Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Tanışlıq üçün hiylələr


Kişilər qadınlarla tanış olmaq üçün bir çox hiylələrə əl atır. 

Qadınları hazırlıqsız yaxalamaq
Kişilərin qadınları hazırlıqsız yaxalamaq istəyi və ona nəcə gözəl görünürsən deyərək özünə bağlaması və yanından ayrılmaması bu hiylələrdən biridir. 
Ardı →

Ağıllı kişilər

Bu kişini əldə etmək çox çətindir. Çünki nə istədiyini və məqsədlərini çox yaxşı bilir. Duyğularını və məntiqini çox yaxşı idarə etməyi bacaran kişilər tez təslim olmur. Müdrik və ağıllı olduğu üçün qarşısında boş bir qadın görmək istəmir. 

Belə kişilər müzakirə aparan və söz dueli edə bilən qadınlardan xoşlanır. Davamlı diqqətdən sıxılır. Buna görə də qadının davamlı olaraq hisslərini danışmasından narahat olurlar. O sevginizi sizin davranış və hərəkətlərinizdən başa düşür. Ağıllı kişilər baxımlı və sadə olurlar. Onun üçün gözəllik çox vacib bir qavramdır. Günlük münasibətlərdən qaçar. Evlənməsə belə uzunmüddətli münasibətlərin tərəfindədir. 

Ağır, ciddi və lazım olanda zarafat etməyi bacaran qadınlardan xoşlanırlar. Özü də yüksək yumor hissinə malik olur. Buna görə də qadının zərif olması ilə yanaşı, zarafatcıl olmasının tərəfdarıdır. Səssiz və keyfiyyətli restoranlarda yemək yemək, bahalı içkilərdən dadmaq və həftə sonları idmanla məşğul olmaqdan xoşlanırlar. 

Gecə həyatı müəyyən çərçivədədir. Onu asanlıqla cəmiyyət və insanlar arasında görmək mümkün deyil. Bütün həyatını planlı şəkildə yaşadığı üçün proqramlı insan olur. Buna görə də sizdən də eyni şeyi istəyə bilər. Çox çətin bağlana bilər lakin bağlandığı zaman çox aşiq olarlar. Evliliyə və ailə qurmağa istəklidirlər.
Davamı →

Kişilərin qadınlarda sevdiyi səkkiz xüsusiyyət

Bir kişi bir qadınla yeni tanışdırsa və ya həmin qadınla uzun müddətli əlaqəsi olsa belə, qadının etməsini xoşladığı bəzi hərəkətlər var.

1. Başınızı onu sinəsinə qoymağınız
Kresloda uzanıb televizor izləyərkən və ya uzun gündən sonra çarpayıda uzanarkən, qadının başını kişinin sinəsinə qoyması və kişinin qadını qucaqlaması ən gözəl duyğulardan biridir. Kişilər özlərini qoruyucu kimi hiss etməyi sevirlər və bu hərəkət qadının kişinin qollarında özünü təhlükəsiz hiss etdiyini göstərir.

2. İlk mesajı qadının yazması
“İlk mesajı kişi yazmalıdır” deyə bir təzyiq var. Bəzən kişi bezdirici olmamaq üçün heç mesaj yazmamağı seçə bilər. Kişiyə ilk mesajı qadının göndərməsi onun gününü işıqlandırar və gözəl söhbətin başlamasına səbəb olar.
Davamı →

Təraşdan sonra

Bəzən üzqırxmadan sonra dərimizdə müxtəlif problemlər meydana gəlir: dəri qızarır və qaşınmalar yaranır və.s. Əgər siz də bu kimi problemlərdən əziyyət çəkirsinizsə o zaman bu məqaləni diqqətlə oxuyun. Çünki bu dəfəki məqaləmiz ülgüclə üzqırxmadan sonra yaranan problemlərin həlli haqqındadır.

Mount Sinai Xəstəxanasının Dermatoloji Departamenti və Kosmetik Klinik araşdırmalar mərkəzinin direktoru Dr.Joshua Zeicherə görə dərisi qızarmaya meyilli, quru və qaşıntılı olan kişilərə üzlərini təmizləmək üçün ülgücdən istifadə etməmək məsləhət görülürür. Əgər ülgücdən istifadə etməkdə qərarlısınızsa, bu prosesdən bir neçə saat öncə üzünüzü buna hazırlamalısınız. Hazırlıq prosesi isə aşağıdakı məehələləri əhatə edir:
 
Davamı →

Bu cümlələr qadınları uzaqlaşdırır

Əziz kişilər, bir qadınla münasibətinizin uzun müddət davam etməsini istəyirsinizsə, hər şeydən əvvəl həmin qadınla ünsiyyətinizə fikir verməlisiniz. Qadınlarla söhbət zamanı özünü həmcinsi ilə danışırmış kimi hiss etmək biz kişilərin ən böyük səhvidir. Bütün bunlardan əlavə həm də qadınların qəlbinə gedən yolu tapmaq üçün onların sevmədiyi sözlər, ifadələr barəsində də məlumatlı olmalıyıq. Bu dəfəki məqaləmizdə sizə elə bu barədə məlumat verməyə çalışacağıq. Beləliklə, qadınları əsəbiləşdirən ən məşhur cümlələr:

Mənimlə sevgili olarsan?
Bir qadınla münasibətiniz zamanı əsla belə bir cümlə qurmayın. Çünki qadınlar həmişə idarəni öz əlində saxlamağı bacaran kişilərə üstünlük veririlər. Onlar üçün ideal kişi tipi fikirləri yanlış olsa belə, öz dediyini qadına qəbul etdirməyi bacaran şəxslərdir. Buna görə də sizin qadına qarşı belə bir cümlə qurmağınız onda sizin özünüzə inamınız barədə mənfi rəylər formalaşdırır. Bu cülənin əvəzinə, “Bəlkə birlikdə nəsə edək?” və ya “Telefon nömrəni verə bilərsən?” tipli cümlələr daha özünə əmin səslənir.

