Bu qızların telinə bax

Səməd Səmədovun repertuarından

Bu qızlann yaşına bax,
Bəzəyinə, başına bax,
Cavanların həyatına,
Atdıqlan daşına bax.

Nəq:

Bu qızların telinə bax,
İncə-incə belinə bax,
Danışmaqla qan eyləyən,
Sözlərinə, dilinə bax.

Bu qızların üzünə bax,
Söhbətinə, sözünə bax,
Baxışlanyla can alan,
Ceyran kimi gözünə bax.

Nəq:

Bu qızların nazına bax,
Səsinə, avazına bax.
Söz deyəndə tez inciyib,
Büzülən ağzına bax.
 
 
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh