Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Kişilərin ağlından nələr keçir?

???Yaşını gizləyən qadın təhlükəlidirmi? 
Kişilər, yaşını deməməkdə israrlı olan qadınların biloji saatının çox sürətlə hərəkət etdiyini düşünür. Kişilər bu qadınlardan uzaq durmağa üstünlük verir. Çünki düşünürlər ki, tanışlıqdan 3 həftə sonra belə qadınlar çox güman ki, evlilik haqqında planlar qurmağa başlayır. 

İdaman salonuna gələn xanımlar
Kişilər idmana gedərkən ancaq idman haqqında düşünür və belə olmalı lazım olduğunu fikirləşir. Lakin idman salonuna baxımlı geyimlərdə gələn qadınların məqsədinin başqa olduğunu düşünür. Həmin qadınların ancaq özünü göstərmək və nümayiş etdiyi üçün gəldiyini düşünürlər. Əslində, bu məsələdə haqsız da deyillər. 

Yeniyetməlikdən ayrılmayan qadınlar 
Kişilər çəhrayı və əlvan rənglərə düşkün qadınları yetkinlik yaşına çatmış hesab etmir. Bütün əşyaları çəhrayı rəngli olan qadınların uşaq xarakterli olduğunu düşünür. 

Rəqabət mühitində narahat olurlar.
Kişilər sevgililərinə dostluq hekayələri anlatmağı sevdiyini deyir. Fəqət, sevgililəri qarşılığında daha maraqlı hekayələr danışırsa, kişilər rəqabət mühitində özlərini yaxşı hiss etmir. Hətta bundan narahat olduğunu gizlətmirlər.
Ardı →

Qadınlar nə istəyir görəsən?

Qadınların kişilərdə axtardıqları 10 xüsusiyyət və bunlara sahib olmağın yolları aşağıdakılardır:
1.Dürüstlük: bir qadını dürüst olduğunuza inandırmağın ən sadə yolu ona mobil telefonunuzun pin kodunu ,e-mail və facebook şifrələrinizi verməkdir.
2. Zəka: zəkalı kişi imici yaratmaq üçün sual verən bir qadına ciddi və doğru bir səs tonuyla uydurma bir cavab vermək kifayətdir.
3. Gözəl Bir Gülümsəmə: ağız təmizliyinə diqqət etmək və ağardıcı maddələr, bir Hollywood gülüşü yaratacaqdır.


Ardı →

Kişilər haqda bilmədiklərimiz

— Əsl kişini qadını sevməlidir! Bütün qadınların da arzuladığı ən əsas məqam budur. Kişilər isə  çox vaxt sevmir, daha doğrusu sevə bilmir.

— Əsl kişi həmişə qadının istəyini yerinə yetirər

— Əsl kişi odur ki, həyat yoldaşının doğum gününü yadında saxlayar, ancaq bilmir ki, onun neçə yaşı tamam olur. Həyat yoldaşının yaşını bilib doğum gününü unudan kişi isə...

— Kişi heç vaxt yaşını gizlətmir məhz bu səbəbdən onlar arasında uzun ömürlülər daha çoxdur. 

— Adi kişilər həyatda heç bir iz qoya bilmir ancaq əsl kişilər möhür qoyub gedənlərdir.

— Qadınsız kişi “sepsis” velosiped kimidir. 

— Kişilər həyatı boyu gördükləri işləri yalnız özü üçün edir, yalnız avarçılığı özləri üçün edirlər. 
Ardı →

Kişilər sevəndə

kişi sevirsə...
Qarşıdakı kişinin aşiq olduğunu hərəkətlərindən bilmək olur. 

Xeyirxahlıq mələyi – Sevgi kişiləri xeyirxah mələk halına gətirir. Sevdiyini itirmə qorxusu kişiləri davamlı olaraq əlaqə saxlayıb ünsiyyət qurmağa təhrik edir

Gülümsəyən bir üz – Kişilər tənqid edilmədən dinləyi sevir. Gərgin iş günündən sonra yorğun kişi üçün gülümsəyən qadın mükafat kimidir. Həmçinin sevdiyi qadını hər zaman güldürmək istəyir.
Ardı →

İdeal kişilər

Hərçənd ki, ideal kişinin olması mümkün deyil, lakin hər bir qadının xəyallarında belə bir kişi yaşayır. Qadın gözüylə ideal kişinin necə olduğunu bilmək istəyirsinizsə, o zaman diqqətlə oxuyun.

