Рейтинг
+3.53

şəxsi gigiyena

25 üzv, 45 topik

Qulaq çirki tıxacı

Özünüzə güzgüdə növbəti dəfə tamaşa edərkən, ikinci balaca güzgü vasitəsi ilə baxma bucağını bir qədər dəyişdirib, zərif qulaqlarınıza göz gəzdirməyə çalışın. Unutmayın ki, üz dərisi kimi, qulaqların da qulluğa ehtiyacı vardır.
«DƏRİNDƏN QAZIMAQ» LAZIMDIRMI?
Qulağınızı təmizləməyə başlamazdan əvvəl, bunun faydası barəsində düşünmək gərəkdir. Axı, qulaq çirkinin əmələ gəlməsi, qulağın piy vəzilərində yerləşən qoruyucu xassə daşımaqdan başqa heç nə deyildir. Onun olmaması qulaqlarımızın çirk və mikroblara qarşı mübarizədə aciz olması deməkdir.


Ardı →

Qurd və parazit əlehinə məsləhətlər


— 3-4 diş sarımsağı 1 stəkan suda saxlayın, süzün və imalə edin.

— 1 stəkan südə 1 neçə diş sarımsağı yumşalana kimi qaynadın.

Südü süzün, soyudun və onunla imalə edin. Bu üsulu uşağa da tətbiq etmək olar.

— Narın qabığını üyüdün və bir stəkan suda qaynadın.

Suyu süzün, 2 saat ərzində 3 dəfə olmaqla içib qutarın.

Yemək zamanı içmək olmaz. 

 
Davamı →

Üz dərisinə gündəlik qulluq

Təxminən 17-18 yaşlarından etibarən dəriyə müntəzəm və düzgün şəkildə qulluq etmək lazımdır. Bu dərinin gözəlliyini və cavanlığını uzun müddət ərzində qorumağa imkan verir. Dəriyə qulluq edilməsi dərinin təmizlənməsindən başlayır.Mənzillərimizdə gündəlik istifadə etdiyimiz su üzün dərisi üçün o qədər də xeyirli deyil. Onun tərkibində olan xlor və mineral duzlar dərinin qurumasına səbəb olur. Ən başlıcası isə odur ki, bu maddələr dəridəki tər və piy vəzilərinin ifraz etdiyi maddələrlə kimyəvi reaksiyaya girərək onların axarlarının bağlanmasına səbəb olur. Üzünüzü yalnız içməli (butulkalarda satılan) və mineral (qazsız) sularla yumağa çalışın (əlacsız qaldıqda – qaynanmış sudan istifadə edin). Üzünüzü sərin su ilə (otaq temperaturundan artıq olmayan) yumaq daha yaxşı hesab olunur. Yalnız yağlı dərisi olan insanlar istisna təşkil edirlər. Belə dərisi olanlar üzlərini əvvəlcə ilıq su ilə yumalı, daha sonra isə nisbətən sərin su ilə yaxalamalıdırlar.


Ardı →

Saçlara qulluq vasitələri

Gözəl və dolğun saçlar insanları daha gözəl və cazibədar edir. Buna görə də daim saçlara qulluq etmək, onun gözəl görünməsinin qeydinə qalmaq vacibdir. Bəs hansı vasitələr saçlara xeyirli funksiyalara malikdir? Saçları möhkəmləndirmək, eləcə də onun görkəmsiz olmasının qarşısını necə almaq olar? Bunun üçün sizlərə bir neçə faydalı maskalar təqdim edirik.


Ardı →

Soyuqdəymə əleyhinə ev damcıları

Yaz-payız fəslinin ən sıx müşahidə olunan situasiyalarından biri də “qrip” adı altında sadə,asanlıqla keçirdiyimiz,immunitetin zəifləməsi ilə əlaqədar bədənin süst qaldığı yüngül infeksion xəstəliklərdir ki,şikayət olaraq daha çox “soyuqdəymə” adı ilə adlandırılır.Əslində,bilinməlidir ki,tibbdə “soyuqdəymə” termini yoxdur.


Ardı →

Kosmetik vasitələrin zərərli tərkibi

Gündəlik normal makiyaj edən bir xanım 515 kimyəvi maddənin təsirinə məruz qalır. Bu rəqəm xanımların gündəlik istifadə etdikləri pomada, lak, ətir, saç boyası və s. bu kimi kosmetika vasitələrinin tərkibində olan maddələrin sayıdır.

Araşdırmada hansi kosmetika vasitəsində nə qədər kimyəvi maddə olduğu müəyyən edilmişdir.

Pomada
— Tərkibində 26 müxtəlif kimyəvi maddə var.
Ən təhlükəlisi — Polimetilmetakrilat.
Əks təsiri — Allergiya, xərçəng

Lak — Tərkibində 31 kimyəvi maddə var.
Ən təhlükəlisi — Ftalat
Əks təsiri — Hamiləlik zamanı körpənin inkişafına mənfi təsir edir.

Ətir — Tərkibində 250 kimyəvi maddə var.
Ən təhlükəlisi — Benzaldehit
Əks təsiri — Ağız və boğazı qıcıqlandırma, böyrəyə mənfi təsiri ilə seçilir.

Sadaladığımız bu maddələr xanımların gündəlik istifadə etdikləri kosmetika vasitələrinin sadəcə bir neçəsidir.


