Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Kişilərlə tanış olmaq üçün yollar

  • Qadın
Uzun zamandır ki, ətrafınızda dolanan bir adam var və onunla nə danışacağınızı bilmirsən. Ya da ki, sənin ətrafında dolandığın biri var və yenə də onunla söhbətə necə başlayacağını bilmirsən. Kişilərlə danışmaq üçün yollar axtarırsınızsa, bu yazı tam sizlikdi.

Kişilərlə söhbət edərkən dəqiq ol
Əvvəlcə söhbət etmək istədiyin kişi ilə hansı mənada maraqlandığını təyin etməlisən. Ondan xoşun gəlir, yoxsa sadəcə bir dost kimi yanaşırsan? Buna qərar verməlisən.

Tanış olmaq mərhələsi
Uzun müddətdir tanış olmaq istədiyin bir adam varsa, ortaq dostlarınızdan faydalana bilərsiniz. Məsələn, dostlar arasında oturduğunuz zaman söhbət əsnasında ona bir sual yönəldərək tanış olma mərhələsinə başlaya bilərsiniz. Unutmayın ki, adi bir mövzu sizin maraqlı söhbətiniz üçün zəmin ola bilər. Qarşındakı insanın bir kişidən çox bir insan olduğunu anlasanız münasibətləriniz gözəl alınacaq.
Davamı →

Qadınların xəyanətini göstərən 8 əlamət

  • Qadın
Heç kim aldadılmağa layiq deyil. Cütlük arasında aldatma tərəf müqabillərindən birinin digərindən kifayət qədər məmnun olmadığı və münasibətin sona çatdığını düşündükdə baş verir. Türkiyəli psixoloq Mehmet Özge ərlərini aldadan qadınlar haqqında maraqlı fikirlər söyləyib.

1. Münasibətdə hörmət, sevgi və yaxınlıq azalır
Evdə iki yad adam və ya eyni evdə yaşayan kirayənişin kimi olursunuz. Əvvəllər həyat yoldaşınızla bəlkə hər hansı şeyləri paylaşırdınız. Lakin birdən-birə qadının sizdən uzaqlaşdığını hiss edirsiniz. Xüsusi mövzular danışmaq üçün nə zaman cəhd etsəniz, o, danışmaqdan açır. Bu, onun sizdən ruhən və mənən uzaqlaşdığı mənasını verir. Həyat yoldaşınız birdən-birə sizə qarşı çox soyuq olur və sizinlə birlikdə heç nə etmək istəmir.

2. Sirli hal və davranışlar
Qəfil özünə qapanır, susqunlaşdığını müşahidə edirsiniz. Qadınınız artıq sizinlə gündəlik həyata dair heç nəyi paylaşmır. Dialoqa girməkdən çəkinir. Belə bir vəziyyətdə əlbəttə ki, dərhal həyəcana qapılmayın. Həyat yoldaşınızdan hər hansı bir problem olub-olmadığını soruşun və son zamanlar bir az fərqli davrandığını deyin. Əvvəlcə onu anlamağa çalışın.
Davamı →

Qadınlarda "kişi" hormonu

  • Qadın
Testosteron kişilərin əsas hormonu sayılır. Bu hormonun təsiri altında kişilərə xas olan bədən quruluşu, tüklənmə tipi, digər xüsusiyyətlər (xasiyyət, davranış, təfəkkür və s.) formalaşır. Testosteron spermatozoidlərin hazırlanmasında iştirak edir, kişilərdə potensiyanı stimullaşdırır. Lakin bu hormon tək kişi orqanizmində deyil, qadın orqanizmində də hazırlanır. Təbii ki, qadınlarla müqayisədə kişilərdə bu hormonun səviyyəsi xeyli yüksəkdir.

