Рейтинг
+27.11

Ərzaqlar

29 üzv, 315 topik

Yaşıl çayın faydalı xüsusiyyətləri və hazırlanması qaydası.

Bir çox insanlar bilir ki, yaşıl çay çox xeyirlidir. Bu həqiqətən belədir. Yaşıl çayın faydalı xüsusiyyətləri haqqında hətta kitablar yazmaq olar.

Şərqdə yaşıl çay min bir dərdin dərmanı sayılır. Burada hesab edirlər ki, yaşıl çay insanı sağlam və uzunömürlü edir.

Güclü antioksidant xüsusiyyətlərinə malik olan yaşıl çay insanın orqanizmini müxtəlif zərərli maddələrdən (şlaklar, toksinlər, sərbəst radikallar və s.) təmizləyir və nəticədə insanın immun sistemi möhkəmlənir, xərçəng xəstəliklərinin inkişaf etmə ehtimalı azalır, insan cavanlaşır.

Yüksək hərarətlə müşayiət olunan müxtəlif iltihabı xəstəliklər və soyuqdəymələr zamanı yaşıl çay yaxşı tərlədici effekt göstərir ki, bunun nəticəsində insan orqanizmi intoksikasiya ilə uğurla mübarizə aparır. Bundan əlavə alimlərin fikirinə görə, yaşıl çay güclü mikrob əleyhinə təsirinə malikdir.

Yaşıl çay insanı daha fəal edir, insanın əqli və fiziki aktivliyini artırır, əhval-ruhiyyəsini qaldırır. Məhz bu səbəbdən həkimlər yaşıl çayın axşam vaxtlarında qəbul etməyini məsləhət etmirlər. Bu sizin rahat və tez yuxuya getməyinizə mane olacaq. Əksinə isə səhər tezdən içdiyiniz bir fincan yaşıl çay sizi daha tez “oyadacaq” və əmək qabiliyyətinizi artıracaq.


Ardı →

Pendirin faydaları

Araşdırmalar nəticəsidə alimlər müəyyən edib ki, pendirin içində olan phenylethylamine adlı maddə qan dövranını sürətləndirir və qandakı qlukozanının səviyyəsini yüksəldərək beynə sevgi siqnalları göndərir. Pendir yüksək kalorili qida məhsuludur. O, südün mayalanmasından əldə edilir. Adətən açıq-sarı rəngdə, deşikli və deşiksiz olur.

Pendirin tərkibində yüksək zülal payı (25%), yağ (60%-ə qədər) və mineral maddələr (3,5 %-ə qədər) var. Pendirin tərkibində olan zülallar insan orqanizimində südə nisbətən daha yaxşı həzm olunurlar. Pendirdə olan ekstraktlar dəmirin həzminə və yaxşı iştahın yaranmasına şərait yaradır. Pendirdə A, D, E, B1, B2, PP, C və başqa vitaminlər mövcuddurlar. Pendirə həm də südə olan elementlərin konsentratı kimi baxmaq olar: buraya zülallar, yağlar, mineral maddələr, kalsium, fosfor da daxildir.
Ardı →

Yumurtanın faydaları

yumurtaYayda yumurta yeməyin zərərli olduğunu düşünənlər var. Buna görə də çoxları qaraciyərinə zərər verəcəyi qorxusu ilə yumurta yemir. Halbuki, yumurtanın zərərli olmadığı təstiqlənib. Yumurtaya qarşı heç bir alergiyanız yoxdursa, hər mövsüm yeyə bilərsiniz.

Sarısı beyni inkişaf etdirir
B vitaminləri, sinir sistemini və beynin inkişafı, sağlamlığı üçün əvəzounlmazdır. Yumurtanın sarısı B vitaminləri ilə zəngindir. B vitaminləri uşağın beyinin inkişafına və sinir sisteminə çox yaxşı təsir edir. Buna görə də hamilə qadınlar yetəri qədər B vitamin qəbul etməlidir.

