Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Kişilər haqqında deyimlər

İki kişinin ən çox böyük ortaq nöqtəsi qadınlar haqda sahib olduqları biliklərdir. (Onore de Balzak)
Kişi yaşadığı yerdə deyil, sevdiyi yerdədir. (Latın atalar sözü)
Heç vaxt küçədə keçəl və kök bir qadınla gəzən kişi görə bilməzsiniz. (Eleyn Busler)
Ən dərində yerləşən xəzinələr belə, bir qadının sevgisinə tutulmuş bir kişinin hiss etdiyi duyğu qədər dəyərli deyil. (Tomas Midlton)
Ardı →

Kişiləri dəli edən 50 səbəb

dəli oluramBiz qadınların hansı hərəkətlərinin kişilərin xoşuna gəlmədiyini bilirsinizmi?
Ərinmədim, ətrafımda olan kişilərdən “Bir qızda/qadında xoşunuza gəlməyən cəhətlər hansılardır?”- deyib soruşdum.
Demək olar ki, hamısı aşağıdakı xüsusiyyətləri saydılar.
Bəzilərinə çox hirsləndim, “elə bil, siz də eyni şeyləri eləmirsiz heç?!” deyə içimdə fikirləşdim. Amma obyektiv olacağıma söz verdiyim üçün kişilər nə dedilərsə hamısını yazdım.
Buyurun, kişilərin bizdə xoşları gəlməyən və hətta bəzən onları dəli edən 50 səbəb. Oxuyaq və qeydlərimizi alaq.

1. “Danışmalıyıq” sözü ilə başlayan cümlələriniz (Oğlanların fikrincə, bu cümlə münasibətlərdə ilk sızıntıların meydana gəlməsinin siqnalıdır).


Ardı →

Kişilərin 15 yalanı

Sevgilinizin, ya da həyat yoldaşınızın heç yalan dediyini ağlınıza gəldimi?kişi yalanları

Əgər partnyorunuz “heç vaxt yalan danışmıram” deyirsə, ona qətiyyən inanmayın. Çünki kişilərin tez-tez dedikləri yalanlar var.

Üzr istəyirəm
Bu cümləni bütün kişilər istifadə edir. Kişilər əsəbi halda olan sevgililərini bu cümləylə sakitləşdirməyə çalışırlar.

Ananı çox sevirəm
Bəzən bir qadının ürəyini fəth etməyin ən böyük açarı onun ailəsidir. Kişilər də sevməsələr belə bu cümləni işlətməkdən çəkinmirlər. 

Romantik filmlərə bayılıram
Qadınların əksəriyyəti romantik olduğuna görə kişilər də bəzən özlərini belə göstərirlər. Guya onlar romantik olan hər şeydən xoşlanırlar. Əslində əksər kişilərin romantik filmlərdən zəhləsi gedir.

Bu ev artıq sənindir
İnanmayın. Çünki bu cümlə sadəcə birinci dəfə üçün keçərlidir. 


Ardı →

Kişi çantalarını necə seçməli

Çantalar haqqında nə bilirik? Yalnız bunu ki, həmin termin 1900-cü illərdə yöndəmsiz kişi çantalarının meydana çıxmasından sonra dəb aləminə ayaq açmışdır. Amma onda çanta kişi aksessuarı olduğundan kütlələr arasında elə də populyar deyildi və yalnız peşəkar təyinatı üzrə istifadə edilirdi. Hətta sovetlər dövründə də yaraşıqsız portfel yaxud arxa çantası kişilərin istifadə etdikləri yeganə çantalar idi.

Zaman keçdikcə dəb aləmində hər şey dəyişir. Hazırda kişilər öz imiclərinə diqqət edir və ona müxtəliflik verməyə çalışırlar. Kişilərə lazım olan aksessuarların sayı qadınlarınkı ilə müqayisəyə gəlməsə də, onlar seçimlərində çox həssasdırlar.


Ardı →

Kişi ayaqqabısı

Yəqin ki, bütün kişilər qadınların geyimdə ayaqqabılara xüsusi önəm verdiklərinin fərqindədirlər. Bu mənada qadınları yaxşı başa düşmək olar. Çünki qadınlar kişinin ayaqqabısına baxmaqla onun həm zövqünü, həm həyat tərzindən, həm də səliqəsindən asanlıqla agah ola bilirlər.

Nələrə diqqət etməli?
Ayaqqabı seçərkən mütləq şəkildə keyfiyyətinə önəm vermək lazımdır. Bundan sonra onun rəngini və hansı geyimlə geyinəcəyinizi müəyyən etməlisiniz. Əgər almaq istədiyiniz ayaqqabı sizin qarderobdakı geyimlərlə uyğunluq təşkil edirsə, onda həmin ayaqqabını almağa dəyər.

Əgər qarderobunuzda geyimlərin çoxu idman üslubundadırsa, o zaman siz makasin tipli ayaqqabılara üstünlük verməlisiniz. Əgər işgüzar və ciddi bir ayaqqabı almaq fikrinə düşmüsünüzsə, onda yaxşı olar ki, təmiz dəridən olan ayaqqabılar alasınız. Zamşa materialından olan ayaqqabı o qədər də məsləhətli deyil. Çünki gündəlik geyimlərinizə bu tip ayaqqabı həm yaraşmayacaq, həm də sizi çox zövqsüz göstərəcək.

