqdadır
Ardı →

İnfeksion xəstəliklərin profilaktikası

İnfeksion xəstəliklər təsadüfi olmayıb, insan cəmiyyəti tarixində onunla birlikdə inkişaf edən və dəyişən qanunauyğun təzahürlərdir. Bir infeksiyanı başqası əvəz edir, bununla da onların profilaktikasının yeni problemləri yaranır.
İnfeksion xəstəliklər üzrə profilaktik tədbirləri şərti olaraq iki böyük qrupa — ümumi və xüsusi qrupa bölmək olar.
Ümumi profilaktika tədbirləri qrupuna əhalinin maddi rifah halının yüksəldilməsinə, tibbi təminatın əmək və istirahət şəraitinin yaxşılaşdırılmasına yönəldilmiş dövlət tədbirləri, habelə sanitariya-texniki, aqromeşə-texniki, hidrotexniki və meliorasiya tədbirləri, yaşayış məntəqələrinin tikintisi və səmərəli planlaşdırılması tədbirləri, infeksion xəstəliklərin profilaktikasında və ləğv edilməsində müvəffəqiyyətlərə imkan verən bir çox başqa tədbirlər aid edilir.


Ardı →

Saç tökülməsi

Saç tökülməsinə ən çox səbəb olan faktorlar stress, qışın soyuğu, avitaminoz və ya son zamanlar keçirdiyiniz xəstəlik ola bilər.
Saç uzanması və tökülməsində irsi faktorlar və hormonların böyük rolu vardır.Məsələn. qadın hormonu olan estrogen saçın uzanması və onun sıxlığını təmin edir.Estrogenin faizi düşdükdə (hamiləlik və menapauza dövrü) saçlar tökülməyə başlayır. Müxtəlif konraseptivlərin (hamiləliyin qarşısını alan dərmanlar) qəbulu da saç tökülməsinə səbəb olur (bu preparatlar qanda kişi hormonlarının artmasına səbəb olur).Sizdə saç tökülməsi yuxarıda qeyd edilən səbəblərdəndirsə, narahat olmağa dəyməz,bu proses özü tədricən bərpa olacaq.Əgər 2-3 aya qədər dəyişikliklər yoxdursa, siz mütləq endokrinoloqa müraciət etməlisiniz.
Davamı →

Yayda saçlara qulluq

Bəzən yay saçlarımızın düşməninə çevrilir. Günəş, ultrabənövşəyi şüalar, külək, dəniz suyu, hovuz — əladır, amma saçları qorumasaq, problemlər yarana bilər.

Quruluq
Yayda dəri qurulaşır, qoruyucu qatının təsiri aşağı düşdüyündən qaşıntı və həssaslıq əmələ gəlir. Bu zaman xüsusi qidalandırıcı və nəmləndirici maskalardan istifadə edin. Nəmləndiricidən hər gün yararlanmaq olar. O, saçı ultrabənövşəyi şüaların təsirindən qoruyur. Qidalandırıcı isə daha dərindən təsir göstərir: maddələr saçın kökünə daxil olaraq daxildən hidrobalansı bərabərləşdirir. Ondan həftədə 2-3 dəfə istifadə edin.


Davamı →

İsti havada nə etməli?

Temperaturun normadan artıq olduğu bir vaxtda isti havalarda rahat yatmanın yolları izah edilib.

Stress: İdman edin (amma yatmadan iki saat əvvəl yox), stressdən uzaq durun. Balanslı bəslənin, siqareti tərgidin. Çay və qəhvəni azaldın.
Səs-küy: Küçədəki səs-küyün qarşısını almaq, səsli cihazları yataq otağından çıxarmaq çarə ola bilər.
İşıq və elektrik cihazları: Yatmadan öncə onların hamısını söndürün, pərdələri çəkin. İşıq yuxuya mane olar. Elektron cihazlar, hətta gecə lampası da daxil olmaqla istiliyi artırır.
Yataq: Mütəxəssislərə görə, yataq ən az 180x240 sm ölçülərində olmalıdır.
Spirtli içkilər: Yatana yaxın spirtli içkidən uzaq durun.

Kondisioner alın: Uyğun böyüklükdə və gücdə kondisioner alın. Kondisioneri çöldəki temperaturdan 5-6 dərəcə aşağı temperatura nizamlayın.
Cib telefonu: Fransada aparılan bir araşdırmaya görə, yataq otağında cib telefonunun zəng çalması yaxşı yuxudan təxminən 50 dəqiqə oğurlayır.
Çox yeməyin: Həddindən artıq yağlı və şəkərli yeməklər yatmağa imkan vermir. İsti havada yüngül yeməklər eyin və yemək ilə yuxu arasında ən az üç saat fərq qoyun.
Su: Tərləmə su və elektrolit itkisinə gətirib çıxarır. İstidə sərinləmək üçün bol su üçün. Gündəlik ehtiyac 1.5 litrdir.
Duş qəbul edin: Yatmadan əvvəl ilıq bir duş almaq yatmağa kömək edər. Duşdan sonra saçınızı yaş saxlamaq da faydalı olar.


Davamı →