Yağın insan sağlamlığına vurduğu ziyan

Yağ: başa bəla
Mütəxəssislərin fikrincə, hər bir insan gün ərzində 100 qramdan artıq yağ qəbul etməlidir. Qəbul edilən yağın 60 faizi isə mütləq kərə yağı olmalıdır. Çünki onun tərkibi insan orqanizmi üçün lazım olan A, E, D vitaminləri ilə zəngindir. Ancaq yağı normadan artıq qəbul etmək də bədənə mənfi təsir göstərə bilər.

Yağlı yeyək, yoxsa yavan?
Həkim-qastroenteroloq Gülçöhrə Müslümovanın dediyinə görə, yağdan ifrat dərəcədə istifadə həzm və mədə-bağırsaq sisteminin pozulmasına, ishalın əmələ gəlməsinə şərait yaradır: «Kərə yağının tərkibində insan orqanizmi üçün faydalı olan mineral maddələr, vitaminlər var. Bu səbəbdən də yağdan tamamilə imtina etmək düzgün olmaz. Ancaq kərə yağından həddən artıq istifadə də orqanizm üçün zərərlidir. Xüsusilə də keyfiyyətsiz kərə yağlarından.

Keyfiyyətsiz kərə yağlarından istifadə zamanı mədədə ağrılar, mədə bulanması kimi hallar müşahidə olunur. Həzm prosesi düzgün getmədiyi üçün mədədə göynəmələr, ağırlıq ortaya çıxır. Zərərli yağlardan istifadə nəticəsində yaranan mədə-bağırsaq xəstəlikləri zamanı xəstədə ilkin olaraq mədə bulanması, epiqastral nahiyədə ağrılar, iştahsızlıq və halsızlıq kimi hallar müşahidə edilir. Bir müddət sonra isə xəstənin vəziyyəti ağırlaşır və daha ciddi problemlər ortaya çıxır. Ağır yeməklər yeyəndə mədədə kəskin ağrılar baş qaldırır».
Ardı →

Qırmızı turpun faydaları

  • Flora
Qırmızı rəngli tərəvəz və meyvələr məzmununda likopen kimi bəsləyici bir maddələrin olduğu işarəsidir. Bu maddələr bir çox xəstəliyə yaxşı gələ bilər. A və C vitamini baxımından ürək dostu olduğu bilinən kırmızıturp şiş böyüməsi, pis xolesterol, xərçəngi qarşısını almağa qarşı təsirlidir.

Ayrıca kalsium anbarıdır. Yaşıl yarpaqlarında belə çox miqdarda C vitamini var. Bolca Mobile, kalium və folik turşu mineralları tapılar. Xəbərdarlıqçı xüsusiyyətə malikdir.

Qırmızı Turpun faydaları:
1. Diş, diş əti, sinir, saç və dırnaqlara yaxşı gəlir.
2. İştah açar.
3. Sinir və stressi aparır.
4. Tənəffüs yollarına yaxşı gəlir.
5. Həzmi asanlaşdırır.
6. Soyuqdəymə və qrip kimi xəstəliklərdə burnun axmasını mane olar.
7. Böyrək daşlarına, həzmsizliyə və həddindən artıq kilolara qarşı məsləhətdir.
8. Vərəm xəstələrinə tövsiyə edilir.
9. Diabet xəstələrinin xiyar yanında kırmızıturp qidalanması lazımdır.
Davamı →

Ət qidasından çox istifadə edələrə tövsiyyə

Əti çox yeyənlər qəbizlik problemi yaranmaması üçün gündə mütləq ən azı 2 litrə qədər su içməlidirlər. Bundan əlavə, çoxlu meyvə-tərəvəz yemək də məsləhətdir.

Həzm problemi və ya xolesterolu olanlar, həmçinin ürək və qaraciyər xəstəliklərindən əziyyət çəkənlər də çox ət yeməməlidirlər.

