Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

İdeal kişi

Hər bir qadın yanında güclü, diqqətli, xeyirxah və anlayışlı kişi görmək istəyir. Qadınlar zəif kişilərə dözümsüz yanaşırlar. Hətta münasibətin ilkin çağlarında təbiətcə hikkəli və hökmranlığa meyilli qadın kişi üzərində ağalıq etməyə başlasa belə, bir müddət sonra o, bu vəziyyətdən bezməyə başlayır. Bəzən elə olur ki, bunu özünə etiraf etməsə belə, yanında özündən qat-qat güclü kişi görmək və onun ədalətli hökmranlığının enerjisini hiss etmək istəyir.

Əslində bunu bir çoxu qəbul etməsə də, reallıq ondan ibarətdir ki, istənilən münasibətdə iki nəfərdən biri mütləq dominant olur. Burda xüsusi xəyali tərəzi ilə mizana gələcək bölgü yoxdur ki, münasibətdəki dominantlıq əlli-əlliyə bölünsün. Həmişə bir nəfərin sözü daha keçərli olur. İstənilən halda münasibətdə dominant qadındırsa, bu, çox sıxıntılı hallar gətirə bilər. Bu sıxıntını daha çox elə qadının özü çəkir. Çünki qadınlar daha çox xaraktercə güclü kişiləri sevirlər. Bu, onlarda təkamülün ilkin çağlarından qalma irsi haldır. 
Davamı →

Centlmen kimdir?

Centlmen kişidə eqo yoxdur. O, dünyanın onun ətrafında fırlanmadığını bilir. Hamıya bərabər yanaşır və eyni cür də hörmət edir.

Centlmenlər görüş yerinə heç vaxt gecikməzlər. Geciksələr belə, aydın bir səbəb göstərib, üzr istəməyi bacararlar.

Centlmen üçün qadın həmişə birincidir. Avtomobilin qapısını açar, qadınlara yol verər, arxa planda qalmaqdan çəkinməz.

Centlmen mənasız zarafatlar və əl-qol hərəkətləri etməz.

Zorakılıq centlmendə əsla olmayan xüsusiyyətdir. Bütün xüsusiyyətləri olsa belə, zorakılığa meyli olan şəxs heç vaxt centlmen sayıla bilməz.

Centlmenlər həmişə baxımlı və kübardırlar. Qarşılarındakı ilə necə davranmaq lazım olduğunu yaxşı bilirlər.



Davamı →

Kişilərin diqqət etdiyi 7 xüsusiyyət

Səs
Səs tonu kişilərin diqqətini çəkən vacib xüsusiyyətlərdən biridir. Araşdırmalar göstərir ki, kişilər onların diqqətini çəkən və yüksək tonlu danışan qadınlardan xoşlanır. Bunun səbəbi həm genetik, həm də duyğusal baxımdan izah edilir. Çünki canlı və yüksək səs tonu gəncliyin, enerjinin bolluğunun və şən həyatın göstəricisidir.

Gözlər 
Gözlər digər bədən üzvləri ilə nisbətdə ən çox diqqət çəkən yerdir. Gözlərinizə çəkdiyiniz dumanlı göz makiyaj ilə daha cəlbedici görünə bilərsiniz.
Ardı →

Qadınlar haqqında 10 gizli fakt

Zərif cinsin nümayəndələri bu haqda adətən susmağa üstünlük verir. «Men’s Health» jurnalına istinadən xəbər verir ki, ilk fakt qadın intuisiyası ilə bağlıdır. Bu, xanımlarda həqiqətən var: o, ərindən rəisinin katibəsini soruşan zaman kişinin ani anda niyə susduğunu yaxşı anlayır. Odur ki, ən yaxşı variant açıq danışmaq olardı…

2. Hər bir qız əmindir ki, keçmiş sevgilisi nə vaxtsa onun geri dönəcəyinə ümid edir və bu xoşbəxt anı gözləyir.

3. Nə vaxt ki qız sözünə «sən həqiqətən də yaxşı oğlansan…» deyərək başlayırsa, getmək üçün çantanı yığa bilərsən.
Ardı →

Təraşdan sonra

Bəzən üzqırxmadan sonra dərimizdə müxtəlif problemlər meydana gəlir: dəri qızarır və qaşınmalar yaranır və.s. Əgər siz də bu kimi problemlərdən əziyyət çəkirsinizsə o zaman bu məqaləni diqqətlə oxuyun. Çünki bu dəfəki məqaləmiz ülgüclə üzqırxmadan sonra yaranan problemlərin həlli haqqındadır.

