Xolesterin haqda bilmədiklərimiz

Ateroskleroz haqda dəhşətli statistika

Dünyada ürək-damar sistemindən baş verən ölüm səbəblərinin 60%-i ateroskleroz xəstəliyinin payına düşür. Ateroskleroz müasir sivilizasiyanın əsas başlıca xəstəliyidir. Bəs aterosklerozdan və ölümün bu cür dəhşətli statistikasından necə qurtulmaq olar? Bir şeyi qeyd etmək lazımdır ki, xəstəlik birdən-birə yaranmır. Bu uzun illərin nəticəsi olaraq meydana çıxır. Burada əsas faktor kimi qidalanma göstərilir. Buna görə də hətta qadınlar artıq hamiləlik anından etibarən öz gələcək körpələrini düşünərək qidalanmalarına ciddi fikir verməlidirlər. Xəstəliyin müalicəsində ən gözəl yol profilaktikadır. Son illərdə bütün dünya kimyəvi preparatlara deyil, bitki mənşəli dərmanlara müraciət edir. Bunda da bir əsas vardır. Antiaterosklerotik dərman maddələri daha çox qaraciyərin zədələnməsinə səbəb olurmuş! Buna görə də imkan olduqca bitki əsaslı preparatlara müraciət edilir. Bu məqsədlə Antixol çayı içmək gözəl effekt verə bilər. Unikal tərkibli Antixol çayı qanda xolesterini azaldaraq gələcəkdə aterosklerozun yaranmasının qarşısını alır, həmçinin aterosklerozlu xəstələri yaranacaq fəsadlardan da müdafiə etmiş olur. Antixolun dəmlənmə qaydası çox sadədir –2 filtr-bağlamanın üzərinə 200 ml qaynar su əlavə edilərək dəmlənir, soyuduqdan sonra süzülüb gündə 2-3 dəfə yeməkdən sonra daxilə qəbul edilir.

ÖZÜNÜZÜ PİS XOLESTERİNDƏN MÜDAFİƏ EDİN!

 

0 şərh