Heyvan mənşəli proteinlərlə zəngin olan qidalardan istifadə edənlərdə qalın bağırsaq xərçənginə yoluxmaq ehtimalı daha yüksəkdir.

Mərcimək, noxud, quru lobya kimi paxlalı bitkilər əslində həm orqanizmin protein ehtiyacını ödəyir, həm liflə zəngin olduğu üçün xolesterolu aşağı salır, həm də qəbizlik problemini aradan qaldırır. Buna görə də ətdən çox, belə məhsullardan istifadə etmək daha məqsədəuyğundur.


Davamı →

Qırmızı kələmin faydaları

  • Flora
Hər zaman yaşıl kələmdən istifadə edib, ancaq onun faydalarını öyrənməyə çalışmışıq.
Ancaq qırmızı kələmin faydaları yaşıl kələminkindən çoxdur.

Qırmızı kələm demək olar ki, tam bir vitamin kompleksidir. Kələm A, B, E, C və s. vitaminlərlə yanaşı, həm də kalsium, kükürd, maqnezium, mis və dəmirlə də olduqca zəngindir. Həmçinin, qədim zamanlarda bəzi xəstəlikləri qırmızı kələmin vasitəsi ilə sağaldarmışlar.

Qırmızı kələmin şirəsi daxili təmizləyir və dəridə olan bəzi xəstəlikləri aradan qaldırır.
Yarım stəkan — qara kələmin şirəsi, yarım çay qaşığı — bal bunları bir-birinə qarışdırıb, hər səhər yeməkdən yarım saat qabaq içmək orqanizmə çox xeyirlidir.

Bu məlhəm orqanizmi gücləndirir və mikroblarla mübarizə aparır. Bu kələmi həmçinin qurudub saxlamaq da mümkündür. Qurudulmuş kələmdən bütün yeməklərdə istifadə edə bilərsiniz.
Ardı →

Hindistan haqqında maraqlı məlumatlar

Hindistan -Cənubi Asiyada yerləşir. Dünyanın ən böyük 2-ci coğrafi ərazisi və əhali sayısına görə ən böyük 2-ci ölkəsidir. 28 əyalət və 7 birlik bölgəsindən ibarətdir.

Pakistan, Çin, Nepal, Butan, Banqladeş və Myanmar ölkələri ilə həmsərhəddir. 4 önəmli dünya dinləri olan Hinduizm, Budizm, Jainizm və Sihizmin yarandığı ölkə olmaqla yanaşı, Zərdüştlük, Yəhudilik, Xristiyanlıq və İslam dinlərini də e.ə 1-ci əsrdən ölkənin böyük bir hissəsinə yayılmışdır.

Hindistan adı köhnə farscada İndus adından yaranmışdır. Qədim yunanlar Hindistanlıları İndoi olaraq adlandırırdılar. Hindistan adı Konstitusiyasında və bir çox yerli dildə Bharata olaraq adlandırılır. Bharata adı Hindlilərin əfsanıvi müqəddəs krallar olan Kral Bharatanın adından yaranmışdır.

Din Hindistanında bir həyat tərzidir. Hindililərin yaşamının ayrılmaz hissəsidir. Hindistanda bir çox dinlər mövcud olsa da İslam dini ən qabaqcıl din hesab olunur və İndoneziyadan sonra Müsəlman əhalinin sayına görə 2-ci yeri tutur.

Əhalisinin sayına görə Hindistan dünyada 2-ci yeri tutmaqdadır. 1.2 milyard nüfuza sahibdir. Dehli, Mumbay və Kalkutta Hindistanın ən böyük 3 şəhəridir.

