Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Kişilər sevəndə

kişi sevirsə...
Qarşıdakı kişinin aşiq olduğunu hərəkətlərindən bilmək olur. 

Xeyirxahlıq mələyi – Sevgi kişiləri xeyirxah mələk halına gətirir. Sevdiyini itirmə qorxusu kişiləri davamlı olaraq əlaqə saxlayıb ünsiyyət qurmağa təhrik edir

Gülümsəyən bir üz – Kişilər tənqid edilmədən dinləyi sevir. Gərgin iş günündən sonra yorğun kişi üçün gülümsəyən qadın mükafat kimidir. Həmçinin sevdiyi qadını hər zaman güldürmək istəyir.
Ardı →

Kişiləri ilk görüşdə necə tanımaq olar?

Yayda seçilən görüş məkanları onun sizin üçün yaxşı sevgili olub-olmadığı haqqında vacib ipucları verə bilər.

Lunapark – Xüsusən də isti yay günlərində günün altında qalmaq, tərləmək və fastfood yeməkləri qulağa çox yaxşı səslənməsə də, belə kişiləri qaçırmayın. Əyləncəli vaxt keçirmək üçün onlar sizin köməyinizə gələ bilər. 

Açıq hava konserti – Biletləri əvvəlcədən alıb gələn ay üçün plan qurması sizi düşündüyünüzü göstərir və özünə bal qazandırır. Rəqs etmək istəməsi isə onun əyləncəli bir insan olduğunu göstərir. Yüksək səsli musiqi söhbət etməyinizə mane ola bilər və buna gör də fikrini sizdə cəmləşdirmək yerinə, özünü bütünlüklə musiqiyə verə bilər. 

Piknik – Ancaq ikinizin olduğu bir məkanda, yaşıllıqda görüş planlaşdıran kişi tapdığınız zaman qətiyyən buraxmayın. Çünki təkbətək görüş onun sizi yaxından tanımaq istədiyinin göstəricisidir. Siz də bu fürsətdən istifadə edib onun sizin üçün doğru insan olduğunu aydınlaşdıra bilərsiniz. 

Sahil – Sizinlə sahil kənarına getmək ona bədən quruluşunuzu daha yaxından görmək şansı qazandıracaq. Bu vəziyyət sizin üçün də keçərlidir. Onun xarakteri haqqında istədiyiniz məlumatları əldə edə bilərsiniz. 

Pivə içmək – Onun sizi içki içməyə dəvət etməsi nə dərəcədə sosial olmasının göstəricidir. Əlbəttə ki, əyləncəli görüşdə stolun üstü içkilərlə dolu, ətrafı isə sərxoş dotları ilə dolu ola bilər. Qərarı özünüz verin. 
Ardı →

Kişilər haqda bilmədiklərimiz

— Əsl kişini qadını sevməlidir! Bütün qadınların da arzuladığı ən əsas məqam budur. Kişilər isə  çox vaxt sevmir, daha doğrusu sevə bilmir.

— Əsl kişi həmişə qadının istəyini yerinə yetirər

— Əsl kişi odur ki, həyat yoldaşının doğum gününü yadında saxlayar, ancaq bilmir ki, onun neçə yaşı tamam olur. Həyat yoldaşının yaşını bilib doğum gününü unudan kişi isə...

— Kişi heç vaxt yaşını gizlətmir məhz bu səbəbdən onlar arasında uzun ömürlülər daha çoxdur. 

— Adi kişilər həyatda heç bir iz qoya bilmir ancaq əsl kişilər möhür qoyub gedənlərdir.

— Qadınsız kişi “sepsis” velosiped kimidir. 

— Kişilər həyatı boyu gördükləri işləri yalnız özü üçün edir, yalnız avarçılığı özləri üçün edirlər. 
Ardı →

Sevgili olmazdan əvvəl mütləq onun ayaqlarına baxın

İngiltərəli bir araşdırmaçı Jane Sheehan, ayaqların insan xarekterini əks etdirdiyini deyib. Ayaq barmaqlarına görə insanların xarakterlərin təhlilini belə izah edib.

Böyük baş barmaq: ağıl və yaradıcılığın göstəricisidir. Baş barmağı böyük olan insanlar mövzuları fərqli şəkildə dəyərləndirir və çıxış yolu təklif edir. Baş barmağı qısa olanlar isə bacarıqlı və çalışqan iş adamı olur.  

2-ci barmağı uzun olanlar lider ruhludur. 2-ci barmağı qısa olanlar isə yola gedən olur.
Ardı →

Dar şalvar kişilərdə sonsuzluğa səbəb olur


ABŞ-da fəaliyyət göstərən İnvestigation of Childlessness dərnəyinin apardığı bir tədqiqat zamanı əsasən, gənclərin üstünlük verdiyi dar şalvarlar sonsuzluq probleminin baş qaldırmasına səbəb ola bilər.

Dar şalvar geyinən zaman kişilərdə yumurtalıqlar bədənə yapışır və bu zaman həmin bölgədə bədənin temperaturu artır bu isə sperma hüceyrələrinin hərəkətinə mənfi təsir etməklə yanaşı həm də sperma hüceyrələrinin miqdarının artmasına mane olur.

Tədqiqat əməkdaşları qadınlarda isə sonsuzluq problemlərinin əsasən iltihabi xəstəliklərdən meydana gəldiyini bildirirlər.
Davamı →

İdeal kişilər

Hərçənd ki, ideal kişinin olması mümkün deyil, lakin hər bir qadının xəyallarında belə bir kişi yaşayır. Qadın gözüylə ideal kişinin necə olduğunu bilmək istəyirsinizsə, o zaman diqqətlə oxuyun.

