Bağıban

Mus: Məmmədbağır Bağırzadə, söz: Şahin Fazil
 
Bağıban, ay bağıban, bağə niganm gəlir,
Mən necə bağdan çıxım, indicə yanm gəlir.
Bəslədiyin güllərə, göz ucu da baxmaram,
İnsafın olsun sənin, gör necə vanm gəlir.
Təsiri yoxdur gülün, ya da xumar bülbülün,
Qəlbi xumar etməyə qəlbi xumanm gəlir.
Meyvə veribsən mənə,tazə nübardır, demə,
Yoxdur meylim meyvənə, tazə nübarım gəlir.

Bağə gəlir bir qonaq, sanki yanan bir çıraq
Laləyə bənzər yanaq, laləli yarım gəlir.

Darvazana vur kilid, get, açaram mən onu,
Bir dəfə sim-sim desəm, bil ki, açarım gəlir.
Mö'ciizədir mö'cüzə, gör necə yarım gəlir,
Bağıban, ey bağıban, bağə nigarım gəlir.
 
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh