Çimərlik geyimi seçərkən nələrə diqqət etməliyik?

Qarşıdan dəniz mövsümü gəlir və dənizsevərlərin ağlında olan suallardan biri də «dəniz üçün nə cür çimərlik geyiminə üstünlük verməliyəm?» olur. 
Bu və bu kimi suallarınıza Kayzen.az cavab verəcək!

1.
Üzərinə qum yapışmış yaş çimərlik paltarında saatlarla vaxt keçirmək rahat olmayacaq. Xüsusilə qadınlar üçün tez quruyan çimərlik paltarı bir çox sağlamlıq probleminin qarşısını almaq baxımından çox əhəmiyyətlidir. Seçdiyiniz çimərlik paltarının parçasına diqqət etməlisiniz. 

2.
Üzgüçülük paltarının ölçüsünü necə seçmək olar?
Onlayn alış-veriş zamanı çimərlik paltarı almaq riskli ola bilər. Düzgün ölçü tapa biləcəyinizə əmin deyilsinizsə, bir neçə məsləhət verək. Çimərlik paltarı və bikini seçərkən, ölçüsünü təyin etmək üçün alt paltarı üçün daha əvvəl aldığınız məhsulları nümunə kimi ağlınızda tuta bilərsiniz. Beləliklə, çimərlik paltarınızın həm duruşu, həm də nümunəsi haqqında təsəvvürünüz olacaq. Risk etmək istəmirsinizsə, tənzimlənən modelləri seçin. Çimərlik paltarınızın rahat olması, üzərkən, qaralarkən, qaçıb oynayarkən sizi narahat etməyəcək. Əksi yəni dar çimərlik geyimi isə sizi sıxacaq və duzlu sudan sonra dərinizi zədələyə bilər.

3.
Çimərlik paltar axtararkən yüzlərlə fərqli məhsul və modellə qarşılaşacaqsınız. Seçdiyiniz çimərlik paltarının bədən tipinizə və fəaliyyətinizə uyğun olduğundan əmin olun. Yumşaq parça və rahat kəsikli çimərlik paltarlarını seçməlisiniz. Beləliklə, üzərkən, idman edərkən, hovuz və dəniz fəaliyyətlərində iştirak edərkən maksimum rahatlıq əldə edəcəksiniz.

4.
Çimərlik paltarları çox asanlıqla köhnəlir. Xüsusilə gün ərzində tez-tez üzən və günəş vannası qəbul edən birisinizsə, çimərlik paltarınız qısa müddətdə köhnəlir. Bu vəziyyətin qarşısını almaq və çimərlik paltarınızı daha uzun müddət istifadə etmək istəyirsinizsə, parçaya diqqət etməlisiniz. Hovuzda üzməyə üstünlük verirsinizsə, xlora davamlı parçalara üstünlük verməlisiniz. Əgər çətin üzgüçüsinizsə, üzgüçülük zamanı görmə qabiliyyətinizi artıracaq üzgüçülük eynəkləri almanızı tövsiyə edirik.
 Düşünürük ki, bu tövsiyələr çimərlik geyimi seçməyə kömək edəcək.
 

0 şərh