Qadınlar arasında aparılan sorğu zamanı onlar xəyallarındakı ideal kişini təsvir ediblər. araşdırma nəticəsində bəlli olub ki:
  • Gözləriylə bir qadına onu çox sevdiyini başa sala bilən kişi ideal kişilərdən sayılır.
  •  Onlarla yataqda təmasda olarkən danışan, sevgi söhbətləri edən, onları sevdiklərini söyləyən kişi ideallar sırasındadır.

Davamı →

Kişilər hisslərini niyə gizlədir?


Mütəxəssislər müasir kişilərin hisslərini gizlətməsinin bir neçə səbəblərini açıqlayıb. 

  • Kişilərin hisslərini açıq şəkildə etiraf etməməyinin əsas səbəbi bir qadına tam bağlanıb, azadlığını itirmək istəməməsidir. Bundan başqa müasir kişilər üçün tanışlıq və seçimlər çoxdur. Kişi fikrini dəyişə bilər ehtimalını düşünür və sevgisini tam hiss etdirmir. Təbii ki, bütün kişilər belə deyil. Əsl sevgini gizlətmək qeyri-mümkündür.
  • Kişilər hər şeyi qapalı edir. Hissləri də bu kateqoriyaya daxildir.
  • Kişilər qadınlar tərəfindən  rədd edilməyə alışıblar. Bu səbəblə də, hisslərini dilə gətirmir və qorxurlar. Başlanğıcda kişilər məntiqli olur və duyğysallığa qapılmır. Duyğusal olmağı zəiflik hesab edirlər. Çərşənbə axşamı öz-özünə “Ona çərşənbə günü zəng edəcəyimi düşnürəm” deyir. Bir çox kişilərin qadının ona çərşənbə günü deyil, başqa bir gün ethyacı olduğunu ağlına gətirmir. Elə isə niyə belə davranırlar? Bunu, “özlərini qorumaq və vəziyyəti nəzərət altında saxlamaq üçün edirlər”.

Ardı →

Kişilərin nifrət etdiyi qadın tipləri

1. Kişilər səliqəsiz və zövgsüz qadınları sevmir. Parfüm kişilərin ən zəif nöqtələrindəndir – kişilər pis qoxunun gəldiyi qadınlardan hər zaman uzaq qaçır.

2. Əsəbi, qışqıraraq danışan qadınlara kişilərdə antipatiya olur.

3. “Kişiləşmiş”, özlərini kişi kimi aparan qadınlarla da kişilərin arası olmur. Onlar yumşaq, zərif, incə qadınları sevir.

4. Kişilər ifrat dərəcədə makiyajdan, aksesuarlardan istifadə edən xanımları bəyənmir.

5. Güləş, boks, futbol kimi idman növləriylə məşğul olan qadınlar da bəyənilməyənlər sırasındadır.

6. Zəif, fədakar, qürursuz qadınları da bəyənmirlər. Kişlər daha çox dayanıqlı, dözümlü, sağlam düşüncəli qadınla bir yerdə olmağa üstünlük verirlər.

7. Sərxoş, normadan artıq içki qəbul edən, həmçinin şorgöz qadınlar kişilərin bəyənmədiyi xanımlar sırasındadır.

8. Kişilər yanlarındakı qadının başqa bir kişiyə diqqət göstərməsinə tab gətirə bilmir.

9. Kişilərin şopinqi sevən, vaxtının böyük hissəsini buna «xərcləyən», həmçinin kişilərin də onlarla birgə şopinqe getməsini istəyən qadınlarla arası olmur. Onlar şopinqi əlave xərc kimi dəyərləndirir.
Ardı →

Kişilərin diqqət etdiyi 7 xüsusiyyət

Səs
Səs tonu kişilərin diqqətini çəkən vacib xüsusiyyətlərdən biridir. Araşdırmalar göstərir ki, kişilər onların diqqətini çəkən və yüksək tonlu danışan qadınlardan xoşlanır. Bunun səbəbi həm genetik, həm də duyğusal baxımdan izah edilir. Çünki canlı və yüksək səs tonu gəncliyin, enerjinin bolluğunun və şən həyatın göstəricisidir.

Gözlər 
Gözlər digər bədən üzvləri ilə nisbətdə ən çox diqqət çəkən yerdir. Gözlərinizə çəkdiyiniz dumanlı göz makiyaj ilə daha cəlbedici görünə bilərsiniz.
Ardı →

Maskulinizm

MaskulinizmAzərbaycanda «maskulinizm» sözünü tək-tük insanlar bilir. O da hərəkat adı kimi yox, psixologiyaya, sosiologiya kimi elmlərə aid termin kimi.
Elə Qərbdə də onun haqqında danışmaqdan çox susmağa üstünlük verirlər. Bununla belə Maskulinizm- yəni kişi hərəkatı son iyirmi ildə güclənməyi və ictimaiyyətin diqqətini cəlb etməyi bacarıb. Təbii ki, söhbət Şimali Amerika və qismən də Avropadan gedir. 

Əslində Kişi hərəkatı, feminizmin ikinci dalğasının yüksəlişi ilə, demək olar ki, eyni vaxtda yaranıb. Lakin yaxın dövrlərə qədər ona o qədər də əhəmiyyət verilmir, bu fenomen kinayədən başqa heç bir hiss doğurmurdu.

Maskulinizmlə bağlı nəzərəçarpacaq dəyişikliklər keçən əsrin səksəninci illərdə başlayıb. Həmin dövrdə əksər qərb ölkələrində, ilk növbədə də ABŞ-da maskulinizmin müxtəlif cərəyanlarını təmsil edən yeni-yeni təşkilatlar yarandı, onların hər birinin öz lideri oldu, hərəkata qoşulanların artdı. İnternetin də inkişafı nəticəsində gizli sükut divarı («Lace Curtain») yarıldı. 

Ardı →