Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Kişilər bunu bilməlidir!!!

Türkiyə mətbuatında, kişilərin qadınlarla münasibətlərində problemlər yaşamaması üçün tövsiyələr verilib. Bunün üçün kişilərin aşağıda göstərilən 10 şərtə əməl etmələri məsləhət görürülür.

1. Xanımınıza çox kökəlmisən bəlkə pəhrizə oturasan tərzində bir söz deməyin. Hələ ki onun dostlarının yanında heç dilə gətirməyin. Bəlkə də özünü qürurlu göstərmək üçün sizinlə razlılaşacaq. Lakin sonradan bu hərəkətinizlə onun gözündən düşə bilər və çox səs-küyə səbəb olacaq davalar yaşaya bilərsiniz. Sizə məsləhətim onu başqalarının yanında «geyimi, makiyajı, kilosu, saçı ve danışıq tərzi ilə» bağlı rəncidə etməmənizdir. Əksinə, onu başqalarının yanında tərifləməyə, ucaltmağa üstünlük verin.

2. Qadınlara "çox bədxərcsən, xüsusən də shoppinqə lap çox pul xərcləyirsən" deməyin. Çünki hər bir qadın gözəl geyinməyi, seçilməyi, fərqli görünməyi sevir. Və siz ona «bədxərcsən» dediyiniz an dava söz-söhbət yaşaya bilərsiniz.
Ardı →

Alfons

Qadının hesabına yaşayan kişilər həmişə olub, belə getsə, həmişə də olacaq!


Böyük səs-küy salmış bir filmin qəhrəmanı insanları üç yerə bölürdü: satanlar, alanlar və satılanlar. Maddi dünyadan danışanda bu, həqiqətən də, belədir. Vicdanı, sevgini almaq, ruhunu satmaq kimi sözlərdən adamın tükləri biz-biz olur. Bugünkü mövzumuz barədə çoxları danışmağı sevmir. Çünki adəti üzrə əxlaqsız qadınlardan deyil, kişinin özünü satmasından danışacağıq. Satılan və qadının hesabına başını dolandıran kişilərə alfons deyirlər. Əlbəttə, əsl kişi satıla bilməz. Amma qadının hesabına yaşayan kişilər həmişə olub. Tarixən həmişə yararsız sayılan bu kişilər son vaxtlar nədənsə dəbə minib.


Ardı →

Ağıllı kişilər

Bu kişini əldə etmək çox çətindir. Çünki nə istədiyini və məqsədlərini çox yaxşı bilir. Duyğularını və məntiqini çox yaxşı idarə etməyi bacaran kişilər tez təslim olmur. Müdrik və ağıllı olduğu üçün qarşısında boş bir qadın görmək istəmir. 

Belə kişilər müzakirə aparan və söz dueli edə bilən qadınlardan xoşlanır. Davamlı diqqətdən sıxılır. Buna görə də qadının davamlı olaraq hisslərini danışmasından narahat olurlar. O sevginizi sizin davranış və hərəkətlərinizdən başa düşür. Ağıllı kişilər baxımlı və sadə olurlar. Onun üçün gözəllik çox vacib bir qavramdır. Günlük münasibətlərdən qaçar. Evlənməsə belə uzunmüddətli münasibətlərin tərəfindədir. 

Ağır, ciddi və lazım olanda zarafat etməyi bacaran qadınlardan xoşlanırlar. Özü də yüksək yumor hissinə malik olur. Buna görə də qadının zərif olması ilə yanaşı, zarafatcıl olmasının tərəfdarıdır. Səssiz və keyfiyyətli restoranlarda yemək yemək, bahalı içkilərdən dadmaq və həftə sonları idmanla məşğul olmaqdan xoşlanırlar. 

Gecə həyatı müəyyən çərçivədədir. Onu asanlıqla cəmiyyət və insanlar arasında görmək mümkün deyil. Bütün həyatını planlı şəkildə yaşadığı üçün proqramlı insan olur. Buna görə də sizdən də eyni şeyi istəyə bilər. Çox çətin bağlana bilər lakin bağlandığı zaman çox aşiq olarlar. Evliliyə və ailə qurmağa istəklidirlər.
Davamı →

Kişilərin xoşu gəlmədiyi xüsusiyyətlər

Kişi və qadın olmasından asılı olmayaraq heç bir insan ideal deyil. Bəzi hallarda insan, xüsusilə kişi və qadın arasındakı münasibətlərdə, özündən asılı olmayaraq başqalarını öz hərəkət və davranışları ilə qıcıqlandıra bilər. Bu məqalədə kişiləri qadınların davranışında qıcıqlandıran bəzi faktorlarla tanış olacağıq.

