Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

Maraqlı aforizmlər

Tolerantlıq sözü mənim xoşuma gəlmir, lakin mən bundan yaxsı söz tanımıram(Mahatma Qandı)

Eger bir yerdə kiçik insanların kölgəsi böyüyürsə, demək o yerdə Günəş batır.

Haqqı hər zaman müdafiə et, anlayan olmasa belə vicdanına hesab verməkdən xilas olarsan. (Herbert Uels)

Hər bir gözəllikdə pislik axtaranlar korlanmış insanlardır,bu günahdır.Hər bir gözəllikdə onun yüksək mənasını görənlər mədəni insanlardır,əsil insan isə gözəllikdə elə gözəlliyi görməyi bacaranlardır. (Oskar Uayld)

Azadlıq ifrat dərəcəsinə çatdıqda özbaşınalığa çevrilir. (M.QANDİ)
Ardı →

Əsas düşmənim özüməm

Bruce Lee — Mənim seçimim- döyüş sənəti, mənim sənətim- aktyor. Mənim əsas rolum- həyat rəssamı.

— Bilik kifayət deyil, sən onu tətbiq etməlisən. Arzu etmək kifayət deyil, sən onu reallaşdırmalısan.

— Əgər sizi tənqid edirlərsə, demək siz doğru yoldasız. İnsanlar adətən beyini olan hər şeyə hücum edərlər.

— Çılğınlıq səni tez bir zamanda axmağa çevirər.

— Yumuşaqlıq sınmaz.

— Mühakimə etmək əvəzinə anlayış göstərməyi öyrənməyə çalışıram. Mən gözüyumulu izdihamı izləyib, onların yanaşma tərzini qəbul edə bilmərəm.

— Nə verməyiniz önəmli deyil, önəmli olan necə vermənizdi.

— Boş başların uzun dilləri olar.

— Əgər sən nəyinsə mümkün olmadığını düşünürsənsə, o zaman sən bu yolla onu mümkünsüz edirsən.
Ardı →

Xalid Hüseyni romanlarından sitatlar

Çərpələng uçuran”dan sitatlar

Əfqanıstanda uşaq var, uşaqlıq yoxdur.

Əgər bir gün dindarlar bu ölkəni ələ keçirsələr, vay bizim halımıza!

Uşaqların qorxularına qalib gəlmə üsulu budur: yatmaq.

Həyatda bircə günah var, o da oğurluqdur. Bütün digər günahlar oğurluğun növləridir. Kimisə öldürəndə onun həyatını oğurlayırsan, arvadından ərini, uşaqlardan atasını oğurlayırsan. Yalan danışanda birinin həqiqəti bilmə haqqını oğurlayırsan. Oğurluqdan daha alçaq hərəkət yoxdur.

Ağlından nələr keçdiyini çox vaxt hiss etmədiyim bir uşaq necə olur ki, məni açıq kitab kimi oxuyurdu?

Çərpələng uçuran adam çərpələngi əlinə aldısa, heç kim bunu onun əlindən ala bilməzdi. Bu, qayda deyildi. Ənənə idi.

Yaralar sağalar, ləkələnən adlar əsla.

Baba ilə eyni evdə yaşayırdıq, amma fərqli dünyalarda. Çərpələnglər bu iki dünya arasında kağız incəliyindəki kəsişmə nöqtəsiydi.


Ardı →

Biz hamımız ulduzuq, parıldamağa layiqik

Biz hamımız ulduzuq, parıldamaga layiqik.Karyera qurmaq möhtəşəmdir! Amma soyuq gecələrdə karyeranı qucaqlayıb yatmaq olmur.

Haqqınızda heç nə bilmədən sizə necə heyran olurlarsa, eyni şəkildə sizdən nifrət edə bilərlər.

Hollivud elə bir yerdir ki, bir öpüş üçün sizə 1000 dollar, ruhunuzu almaq üçün 50 sent verərlər. Bunu çox yaxşı bilirəm, çünki ilk təklifdən imtina edib dəfələrlə 50 sentə razılaşmışam.

Ağıllı qız öpüşər, amma vurulmaz, qulaq asar, amma inanmaz və tərk edilməmişdən əvvəl tərk edər.


Ardı →

Aristotelin aforizmləri

* Kişidə mərdlik – hakimiyyət, qadında mərdlik – itaət.Aristotel

* Məlumlar çoxlarına naməlumdur.