Davamı →

Sızanaqlardan xilas olmanın 3 effektiv üsulu

Xüsusilə gənclərin əsas kosmetik problemlərinə çevrilən sızanaqlar yaz-yay fəsil dəyişikliyi dönəmində “qarşısıalınmaz” problemə çevrilir.Lakin,böyük əksəriyyətimiz bilmirik ki,hamının mətbəxdə tapa biləcəyi adi qida məhsulları nəinki bu kimi xoşagəlməz “qonaqlar”ın gəlməsinin qarşısını alır,hətta onlarıdan sonra üz dərisində qalan çapıq cə ləkə izlərinin də formalaşmasının qarşısını alır.Sadə formada aşağıdakı deyilənlərə əməl etməklə siz kosmetoloqa müraciət etmədən ev şəraitində daha ucuza sızanaqlar və onların sonrakı fəsadlarından qorunmuş olarsınız.


Ardı →

Ağız qoxusu haqqında bəzi faktlar

Siz işdə və ya iclasda oturmusunuz, və birdən sizin diqqətinizi nə isə cəlb edir. Bu sizin yaninızda oturmuş işçilərdən biridir və siz başa düşürsünüz ki, o nahar vaxtı soğan yemişdir. Və siz hətta sezmirsiniz ki, 1 saat bundan qabaq yeyilmiş bir tikə coğan iclasdakı işçiləri stullarını uzaqlaşdırmağa məcbur edir.

Ağızdan gələn pis qoxu, siz fikirləşdiyinizdən daha çox yayılmış haldır. Doktor Harold Katsın sözlərinə görə yer kürəsi əhalisinin üçdən biri ağızdan gələn pis qoxudan əziyyət çəkir, bir çoxları isə hətta bundan xəbərsizdirlər.

O deyir: “ona görə də siz öz nəfəsinizi hiss etməyə bilərsiniz” və əlavə edir ki,beyin iyə alışır ki, bu prosesdə akmassiya adlanır. Kaliforniyadan olan nəfəs klinikasinin banisi Kats təstiq edir ki, sizin ağzinizdan iyin gəlməsinə yediyiniz qidanin bilavastə təsiri vardir. Amerika Dantistlər Assosassiyasına gorə nə qədər ki, qida orqanizimdən xaric olmayıb, iy o vaxta qədər qalacaqdır.

Belə ki, siz bir tikə sarimsaqlı qida qəbul etdiyiniz vaxtdan sarimsağin tərkibində ki komponentlər qana keçir, sonra ağ ciyərlərə çatir və sonra xaric olur-bütün bu vaxt ərzində siz iy verəcəksiniz. Aydın məsələdir ki, soğan, sarımsaq kimi qidalar nəfəsə bilavastə təsir edə bilir, belə ki, onların tərkibində sulfitli birləşmələr vardır- məhz onlar xoşa gəlməyən iyin səbəbidir.Lakin Katsın mülahizəsinə görə daha az məlum olan iy məmbələri var ki, onlara gorə də sizin nəfəsiniz hamini otağı tərk etməyə məcbur edə bilər.
Ardı →

Yağlı saçlar


Yağlı saç nədir və necə meydana gəlir? Deyilənlərə görə, düz saçlı insanlarda dəridən ifraz olunan yağ gün içində sürətlə yayılarkən, buruq saçlı insanlarda bu müddət daha yavaş irəliləyir. Bu vəziyyətdə də istifadə ediləcək şampunun çox diqqətli seçilməsi lazımdır. Saçı tez-tez yumaqda daha çox yağlandırır. Genetik və hormonal səbəblərlə yağlı olan saçları, 2 hətta 3 gündən daha çox yumağı təklif edirəm, getdikcə saçınızda azalma olacaq. Limonlu şampun istifadə edin ya da etibarlı markaların yağlanılmağa qarşı çıxardıqları şampunlar yaxşı nəticə verir. Saç kremi istifadə etməyin. Saç boyasının da yağlanılmağı azaltdığı deyilir.


Ardı →

Ayaq qoxusundan necə qurtulmalı?

Olduqca utandırıcı bir sıxıntıya çevrilən ayaq qoxusu bir çoxlarının, əsasən də kişilərin kabusuna çevrilib. Ayaqlarından tez-tez kəskin qoxu gəldiyindən ayaqqabılarını belə çıxarmaq istəməyənlər dərd çəkməsin. Bunun həlli məqalədə. 

1. Karbonat 
Mətbəxdə işlətdiyiniz soda (karbonat) ayaq qoxusuna qarşı təsirlidir. Corabı geyinmədən öncə içinə soda tökə bilərsiniz. Yaxud corablarınızı çxartdıqdan sonra suya 1 paket karbonat əlavə edib ayaqlarınızı o suda 15 dəqiqə saxlayın.

2. Lavanda yağı 
Lavanda gözəl qoxuya malik olmaqla yanaşı bakteriyaları da yox edir. 1-2 damcı lavanda yağını corablarınıza damcılada bilərsiniz. Bir neçə gün ərzində gündə 2 dəfə bunu təkrarlayın.

3. Maqnezium duzu 
Maqnezium duzu ayaq qoxusunun qarşısını almaqda təsirlidir. İlıq suya 2 qaşıq maqnezium duzu əlavə edib ayaqlarınızı həmin suda 15-20 dəqiqə saxlayın. Yatmadan öncə etsəniz, daha yaxşı olar.

4.  Çay
Çayın tərkibində bakteriyaları öldürən maddələr var. Tərləmənin də qarşısını alan təsirə malikdir. 2 paket çayı 3 stəkan suda qaynadın. İçinə bir az soyuq su əlavə edib ayaqlarınızı həmin suda 15 -20 dəqiqə saxlayın.
Ardı →