Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Qadınlarımız kimi seçir: Qasımı, yoxsa Robertonu?

Gecədən xeyli keçmişdi, onsuz da mən həmişə gec yatıram, uzanıb televizora baxırdım. Gördüm, qapı döyülür. Gözlükdən baxdım ki, aşağı mərtəbədəki qonşumdu, əlində də torbaya oxşayan bir şey tutub. Onu əvvəllər də tanıyırdım, sadəcə olaraq, bizim binaya keçənil köçmüşdülər. Hərdən o bizə gəlir, olur, mən onlara gedirəm, ancaq belə gecə vaxtı yox ki… Nə isə, əynimə bir şey geyinib qapını açdım: ”Ayə, Qasım, keç içəri.”
Uşaqları oyatmamaq üçün sakitcə mətbəxə keçdik. Ta, qonaqdı, gəlib, gəlib. Mənim soruşmağım düzgün olmazdı, bildim ki, nəsə bir iş var, qoy özü desin. “Bir şey yemək istəyirsənmi?- dedim,- bəlkə bir, yüz-yüz vuraq?” Qasım qanıqara halda:”Yemək-zad istəmirəm, ancaq yüz olar”- dedi.


Ardı →

Kişilərə bir neçə sehrli məsləhət.

*  Xanımınızı başqalarının yanında tənqid etməyin.


*  İmkan daxilində istədiyi kimi xərcləmək üçün xanımınıza ayrıca pul verin.


*  Xəstə olduğu günlərdə ona xüsusi qyğı göstərin.


*  Xanımınızın ev fəaliyyətini ananızın və ya başqa qohumlarınızın evdarlığı ilə müqayisə edib (onlardan üstün olan cəhətlərdən başqa) onu tənqid etməyin.


*  Xanımınızı tərifləyin,onu bəyəndiyinizi göstərmək üçün əlinizə düşən fürsətlərdən istifadə edin.


*  Sizə etdiyi xidmətə görə ona təşəkkür tməyi unutmayın.


*  Evə gələndə xanımınıza salam verməyi,evi tərk edəndə isə onunla sağollaşmağı unutmayın.


*  Xanımınızı onun xoşuna gələn adla çağırın.


 


Davamı →

Kişi çantalarını necə seçməli

Çantalar haqqında nə bilirik? Yalnız bunu ki, həmin termin 1900-cü illərdə yöndəmsiz kişi çantalarının meydana çıxmasından sonra dəb aləminə ayaq açmışdır. Amma onda çanta kişi aksessuarı olduğundan kütlələr arasında elə də populyar deyildi və yalnız peşəkar təyinatı üzrə istifadə edilirdi. Hətta sovetlər dövründə də yaraşıqsız portfel yaxud arxa çantası kişilərin istifadə etdikləri yeganə çantalar idi.

Zaman keçdikcə dəb aləmində hər şey dəyişir. Hazırda kişilər öz imiclərinə diqqət edir və ona müxtəliflik verməyə çalışırlar. Kişilərə lazım olan aksessuarların sayı qadınlarınkı ilə müqayisəyə gəlməsə də, onlar seçimlərində çox həssasdırlar.


Ardı →

Qadın ruhundan anlayan kişilər


Qadının ruhundan anlayan, qadını xoşbəxt etməyi bacaran kişiylə birlikdə olmağın müsbət tərəflərini qadınlar çox yaxşı bilir. Amma çox təəssüf ki, belə şansa çox az qadın sahib olur. Qadını başa düşən kişiylə birlikdə olmağın 10 üstünlüyü:

1. Qadın olmağın ləzzətini sonuna qədər yaşayırsınız.

2. Heç bir xüsusi gün yaddan çıxmır, balaca sürprizlərlə ağlınızı başınızdan alıb sizə yaşam enerjisi verir.


Ardı →

Kişilər nədən qorxur?

Kişilər nədən qorxur?

Üz qırxmaqdan
Saqqalı yalnız bəxti gətirməyən kişilər və pijonlar (şıq geyinən yüngülxasiyyət gənc) saxlayır. Birincilər bunu emosiyalarını gizlətmək üçün edir, ikincilər isə onu bahalı daş-qaş kimi əzizləyirlər. Bir də var sifətində az tük olan kişilər, bu onların problemi olduğundan və xarici görünüşünə vaxt ayıra bilmədiyindən xəbər verir. Bu, yeganə səbəbdir ki, onlara bəraət qazandıra bilər. Əslində, üz qırxmamaqda heç bir müsbət cəhət yoxdur. Yeri gəlmişkən, qadın üçün nəzərdə tutulan ülgüclər istifadədə daha rahatdır. Və yalnız soyuq geli üzə vurandan sonra insana xoş gəlir: beləliklə, gün başladı!
Ardı →

Kişilər daha çox yalan danışır

Kişilər qadınlardan daha çox yalan danışırlar. İngilis araşdırmaçılarının fikrincə, kişilər bu əməllərinə görə demək olar ki, vicdan əzabı çəkmirlər. «OnePoll» araşdırma şirkətinin əldə etdiyi nəticələrə görə, kişilər gündə 3 dəfə, ildə isə ən azı 1092 dəfə yalan danışırlar. Qadınlarda isə bu rəqəm gündə 2, ildə 728-dir. 