Hindistan öz filmləri ilə də dünyada məşhurdur və bir çox müxtəlif bölgələrdə filmsənayesi mövcuddur. Bunlardan ən önəmlisi isə Mumbaydakı Bollywood filmsənayesidir. Bollywood adı Hollyüood və Bombay(Mumbay) adlarının birləşməsindən yaranmışdır.
Ardı →

Lobyanın xeyirli xüsusiyyətləri

Bu məhsulun 200 dən artıq növü vardır. Qədim zamanlardan bəri bu məhsulu dərman bitkisi kimi istifadə edirdilər. Belə ki, lobyanın tərkibində, insan orqanizminin normal fəaliyyəti üçün lazım olan bütün komponentlər vardır.

Bu məqalədə sizə lobyanın arıqlamağa kömək olan xüsusiyyətlərindən məlumat verəcəyik. Tərkibi karbohidratlarla çox zəngin olduğundan, bir çox pəhrizlərdə bu məhsulun rasion üçün məsləhəhət görülməməsinə baxmayaraq, yaxın zamanda aparılan araşdırmalar bəlli etmişdir ki, lobya, əksinə karbohidratlar üçün blokator rolunu oynayır. Məhz bu səbəbə görə bir çox dietoloqlar lobya haqqında fikirlərini dəyişdi və onu bir çox pəhriz menyusuna aid etməyə başladılar.

Lobyanın mikroskop altında görünən xeyirli xüsusiyyətləri
Beləliklə, lobya kifayət qədər qidalı və doyumlu məhsul olduğundan, arıqlama periodunda sizə aclıq hissi keçirtməməyə kömək olacaq. Bunun səbəbi odur ki, tərkibində olan çətin karbohidratlar, bağırsaqda şişərək gec həzm olunur və bununla siz uzun zaman aclıq hissi keçirtmirsiniz. Həmçinin lobyanın tərkibində yavan zülallar vardır ki, o, sağlam çəki korreksiyası üçün vacib komponent sayılır.
Ardı →

Dırnaqların ev şəraitində bərkidilməsi üçün effektli məsləhətlər

Dırnaqlara ev şəraitində,salon prosedurları olmadan lazımı qulluq göstərmək mümkündür yoxsa yox kimi suala cavab vermədən öncə, dırnağın struktur və tərkibinin nədən ibarət olduğunu öyrənək.

Dırnaq plastinası — arasında nazik yağ və su qatı olan keratin təbəqələrindən ibarətdir. Bu qatların balansı, sağlam və gözəl dırnaqlara cavabdehdir. Əgər dırnaqlar qurudulub və yağ qatı azalıbsa, o zaman onlar tez sınan olacaqlar. Su ilə kontakt çox olduqda isə, dırnaq plastinası suyu özünə hopur,dırnaq qatı şişir və qatlanır. Əlbəttə endokrin sistemin pozğunluqları da dırnağın vəziyyətinə təsir edir, lakin kimyəvi və mexaniki zədələnmə birinici yerdədir.

Dırnaqları necə möhkəmləndirmək olar?
— İlk öncə çalışın su, kimyəvi vasitələrlə kontaktda az olun. Qabları yalnız əlcəkdə yumaq məsləhət görülür. Qədim zamanlardan işlənnən sodalı vanna məsləhətlərinin də bir o qədər effektiv olmadığını bilin.
Ardı →

Həşəratlar necə xəbərləşirlər və bir-birlərini tanıyırlar

Bəzən gözlə görünməyən heyvanlardakı bığcıqlar bir çox heyvanın yaşaması üçün böyük əhəmiyyət daşıyan orqanlardır. Uca Allah yer üzündə mükəmməl sistemlər yaratmış, yaratdığı hər şeydə Öz ucalığının və qüdrətinin dəlilləri olan qeyri-adi möcüzələr var etmişdir. Canlıların müxtəlif məqsədlər üçün istifadə etdiyi bığcıqları da hər gün yeni xüsusiyyətləri kəşf edilən yaradılış möcüzələrindən biridir.