* Sevmək, sevilməkdən yaxşıdır: bununla belə insanlar şöhrətpərəst olduqlarından özləri sevmək əvəzinə sevilməyi üstün tuturlar. Onlara görə sevimli olmaq hansısa üstünlük deməkdir.

* Dostu çox olanın dostu yoxdur.

* Bəziləri sanki əbədi yaşayacaqlarmış kimi elə hey yığır, digərləri isə elə indi öləcəklərmiş kimi dağıdır.

* Nəyə görə ata oğulu daha çox sevir, nəinki oğul atanı? Çünki oğul onun əsəridir. Hər kəs öz yaratdığına meylli olur.

* Qəribəliklər maraqlı olur: bunu nə isə nağıl edənlərin xoş olsun deyə birinin üstünə beşini qoymasından görmək olar.

* Heyvanlardan yalnız insan gülməyə qadirdir.

* Biz asudə vaxt qazanmaq üçün asudə vaxtımızdan məhrum oluruq.
Ardı →

Bob Marley

Dünyanın ən gözəl ritmi, onun səninçün döyünən qəlbidir.
Bəzi insanlar səni yaxşı anlayır, həm də çox yaxşı.Amma həmişə uzaqdadırlar.Xoşbəxt olmaq istəyirsən? Onda heç kimdən heç nə gözləmə.
Gördüyünü hər kəs sevər. Sən onda heç kimin görmədiyini tapmalısan. Əgər əsl sevgini istəyirsənsə, üzə düyil, qəlbə toxunmalısan.
Hərdən deyirlər ki, «Fikir eləmə, sonuna qədər yanındayam.» Bax, onların səni aldatdıqlarını arxadan vurduqlarında anlayırsan.
Fikir verməyin insanların:«Məni çox sevəcək birini axtarıram.»- deməsinə. Böyük bir sevgiyə məruz qaldıqda gizlənməyə yer axtarır hamısı.
Əgər bu həyatda mütləq birini dəyərləndirmək lazımdısa, sadəcə özünün dəyərini bil.
İnsanlar səni səhv başa düşdükdə bunu dərd etmə. Eşitdikləri sənin səsindi, amma ağlından keçirdikləri öz düşüncələridir.
Öz-özümlə danışdığım qədər kimsəylə danışmıram. Səbəbi dəlilik deyil, yalnız bilirəm ki, insanı ən yaxşı özü dinləyir.
Sən kimsən ki mənim yaşadığım həyatı mühakimə edirsən! Mən mükəmməl deyiləm və olmaq məcburiyyətində də deyiləm. Barmağın ilə məni işarə etmədən əvvəl, əllərinin təmiz olduğundan əmin ol!
İlk baxışda aşiq oldun oldun, yoxsa ikinci baxışda kimin nə mal olduğunu anlarsan.
Hər şey yolunda getmir bəzən. Nə edirsən et, düzəlmir yenə də. Ən çətini də bütün bunlara rəğmən gülümsəmək məcburiyyətində qalmaqdır.
Hər təsadüf bir başlanğıcdır. Finalda həmişə baş rolda sənsən. Pərdələri isə tale bağlayır.
Həyatımda heç kim yoxdur. Amma problem deyil. Çünki sən sevgini bəsitləşdirənlərdən, mənsə yalnızlığın haqqını verənlərdənəm. 
Həyatın dadını çıxara bilmirsənsə, dadını qaçıranları həyatından çıxar.
Yaşadığın həyatı SEV, sevdiyin həyatı YAŞA. 

Tərcümə etdi: Axundova Təhminə
Davamı →

Markesin ölümqabağı məktubu

Qabriel Qarsia MarkesMəşhur Kolumbiya yazıçısı, «Nobel» mükafatı laureatı Qabriel Qarsia Markes xərçəng xəstəliyinə tutulduqdan sonra dostlarına məktub yazdı.
Əslində bu,əcəlin yaxınlaşdığını hiss edən Markesin bütün dünyaya çağırışı idi.
"Əgər, Allah mənə bir az da ömür bəxş etsəydi, hər düşündüyümü söyləməz, ancaq hər söylədiyimi mütləq düşünərdim. Hər şeyə dəyər verərdim. verdiyim dəyərə dəydikləri üçün deyil, ifadə edildiyi üçün...

Az yatardım, daha çox yuxu görərdim. Çünki bilirəm ki, gözlərimizi yumduğumuz hər dəqiqədə işıqdan 60 saniyə məhrum qalırıq.
Başqaları dayananda mən yeriyərdim, başqaları yatanda mən oyanardım.Danışan hər kəsi dinləyərdim...Gözəl bir şokoladlı dondurmanı ləzzətlə yeyərdim. Əgər Allah mənə bir qədər də ömür bəxş etsəydi, sadə geyinərdim.