Mount Sinai Xəstəxanasının Dermatoloji Departamenti və Kosmetik Klinik araşdırmalar mərkəzinin direktoru Dr.Joshua Zeicherə görə dərisi qızarmaya meyilli, quru və qaşıntılı olan kişilərə üzlərini təmizləmək üçün ülgücdən istifadə etməmək məsləhət görülürür. Əgər ülgücdən istifadə etməkdə qərarlısınızsa, bu prosesdən bir neçə saat öncə üzünüzü buna hazırlamalısınız. Hazırlıq prosesi isə aşağıdakı məehələləri əhatə edir:
 
Davamı →

Centlmenliyə gedən 10 addım

1. Dürüst olun və niyyətinizi nədirsə, onu bəlli edin.
Sevgili olmağı düşünmürsünüzsə, bunu ona deyin. Axtardığınız şey başqadırsa, zatən bu münasibət alınmayacaq, aldatmağın mənası yoxdur. Qadınlar əşya deyil, fərddir. İstifadə edib atacağınız insanlar deyillər. Əgər bir gecəlik münasibət axtarırsınızsa, bunu əldə etmək üçün yalan danışmağınıza ehtiyac yoxdur. Küçədə sizin kimi düşünən və kağız üzərində qələbə əldə edə biləcəyiniz xeyli qadın var.
2. Münasibətin davam etməyəcəyinin fərqinə varmısınızsa, onu daha çox aldatmayın.
Bəzən işlərin yaxşı olduğunu və gələcəkdə də yaxşı olacağına özümüzü inandırırıq. Ancaq reallıqda münasibət irəliləmir, irəliləməyəcək də. Bəli, bunu qəbul etmək çətindir. Fəqət iki tərəf üçün də ən yaxşıdır budur. Vəziyyət budursa, kişi məsuliyyəti öz üzərinə götürüb addım atmalıdır. Vaxtını itirmə, ən əsası isə qarşındakı insanın vaxtını xərcləmə.
Davamı →

Evli kişilər daha cazibədardır

Bəzi hallarda qadınlar sevdikləri kişinin evli olduğunu bildikləri halda onunla münasibəti davam etdirirlər. Bu çoxlarımıza düzgün, anlaşılan münasibət kimi görünməyə bilər. Bu yaxınlarda Oklahoma Universitetində aparılan bir araşdırma qadınların bu seçimlərinin səbəbinə müəyyən qədər aydınlıq gətirib. Bu məqsədlə 10 minə yaxın qadın və kişi arasında sorğu keçirilib.

Sorğuda iştirak edən insanlardan evli insanla münasibət qurub-qurmayacaqları soruşulub. Bu zaman qadınların 73%-i sevdikləri şəxsin evli olmasının onların münasibətinə mane olmayacağını bildirib. Bu qadınlardan 24%-i isə heç nədən çəkinmədən hazırda və ya keçmişdə evli insanla münasibətdə olduqlarını etiraf ediblər. Onların fikrincə, subay kişilərlə müqayisədə evlilər daha anlayışlı, yetişkin olurlar. Buna görə də onlarla münasibəti davam etdirmək daha asan olur.
Davamı →

Kişilərin 7 tipi

Xanımların arzusu Romantik kişi
Romantik kişini dərhal tanıyacaqsınız. O, görüşdüyü xanıma gül və şirniyyat alır, işdən evə qədər onu ötürür. Romantika dolu görüşlər təşkil edir – şam işığında yemək süfrəsi, günəşin batmasına tamaşa etmək, şer demək və s. Belə kişilərin idealı kübar, zərif, romantik istəklərini bəyənən və dəstəkləyən qadındır. Əgər siz həyata real baxan, romantikanı sevməyən, sərbəst həyat tərzi sürən, bir qədər də acıdil xanımsınızsa romantik kişi ilə münasibətiniz baş tutmayacaq. Belə ki, romantik kişilər sakit təbiətli, mehriban və incə səsli, mənalı baxışlı xanımlara üstünlük verirlər.