Səni öpə bilərəm?
Bir qadından əsla onu öpmək barədə icazə istəməyin. Bu sual qadını kişinin gözündə uşaq kimi göstərir. Ümumiyyətlə, edəcəyiniz hərəkərlərlə bağlı qadından icazə almağınız onların gözündə heç də xoşagələn addım deyil.
Ardı →

Kişilər hansı yaş dövründə romantik olurlar?

Cim Forvard İngiltərədə apardığı bir araşdırma nəticəsində məlum olub ki, kişilərin ən romantik yaşı 53-dür.
Araşdırmaçılar 18 və 65 yaş arasında 2 min nəfər arasında aparılan araşdırmada 51 və 55 yaş aralığındakı kişilərin 4-də 3-nün hər gün ən romantik jest hesab olunan “səni sevirəm” ifadəsini istifadə etdiyini bildiriblər.

Araşdırmaçılar 50-55 yaş arasında olan kişilərin gənc kişilərə nisbətən eşqə daha çox həvəsli olmasını və tərəf müqabillərinə sürpriz etməyi daha çox sevmələrini açıqlayıb.

Bu tip kişilərin yarısı şeir yazaraq, yarısı isə romantik həftə sonu gəzintilər təşkil edərək tərəf müqabillərinə sürpriz etməyi sevirlər.


Ardı →

Kişi fobiyaları

kişi fobiyaları
1. «Bağlanmaq» qorxusu

Bir çox kişi bundan çox qorxur. Əlaqə güclü bir duyğudur. Onlar yalnız qadınlara deyil bir çox şeylərə bağlanmaqdan qorxurlar. Məsələn; çiçəyə, ev heyvanına… Əlaqə sözü kişi lekshikomunda 'dəhşət' sözünə sinonim sayılır.

2. «Seks əvvəli» qorxu
Onları doğru anlayın. Onlar seksin özündən qorxmurlar, bunu yaxşı edə bilməməkdən qorxurlar. Qadının onunla keçirdiyi vaxtdan zövq almamasından qorxurlar.  Bu da onlar üçün psixoloji bir təzyiq yaradır.

3.«Başqa bir kişi» qorxusu
Kişilər sevdikləri qadının həyatında başqa bir kişi peyda olacağından çox qorxurlar.
Ardı →

Kişi və qadınları daha çox nə qıcıqlandırır?

kişi və qadın
Britaniya mütəxəssisləri kişilərdə qadınları və qadınlarda kişiləri qıcıqlandıran səbəblərin siyahısını hazırlayıblar.

Belə ki, kişilər daha çox qadınların fikirlərini birbaşa ifadə etmələrindən qıcıqlanırlar.
Keçirilən sorğu nəticəsində aydın olub ki, kişilərin 50%-i sevdikləri xanımın fikir və istəklərini birbaşa deməmələrindən qıcıqlanırlar. 

Qadınlar arasında keçirilən sorğu nəticəsində aydın olub ki, onları ən çox qıcıqlandıran amil həyat yoldaşlarının paltarlarını hara gəldi ataraq evdə paltar zənciri yaratmasıdır. 

əllif: Muza E.F.

 


Davamı →

Subaylıq sultanlıqdırmı?

Həm maraqlı həm də çoxlu müzakirələrə səbəb olan bu mövzu fərqli fikir və düçüncələri özündə birləşdirir. Hər birinizin subaylığa baxış tərzi fərqlidir. Bəziləri üçün subay olmaq bir həyat tərzidir. İşdən evə qayıddığında qarşılayacağ kimsənin olması, birlikdə gözəl bir yemək yeyərək gün ərzində baş vermiş hadisələri bölüşmək və rahat bir yuxu yatmaq. Bax bu subay insanların həsrətini çəkdiyi anlardır.  Evə dostlarını və ya qohumlarını çağıraraq belə bir gecə keçirən və bundan zövq alanlar da var əlbətdə.
Ardı →

Qadın gözüylə ideal kişi

Qadınlar arasında aparılan sorğu-sual zamanı onlar xəyallarındakı ideal kişini təsvir ediblər. Söhbətlərdən gəlinən qənaət belədir:
— Yavaş-yavaş sevişib, ancaq gözəl öpüşə bilən kişi xanımlar üçün idealdır.
— Onlarla yataqda təmasda olarkən danışan, sevgi söhbətləri edən, onları sevdiklərini söyləyən kişi ideallar sırasındadır.
— Gözləriylə bir qadına onu çox sevdiyini başa sala bilən kişi ideal kişilərdən sayılır.
Davamı →