Beləliklə başlayaq :)

Punktuallığın olmaması. Qadınların naz-qəmzəsi nə qədər görməyə alışdığımız şeylər olsa da, onlara görüş yerinə gecikmək də xasdır. Bəli bu sadəcə 10 dəqiqə də ola bilər. Xırda, hətta əhəmiyyətsiz bir şey kimi görənsə də, əmin olun bu kişiləri çox qıcıqlandıra bilər :) Bəli, çoxlarınız deyəcəksiniz, indiyə qədər sevgilinizlə görüşə heç vaxt gecikməmisiniz :) bəziləriniz isə iddia edəcək ki, gecikməklə sevdiyiniz insanları yoxlamaq imkanı qazanırsınız. Üçüncü bir qisminiz isə, kişilərin onsuz da sizə elə bir yardımının toxunmadığını bildirməklə, onlardan qisas aldığınızı deyəcəksiniz :)
Ardı →

Bu cümlələr qadınları uzaqlaşdırır

Əziz kişilər, bir qadınla münasibətinizin uzun müddət davam etməsini istəyirsinizsə, hər şeydən əvvəl həmin qadınla ünsiyyətinizə fikir verməlisiniz. Qadınlarla söhbət zamanı özünü həmcinsi ilə danışırmış kimi hiss etmək biz kişilərin ən böyük səhvidir. Bütün bunlardan əlavə həm də qadınların qəlbinə gedən yolu tapmaq üçün onların sevmədiyi sözlər, ifadələr barəsində də məlumatlı olmalıyıq. Bu dəfəki məqaləmizdə sizə elə bu barədə məlumat verməyə çalışacağıq. Beləliklə, qadınları əsəbiləşdirən ən məşhur cümlələr:

Mənimlə sevgili olarsan?
Bir qadınla münasibətiniz zamanı əsla belə bir cümlə qurmayın. Çünki qadınlar həmişə idarəni öz əlində saxlamağı bacaran kişilərə üstünlük veririlər. Onlar üçün ideal kişi tipi fikirləri yanlış olsa belə, öz dediyini qadına qəbul etdirməyi bacaran şəxslərdir. Buna görə də sizin qadına qarşı belə bir cümlə qurmağınız onda sizin özünüzə inamınız barədə mənfi rəylər formalaşdırır. Bu cülənin əvəzinə, “Bəlkə birlikdə nəsə edək?” və ya “Telefon nömrəni verə bilərsən?” tipli cümlələr daha özünə əmin səslənir.

Səni öpə bilərəm?
Bir qadından əsla onu öpmək barədə icazə istəməyin. Bu sual qadını kişinin gözündə uşaq kimi göstərir. Ümumiyyətlə, edəcəyiniz hərəkərlərlə bağlı qadından icazə almağınız onların gözündə heç də xoşagələn addım deyil.
Ardı →

Kişilər nə istəyir?

Kişilərin istədikləri:
1. Qadınların heç bir şey istəməməsini istəyir.
2. " Səni sevirəm " sözünü bir dəfə söyləyərək, qarşı tərəfi bununla 20 il idarə etməyi istəyir.
3. Göydən yağış deyil, qadın yağsın istəyir.
4. Futbolun 90 dəqiqədən 24 saata çıxarılmasını istəyir, bu 24 saatı də televiziya qarşısında, pijamaları və pivəsiylə keçirmək istəyir.
5. Evli olmaq, amma subay kimi yaşamaq istəyir.
Ardı →

Əzələli olmağın daha bir faydası

Elm adamları, əzələli gənc kişilərin uzun yaşamaq ehtimalının digər yaşıdlarına nisbətən daha çox olduğunu müəyyən etmişlər.

