Çimərliklərdə yayılan infeksiya - Serkarioz

Qaşıntılı səpki, qızartı, şişkinlik, bəzən qızdırma — bütün bu xoşagəlməz simptomlar ördəklərin yaşadığı gölməçələrdə və göllərdə görünə bilər.


Bu dəri parazitar xəstəliyi su quşlarında, ən çox ördəklərin ayaqlarında olur. Yastı qurdların uzun sürfələri insan dərisinə uyğun olduğundan yumşaq toxumaların səthinə yapışaraq, dəridən içərinə nüfuz edir. Xoşbəxtlikdən, serkariya bədənimizdə yaşaya bilməz və çox tez ölür.
Yüksək riskli ərazilərə ilk növbədə durğun su hövzələri və ya çirklənmiş və ya su bitkiləri ilə bol- ərazilər daxildir. Məhz belə yerlərdə parazitlərin «ev sahibi» olan ördəklər və şirin su mollyuskları (məsələn, ilbizlər) yaşayır. Yəni, demək olar ki, hər hansı bir gölməçədə və ya göldə yoluxa bilərsiniz.
İsti havada su bitkiləri olmayan və dibi qumlu və təmiz olan yerdə üzə bilərsiniz. Ancaq sıx bitki örtüyünün olduğu yerdən sözün həqiqi mənasında, 50-100 metr uzaqlaşmağa dəyər. Məhz buna görə də sahilə yaxın yerdə üzən uşaqlar tez-tez serkaridoz xəstəliyinə yoluxurlar.
Səpki və şiddətli qaşınma infeksiyadan sonra ilk 30-40 dəqiqə ərzində görünür. Bu, parazitlərin zəhərli ifrazının sinir uclarına təsirinin nəticəsidir.

Çimərliklərdə yayılan infeksiya    -  Serkarioz

Bir neçə saatdan sonra qırmızı nöqtələrlə qırmızı ləkələr əmələ gəlir ki, bu da daha sonra ağrılı blisterlərə çevrilə bilər. Bir insan sadəcə suda gəzirsə, səpgilər ayaqlarında olacaq, çimibsə bədənin digər hissələri də səpəcəkdir. Bir qayda olaraq, serkariya ayaqların və budun dərisinə yerləşdirilir. Ovuç içi və ayaq altları səpmir.
Temperatur 38-40°-yə qədər yüksəlir. İki-dörd gündən sonra başgicəllənmə, quru öskürək və yuxusuzluq görünə bilər.
Bir qayda olaraq, qaşınma 7-10 gündən sonra yox olur, lakin piqmentasiya daha 2-3 həftə qalır.

 

0 şərh