Əjdər əmi

Samavarı alışdırın,
Maşa verin qarışdırın.
Yarım məndən inciyibdir,
Onu mənlə barışdırın…

Nəqərat:
Tellayı (Kərəmi) çal, Əjdər əmi,
Qoy, oynasın məclis əhli!
Qoy, oynasın Təbrizimin, Urmiyənin, Ərdəbilin, Borçalının, Dərbəndimin, Azərbaycan gözəlləri!

Samavarı hal eyləyin,
Şəkərini bol eyləyin.
Gələn mənim öz yarımdır,
Toxunmayın yol eylərin.
 
 

0 şərh