Testosteron həm qadınlarda, həm də kişilərdə orqanizmin bir çox orqan və sistemlərin fəaliyyətinə təsir edir. Testosteron əzələ toxumasının yığılmasına təsir edir. Məhz bu səbəbdən kişilərdə qadınlarla müqayisədə əzələ toxuması daha çox olur və daha tez yığılır. Qadınlarda isə piy toxuması daha çox olur. Məhz bu səbəbdən kulturizm, bodibildinq və s. buna oxşar idman növləri ilə məşğul olan qadınlarda əzələ toxumasının həddən artıq yığılması yalnız tərkibində testosteron olan xüsusi dərman preparatların köməyi ilə mümkündür.
Davamı →

Qadınların evlilikdən qorxmasının səbəbi

  • Qadın
Bağlanmaq qorxusu münasibətdə qadın və kişini narahat edən əsas məsələlərdəndir. Bunu uzun münasibət, yaxud da evlənmək qorxusu da adlandıra bilərik. Psixoloq Larissa Varol bağlanmaq qorxusunun səbələrini aşağıdakı kimi sıralayıb:

1. Tərəflərin azadlıqlarını itirəcəklərindən qorxmaları.
2. Tək güllə bahar olmaz prinsipi. Başqa dillə desək, yalnız bir nəfərlə münasibətdə olmaqdan, cinsi həyatın monotonlaşmasından qorxmaq.
3. Böyük bir yükün altına girməkdən çəkinmək.

Psixoloqun sözlərinə görə, insan həm qarşısındakının onun azadlığını məhdudlaşdıracağını düşündüyü, həm də münasibət bitdiyi zaman bu vəziyyətin onu incidəcəyini fikirləşdiyi üçün sevməkdən qorxur.
Davamı →

"Təhlükəli" qadınların 10 möhtəşəm özəlliyi

  • Qadın
Cəmiyyətdə “təhlükəli qadın” adlandırılan xüsusi qadınlar var. Bəs onların belə adlandırılmasının səbəbi nədir? Təhlükəli olmalarının arxasında hansı səbəblər yatır? Gəlin, bu mükəmməl qadınların ən vacib 10 xüsusiyyətini birlikdə nəzərdən keçirək.

1. Ürəkləri istədiyi kimi geyinirlər
Onların qarderobları müxtəliflik üzərində qurulub. Hiss etdikləri kimi geyinməyi sevirlər və ətrafdakıların fikirlərindən zərrə qədər də narahat olmurlar. Özlərinə olan inamları ətraflarını da sanki sehrə salır və başqalarında xor görüləcək hər şey bu qadınlar üçün adi hal kimi görülür. Çünki onların fikirlərinə və seçimlərinə qarşı çıxmaq hər adamın bacaracağı iş deyil.
Davamı →

Ana olduqdan sonra işə çıxan xanımlara məsləhətlər

  • Qadın
Ana olduqdan sonra yenidən işə dönmək bəzən qorxunc görünür. Bu möhtəşəm kiçik varlıq artıq həyatınıza daxil olub və siz ona heç kimə olmadığı qədər bağlısınız. Üstəlik, az müddətdir birlikdə vaxt keçirmisiniz və artıq işə dönmək məcburiyyətində olduğunuz üçün ayrı qalacaqsınız.

1. Mümkünsə iş saatlarınızı azaltmağa çalışın
Əvvəlki kimi çox və gərgin işləmək yerinə, daha az çalışın. Hətta mümkündürsə, iş saatlarınızı və günlərinizi azalda bilərsiniz. Bir digər variant isə təkrar işə çıxmazdan əvvəl periodik olaraq uşaqdan ayrı vaxt keçirin. Bu halda onu və özünüzü bu ayrılığa alışdırmış olarsınız.

2. Zəng edin və nə etdiyini öyrənin
Əgər gün ərzində nə etdiyi ilə bağlı narahatlıq keçiririsinizsə, hətta bu narahatlıq size işləməyə qoymursa zəng edib onunla maraqlana bilərsiniz. Bunda səhv heç bir şey yoxdur. Onunla kim maraqlanır maraqlansın, sizing bu addım pis yozulmaz, çünki siz bir anasınız.
Davamı →

Hamiləlikdə ürəkbulanma

  • Qadın
Hamiləliyin xüsusən ilk aylarında müşahidə olunan ürəkbulanmalarını azalda biləcək içkilər, şirələr və dəmləmələr kifayət qədər effektivdir. Bu vasitələri sizə təqdim edirik.