 Qarışqaların “bığcıq dili”

 Keçən əsrdə qarışqalar üzərində aparılan elmi tədqiqatlar bu kiçik heyvanlar arasında mürəkkəb ünsiyyət şəbəkəsi olduğunu üzə çıxarmışdır.

İnsan qarşısına çıxan bir neçə qarışqanı bir-birindən ayırd edə bilməsə də, bir-birinin tamamilə bənzəri olan qarışqalar bir-birlərini asanlıqla tanıya bilirlər.

 Qarışqalar bir-birlərini necə tanıyırlar?


Ardı →

Yazıçı, həkim, cadugər, peyğəmbər, yoxsa... narkoman?

“Usta və Marqarita” kimi möhtəşəm bir əsər bəxş etmiş Mixail Bulqakovun görünməyən tərəfləri az deyildi. O, kim idi? Yazıçı, həkim, cadugər, peyğəmbər, yoxsa… narkoman?

Bu yazını oxuyun və Bulqakovun kim olduğunu özünüz müəyyənləşdirin. 

Mixail Bulqakov Stalinə ünvanladığı məktubda belə yazırdı:

“Mən ilahi qüvvəyə inanan yazıçıyam. Dünyanın insanlar tərəfindən deyil, görünməz qüvvələr tərəfindən idarə olunduğuna əminəm. Yəqin ki, mənimlə razılaşarsınız ki, dünya yalnız insanın ümidinə qalsaydı, bizə qədər gəlib sağ çıxmaz, lap çoxdan məhv edilmiş olardı. ”

İ. Stalin bu cümlələrin altından qırmızı qələmlə xətt çəkərək dərkənarda yazır:


Ardı →

Qarpız mürəbbəsi

Ərzaqlar:
1 kilo təmizlənmiş və doğranmış qarpız qabığı (hazırlanması reseptdə)
3 xörək qaşığı soda
1 kilo yarım şəkər tozu
15 stəkan su
1 ətirşah yarpağı və ya qısa darçın cubuğu və ya 3-4 ədəd mxək

Hazırlanma Qaydası:
Qarpızın qabığının qırmızı və yaşıl hissəsindən təmizləyin. Ağ qabığı ziqzaqvari bıçaqla təxminən 2 santimetr yarım ölçüsündə doğrayın.

Qabığı ləyənə qoyub, üstünü örtəcək qədər su doldurun. Sodanı buraya əlavə edin. Ləyəni 2 saatlığa kənara qoyun (soda qabığı bərkidəcək, bişdiyində qabıq dağılmayacaq). Qabığı süzüb, suyun altında yaxşıca yuyub yenidən süzün.

Ləyənə qabığı ördəcək qədər su tökün. Qaynadın. 2 dəqiqə qaynatdıqdan sonra, qabığı aşsüzənə boşaldın. Bu addımı bir dəfə də təkrarlayın.

Süzülmüş qabığa şəkər və 15 stəkan suyu əlavə edin. Arada qarışdıraraq orta odda qaynadın. 2 saat 45 dəqiqə qaynatdıqdan sonra, ətirşah və ya istifadə edəcəyiniz ədvanı əlavə edib, mürəbbəni 15 dəqiqə də bişirin. Hazır qarpız mürəbbəsi şəffaf və açıq sarı rəngdə olmalıdır. Əgər ləyənin kənarları şəkərlənməyə başlayırsa, deməli mürəbbə çox bişib. Bir az su əlavə edib qaynadın. Ləyəni kənara çəkin. Yarpaq və ədvanı çıxardın.

Mürəbbəni ləyəndə soyudun. Sonra isə təmiz, sterilizə edilmiş bankaya yığıb sərin yerdə saxlayın.

P.S: 3 litrəlik banka üçün
Mürəbbəyə xoşməzə tam vermək üçün, hərdən ona ətirşah yarpağı, və ya darçın çubuğu, və ya mixək qatılıb, arıxda çıxardılır.

azcookbook.com
Davamı →