Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

«Qabusnamə» kəlamları

QabusnaməHəya-abırla yaşayıb dolanmaq istəyirsənsə, başqalarını rüsvay etmə.

Aldanmaq istəmirsənsə, görülməmiş işi görülmüş hesab etmə.

Nadana hər şeyi qorumaq özünü nadanlıqdan qorumaqdan daha asandır.

Dostunun az olmasını istəmirsənsə, kin saxlayan olma!

Artıq dərəcədə kədərli olmaq istəmirsənsə, paxıl olma.

İncidilmək istəmirsənsə, özünə rəva bilmədiyini başqasına da rəva görmə.

İstəyirsən ki, sirrinin üstü açılmasın, başqalarının sirrini açma.

Zirək olmaq istəyirsənsə, öz üzünü başqalarının aynasında gör.
Ləyaqətsiz adamları diri hesab etmə.

Hər düşündüyünü etibarsız adama demə, lakin etibarlı adamdan da gizlətmə.

Nə qədər ki, gecə-gündüz gəlib gedir, illərin dəyişməsinə təəccüb etməyin.

İnsanlar bir dəfə peşman olduqları işlərdən nə üçün bir də peşman olsunlar?

Ən aldadılmış ona deyərlər ki, nağdı nisyəyə dəyişə.

Sənə pis deyəni onu sənə xəbər gətirəndən daha tez bağışla!
Ardı →

Söz haqqında

Mən gözəl bir süfrə açdım sözdən əhli-aləmə,
Onda min zövq artıran hər dürlü nemət düzmüşəm.
Kim gəlir-gəlsin- aparsın hər nə istər xatiri,
Qurtaran nemət deyil, süfrəmdən olmaz heç nə kəm!    ( Məhəmməd Füzuli: Azərbaycan şairi və mütəfəkkiri )
Ardı →

Həya haqqında aforizmlər

Həya və iman bir beşikdə iki körpə kimidir.  ( Hz.Muhəmməd (s.ə.v.)

Həya gözəldir, lakin qadınlarda olsa, daha gözəl olar.  ( Hz.Əli ə.s.)

İnsan özü-özündən həya edə bilsəydi, təkcə gizli qalmış yox, hətta hər kəsin içində açıq şəkildə törədilmiş nə qədər cinayət törədilməmiş olardı.  ( Jan Labrüer: Fransız filosofu )
Ardı →

Aforizmlər

Böcək olmağı qəbul edənlər, əziləndə şikayət etməməlidirlər.

Əgər bir yerdə kiçik insanların böyük kölgələri olursa, orada günəş batır deməkdir.

Gerçəyi insanların ölçüləri ilə deyil, insanları gerçəyin ölçüsü ilə tanı.
Ardı →

Gələcək və keçmiş üçün üzülmə

Oyan! Yaşamaq ucun qarşımızda sonsuzluq var.Keçmiş olan dünəni heç yad etmə, sabah da gəlməmişkən fəryad etmə, düşünmə gələcəyi də keçmişi də, indi özün ol yaşamı bərbad etmə.

Ey kor! Bu yer, bu göy, bu ulduzlar boşdur boş! Burax onu-bunu könlünü xoş tut! Durmadan qurulub dağılan bu dünyada bir nəfəsdir alacağın. O da boşdur, boş!

Sevdiyini mərdcəsinə sevən insan, pərvanə kimi atəş üçün darıxar. Sevib də yanmaqdan qorxan insanın, nağıl danışmaqdır peşəsi.

Ey sevginin sirlərindən xəbərsiz yaşayanlar! Bilin ki, bütün varlığın əsas qaynağı sevgidir, sevgi...

Güclü olduğuna inandırdın məni; bol-bol da verdin mənə verəcəklərini. Yüz il günah işlədib bilmək istərəm; günahlarmı sonsuz, yoxsa sənin rəhmətin.

Oyan! Yaşamaq üçün qarşımızda sonsuzluq var.

Hər dildə bir söz var, qətiyyən inanmayın! Biri bir söz söylədisə, sözə deyil söyləyənə baxın.
Ardı →

Dieqo Armando Maradonanın həyat qaydaları

Qızlarım ucun kumirəm, bu, mənə bəsdir.Anam elə bilir, mən ən yaxşı futbolçuyam. Ona qarşı çıxmağı sevmirəm.

Narkotiki birinci dəfə dadanda başa düşürsən ki, tezliklə hər gün  onunla mübarizə aparmalı olacaqsan. Çempionluq eyforiyasına qapılırsan. Sonra düşünürsən: nə fərqi var sabah nə olacaq, əsas odur, mən bu gün qalibəm.