İsveçli elm adamları, 1 milyondan çox gənc kişinin iştirakı ilə 24 il aparılan araşdırmalarda, əzələ gücü aşağı olan, zəif ayaq və qol əzələlərinə sahib kişilərin köklük xəstəliklərinə tutulmasını, yüksək təzyiqli olduğunu və bu səbəbdən erkən ölüm risklərinin daha çox baş verdiyini müəyyən ediblər.

«British Medical Journal (BMJ)» jurnalında nümayiş olunan araşdırmaçılar bədəni inkişaf etdirmənin, idmanla məşğul olmanın insan ömrünü uzatdığını ifadə ediblər. Həmçinin əzələ gücü ortalamanın üzərində olan gənc kişilərdə hər hansı bir səbəbdən ürək və  damar xəstəliklərinin olması və  erkən ölüm ehtimallarının 20-35 %  nisbətində baş verdiyi qeyd edilmişdir.
Davamı →

Kişilər niyə ağıllı qadın istəmirlər?

İki rəfiqə görüşdüyü zaman birinci növbədə kişilərin qeybətini edirlər. Onlar kişiləri yola gətirməyi, münasibətlərinin hər zaman yaxşı olması üçün “axmaq sarışın” roluna girmək lazım olduğunu düşünürlər. Çünki kişilərin əslində güclü və ağıllı qadın istəmədiyinə inanır, münasibətləri davam etdirmək üçün özlərini fəda etmək gərəkliyini düşünürlər. 

Görəsən, münasibətlərinin yaxşı olmamasının mənbəyi sizin ağıllı və güclü olmağınızdırmı? Özünüzü kişinin istəklərinə uyğun dəyişdirmək yerinə, qarşınızdakı kişiyə real gözlərlə baxın. İllərdir yaşadığınız eyni problemə baxış nöqtənizi dəyişdirməyin zamanı gəlib. Belə ki, fəlsəfə tarixinin ən dəyərli isimlərdən biri, həm ssenari, həm də roman yazarı və güclü qadın obrazı ilə tanınan Ayn Rand “Atlas vaz keçdi” adlı romanında kişilərin niyə ağıllı qadın istəməməsinin səbəbinin məntiqi izahını verib.

“Öz dəyərindən əmin olan və bundan qürur duyan kişi ən yüksək qadın tipini axtarır. Bəyənəcəyi qadın tipi güclü, fəth edilməsi çətin olmalıdır. Çünki kişilər qadını çətinliklə əldə edə bildiyi zaman özünü romanın qəhrəmanı kimi hiss edir. Beyinsiz bir qadını fəth etməyi uğur hesab etmirlər. Onun axtardığı, öz dəyərini tapmaq deyil, öz dəyərini ifadə edə bilməkdir. Zehnin standartları ilə bədənin arzuları arasında heç bir ziddiyyət yoxdur. Amma özünə qiymət verməyən adam, hətta nifrət etdiyi qadını cazibədar hesab edir. Çünki o qadın onun gizli mənliyinin təzahürdür”.
Davamı →

Evli kişilər daha çox yaşayırlar

Araşdırmalara əsasən evil kişilər subay kişilərlə müqayisədə daha çox yaşayırlar. Britaniyalı alimlər bunun bir neçə səbəbini müəyyən ediblər.

Adətən kişilər öz səhhətlərinə qarşı kifayyət qədər etinasızdılar. Qadınlar isə əksinə öz orqanizmlərinə qarşı daha diqqətlidirlər.

Bu səbəbdən də məhz qadınlar öz həyat yoldaşlarının səhhətində bir problem gördükdə onları həkimin qəbuluna yazılmağa məcbur edirlər.

Bundan əlavə qadınlar həyat yoldaşlarını vaxtı vaxtında dərman içməyə və həkimlərin göstərişlərinə əməl etməyə də məcbur edirlər.

İnfarkt və ya insult almış ailəli kişiləri xəstəxanaya daha tez çatdırılırlar. Bu da onların həyat yoldaşlarının operativliyinə görə baş verir.
Davamı →

Tanışlıq üçün hiylələr


Kişilər qadınlarla tanış olmaq üçün bir çox hiylələrə əl atır. 

Qadınları hazırlıqsız yaxalamaq
Kişilərin qadınları hazırlıqsız yaxalamaq istəyi və ona nəcə gözəl görünürsən deyərək özünə bağlaması və yanından ayrılmaması bu hiylələrdən biridir. 
Ardı →