Stilim.az online shopping

Stilim.az size dünya şöhrətli brendlərin istehsalı olan qadın və kişi çantalarının, kəmərlərinin, işgüzar çantalrın,qadın ayaqqabılarının və digər kişi və qadın aksessuarlarının assortimentini təklif edir. Təklif olunan bütün mallarin keyfiyyətinə tam zəmanət verir.  
http://www.facebook.com/stilim.az
İstədiyiniz modeli online sifariş edə bilər və ünvanınıza çatdırılmasını təmin edə bilərsiniz, sifarişləriniz 1 gün ərzində ünvanınıza pulsuz olaraq çatdırılır, məmnun qalmadıqda aldığınız modeli dəyişdirə və hətta geri qaytara bilərsiniz, əgər seçim etməkdə çətinlik çəkirsinizsə bir neçə model sifariş edib birini yaxud da bir neçəsini seçib ala bilərsiniz. Çatdıdılma tamamilə pulsuzdur. Baki və Bakı ətrafı qəsəbələrə və həmçinin Sumqayit şəhərinə 1 (bir) gün ərzində çatdırılır. Həmçinin də regionlara da çatdırılma mümkündür, Azərbaycanın istənilə regionuna 2-3 gün ərzində çatdırılma həyata keçirilir və həmçinin rayonlara da çatdırılma pulsuzdur.

http://www.facebook.com/stilim.az 

Sifariş və əlavə məlumat üçün www.fb.com/messages/stilim.az ünvanına yaxud da [email protected] elektron ünvanına yaza bilərsiniz. Hazırda facebookda 20 000 dən artıq istifadəçisi olan səhifə fəaliyyət göstərir və say getdikcə daha çox artır, qısa zamanda rəsmi internet səhifəsi və mağaza sizin xidmətinizə veriləcək, 2000 dən çox şəkil və 700 dən artıq model təklif olunur. Qiymətlərin münasib olmasi və keyfiyyət həmçinin yüksək servis stilim.az çox fərqli edir. Sizə kolleksiyanın bir hissəsini paylaşıram, bütün modelləri görmək və sifariş etmək üçün bizim facebook səhifəmizə baxa bilərsiniz http://www.facebook.com/stilim.az.

Dolce Gabbana qadin cantasi 

Givenchy sumkaları

stilim.az qadin cantalari

Chanel qirmizi reng qadin cantasi

DG qadın çantaları

2013 yeni kolleksiya

Chloe qadın cantasi, sumkasi

qadin sumkalarinin online satisi

debli ayaqqabilar

YSL 2013 kolleksiyasi

Chanel ağ rengdə sumka

YSL qadin cantalarinin onlayn satisi

qadin cantalari pulsuz catdirilma

qadin ayaqqabilari sifarisi

debli qadin cantalari

Sifariş və suallariniz üçün bizə yazın http://www.fb.com/stilim.az
  
 

6 şərh

Stilim
əlavə olaraq daha çox modellərə qalareyada baxa bilərsiz
Stilim
Əgər çantaların qiymətləri ilə maraqlanırsınızsa zəhmət olmasa facebook da log in olduqdan sonra www.fb.com/messages/stilim.az linkinə daxil olaraq yazin)
BaRLeLiTa
Çantaları bugün nəhayət ki, aldım. Keyfiyyəti və orijinallığı, çantaların içinin rahatlığı, asanlıqla daşına bilməsi, məni qalib olan da sevindiyimdən qat-qat daha çox sevindirdi. Bir söznən çox bəyəndim və çox da razı qaldım. Gələcəkdə sizin çantalarınızı izləyəcəm bəyəndiyim çanta olarkən güvənərək sevə-sevə heç bir narahatçılıq duymadan sifariş verəcəm. Çəkdiyiniz əziyyətiniz və qayğınıza görə çox sağ olun. Cavid bəyə ayrı təşəkkürlər qayğı və yardımını əsərgəmədiyinə görə. 
Cavid
Çox saq ol, tesekkur edirem xos sözler ucunde, stilim.az la yeniden danismisam yeqinki yaxin gunlere yeni kampaniya keçirilecek ve qalibleri yene hediyyeler gozleyecek, her birinize gosterdiyinizmdiqqet ve yardima gore tesekkur edirem, bezen haqsiz yere gunahlandiriliriq amma olsun deyeri ve qiymet vermeki bacaranlar daim var ve her zaman da olacaq, tessekurler cox da saq olun sizde
Stilim
Yeni kolleksiya ilə tanış ola bilərsiniz
Stilim
kayzen.az istifadəçiləri üçün 10%-ə qədər endirim təklif edirik, sifariş zamanı bunu qeyd etməniz kifayətdir