Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 809 topik

Yuxu ilə bağlı maraqlı bilgilər

  1. Insan yuxuda ikən faktik iflic vəzziyyətdə olur.

  2. Vaxtilə siqaret çəkmiş ,sonradan tərgitmiş şexslər daha parlaq ve real yuxular görurülər.

  3. Bütün insanlar yuxu görür sadəcə bəzileri heç zaman bunu xatirlamir.

  4. Bəzi insalar yuxunu ağ-qara rəngdə görürlər.

  5. Insan gördüyü yuxunun 90%-ni unudur.

  6. Hətta kor insanlar da yuxu görürlər.

  7. Insan xoruldayan zaman yuxu görmür.

  8. Körpələr 3 yasinadək özlərini yuxuda görmürlər.

  9. 3-8 yas arasinda olan usaqlar böyük insanlarin bütün ömrü boyu gördüyündən də daha qorxulu yuxular görürler.

Ardı →

Qiyamətmi yaxınlaşır yoxsa?!

  1. Rusiyada ildə 12 mindən yuxarı qadın, ailə içi şiddət nəticəsində həyatını itirir.

  2. İngiltərədə 15 yaşındakı uşaqların yarısı narkotik istifadə edir, dörddə biri isə siqaret çəkir.

  3. ABŞ və İngiltərə, inkişaf etmiş ölkələr arasında ən yüksək erkən hamiləlik nisbətinə sahibdir

  4. Çin Respublikasında təxminən 44 milyon qadının itkin olduğu qeyd edilir.

  5. Braziliyadakı Avon qadınlarının sayı, əsgər sayından çoxdur

  6. İngilis süpermarketleri, müştəriləri haqqında hökumətdən daha çox məlumata sahibdirlər.

  7. ABŞdaki hər inək üçün verilən gündəlik 2.50 dollarlıq yem, Afrikanın yüzdə 75-nin gündəlik dolanışığından daha çoxdur.

Ardı →

Şahın hədiyyəsi və ən böyük ədəd

Əslində, ən böyük ədəd heç cür adlanmır. Çünki, ən böyük ədəd hələ insanlara məlum deyil və bəlkə də heç vaxt da məlum olmayacaq. Ümumiyyətləbəşərə lazım olan nəhəng-sayların heç də hamısının adı yoxdur. Sizi nəhəg-ədədlərlə tanış etməzdən öncə bir rəvayəti nəzərinizə çatdırmaq istərdim. Məşhur rəvayətlərdəndir. Həm də rəqəmlər aləminə qısaca nağılvari bir səyahət də edərik.

Rəvayətə görə, bir alim ölkəni idarə edən şahın əmrini yerinə yetirmək üçün bu əsrarəngiz şahmat taxtasını icad edir. Üzərinə düşən işi incəliklə yerinə yetirən alim taxtadakı rənglərə və fiqurların quruluşuna heyrətlə baxan hökmdarın rəğbətini qazanır.
Ardı →

Maraqlı hadisələr

Amerikalı qadın Henriyeta Houland Qrin vəfat etdikdən sonra bankda onun hesabına 90 milyon dollar olduğu aşkara çıxmışdı. Bundan xəbər tutan qonşular təəccüblənmişdilər. Henriyetanın vəfatından xeyli əvvəl onun yeganə oğlunun ayağını operasiya etməli idilər. ana oğlunu pulsuz operasiya etməli olan xəstəxananı tapmaq üçün düz on gün vaxt sərf etmişdi. Henriyeta özü isə süd alarkən bir litr süddə bir neçə sent artıq almağa çalışan satıcı ilə mübahisə etdiyi zaman ürək partlamasından ölmüşdür.
***

Ardı →

13 rəqəmi !!!

Hamını xoş gördük əvvəla!


<iblisin rəqəmi>,<nəs rəqəm> sayılan 13 rəqəminin sirlərini açmaq istədim.hamının yaddaşında pis rəqəm kimi sayılan 13-dən niyə hamı qorxur???doğurdanmı 13 düşərli rəqəm deyil??!!!
<qara>13-ün bu günə qədər tapılmış <mənfi>tərəfləri:
***Antik dövrdə Hesoid kəndlilərə ayın 13-ü əkin işlərinə başlamamağı tapşırardı.
***Çində 13 qapalı və qaranlıq astroloji siklə keçiddir.Burada da 13 “ölüm rəqəmi” sayılır.
***İnanca görə,bayram süfrəsində 13 nəfər oturmamalıdır.Əgər təsadüfən 13 nəfər oturdusa,masadan 1-ci qalxan insan il ərzində ölürmüş.
***İblis göy ətrafında 13-cü mələk olub.
Ardı →

Hinduların Həyat Qanunları

Amerikada hindu tayfasının başçılarından birinin sözləri19cu əsrin hindu tayfalarının başcılarından.