Protein qaynağıdır 
Yumurtanın içindəki proteinlər vücudumuz tərəfindən həzm olunur. Yumurtanın tərkibindəki proteinlər, tam proteindir.
Ardı →

Şokoladın faydası

Qoxusu ilə belə insanı xoşbəxt edə bilən şokoladın hər gün yeni faydası üzə çıxır. Şokolad ürək xəstəlikləri, xərçəng kimi xəstəliklərlə mübarizə aparır, dərini və sümükləri bəsləyir. İngiltərənin «Mirror» qəzeti bu möcüzəvi şirniyyatın faydalarını araşdırıb.

1.Şokoladın tərkibində olan antioksidanlar xərçənglə mübarizədə faydalıdır. Belə ki, kakao qırmızı şərabla müqayisədə iki, yaşıl çayla müqayisədə isə üç qat daha çox antioksidana sahibdir.
2.Şokolad zəngin kalsium qaynağıdır. Bu da sümüklərin möhkəm olması deməkdir.
3.Şokolad xüsusilə qadınların psixologiyası üzərində müsbət təsirlərə malikdir.
4.Güclü dişlər bədəndə olan florun miqdarından asılıdır. Şokolad bu maddə ilə də boldur.
5.Şokoladın tərkibindəki maddələr insanda xoşbəxtlik hormonunu artırır.
6.Şirniyyatın tərkibində olan dəmir və sairə maddələr dərini gözələşdirir, hüceyrələri yeniləyir.
7.Hər gün az miqdarda şokolad yemək qan laxtalanmasının, bu isə öz növbəsində qəfil infartk riskini aradan qaldırır.
8.Şokolad insanın enerjisini artırsa da, qanda şəkərin miqdarını sürətlə artırmır.
9.Qəhvə içmək yerinə şokolad yemək daha faydalıdır. Çünki onun tərkibində daha az kofein var.
10. Şokolad dişə ən az ziyan vuran şirniyyatdır. Çünki südlü şokoladın tərkibində yüksək miqdarda protein, kalsium və fosfat var. Bu maddələr diş minasını qoruyur.
11.Şokoladdakı yağ qandakı xolesterinin artmasına səbəb olmur.

Bu günlərdə bu nəfis şirniyyatın daha bir faydası üzə çıxıb. Sən demə şokolad insanın beynindən pis fikirləri, kin hissini, qisas almaq arzusunu dağıdır.
Davamı →

Qara və qırmızı bibərin faydaları

qırmızı istiotQara istiot qədim zamanlardan yeməklərin dadına dad qatan bir ədviyyat kimi istifadə edilir. Yağlı və nişastalı yeməklərin həzminə kömək edən qarabibər şəkər xəstəliyinin də qarşısını alır. Qırmızı istiot isə immuniteti gücləndirdiyi kimi revmatizm xəstəliyinə də kömək edir.
Bu iki bitki yeməklərimizə dad və sağlam lığımıza fayda verməklə yanaşı digər bir çox mövzuda da işimizə yaraya bilər.

— Əgər avtomobilinizin radiatoru su buraxırsa, qarabibərdən istifadə edə bilərsiniz. Maşını ustaya aparmamışdan əvvəl radiatorun içinə bir ovuc qarabibər atın. Bu yolla müvəqqəti də olsa, praktik şəkildə sızmanın qarşısını ala bilərsiniz.

— Əgər evinizi qarışqalar istila edibsə, qırmızı istiotdan istifadə edin. Daha çox mətbəxlərdə şəkər axtarışına çıxan qarışqaların sıx olduğu yerlərə qırmızı istiot səpməklə onları evinizdən uzaqlaşdıra bilərsiniz.


Ardı →

Pivə

Yay digər fəsillərlə müqayisədə pivənin ən çox içildiyi mövsümdür. Zəif alkoqollu içki növü olan pivə ən qədim içki növlərindəndir. Bu içkinin hələ bizim eradan əvvəl Qədim Misir, Babil, Çin dövlətlərində istifadə edilməsinə dair tarixi məlumatlar var. Bu gün dünyada müxtəlif adda və çeşiddə pivə istehsal olunur.  


