Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 605 topik

Peşələrə görə talismanlar

Bizim taleyimiz və gündəlik yaşamımıza nüfuz edən müəyyən qiymətli və mineral daşlar iş həyatımızda, karyera qurulmasında, yeni biznes yaradılmasında çox böyük köməklik göstərə bilər. Əsas məsələ sizin fəaliyyətinizə uyğun daşı seçməkdir. Sizə ayrı-ayrı peşə sahibləri üçün uğurlu sayılan qiymətli daşlar — talismanları təqdim edirik. (fotolarla da göstərilib)

Hərbçilər, polislər, xilasedicilər və yanğınsöndürənlər — sodalit, heliotrop, oniks (damarlı əqiq), qranat (süleymandaşı), kəhraba, füruzə, pişik gözü, pələng gözü, əqiq, akvamarin (göyümtül-yaşıl rəngli qiymətli daş), almaz, ametist (şəffaf göy və ya bənövşəyi rəngli qiymətli daş), jadeit (xırda şeylər qayrılan açıq yaşıl rəngində daş), zümrüd, nefrit, yaqut (qırmızı rəngli qiymətli daş), sapfir (göy yaqut), yəşəm daşı.
Davamı →

Nəm saçlarla yatmağın ziyanları

Yuduqdan sonra saçları tam qurutmadan yatmaq həqiqətən çox ziyanlıdır.

1. İlk növbədə bu kəpəyin əmələ gəlməsinə və artmasına səbəb olur. Məsələ burasındadır ki, kəpəyin əmələ gəlməsinə səbəb olan mikroskopik göbələk bir çoxlarımızın baş dərisində yaşayır. Saçlara düzgün baxım göbələyin artmasının qarşısını alır. Lakin nəm mühitdə göbələk tez çoxalmağa başlayır və bu da kəpəyin sürətlə artmasına gətirib çıxardır.

2. Suyun təsirindən saçlar kövrək və zəif olur, tez qırılır, asan tökülür. Bu səbəbdən daim yaş saçla yatan insanın saçları cansız görünür, tökülür. Mütəxəssislər suyun təsirini azaltmaq üçün saçları yuduqdan sonra mümkün qədər tez qurutmağı tövsiyə edirlər.
Davamı →

Bədənimizdəki elektrik yükündən necə xilas olaq?

Gündəlik vərdişlərimiz bədənimizdəki elektromaqnit kirliliyini artırır. Mütəxəssislər isə bundan xilas olmaq və yenidən enerji yığmaq üçün 3 yol məsləhət görür.

Elektromaqnit kirlilik mobil telefonlar başda olmaqla bütün elektrik cihazlarından yayılan dalğalardan qaynaqlanır, stress və bədən yorğunluğuna səbəb olacaq elektrostatik yükü artırır. Hər səhər duş qəbul etmənin bütün bədəni elektromaqnit yükündən xilas edəcəyi, insanı stress və yorğunluqdan qurtaracağı bildirilir.

İnsanları tənbəlləşdirir
Stressə səbəb olan elektromaqnit kirliliyinin zərərlərindən biri insanı tənbəlləşdirməsidir. Bu təhlükədən qorunmaq üçün sağlam qidalanmaqla yanaşı elektrik cihazlarını mümkün olduqca balanslı istifadə etməlisiz. Gündəlik qidalanmada immuniteti gücləndirəcək qidalara çox yer verməlisiz. Saçınızı saç qurutma aləti yerinə təbii şəkildə qurudun. Mobil telefon yerinə ev telefonundan çox istifadə etməklə elektromaqnit kirliliyi azalda bilərsiz.
Davamı →

Evdə it saxlamaq faydalıdır

Aparılan elmi araşdırmalar zamanı it sahibi olmağın insan psixologiyası və sağlamlığına müsbət cəhətdən təsir göstərdiyi təsbit edilib.

Xərçəngi təsbit edir
İtlərin qoxu alma duyğuları olduqca yaxşı inkişaf edib. Buna görə əgər bədəninizin hansısa qismində şiş əmələ gəlibsə, it bunu daha tez və yaxşı duyacaq. Şişi təsbit edən it tez-tez sizi qoxulayar və hətta həmin hissəni dişləyə də bilər.

Davamı →

Uşaqla səyahət edənlərə məsləhətlər

Səfər və səyahət etmək müsbət təəssüratlarla bol olmasına baxmayaraq əksər hallarda yorucu olur. Həm nəqliyyatda keçirilən müddət, iqlimin və saat qurşağının dəyişməsi müəyyən növ fiziki narahatlıq və gərginlik yarada bilir. Körpə və ya uşaqla edilən səfərin valideyn üçün iki dəfə daha çətin olduğu hamıya məlumdur. Uşaqlar nəqliyyat vasitələrindən tez yorulur, hərəkət etmək üçün daha çox məkan istəyir, ürəkləri bulanır, yemək yeməkdə problemlər yaradır üstəlik yol yorğunluğu müxtəlif cür kaprizlər vasitəsilə özünü göstərə bilir. Uşaqlı valideynlərin səyahəti asanlaşdırmaq üçün bir neçə ipucu təqdim edirik:

Səyahətin vaxtını öncədən nəzərə almaq səfər ediləcək müddəti imkan daxilində gecə saatlarına planlaşdırmamaq və uşaqların vərdiş etibarilə daha rahat olduqları vaxta salmaq valideynlərə daha az stress yaşadacaqdır.
Davamı →

Niyə qadınların burnu daha kiçikdir?

