Çox yuxu görmənin səbəbləri nələrdir?

İnsanın həyatında yuxu ən əsas və vacib funksiyalardan biridir. Yuxu fiziki və mental sağlamlığımız üçün əhəmiyyətli rola malikdir. Ancaq bəzən insanlar adətən olduğundan daha çox yuxu gördüklərini fərq edirlər. Bu fenomenin arxa planında bir çox fərqli səbəblər ola bilir.


Davamı →

Nəfəs darlığı nəyin əlaməti ola bilər?

Nəfəs darlığı nəfəs alarkən kifayət qədər olmayan hava qəbulu, nəfəs almaqda çətinlik və sinədə sıxılma hissi kimi təyin olunan sağlamlıq problemidir. Tibbdə təngnəfəslik kimi tanınan nəfəs darlığı bir çox səbəbə görə yarana bilər. Nəfəs darlığı sinə sıxlığı, boğulma və ya təngnəfəslik hissi ilə müşayiət oluna bilər. Bu şikayət həmişə olmaya bilər, zaman-zaman baş verə bilər. Bəzən bu şikayət getdikcə pisləşən vəziyyət yarada bilər. Nəfəs darlığı bir çox xəstəliyin əlaməti olaraq görülə bilər. Buna görə də, kifayət qədər nəfəs ala bilmədiyinizi hiss edirsinizsə, əsas səbəb araşdırılmalıdır. Ağciyər, ürək, həzm və böyrək xəstəlikləri, həmçinin allergiya və artıq çəki kimi faktorlar nəfəs darlığına səbəb ola bilər.


Davamı →

Manikür və pedikürdə nələrə diqqət edilməlidir?

Dırnaqlar sağlamlığın və gözəlliyin göstəricisidir. Gözəl və zərif bir dırnaq görünüşünə nail olmaq üçün manikür və pedikür etmək getdikcə daha çox yayılmışdır . Buna görə də bazarda müxtəlif dırnaq baxım məhsulları peyda olur və istifadə olunur. Ancaq manikür və pedikür təmiz mühitdə və sağlam şəraitdə edilməlidir. Bundan əlavə, dırnaq xəstəliklərinə diqqət yetirilməlidir.


Davamı →

İnsan resursları nədir və məqsədləri nələrdir?

Böyük və ya kiçik hər bir təşkilat biznesi idarə etmək üçün müxtəlif növ kapitaldan istifadə edir. Kapitala biznes üçün gəlir əldə etmək üçün istifadə olunan pul vəsaitləri, qiymətli əşyalar və ya mallar daxildir. Məsələn, pərakəndə satış mağazası qeydlərdən və inventardan istifadə edə bilər, konsaltinq firmasının isə xüsusi proqram təminatı və ya binası ola bilər. Sənayedən asılı olmayaraq, bütün şirkətlərin ortaq bir cəhəti var: onların kapitalını onlar üçün işlətmək üçün adamları olmalıdır. Bu səbəbdən deyə bilərik ki, insan resursları təşkilatların ən mühüm kapitalıdır.


Davamı →

İnternetin müasir dünyada önəmi nədir?

İnternet müasir dünyada həyatımızın ayrılmaz bir hissəsinə çevrilmişdir. Onun təsiri hər gün qarşılaşdığımız hər bir sahədə hiss olunur, özəlliklə də informasiya və kommunikasiya texnologiyalarının inkişafı sayəsində. İnternet dünya əhalisinin böyük bir hissəsinə saniyələr içində məlumat və xidmət çatdırmaq imkanı verir. Bu təhsildən sağlamlığa, iş dünyasından əyləncəyə qədər həyatın hər sahəsində yeniliklərə yol açmışdır. İnternet vasitəsilə insanlar yeni biliklər əldə edir, işlərini qurmaq və genişləndirmək üçün platformalar yaradırlar. Həmçinin, sosial media vasitəsilə dünyanın dörd bir yanındakı insanlarla əlaqə qurmaq mümkündür. Bu bütün dünyada mədəni mübadilələrin və sosial inkluziyanın artmasına kömək edir.


Davamı →

Necə özünəinam qazanmaq olar?

Özünüzə inamınızı artırmaq üçün öz hisslərinizi və düşüncələrinizi araşdırmalı, uğura gedən yoldan vaz keçməməli və hər gün özünüzü bir az daha təkmilləşdirməyə diqqət etməlisiniz. Fərdlərdə özünə inamın formalaşması uşaqlıqdan başlayır. Özünə güvənən insanlar öz uğurları və uğursuzluqları ilə üzləşə, xarakterlərini olduğu kimi qəbul edə və özləri ilə barışa bilərlər. İnsan özü haqqında nə qədər konstruktiv və obyektiv tənqid edə bilsə, bir o qədər tez və səmərəli şəkildə özünü təkmilləşdirə bilər. Beləliklə özünəinamı necə qazanmaq olar?


Davamı →

Ofis dizaynında hansı məqamlara diqqət etməlisiniz?

Ofisləri dizayn edəcək insanlar dizayn ideyalarını araşdırırlar. Məkanların estetikasını təmin edən parçaların bütövlükdə təqdim edilməsi iş yerləri və ofislər üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bu səbəblə həm marka prestijinizi artırmaq, həm də işçilərinizin məhsuldarlığını maksimuma çatdırmaq üçün ofis dekorasiyasına çox diqqət etməlisiniz. İşçilər vaxtlarının çoxunu ofisdə keçirəcəkləri üçün ofis dekorasiyası işçilərinin özlərini yaxşı hiss etməsi və səmərəli işləməsi üçün çox vacibdir. 

Ofisinizi bəzəyərkən rahatlığa fikir verməli və işçilərinizi nəzərə alaraq hərəkət etməlisiniz. Əks halda, işçilər özlərini kifayət qədər rahat və xoşbəxt hiss etməyəcək və iş mühitini mənimsəyə bilməyəcəklər. Bu da işçilərinizin iş səmərəliliyinə mənfi təsir göstərəcək. “Ofis bəzəyərkən nələrə diqqət edilməlidir?” sualın cavabını belə sadalaya bilərik:

Davamı →

Çox duzlu yeməyin ziyanları

Tərkibindəki minerallarla həyat üçün əhəmiyyətli olan duz həddindən artıq istehlak edildikdə ciddi sağlamlıq problemlərinə səbəb ola bilər. Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının təqdim etdiyi məlumatlara görə, orqanizm üçün gündə 6 qram (1 çay qaşığına bərabər) qəbul etmək kifayətdir. Lakin işlənmiş qidaların istifadəsi ilə gündəlik duz istehlakı 16-18 qrama çatır və duzun zərərli təsirləri artır. Bəs, həm yeməklərə əlavə olunan, həm də işlənmiş qidalar vasitəsilə bol istehlak edilən duz insan sağlamlığına necə təsir edir? 


Davamı →