Qadınlar arasında aparılan sorğu zamanı onlar xəyallarındakı ideal kişini təsvir ediblər. araşdırma nəticəsində bəlli olub ki:
  • Gözləriylə bir qadına onu çox sevdiyini başa sala bilən kişi ideal kişilərdən sayılır.
  •  Onlarla yataqda təmasda olarkən danışan, sevgi söhbətləri edən, onları sevdiklərini söyləyən kişi ideallar sırasındadır.

Davamı →

Kişilər hisslərini niyə gizlədir?


Mütəxəssislər müasir kişilərin hisslərini gizlətməsinin bir neçə səbəblərini açıqlayıb. 

  • Kişilərin hisslərini açıq şəkildə etiraf etməməyinin əsas səbəbi bir qadına tam bağlanıb, azadlığını itirmək istəməməsidir. Bundan başqa müasir kişilər üçün tanışlıq və seçimlər çoxdur. Kişi fikrini dəyişə bilər ehtimalını düşünür və sevgisini tam hiss etdirmir. Təbii ki, bütün kişilər belə deyil. Əsl sevgini gizlətmək qeyri-mümkündür.
  • Kişilər hər şeyi qapalı edir. Hissləri də bu kateqoriyaya daxildir.
  • Kişilər qadınlar tərəfindən  rədd edilməyə alışıblar. Bu səbəblə də, hisslərini dilə gətirmir və qorxurlar. Başlanğıcda kişilər məntiqli olur və duyğysallığa qapılmır. Duyğusal olmağı zəiflik hesab edirlər. Çərşənbə axşamı öz-özünə “Ona çərşənbə günü zəng edəcəyimi düşnürəm” deyir. Bir çox kişilərin qadının ona çərşənbə günü deyil, başqa bir gün ethyacı olduğunu ağlına gətirmir. Elə isə niyə belə davranırlar? Bunu, “özlərini qorumaq və vəziyyəti nəzərət altında saxlamaq üçün edirlər”.

Ardı →

Kişidəki qadın xüsusiyyətləri

Son zamanlarda “köhnə kişilər” sözünü eşitməmiş olmazsınız; “onlar belə etməzdi, onlar belə deyildi” tipli cümlələrin mübtədası kimi. Bu cümlələr nə qədər şablon səslənsə də, həqiqətdir. Əvvəllər qadınlar üçün nəzərdə tutulan anlayışlar indi kişilər üçün də keçərlidir. Bir sözlə, “indiki kişilər”də qadına məxsus xüsusiyyətlər var…

Sevgi onlar üçün də vacibdir
zəmanə kişisiƏvvəllər kişilərin geniş dost dairəsi olardı, oturub söhbət edər, vaxtlarının çox hissəsini birlikdə keçirərdilər. Amma zaman elə dəyişib ki, heç kimin iş-gücdən  vaxtı qalmır kimləsə görüşsün. Ona görə də dost dairələri kiçilib, tənhalıq xəstəliyə çevrilib və beləcə kişilərin sevgi münasibətlərinə marağı artıb. Kişilər münasibətlərindəki problemləri çox az insanla paylaşmaqlarına baxmayaraq onların həllinə qadınlar qədər cəhd göstərir, necə davranmaq və danışmaq lazım olduğu haqda düşünür, sevgililərinin dediyi sözlərin mənasını başa düşməyə çalışırlar.

Xarici görünüşlərini də düşünürlər
Kişilərin qadınların geyim, makiyaj, gözəllik ehtirasına istehza ilə baxdığı günlər geridə qaldı. Müasir kişi təkcə geyiminə fikir verməklə qalmır, saçlarına və dərisinə də qulluq edir. Yəni indi qadınlar kimi kişilər də “imic”, “stil” yaratmağa cəhd edir, yeni çıxan ətirlərin, dəbin izinə düşürlər.

