Рейтинг
+21.90

Qan-damar sistemi

34 üzv, 88 topik

İnsult nədir? Əlamətləri hansılardır?

İnsult, beyin damarlarının tıxanması və bəzi hallarda beyin qanaması nəticəsində meydana gələn sinir toxumasının zədələnməsi nəticəsində meydana gələn funksional itkidir. İnsult riskini azaltmaq üçün nə etmək lazımdır?

Risk qrupuna kimlər daxildir?
Türkiyəli professor Atilla Özcan Özdemir insultun risk qruplarını və risk faktorlarını belə müəyyənləşdirib:
"İnsult, beyin damarlarının tıxanması və bəzi hallarda beyin qanaması nəticəsində meydana gələn sinir toxumasının zədələnməsi nəticəsində meydana gələn funksional itkini ifadə edir. Xroniki sistem və damar xəstəlikləri, xüsusilə də ürək xəstəlikləri «müalicə edilə bilən» risk qrupunu təşkil edir. Xroniki xəstəliyin sabitləşməsi ilə insult riski azala bilər. Ən böyük risk qrupu «uyğun» risk faktorlarıdır. Onların arasında siqaret çəkmək, hipertoniya, şəkərli diabet, dislipidemiya, piylənmə və oturaq həyat tərzi kimi ateroskleroz risk faktorları birinci yerdədir"
Davamı →

Damar tıxanmasından bizi qoruya biləcək məhsullar

İldən ilə ürək-damar xəstəliklərindən əziyyət çəkən və bu xəstəliklərdən ölən insanların sayı artır.
Düzgün olmayan qidalanma damar problemlərinin əsas səbəblərindən biridir.
Alimlərin fikrinə görə, damarların əsas düşmənləri şəkər və trans-yağlardır (marqarin və s.). Şəkərın çoxlu miqdarda istehlakı damarlarda xroniki iltihaba səbəb olur. Trans-yağlar isə orqanizmdə pis xolesterinin səviyyəsini artırır. Xolesterin iltihablaşmış damarlarda yığılır, damarları daraldır, onları zəif və kövrək edir. Belə damarlar tıxana, partlaya bilər ki, bu da infarkt və insulta gətirib çıxardır.

Davamı →

Qan damarları və onların təmizlənməsi

Qan damarları arteriyalara, venalara və mikrosirkulyator damarlara ayrılır. Arteriyalar qanı ürəkdən aparır, venalar isə qanı ürəyə gətirir.
Qan damarları müxtəlif diametrli qapalı borular sistemi olub, nəqliyyat, üzvlərin qanla təchizatı, qan və toxumalar arasında maddələr mübadiləsi funksiyaları yerinə yetirir.
Qan damarları mezenximadan inkişaf edır. Bu sistemə qanı ürəkdən orqan və toxumalara çatdıran arteriyalar, qanı ürəyə qaytaran venalar və nəqliyyat funksiyası ilə bərabər qanla ətraf toxumalar arasında maddələr mübadiləsini təmin edən mikrosirkulyator damar kompleksdə aiddir.

Davamı →

Qanazlığı olan şəxslər necə qidalanmalıdır?

Budəfəki maarifləndirici mövzu isə qanazlığının profilaktikasında qidalanmanın rolu haqqındadır.
Qanazlığı, yəni anemiyanın müxtəlif mənşəli səbəbləri ola bilər. Anemiya orqanizmdə kifayət qədər qırmızı qan hüceyrələrinin yaranmaması və ya məhv olması səbəbindən meydana gəlir. Qan itkisi, xroniki xəstəliklər, düzgün qidalanmama, orqanizmdə dəmir və digər vitamin çatışmazlığı qanazlığının yaranmasına yol açan faktorlardandır.

Davamı →

Damar problemlərinə işarə edən simptomlar

Bütün dünyada ürək-damar sistemi xəstəlikləri ölüm səbəblərinin arasında 1-ci yer tutur.
Damarlarda xolesterolun yığılması, damarların daralması, damarlarda tromların əmələ gəlməsi çox ağır fəsadlara (ürək xəstəlikləri, infarkt, insult) səbəb olur. Təəssüf ki, bir çox hallarda damar problemləri özünü heç bir ciddi simptomla büruzə vermir və insan onda bu problemlərin olmasından uzun müddət ərzində bixəbər olur. Bu çox təhlükəli vəziyyətdir.

Davamı →

Ateroskleroz

Ateroskleroz qandamarlarının xronikixəstəliyidir. Bu xəstəliyin əsas xüsusiyyəti: “pis” xolesterinin daxili divarlarında yığılması və divarların daha qalınlaşması və elastikliyini itirməsi. Damarlar yağ və kirəçləşmədən qalınlaşır, elastikliyin itirir ,sıxılır və bunun nəticəsi olaraq orqanlarda qan çatışmamazlığı yaradır və nəticədə damar tutulur.Qanın laxtalanması müşayiət olunduqda, tromboza meyillilik yaranır və orqanlarda işemik zədələnmə yaranır. Ateroskleroz ölümlə nəticələnənən təhlükəli xəstəliklərdən birisayılır.
Ateroskleroz əksərhallarda ürəyin, beynin, ayaqların, qandövranında problem yarananda üzəçıxır, yani son mərhələdə ateroskleroz diaqnozuqoyulur.

Davamı →

Daxili qanaxma nədir?

Daxili qanaxma qanın orqanizmin təbii boşluqlarına (mədə, sidik kisəsi, uşaqlıq, ağciyərlər, oynaq boşluğu və s.) axması, yaxud axmış qanın yaratdığı süni boşluğa (retroperitoneal, əzələlərarası və s.) toplanması ilə xarakterizə olunan vəziyyətdir.
Travmalar və xroniki xəstəliklər nəticəsində inkişaf edə bilər. Daxili qanaxmanın simptomları onun lokalizasiyasından və itirilən qanın həcmindən asılıdır. Adətən, onlar başgicəllənmə, zəiflik, yuxululuq, huşun itirilməsi və s. kimi ümumi xarakter daşıyır. Xarakterik əlamətləri olmadığından daxili qanaxmanın diaqnostikası çox çətindir. Klinik halların çoxunda xəstənin həyatı üçün təhlükə törədir.
Davamı →

Qanı qatılaşdıran içkilər

1. Şirin qazlı içkilər
Fruktoza, saxaroza, aspartam qanı qatılaşdırır.

2. Qəhvə
Sidikqovucu olduğu üçün suyu orqanizmdən qovur və qan qatılaşır.
 
3. Tünd qara çay
Qanın tərkibinə müsbət təsir etmir, çay içənlər su qəbul etmir ki, bu da orqanizmdə maye qıtlığı yaradıb, qanın sürətini və miqdarını da azaldır.
Davamı →

Tromboz

Tromboflebit necə əmələ gəlir? Varikoz damarlarda trombozun formalaşmasına nə şərait yaradır? Virxovun nəzəriyyəsinə görə trombozun damar boşluğunda əmələ gəlməsinin 3 əsas səbəbi vardır. Birinci səbəb qanın tərkibinin pozulmasıdır, yəni qanın laxtalanma faktorlarının artmasıdır.

İkinci səbəb damar divarının zədələnməsidir. Üçüncü səbəb isə qan dövranındakı dəyişikliklərdir. Bu üçlüyün əsasında tromb yaranır. Varikoz damarlarında üçüncü bənd qeyd olunur ki, bu zaman venoz divarın zəifləməsi səbəbindən qanın axını çətinləşir. Buna görə də potensial varikoz xəstəliyi ayaq damarlarında trombozun inkişafı üçün başlıca amil sayılır.
Davamı →