Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Düzgün təraşın qaydaları

Düzgün təraş olmaq üçün hər şeydən əvvəl cildimizə uyğun təraş bıçağını və köpüyünü seçməliyik. Eyni zamanda üz qırxmaq üçün düzgün texnikadan istifadə etməyimiz təraşdan sonra üzümüzdə batıqların və müxtəlif səpkilərin meydana gəlməsinə də mane olacaq. Bunun üçün etməli olduqlarımızı aşağıdakı kimi sıralaya bilərik:

1. Hazırlanmaq
Təraş olmazdan əvvəl bütün üzünüzü ilıq su ilə yuyun, daha sonra təmizləyici gel ilə yaxşıca silin. Bununla siz əgər üzünüzdə hansısa yara varsa, ora müxtəlif mikrobların keçməsinin qarşısını alacaqsınız.

2. Saqqalı yumuşaltmaq
Kiçik bir dəsmalı isti suda isladıb 30 dəqiqə müddətində üzünüzdə saxlayın. Beləcə saqqalınız yumuşalacaq və onu qırxmaq daha da asanlaşacaq. Əgər duşdan yeni çıxmısınızsa, bu qədər uzun yoldan keçməyiniz lazım deyil. Bu zaman saqqalınız onsuzda islanır və onun kökləri daha yumuşaq olur.

3. Təraş köpüyündən istifadə edin
Su dərinizin üst hissəsini yumuşaldacaq, amma o cildinizin temperaturuna görə tez zamanda buxarlanacaq və daha dərin qatların yumuşalmasına mane olacaq. Buna görə də daha yaxşı olar ki, təraş köpüyündən istifadə edəsiniz, çünki o dərinizi əhatə edərək suyun tez zamanda buxarlanmasının qarşısını alır.
Davamı →

Kişi dərisinə qulluq

İsti su əvəzinə ilıq su ilə duş qəbul edin.
Soyuq havada isti duşun yerini heç nə verə bilməz. Amma suyun istiliyini bir az azaltmaq dərinizin qurumasının, qaşınmasının qarşısını alar. Suyun istiliyi artdıqca isə dərinizdəki təbii yağlar azalır. 5 dəqiqədən artıq duş qəbul etməyiniz məsləhətli deyil.

Nəmləndirin.
Kişi dərisi qadınlara nisbətən daha yağlıdır, ancaq yenə də dərinizin qırışmasının qarşısını almaq üçün gündəlik nəmləndirici istifadə edin. Normal və ya yağlı dəriyə sahib olan kişilər üçün yüngül lasyon və ya nəmləndirici gel kifayət edir.

Üzünüzü sabunla yumayın, üz təmizləyicisindən istifadə edin.
Əgər üz dəriniz həssasdırsa tərkibində sulfat olmayan təmizləyici istifadə edin. Əgər dəriniz yağlıdrsa, tərkibində limon, çay ağacı yağı olan təmizləyicilər istifadə edin. Normal sabunlar dəriniz üçün məsləhətli deyil.
Davamı →

Prostata faydalı olan bitki çayları

Qırmızı yonca çayı
Menopauza səbəli tərləmələrin, psorias xəstəliyinin müalicəsinə yardım etməklə yanaşı, qırmızı yonca çayı prostat vəzin böyüməsinin qarşısını alır. Qırmızı yonca dəmləməsi prostatdakı durğunluğu aradan qaldırmaqla yanaşı, sidiyin sidik kisəsindən tamamilə xaric olmasını təmin edir və prostat xərçənginin ənələ gəlməsinin qarşısını alır.

Cücə palması çayı (Saw Palmetto)
Amerika Birləşmiş Ştatlarında prostat vəzinin böyüməsinə qarşı ən çox içilən çaydır. Xüsusilə də xəstəliyin ilkin mərhələsində içilərsə tam sağalma qeydə alındığı yazılır. Gecələr tez-tez sidiyə çıxma və prostatın dəgər əlamətlərini aradan qaldırır.

Gicirtkən çayı
Gicirtkən çayı bütün Avropa ölkələrində prostat vəzinin müalicəsində istifadə edilir. Mütəxəssislər gicirtkənlə çüçə palması çayının birlikdə dəmləməsinin sidik kisəsinin tam boşalmasına səbəb olduğunu söyləyirlər.
Davamı →

Düzgün ayaqqabı, corab, şalvar seçimi

Geyindiyiniz şalvarın ayaqqabı və corab ilə uyğun olması çox önəmlidir. İdman tərzində geyinərkən ayaqqabı və corabı seçəndə nələrə diqqət etmək lazımdır? 

Şort və idman şalvarı geyinərkən corab və ayaqqabı kombinasiyası necə olmalıdır?
Əgər, aktiv idmanla məşğulsunuzsa, bu nümunələr işinizə yaramaya bilər. Lakin gündəlik olaraq idman tərzində geyinirsizsə bunlara diqqət etməyinizdə fayda var.