Müəllif: Aynur Hüseynova
Mənbə: Mərkəz qəzeti
Davamı →

Subaylıq sultanlıqdırmı?

Həm maraqlı həm də çoxlu müzakirələrə səbəb olan bu mövzu fərqli fikir və düçüncələri özündə birləşdirir. Hər birinizin subaylığa baxış tərzi fərqlidir. Bəziləri üçün subay olmaq bir həyat tərzidir. İşdən evə qayıddığında qarşılayacağ kimsənin olması, birlikdə gözəl bir yemək yeyərək gün ərzində baş vermiş hadisələri bölüşmək və rahat bir yuxu yatmaq. Bax bu subay insanların həsrətini çəkdiyi anlardır.  Evə dostlarını və ya qohumlarını çağıraraq belə bir gecə keçirən və bundan zövq alanlar da var əlbətdə.
Ardı →

Qadın gözüylə ideal kişi

Qadınlar arasında aparılan sorğu-sual zamanı onlar xəyallarındakı ideal kişini təsvir ediblər. Söhbətlərdən gəlinən qənaət belədir:
— Yavaş-yavaş sevişib, ancaq gözəl öpüşə bilən kişi xanımlar üçün idealdır.
— Onlarla yataqda təmasda olarkən danışan, sevgi söhbətləri edən, onları sevdiklərini söyləyən kişi ideallar sırasındadır.
— Gözləriylə bir qadına onu çox sevdiyini başa sala bilən kişi ideal kişilərdən sayılır.
Davamı →

Bunu bilsən, onun xasiyyətini anlayacaqsan

İri həcimli dodaqlar: İri və dolğun dodaqlar yüksək temperamentdən xəbər verir. Bu cür dodaqlara sahib olanlar çox diqqəti çəkən və cazibədar olurlar. Bu cür dodaqları olanlar bir qayda olaraq əks cinsi cəlb edirlər. Xüsusilə də, iri həcmli dodaqları olan xanımlar kişilər tərəfindən çox sevilir. Buna baxmayaraq, onları nadir hallarda həyat yoldaşı kimi seçirlər.

Fizioqnomika elminə görə, dolu dodaqlı qadınlara kişilər çox nadir hallarda ciddi fikirlə yanaşırlar. Onları qınamaq olmaz. Çünki belə qadınların özləri
də zövq və əyləncə vurğunudurlar. Dolğun dodaqlar yüksək temperamentin danılmaz göstəricisidir. Bunun sübutu Merlin Monrodur. Sirr deyil ki, kişiləri ən cox cəlb edən bu qadının görünüşü yox, məhz elə dodaqları olub. Əbəs yerə onun dodaqları cazibə simvolu seçilməyib ki.

Belə qadınlar üçün sevgi yox, hər zaman diqqət mərkəzində olmaq daha vacibdir. Axı dolğun dodaqlı qadınlar eqoistdirlər. Ən çox sevdikləri isə səyahətə çıxmaqdır. Belə qadınların çox yaxşı ana olduqları isə danılmazdır.

Balaca yumru dodaqlar: Bu cür dodağı olan insanlar olduqca güclü, səmimi və ünsiyyətcildirlər. Bir çox insanlar tərəfindən sevilirər.
Ardı →

İdeal qadının ifadələri

Bilirsizmi kişilərin ürəyindən nələr eşitmək keçir?  Gəlin ideal qadının ifadələrin eşidək:


  •   — Eybi yox, palçıqda ilişib qalmağımızın heç bir eybi yoxdur. Mən indi enib, maşını itələyərəm.
  •  -Bu gün altıncı gündür əzizim, mən anam gilə gedim, sən isə dostlarınla gəzməyə get, dincəl, kef elə.
  • -Yox, şoppinqdə nə işimiz var? Gəl popkorn alaq, futbola baxaq.

Ardı →

Kişilərə bir neçə sehrli məsləhət.

*  Xanımınızı başqalarının yanında tənqid etməyin.


*  İmkan daxilində istədiyi kimi xərcləmək üçün xanımınıza ayrıca pul verin.


*  Xəstə olduğu günlərdə ona xüsusi qyğı göstərin.


*  Xanımınızın ev fəaliyyətini ananızın və ya başqa qohumlarınızın evdarlığı ilə müqayisə edib (onlardan üstün olan cəhətlərdən başqa) onu tənqid etməyin.


*  Xanımınızı tərifləyin,onu bəyəndiyinizi göstərmək üçün əlinizə düşən fürsətlərdən istifadə edin.


*  Sizə etdiyi xidmətə görə ona təşəkkür tməyi unutmayın.


*  Evə gələndə xanımınıza salam verməyi,evi tərk edəndə isə onunla sağollaşmağı unutmayın.


*  Xanımınızı onun xoşuna gələn adla çağırın.


 


Davamı →