Alış-verişi sevirlər
Qadınların nə qədər “alış-veriş xəstəsi” olduğundan hər kəs xəbərdardır. Bəs kişilərin də alış-verişi sevdiyini desək necə? Qadınlar istədiyi geyimi almaq üçün onlarla mağaza gəzə bilər, öz istədiyini tapmasa belə, axtarışa davam edər, geyinər, soyunar, yorulmaz! Kişilərsə belə deyil, bir növ içlərindəki “canavar” çox gec oyanır. Sizə kiçik bir ipucu; alış-verişə gedəndə sevgilinizin bəyənəcəyi geyimlərin satıldığı mağazaya girin, qoyun istədiyini geyinsin, çıxarsın, seçib alsın. Sonra onu da götürüb gedin özünüzə lazım olan paltarı almağa. Onda sizə daha sifət turşutmayacaq.


Ardı →

Kişi fobiyaları

kişi fobiyaları
1. «Bağlanmaq» qorxusu

Bir çox kişi bundan çox qorxur. Əlaqə güclü bir duyğudur. Onlar yalnız qadınlara deyil bir çox şeylərə bağlanmaqdan qorxurlar. Məsələn; çiçəyə, ev heyvanına… Əlaqə sözü kişi lekshikomunda 'dəhşət' sözünə sinonim sayılır.

2. «Seks əvvəli» qorxu
Onları doğru anlayın. Onlar seksin özündən qorxmurlar, bunu yaxşı edə bilməməkdən qorxurlar. Qadının onunla keçirdiyi vaxtdan zövq almamasından qorxurlar.  Bu da onlar üçün psixoloji bir təzyiq yaradır.

3.«Başqa bir kişi» qorxusu
Kişilər sevdikləri qadının həyatında başqa bir kişi peyda olacağından çox qorxurlar.
Ardı →

Kişilərin nifrət etdiyi qadın tipləri

1. Kişilər səliqəsiz və zövgsüz qadınları sevmir. Parfüm kişilərin ən zəif nöqtələrindəndir – kişilər pis qoxunun gəldiyi qadınlardan hər zaman uzaq qaçır.

2. Əsəbi, qışqıraraq danışan qadınlara kişilərdə antipatiya olur.

3. “Kişiləşmiş”, özlərini kişi kimi aparan qadınlarla da kişilərin arası olmur. Onlar yumşaq, zərif, incə qadınları sevir.

4. Kişilər ifrat dərəcədə makiyajdan, aksesuarlardan istifadə edən xanımları bəyənmir.

5. Güləş, boks, futbol kimi idman növləriylə məşğul olan qadınlar da bəyənilməyənlər sırasındadır.

6. Zəif, fədakar, qürursuz qadınları da bəyənmirlər. Kişlər daha çox dayanıqlı, dözümlü, sağlam düşüncəli qadınla bir yerdə olmağa üstünlük verirlər.

7. Sərxoş, normadan artıq içki qəbul edən, həmçinin şorgöz qadınlar kişilərin bəyənmədiyi xanımlar sırasındadır.

8. Kişilər yanlarındakı qadının başqa bir kişiyə diqqət göstərməsinə tab gətirə bilmir.

9. Kişilərin şopinqi sevən, vaxtının böyük hissəsini buna «xərcləyən», həmçinin kişilərin də onlarla birgə şopinqe getməsini istəyən qadınlarla arası olmur. Onlar şopinqi əlave xərc kimi dəyərləndirir.
Ardı →

Həftənin günləri və biz kişilər

Bazar ertəsi — Həddindən artıq duyğulu, zəngin təxəyyülə malik, başqaları, xüsusən də əks cinsin nümayəndəriylə münasibətlər axtarışındadır. O, sevgi, anlayış, nəvaziş həsrətindədir. Tənhalıq onun həyat kredosu deyil. Zahirən təmkinlidir, lakin ruhunun dərinliklərində bir həyəcan gizlənir: sahib olduğu sevgini paylaşmaq üçün arzuladığı insanı tapa biləcək mi.

Ardı →