Narkotiklər məni həyatımın ən vacib anlarından məhrum etdi: qızımın böyüməsini görmədim. Özümü heç vaxt bağışlamayacağam.

Mənim qanuni övladlarım – Dalma və Caninadır. Qalanları pullarımın və səhvlərimin nəticəsidir.

Müalicə aldığım psixiatrik xəstəxanada biri özün Napoleon hesab edirdi, başqası San Martin (Argentina azadlıq hərəkatının liderlərindən biri – “Esquire”). Heç kimi inandıra bilmirdim ki, Maradonayam.

Qızlarım üçün kumirəm, bu, mənə bəsdir.


Ardı →

Dəyərli ata sözləri

atalar sozləriPislik etməmisənsə, şeytanların qapını döyməyindən qorxma. (Çin atalar sözü)

Təmiz vicdan qədər yumşaq yastıq yoxdur. (Fransız atalar sözü)

Bütü düzəldənlər ona səcdə etməzlər, çünki onu necə düzəltdiklərini yaxşı bilirlər. (Çin atalar sözü)

Xəmir yoğurmaq istəməyən beş gün un ələyər. (Yunan atalar sözü)

Bir dəfə aslanın belinə mindinsə, enmək çətindir. (Çin atalar sözü)

Yaxşı at olsun, nalı olmasa da olar. (Kürd atalar sözü)

Güclü insanların iradəsi, zəiflərin isə ümidi olur. (Çin atalar sözü)


Ardı →

Nelson Mandelanın həyatdan öyrəndikləri

Mənim olkəmdə adamı birinci həbsxanaya gondərirlər, sonra prezident secirlər.Mənim ölkəmdə adamı birinci həbsxanaya göndərirlər, sonra prezident seçirlər.

Əmin oldum ki, cəsarət qorxunun olmamağı deyil, ona qalib gəlməkdir. İgid insan – qorxu hissi olmayan yox, onunla mübarizə aparandır.

Afrika musiqisinin möcüzəvi gözəlliyi ondadır ki, o kədərli əhvalatı belə sənə şən təqdim edir. Sən kasıb ola, qutulardan qurulan evdə yaşaya, işini itirə bilərsən, bax, onda bircə bu musiqi sənə ümid verər.

Cəmiyyəti dəyişmək elə də çətin deyil. Çətini özünü dəyişməkdir.

Həbsxanada keçirdiyim 27 ilə minnətdaram, çünki mənə fikrimi cəmləməyə imkan yaratdı. Azadlığa çıxandan mən bu imkanı itirmişəm.

Azadlıq “qismən” ola bilməz.

Həbsxanada zibillikdə işləməyi sevirdim. Hərdən ordan qəzet səhifələri tapırdım. Həbsxanaya qəzet göndərmirdilər, ona görə mən də o səhifələri təmizləyir, axşam otağımda oxuyurdum. Nə vaxtsa mətbuatı bu qədər qiymətləndirəcəyim ağlıma gəlməzdi.


Ardı →

Uşaqlar kasıbların sərvətidir

Unutmayın, uşaqlarınız sizin deyil. Onu Yaradandan borca götürürsünüz. (Hindu atalar sözü)

Uşaqdakı utanma halı ondakı ağıl nurunun əlamətidir. (Əl Qazali)

Oğlan uşağı ilə atası arasındakı tək fərq oyuncaqlarının qiymətidir. (Jurq Ueber)

Uşaqlıq saflığını itirməyən insana böyük insan deyilir. (Menkis)

Hər uşaq bir tərəfdən dahi və hər dahi bir tərəfdən uşaqdır. (Artur Şopenhauer)

Uşaqlar valideynlərinə sevgi ilə həyata başlayırlar. Böyüyəndə onları mühakimə etməyə başlayırlar. Hərdən onları bağışlayırlar. (Oskar Uayld)

Uşaqlar böyüklərdən əksərən daha ağıllı və həmişə səmimi olurlar. (Maksim Qorki)
Ardı →

Aforizmlər və atalar sözləri - 2

21.Əvvəl öyrən, sonra düşün (Atalar sözü)
22.Öyrənməsən, öyrədə bilməzsən (Tomas Yuinq)
23.Həqiqi sevgi yaxşılıq görəndə artmayan, pislik görəndə azalmayandır (Atalar sözü)
24.Ən çətin iş ilk addımı atmaqdır (Markiz Dü Deffan)
25.Boş çuval dik durmaz (Benyamin Franklin)
Ardı →