Adətən, kişilərin burnu qadınların burnundan 10% daha böyükdür. Bunu elmin necə izah etdiyinə baxaq. Hər insanın fərqli forma və böyüklükdə burnunun olduğunu bilirik. Ancaq kişilərin burnunun qadınların burnundan daha böyük olması bir gerçəkdir. Bir araşdırma niyə kişilərin burnunun qadınların burnundan 10% daha böyük olduğunu açıqlayır. Lowa universitetində aparılan bir araşdırma bunun iki cinsin arasındakı bədən quruluşunun və bundan meydana gələn enerji ehtiyacının fərqli olmasından qaynaqlandığını ortaya çıxardı.

Davamı →

Tər qorxusundan qurtulmağın sadə yolu

Yay aylarında hər kəs tərləyir və bunun nəticəsində də yaranan xoşagəlməz qoxu insanlarda narahatlıq hissi yaradır. Mütəxəssislər isə bildirir ki, insanın tərləməsi normal haldır və orqanizm üçün faydalıdır. Bəs bu halda pis qoxunu necə aradan qaldırmaq olar? Limon və sirkədən istifadə etməklə tərləsəniz belə sizdən pis qoxu gəlməyəcək.

Tətbiq üsulu:
Bir neçə damcı limonu və ya alma sirkəsini qoltuq altınıza sürtün. Tərləsəniz də, təxminən səkkiz saat qoxu hiss etməyəcəksiniz. Unutmayın ki, sirkə qoxusu bir neçə dəqiqə içində uçur. Həmçinin qoltuq altınızın qaralmasından da şikayətçisinizsə, limon damcıları buna da kömək edəcək.

Limonu və ya alma sirkəsini pambığa damcıladaraq istifadə edin. İstəsəniz, alma sirkəsini bir az sulandırarak kiçik bir sprey şüşəsinə doldurub yanınızda da götürə bilərsiniz.
Davamı →

Ay daşı

Yarıqiymətli daşlardan bəlkə də ən qədimi Ay daşıdır. Bu daş qədim zamanlardan bəri həm gözəlliyinə, həm də şəfalı xüsusiyyətlərinə görə, çox sevilib.

Niyə Ay daşı adlandırıldı?
Bu daş yarışəffaf, narıncı, boz, süd və ağ rənglərdə olur. Açıq çəhrayı, yaşıl Ay daşlarına da rast gəlinir. Göyqurşağı adı verilən növü isə işıqda maviyə çalır.

Ay daşı yataqları daha çox Braziliya, Şri-lanka, Madaqaskar, ABŞ və Türkiyədə aşkarlanıb. Bu daşdan keyfiyyətli şüşə istehsalında istifadə edilir. Ay daşı çox erkən mədəniyyətlərdə ləl-cavahiratların hazırlanmasında istifadə edilib.

Romalılar bu daşın Ayın şüalarından yarandığına inanıblar. Daşa «Ay daşı» deyilməsinin əsas səbəbi onun ağımtıl rəngi və Ayı xatırladan görünüşüdür.
Davamı →

Gündə neçə addım atmaq lazımdır?


Sağlam bir insan hər gün ortalama 8.000-10.000 aralığından atddım atmalıdır və bu addımların sayı 7.500-dən az olmamalıdır. Gün ərzində bu saylara çatmağı bacara bilsəniz, həm sağlamlığınız baxımından yaxşı olar, həm də bir probleminiz yoxdursa, çəki problemi yaşamaq riskinizi aradan qaldırmış olar.

10.000 addım 8 km-ə yaxın bir məsafəyə bərabərdir. Gəzinti tempinizə görə dəyişməsini nəzərə almasaq, bu müddət 1 saat 40 dəqiqəyə bərabərdir. (Dəqiqədə 100 addım atırsınızsa) Gəzintinizin forması və uzunluğu məqsədiniz ilə birbaşa əlaqəlidir. Formanızı qorumaqdan əlavə arıqlamaq da istəyirsinizsə, daha çox və sürətli templə gəzməlisiniz.
Davamı →

Təklik təhlükəlidir

“Bağlanma” teoreminin yaradıcısı olan ingilis psixiatrı Con Boulbi etibarlı və yaxın duyğusal münasibətlərə ehtiyacla doğulduğumuzu və bunun beşikdən məzara kimi davam etdiyini vurğulayıb. Son zamanlar psixoloji sahələrdə də sadəcə uşaqların deyil, böyüklərin də sağlam, xoşbəxt və uğurlu olması üçün duyğusal münasibətlərə ehtiyacı olduğu qəbul edilir.
Davamı →