Dünya...

`Ağılla yaşayıb, ömür sürənçün
Təpədən dırnağa cənnətdi dünya.
Mənasız ömr edib, vaxtsız ölənçün
Bir zillətdi dünya, zülmətdi dünya.

Gəl yaşa həyatı firəvan hər an,
Qəlbində məhəbbət olsun hər zaman.
Demə ki, çətindir, zülmdü, inan
Xoşbəxt yaşamaqçun fürsətdi dünya.

Müəllif: Ramiz Yusupov
 
 

0 şərh