Xanımlar üçün Sürpriz kişi
Onunla həyat gözlənilməz macəra ilə doludur. Belə kişilər çox cəld olur, gözlənilməyən qərarlar verir, müntəzəm olaraq xəbərlər və yeniliklərlə maraqlanır. Daim sizin üçün yeni əyləncələr fikirləşir. Bir sözlə
onunla darıxmayacaqsınız. Onunla keçirdiyiniz görüşlər bayaramı xatırladır. Əgər siz səs-küyü, əyləncəni, macəralı həyatı deyil, sakitliyi istəyirsinizsə “sürpriz” kişi sizin yarınız deyil. Bəzi qadınlar sakit həyat tərzini, evdə oturub seriala və ya onu maraqlandıran verilişlərə baxmağı sevir ki, belə ərlə onları xoşbəxtlik gözləmir.

Ciddi görünüşü ilə cəzb edən İş adamı
O, daim məşğuldur. Onun dost – tanışları ciddi iş adamlarıdır. Günü işgüzar zənglər, danışıqlar, görüşlər, müqavilə bağlamaqla keçir. Belə kişilər etibarlı həyat yoldaşı seçirlər. Onlar evə gələndə rahat olmaq, problemlərdən uzaqlaşmaq istəyirlər. Səliqəli ev, dadlı yeməklər, mehriban həyat yoldaşı, bir sözlə ev və sevdiyi qadın onun möhkəm qəsri olmalıdır. Bütün bunlarla yanaşı təbiətcə tələbkarolan belə kişilər qadının onların zövqünə uyğun olmasını arzulayırlar. Əgər siz onun bütün bu istəklərinə cavab verirsinizsə xanımı ola bilərsiniz.
Ardı →

Kişiləri xəyanətə sürükləyən səbəblər

Bitmiş sevginin ardından çoxları özünü günahkar hesab edir və “mən harada səhv etdim?” sualı ilə başını yorur. Bu sualla başı yormamaq üçün əvvəlcə kişiləri qadınlardan soyudan səbəbləri bilmək lazımdır. 

Yaxınlıq üçün tələsməyin. Təzə tanış olmusunuzsa, bir-birinizi tanımaq üçün fürsət verin. Kişilərin qadınları tapmaca kimi kəşf etməyi sevdiyini unutmayın.

Kişilərin seks üçün aldatdığını düşünürsünüzsə, yanılırsınız. Kişilər mənəvi duyğularını təmin edə bilməyən və ehtiyacı olduğu diqqətini görməyən zaman təsəllini başqa qadınların yanında axtarır.

Ehtirası təmin etmək məqsədilə — Kişilər sevdiyi qadında axtardığı həyəcanı artıq hiss etmədiyi zaman bir gecəlik eşqlərə baş vurur.

Bir çox məsələlərdə qadınların bacarıqlı və hiyləgər olduğunu bilirik. Ancaq kişilər bunu başa düşən zaman qadınlara nifrət edir. Çünki özünü aldadılmış hiss edir.

Kişilərin danışmaqdan çox xoşu gəlmir. Buna görə də hər detal haqqında məlumatlandıraraq kişiləri boğmayın. Sizin həyatınızda baş verən hər xırda şeyin onu maraqlandırmadığını unutmayın.
Ardı →

Kişiləri xoşbəxt edən 5 amil

İngilis müşahidəçilər kişilər nələr xoşbəxt edə biləcəyini tapmağa çalışıblar. İngiltərədə aparılan araşdırmalar zamanı məlum olub ki, kişilər əsasən 37 yaşdan sonra xoşbəxt olurlar. Türkiyə mətbuatının verdiyi məlumata görə, bu yaşdakı kişilərin çoxu evləndikləri üçün xoşbəxt olduqlarını bildiriblər.

37 yaşa qədər kişilər əsasən macaralar axtarır, qadınlara, maşınlara, içkiyə və digər əyləncələrə meyl edirlər. Lakin bu yaşdan sonra kişilər ailə qurmağa, karyerada yüksəlişə, övlad sahibi olmağa daha çox can atırlar.

Aparılan araşdırmalardan məlum olub ki, 37 yaşlı kişləri əsasən 5 amil xoşbəxt edir:

Kişilərin 43 faizini ata olmaq, 35 faizini evlənmək daha çox xoşbəxt edir. Qəribədə olsa, 18 faiz kişini azərkeş olduğu komandanın qələbəsi, 14 faiz kişini isə milli komandanın qələbəsi xoşbəxt edir. Kişilərin 17 faizi isə yeni ev aldıqda özlərini xoşbəxt hiss edirlər.

Davamı →