1. Alma şirəsi.
2. Badam südü. Çox faydalı içkidir, orqanizmi möhkəmləndirir, sakitləşdirir.

Hazırlanması:
— 30 badam ləpəsi götürülür (şirin badamdan istifadə edin).
— Badamın üzərinə 1 stəkan qaynar su tökülür, 20 dəqiqə saxlanır, qabıqları soyulur.
Davamı →

Əmizdirən ana haqqında 10 yalnış məlumat

Pitsburq Universiteti (University of Pittsburgh) “Women`s Health Initiative” ictimai təşkilatı menapauza (aybaşının dayanması) dövründə qadınların sağlamlığının vəziyyətini araşdırmaq məqsədilə139 min qadının xəstəlik tarixi ilə tanış olaraq, belə bir qənaətə gəlib ki,əmizdirmənin müddəti qadının sağlamlığı ilə birbaşa əlaqədardır. Beləki, 1 ildən artıq müddətdə əmizdirən qadınlarda diabet xəstəliyinin meydanaçıxma ehtimalı 20 %–ə, hipertoniya ehtimalı 12 %–ə, qanda xolesterinin miqdarının artma ehtimalı 19 %–ə, insult riski isə 9 %–ə düşüb.

Dünya həkimləri bu qənaətə gəliblər ki, ana südü körpə üçün ən sağlam qida olmaqla yanaşı, hamiləlik dövründə orqanizmdə baş verən dəyişikliklərin doğuşdan sonra tez bir zamanda bərpa olunmasının ən faydalı yoludur.
Davamı →

Yalnız anaların anlayacağı 30 hal

  • Qadın
Hamilə xanımlar müxtəlif hisslər keçirir, adi insanlardan fərqlənirlər. Özləri də bilmədən başqa bir dünyanın sakininə çevrilirlər. Ana olduqdan sonra aşağıda qeyd olunan hallar sizin də başınıza gələ bilər.

1.
Uşaq olduqdan sonra evdə film izləmək təxminən beş saat davam edir.

2. Yeməklərinizi çox sürətlə yeyirsiniz.

3. Sevişərkən körpəniz ağlamaya bilər və sizi izləyər.

4. Körpənizi digərlərilə müqayisə edəcəksiniz və onun ən mükəmməl olduğuna inanacaqsınız.

5. Bahalı kimi görünən oyuncaqlar qarşısında xoşbəxt bir körpənin qiymətsiz olduğunu düşünəcəksiniz.

6. Körpəniz sizi təqlid etmək istədikdə bahalı elektron əşyaları ona vermək məcburiyyətində qalacaq və zərər verməməsi üçün dua edəcəksiniz.

7. Ailənizin kömək edəcəyini düşünəcəksiniz, ancaq gözlədiyiniz yardımı görə bilməyəcəksiniz.
Davamı →

Hamiləlik zamanı dəridə çapıqlar

Hamiləlik zamanı qadının orqanizmində çox ciddi dəyişikliklər baş verir. Bu dəyişikliklər orqanizmin bütün orqan və sistemlərini əhatə edir.

Hamiləlik zamanı və doğuşdan sonra bir çox qadınları qarın, döş, sağrı, bud nahiyələrində əmələ gəlmiş ağ zolaqlar narahat edir.

Bu zolaqların (onları «striya» da adlandırırlar) əmələ gəlmə səbəbləri hamiləlik zamanı dərinin güclü dartılmasıdır. Dartılmış dərinin iç qatı gərginliyə dözməyə bilər ki, nəticədə partlayır, cırılır. Dərini bərpa etmək üçün orqanizm bu yerə birləşdirici toxumadan ibarət  olan «yamaq» qoyur. Əvvəl bu yerlər çəhrayı və ya tünd qırmızı, vaxt keçdikcə isə ağ rəng alır. Birləşdirici toxumada piqment yoxdur. Bu səbəbdən çapıqlar dəridən seçilir, qadın «zaqar» alanda, çapıqlar ağ qalır.
Davamı →