Ardı →

Göyərti toxumlarindan hazirlanan ədviyyatlar

Qədim Şərq və Qərb xalqları qida sahəsində yüksək zövqə malik idilər. Bir sıra bitkilərin toxumlarını onlar bu və ya digər halda ədviyyat kimi istifadə edirdilər. Aşağıda bu ədviyyatların bəziləri haqqında məlumat veririk.

Keşniş — Zaqafqaziyada mədəniləşdirilmiş göyərtilərdən biridir. Keşniş toxumları ev şəraitində ət xörəklərində, çörək bişirəndə və şərbət hazırlanmasında istifadə edilir. Keşniş toxumlarından ətirli efir yağı çəkilir. Bu da ətriyyat və sabun sənayesində işlənir.
Keşniş yağından müxtəlif dərmanlar da hazırlanır.Şüyüdün toxumundan duru xörəklərə dad vermək üçün istifadə edirlər. Sənayedə o, qənnadı və ətriyyat istehsalında tətbiq edilir. Şüyüdün təbabətdə də öz yeri var.


Ardı →

Tropik iqlim ədviyyatları

Qara istiotun vətəni Cənubi Hindistandır. Hazırda o Hindistan, İndoneziya, Tailand, Şri-Lanka və Malayziyada becərilir.
Darçın kol bitkisidir və vətəni Şri-Lankadır. Hindistanda, Çində, İndoneziyada, Malayziyada, Braziliyada da əkilib becərilir.
Mixəyin vətəni Molukk adalarıdır. Hazırda isə bu ədviyyatın əsas istehsalı (təqribən 90 faizi) Tanzaniya, Zanzibar və Pemba adalarının payına düşür. Hindistanda və Şri-Lankada da müəyyən miqdar məhsul yığılır.Mixək bizim eradan əvvəl IV əsrdə misirlilərə, bir əsr sonra isə çinlilərə məlum olub. Bizim eradan əvvəl (206-220-ci illər) saray adamları Çin imperatorunun qəbuluna gedərkən ağızları xoş qoxu versin deyə mixək çeynəyirdilər.


Ardı →

Qurudulmuş meyvələrin faydaları


Qurudulmuş meyvələr lif baxımından zəngin olduğu üçün orqanizmi xərçəng və digər ağır xəstəliklərdən qoruyur.
Mütəxəssislər qurudulmuş meyvələrin sağlamlıqda böyük rol oynadığını söyləyirlər.

Meyvələr qurudularkən suyu çəkildiyi üçün tərkibindəki vitamin, mineral, zülal və yağlar orqanizm üçün daha faydalı hala gəlir.
Qurudulmuş meyvələr enerjini artırır, yaddaşı gücləndirir, qanazlığını aradan qaldırır, ana südünü artırır, orqanizmdən yararsız xolesterolun xaric edilməsinə yardım edir.
Davamı →

Duz

Duzun faydalarıduz haqqında nələri bilirik?
* Bədənin turşu-əsas tarazlığını qoruyur.
* Bədənin elektrolit tarazlığını təmin edir.
* Həddindən artıq istidə edən kəslərdə, əzələ krampları meydana gəlir. Bu Kramplardan duzlu su əridilərək xəstə müalicə edilə bilər.
* Təzyiqi aşağı xəstələrə duzlu yemək və içki verilərək təzyiq yüksəldə bilir.
* Süfrə duzu sidik meydana gəlməsini təmin edir. Sidik meydana gəlmədən maddələr mübadiləsinin təhlükəli olan son məhsulları çölə atıla bilməz.
* Duz eyni zamanda antiseptik, yəni mikrob öldürücüdür. Qidaların saxlanmasında, şoraba və duzlamalarda istifadə edilə bilər.
* Hamiləlikdə yod çatışmazlığı ana qarınındakı körpənin həm beyin, həm də bədən inkişafını mənfi təsir edir.
* Hamiləlikdə yod çatışmazlığı başağrılara, ölü doğumlara, körpənin maneəli doğulmasına, körpələrdə zəka geriliyinə səbəb olar. Uşaqlıq və gənclik dövründə yod çatışmazlığı fiziki və zehni inkişaf geriliyinə səbəb olmaqdadır.
Ardı →