Allahım, əgər bir qəlbim olsaydı, bütün nifrətimi bir buzun üzərinə yazıb, günəşin çıxmasını gözləyərdim.Allahım,bir parça ömrüm olsaydı, bir dəqiqəmi belə insanları sevdiyimi onlara söyləmədən keçirməzdim, eşqə aşiq olaraq yaşayardım.İnsanlara aşiq olmaqdan əl çəkdikləri üçün qocaldıqlarını, yaşlandıqdan sonra aşiq olmaqdan çəkindikləri üçün yanıldıqlarını sübut edərdim. 


Ardı →

Aristoteldən qiymətli kəlamlar

Aristotellə iki sual verirlər. Birinci sual:
— Siz insanların hansı hərəkətlərindən təəccüblənirsiniz?
Aristotel bir-bir sadalayır:
• Uşaq olanda darıxırlar, böyüməkçün tələsirlər. Ancaq sonradan da uşaqlıq dövrünün xiffətini çəkirlər
• Pul qazanmaq üçün sağlamlıqlarını itirirlər. Sonra sağalmaq üçün pul xərcləyirlər.
• Gələcək necə olacaq deyə narahatlıq keçirirlər və bu günü unudurlar. Nəticədə, nə bu günü, nə də gələcəyi normal yaşayırlar.
• Elə yaşayırlar ki, elə bil heç ölməyəcəklər. Elə ölürlər ki, elə bil heç yaşamayıblar.
Növbə ikinci suala çatır: – Yaxşı bəs, siz nə məsləhət verirsiniz? 
Aristotel yenə sadalayır:
Özünüzü kiminsə gözündə ucaltmağa çalışmayın. Sadəcə imkan verin ki, sizi sevsinlər, əziz tuta bilsinlər. İnsan ömründə ən vacib olan həyatda çox şeyə sahib olmaq deyil, az şeyə ehtiyac duymaqdır.

Ardı →

Cet Lidən həyat dərsi

1. Barışmaq –sənin ən əsas müdafiəndirCet Li
“Sən öz eqonu nümayiş etdikdə ətrafında düşmənlərin çoxalır. Mən xüsusi biri deyiləm, mən sadəcə olaraq döyüş sənətinə çox vaxt sərf etmişəm. İndi mən bacardıqlarımı nümayiş etdirirəm. Dünyada mənim etdiklərimi edə biləcək bir çox insan var”.

2. Harmoniya gücdən vacibdir
“Mən döyüş sənətinin insanlara ancaq ağrı bəxş etdiyini göstərdiyimi düşünəndə kədərlənirəm. Həyatda döyüşün əsas olmadığını sübüt etmək üçün şansım olmadı. Həyatda ən əsas in və yan harmoniyasını (ağla qara arasında harmoniyanı) qavramaqdır. Yalnız harmoniyanı anladıqda insan böyük şəxsiyyət hesab edilə bilər”.

3. Xoşbəxtlik daim səninlədir
“Xoşbəxtliyin təqibində uzaq məsafələri qət etməyə ehtiyac yoxdur. Xoşbəxtlik burada, sakit tənha otaqdadır. Sənin bütün problemlərin sənin qəlbində yığılıblar, buna görə, sən, sadəcə olaraq, özünü öyrənməlisən. İnsan həqiqətdə kim olduğunu anlamalıdır. Əgər sən öz daxili dünyanı anlasan, həyada daha heç nədən qorxmayacaqsan”.

4. Başqalarının sənin haqqında fikirləri sadəcə olaraq fon musiqisidir
“Başqalarının sənin haqqında fikirlərinə radioda eşitdiyin mahnılar kimi yanaş. “Sən çox yaxşısan!”- tram- pam- pam. “Sən axmaqsan!”- tram-pam-pam. Əgər səni başqalarının sənin haqqında fikirləri daha çox narahat edirsə, deməli, sənin bəzi problemlərin var”.

5. Ölüm sənə həyat bəxş edir
“Mən ölməyə hazıram. Əgər insan bu an, bu gün və yaxud sabah ölə biləcəyini anlayırsa, o, həyatının hər anının dəyərini bilməyə başlayır. Və o, həyatının hər anının qayğısına qalmağa başlayır. Belə ki, o, sabah ölsə, son işlərinə görə utanmayacaq”.
Davamı →