Həqiqəti söyləmək üçün ağız dolu sözlərdən istifadə etmək lazım deyil.
Həyat nədir? O gecə vaxtı atəşböcəyin işığıdır. O qış gələn zaman bizonun havadakı nəfəsidir. O ot üzərində uzanan kölgədir, o günbatanda yox olan kölgədir.
Dünyanı sev. Onu sən valideynlərdən miras almamısan sən sadəcə onu gələcək övladlarından borc kimi  götürmüsən.
Axırıncı ağac kəsiləndə, axırıncı çay kirlənəndə və axırıncı quş öləndə bax ancaq o zaman anlayacaqsızki pulu yemak olmur.
Evlilik həyatının birinci günündə yeni ailə qumuş iki gənc bir-birinin gözlərinə baxıb, özlərindən soruşurlarki həyatlarının sonuna kimi xoşbəxt ola biləcəklərmi. Əgər yoxsa onlar ayrılırlar və xoşbəxtliyini axtarmağa başlayırlar. Əgər ayrılmayıb həyatlarının sonuna kimi narazılıqla yaşayarlarsa onda bizim ağ insanlardan fərqimiz olmazdı.
Yalandan özünü yuxulu göstərən insanı heç vaxt oyada bilməzsən.
Böyük Ruh qüsursuz deyil. Onun işıqlı və qaranlıq tərəfləri var. Və hərdən biz qaranlıq tərəfindən daha çox şey öyrənirik.
Ardı →

Bildiklərimiz və bilmədiklərimiz

  • Dünyanın ən sürətli böyüyən bitkisi bambuk, bir gündə 90 sm qədər uzanır.

  • Ortalama bir aysberqin ağırlığı 20 milyon ton.

  • 18 fevral 1979-cu ildə səhra çölünə qar yağmışdı.

  • İnsanlar həyatları boyunca altı filin ağırlığına bərabər miqdarda yemək yeyirlər.

  • Dünyanın ən böyük şəkər ixracatçısı Kubadır.

  • Eskimo dilində qar yağmurlarının fərqlərini təsvir etmək üçün istifadə edilən iyirmidən çox söz vardır.

Ardı →

Yad planetlilər (gəlmələr)

İnsanların 20 faizi yad planetlilərin mövcud olduğuna inanır. «Reuters Ipsos» bu barədə 22 ölkədə 23 min insan arasında sorğu aparıb. Nəticələrə görə, Hindistan və Çində əhalinin 40 faizi yad planetlilərin insan qiyafəsində aralarında olduğuna inandığını deyib.
Bu iddiaya ən az inan isə Belçika, İsveç və Hollandiyada yaşayanlardı. Adıçəkilən ölkələrdə cəmi 8 faiz gəlmələrə inanan var.
Sən demə, kişilər qadınlardan daha çox yad planetlilərə inanır. Belə ki, kişilərdə bu rəqəm 22, qadınlarda isə 17 faizdir.
Qeyd edək ki, gəlmələrin olduğuna və onların insanların arasında yaşadığına inanaların əksəriyyəti 35 yaşdan aşağıdır.
Ardı →

10 sarsıdıcı sui-qəsd nəzəriyyəsi

Apollo 11in aya getdiyi yalan!
Ən maraqlı sui-qəsd nəzəriyyələrindən biri. Bəzi sui-qəsd teorisyenleri, NASAin əslində kosmos vasitəs(n)i Apollonu Aya göndərmədiyini, bütün bu görünüşlərin kurmacadan ibarət olduğunu söyləyir. Buna səbəb olaraq isə Ayda çəkilən görünüşlərdə kölgələrin səhv istiqamətə düşməsini göstərirlər. Ayrıca bu görünüşlərin yalnız bir kamera görünüşündən ibarət olduğunu ifadə edərək Ayda ulduz görünüşlərinin olmamasının qəribə olduğunu iddia edirlər.
Ardı →

Maraqlı tibb statistikaları

— Hər bir insan yaşadığı müddət ərzində 22 kiloqram dəri itirir.
— Hər min uşaqdan biri tək dişlə doğulur.
— İnsanın xromosomlarının sayı 46, şirin su yosunununku isə 200
— İnsan bədənindəki damarların uzunluğu təxminən 96 min kilometrdir
— İnsan aclıqdan əvvəl yuxusuzluqdan ölür.
— Hər 20 nəfərdən birinin, xüsusilə də kişilərin qabırğasının sayı 1 ədəd artıqdır.
— İnsanın saç telinin sayı təxminən 100 mindir.
— Ürək gündə orta hesabla 100 min dəfə döyünür.
Davamı →