Kişilər daha çox pis vərdişlərini gizlətmək üçün yalan danışırlar. Qadınlar isə yalandan duyğularını gizlətmək üçün istifadə edirlər. Araşdırmanın daha bir maraqlı tərəfi isə yalana görə çəkilən vicdan əzabıdır. Belə ki, yalan danışan kişilərin çox cüzi hissəsi bu əməllərinə görə özlərini günahkar hiss edirlər.

Qeyd edək ki, araşdırmada 3 min insan iştirak edib.

Davamı →

Centlmen kimdir?

Centlmen kişidə eqo yoxdur. O, dünyanın onun ətrafında fırlanmadığını bilir. Hamıya bərabər yanaşır və eyni cür də hörmət edir.

Centlmenlər görüş yerinə heç vaxt gecikməzlər. Geciksələr belə, aydın bir səbəb göstərib, üzr istəməyi bacararlar.

Centlmen üçün qadın həmişə birincidir. Avtomobilin qapısını açar, qadınlara yol verər, arxa planda qalmaqdan çəkinməz.

Centlmen mənasız zarafatlar və əl-qol hərəkətləri etməz.

Zorakılıq centlmendə əsla olmayan xüsusiyyətdir. Bütün xüsusiyyətləri olsa belə, zorakılığa meyli olan şəxs heç vaxt centlmen sayıla bilməz.

Centlmenlər həmişə baxımlı və kübardırlar. Qarşılarındakı ilə necə davranmaq lazım olduğunu yaxşı bilirlər.



Davamı →

Kişilərin qəribə xəyanət arqumentləri

Kişilərin qadınlardan daha çox xəyanət etdiyini hamımız bilirik. Bəs kişilər nəyə görə sevgililərinə, həyat yoldaşlarına xəyanət eetməyə vadar edən səbəblər nələrdir?

Başqa biri ilə əvəz olunduğumuz vaxt ağlınıza “niyə” sualı gəlir. Bu çox normaldır. Çünki heç bir qadın aldadılmağa layiq deyil. Kişilər üçün “niyə” sualının cavabını vermək sizə düşündüyüz qədər asan gəlməsin. Bəzən ehtiraslı  baxış, bəzən bir az qəzəb, bəzən də seksual istəklər aldatmaq üçün səbəbdir. 


Ardı →

Kişilərin 15 yalanı

Sevgilinizin, ya da həyat yoldaşınızın heç yalan dediyini ağlınıza gəldimi?kişi yalanları

Əgər partnyorunuz “heç vaxt yalan danışmıram” deyirsə, ona qətiyyən inanmayın. Çünki kişilərin tez-tez dedikləri yalanlar var.

Üzr istəyirəm
Bu cümləni bütün kişilər istifadə edir. Kişilər əsəbi halda olan sevgililərini bu cümləylə sakitləşdirməyə çalışırlar.

Ananı çox sevirəm
Bəzən bir qadının ürəyini fəth etməyin ən böyük açarı onun ailəsidir. Kişilər də sevməsələr belə bu cümləni işlətməkdən çəkinmirlər. 

Romantik filmlərə bayılıram
Qadınların əksəriyyəti romantik olduğuna görə kişilər də bəzən özlərini belə göstərirlər. Guya onlar romantik olan hər şeydən xoşlanırlar. Əslində əksər kişilərin romantik filmlərdən zəhləsi gedir.

Bu ev artıq sənindir
İnanmayın. Çünki bu cümlə sadəcə birinci dəfə üçün keçərlidir. 


Ardı →

Kişilərin ağlından nələr keçir?

???Yaşını gizləyən qadın təhlükəlidirmi? 
Kişilər, yaşını deməməkdə israrlı olan qadınların biloji saatının çox sürətlə hərəkət etdiyini düşünür. Kişilər bu qadınlardan uzaq durmağa üstünlük verir. Çünki düşünürlər ki, tanışlıqdan 3 həftə sonra belə qadınlar çox güman ki, evlilik haqqında planlar qurmağa başlayır. 

İdaman salonuna gələn xanımlar
Kişilər idmana gedərkən ancaq idman haqqında düşünür və belə olmalı lazım olduğunu fikirləşir. Lakin idman salonuna baxımlı geyimlərdə gələn qadınların məqsədinin başqa olduğunu düşünür. Həmin qadınların ancaq özünü göstərmək və nümayiş etdiyi üçün gəldiyini düşünürlər. Əslində, bu məsələdə haqsız da deyillər. 

Yeniyetməlikdən ayrılmayan qadınlar 
Kişilər çəhrayı və əlvan rənglərə düşkün qadınları yetkinlik yaşına çatmış hesab etmir. Bütün əşyaları çəhrayı rəngli olan qadınların uşaq xarakterli olduğunu düşünür. 

Rəqabət mühitində narahat olurlar.
Kişilər sevgililərinə dostluq hekayələri anlatmağı sevdiyini deyir. Fəqət, sevgililəri qarşılığında daha maraqlı hekayələr danışırsa, kişilər rəqabət mühitində özlərini yaxşı hiss etmir. Hətta bundan narahat olduğunu gizlətmirlər.
Ardı →