Ayaqqabıdan çox da görünməyən uzunluqda qara və ya şort rəngində olan corablar geyinilməlidir. Tennis ayaqqabıları tipli idman ayaqqabıları, bağı olmayan parça ayaqqabılardan istifadə edilməlidir.
Davamı →

İlk görüşdə kişilər nələrə diqqət edir?


Hər nə qədər qadınlar tərəfindən kişilərin ilk görüşdə çox az nöqtəyə diqqət etdiyi düşünülsə də, əslində kişilər tərzdən qoxuya qədər bir çox nöqtəyə diqqət edir.

Tərz
Xarici görünüş önəmli deyil deyənlərə aldanmayın. Bir kişini heyran buraxmaq üçün əvvəlcə özünüzə xas bir tərziniz olmalıdır. Tərzinizlə maraqlanmasını təmin etməlisiniz.
Davamı →

Niyə kişilər özlərindən böyük qadınları seçir?

Bir çox kişilərin özlərindən yaşca böyük qadınlara üstünlük verməsi cəmiyyətdə birmənalı qarşılanmır. Bəs kişilərin nə üçün yetkin qadınlarla birlikdə olduqlarını bilirsinizmi?

Hormonlarına nəzarət edə bilərlər
Sevgiliniz sizdən yaşca böyükdürsə, emosional partlayışlarla qarşılaşmayacağınızdan əmin ola bilərsiniz. Yetkin qadınlar özlərini daha yaxşı idarə edə bildikləri üçün kişilərin üzərində emosional təzyiq yaratmırlar.
Davamı →

Keçmiş sevgilisini unuda bilməyən kişini tanıyın

Bir çox qadınlar həyatlarındakı kişinin, keçmiş sevgilisini hələ də düşündüyündən şübhələnir. Əslində bunun təsdiqini tapmaq elə də çətin deyil. Onun bəzi davranışlarına diqqət etmək kifayətdir.

Davamlı ondan bəhs edir
Hər söhbəti zamanı onun adını, yaşadıqları xatirələri xatırlayırsa, deməli, hələ də əvvəlki sevgilisini unuda bilir.

Hələ də fotolarını saxlayır
Telefonuna və ya notbukuna baxmağınıza, araşdırmanıza ehtiyac yoxdur. Sosial şəbəkə hesabından köhnə fotolarını silməyibsə, evində və ya otağında, ətrafında hələ də onun şəkilləri varsa, deməli, onu unutmayıb.

Davamı →

Keçəl kişilər təhlükədədir!

Mütəxəssislərin müşahidələrinə bütün dünyada ildən ilə prostat vəzi xərçəngi halları artmaqdadır. Health.usnews.com saytının ekspertlərinin məlumatına görə, keçəl kişilərdə prostat vəzi xərçənginin riski artımış olur.

Aşkar olunub ki, 45 yaşına qədər xeyli keçəlləşmiş kişilərdə saçlarla problem yaşamayan kişilərlə müqayisədə prostat vəzi xərçənginin riski 40% artmış olur. Cavan kişilərdə yaşlı kişilərlə müqayisədə prostat vəzi xərçəngi daha ağır keçir və daha tez-tez hallarda ölümə səbəb olur.
Davamı →

Qadınları kişilərdən soyudan davranışlar

Kişilər, diqqət! Bu səhvləri edirsinizsə, xanımınız sizdən soyuya bilər.

Baxımsızlıq
Kişi çox içki içir və siqaret çəkirsə, ətrafa pis qoxu yayırsa, gigiyenik təmizliyə əvvəlki qədər önəm vermirsə, qadın bundan narahat olub ona toxunmaq və sekslə məşğul olmaq istəməz.

Çox qısqanclıq
Qadınlara qarşı çox qısqanclıq və çox sahiblənmək davranışı əvvəl-əvvəl yaxşı təsir yarada bilər. Ancaq bu davranışlar şiddətə dönüşübsə, qadında mənfi təsir oyadar.

Davamı →

Əzələ yaradan ən yaxşı 15 qida

Güclü əzələlərə sahib olmaq üçün idman etmək şərtdir. Lakin bəzi qidalar da əzələ yaratmağı asanlaşdırır.

Yumurta
Hər yumurtanın tərkibinə ya 6-8 qram arası zülal daxildir. Eyni zamanda vitamin, sink, dəmir və kalsium var.

Balıq yağı

Balıq yağı bədən üçün əhəmiyyətli bir köməkçidir. Maddələr mübadiləsini sürətləndirir.

Toyuq
Hər toyuqdan 30-100 qram arası zülal var. Qızardaraq və ya sobada bişirərək, yeyə bilərsiniz.

Yulaf
Yulaf ən sağlam qidalardandır. Lif, zülal, mineral və vitamin anbarıdır. Mütləq yulaf yeyin.

Ananas
Ananasın tərkibində olan zülal həzmi asanlaşdırır. Məşqdən sonra, naharda, pay aralarında yeyə bilərsiniz. Eyni zamanda əzələ iltihabını azaldır.
Davamı →