Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 930 topik

Hamiləlikdə saç tökülməsi

Hamiləlikdə hormonlardakı dəyişikliklərə və xüsusiyyətlərə ostrojenə bağlı olaraq saçların uzanması müddəti artır. Doğuşdan sonra bir çox hamilə qadınların saçları tökülməyə başlayır.

Dermatoloq Ersoy Hazneci doğuşdan 6 ay sonra saç tökülməsinin dayandığını və saçın gurlaşmağa başladığını söyləyir. Lakin hamiləlikdən sonra saç tökülməsi əvvəlki gurluqda və qalınlıqda olmaya bilər. Hamiləlikdə vücudda tüklənmə də hormonlara bağlı olaraq arta bilər.
Doğuşdan sonra 6-9 ay ərzində bu tüklər də itir. Hamiləlikdə bu tüklərdən xilas olmaq üçün təraş və mum üsulundan istifadə edə bilərsiniz. Ancaq tük tökücü kremlərin istifadə edilmək ziyandır və qadağandır. 

Sağlam saçlar üçün dəyərli məsləhətlər


Davamı →

Dizlər arasına yastıq qoymağın faydaları

Dizlər arasında yastıq ilə yatmağın bir çox faydası var. Dizlərimizin arasına qoyduğumuz yastığın yumşaq olmaması lazımdır. Möhkəm və sərt yastıqlar olmalıdır. Çünki bu sərtlik üst ayağın digər ayaq üzərinə hərəkət etməsinin qarşısını alır. Memory Foam adı verilən yastıqlar dizlər arasına qoyulmaq üçün olduqca idealdır. Bu yastıqlar formasız olduqları üçün necə qoysanız, elə də qalır. Beləcə, gecə boyunca düşmədən yerində dayanır.

İstirahət və yuxu bədən üçün ən vacib ehtiyaclarından biridir. Bir insan bədən hərəkətləri və iş təzyiqi səbəbiylə gündəlik olaraq fiziki və zehni stressə girir. Buna görə uyğun bir mövqedə yuxu çox əhəmiyyətlidir. Onurğamızda diqqət etməmiz lazım olan 3 əyrilik vardır. Bunlar boyunda və kürəkdə olan təbii əyriliklərdi. Yatarkən bu təbii əyrilikləri qorumaq lazımdır.


Davamı →

Yuxu rejimi

Yuxu insan həyatı üçün çox vacibli bir amildir. Beyin gün ərzində işləyərək yorulur və insan yatarkən o da dincəlir deyə düşünənlər tamamilə yanılırlar. İnsan yatarkən beyin fəaliyyətini dayandırmır. O işləyir və insanın gün ərzində gördüklərini, öyrəndikləri və oxuduqlarını yaddaşa yazır. Bundan əlavə yatarkən bədənin digər passiv hərəkətlərini də idarə edir. Misal üçün, yatdığınız zaman birdən ayağınız çuxura düşürmüş kimi olub ayılırsınızmı? Bu beynin sizin sağ olub olmadığınızı yoxlaması nəticəsində belə olur. Bədən uzun müddət hərəkətsiz qaldığı üçün beyin bədənin sağ olduğuna şübhə etməyə başlayır və bədənə impuls ötürür. Bunun nəticəsində də ayaq atır və insan birdən ayılır.

Türk yazıçısı olan Erdal Demirkıran «Sadəcə axmaqlar 8 saat yatır» adlı bir əsər yazıb. Bu əsərdə o, insanların daha az yata biləcəyinə inandığını göstərir. Onun dediyinə görə insanlar 4 saat yatmaqla onlara lazım olan yuxu normasını ödəmiş olurlar. Düzdür, 4 saat yatmaqla yaşamaq olar, amma məncə, 8 saat yatmaq qədərlə 4 saat yatmağı müqayisə etməyə dəyməz.
İnsanlar fərqli olduğu kimi orqanizmlərinin inkişaf sürəti də fərqlidir və dolayısıyla hər orqanizmin ehtiyac duyduğu yuxu norması da müəyyən qədər fərqlidir.


Davamı →

Ürəyi zəiflədən 3 xəstəlik

Diabetə görə gənc yaşda ürək xəstəsi olurlar
Diabet yəni şəkər xəstəliyi əslində bir damar xəstəliyidir. Damar toru baxımından zəngin olan ürək, böyrək və göz kimi orqanlar diabet xəstəliyindən daha çox əziyyət çəkir. Diabet nəticəsində damar çəpərlərinin daralması qan axınını azaldır. Böyük bir iş gücü ilə işləyən ürək əzələsi, damar yolu ilə lazımi qanı alan zaman ziyan görür və gücü azalır. Ürək çatışmazlığı baş verməsinə səbəb olan bu tablo ilə yanaşı diabet eyni zamanda yüksək təzyiqə da səbəb olur. Diabetin damar divarında qalınlaşma ilə birlikdə böyrəkləri də təsir etməsi, yüksək təzyiq baxımından xüsusi bir təsir yaradır. Təzyiq meylinin yanında xolesterin yüksəkliyinin artıq görülməsi və qan şəkər tozunun nizamlanmaması laxtalanma problemlərinə də səbəb olur. Diabet xəstələrində koronar ürək xəstəlikləri və ürək infarktları daha erkən dövrdə və daha tez-tez görünür.

Davamı →

Bədəninizin sizə göndəridiyi 7 mesaj

1. Göz altında tünd halqalar
Gözlərimizin altındakı tünd halqalar lazımi qədər yatmadığımızda ortaya çıxır. Həkimlər hər gecə ən az 7-8 saat yatmağımızı tövsiyə edir. Lakin qansızlıq xəstəliyinin nəticəsi olaraq da yarana bilirlər. 

2. Barmaqlarda rəng dəyişimi
Əgər barmaqlarınızda tez-tez rəng dəyişimi olursa bunun ciddi səbəbi olduğunu bilməlisiniz. Bu vəziyyət qan damarlarında spazmalara səbəb olan qan dövranı pozulması olan Raynaud xəstəliyindən qaynaqlanır.

3. Bulanıq görmə
Əgər gözləriniz sıx-sıx yorulursa və insanları çətin görür və ya normal məsafədən yazıları çətin oxuyursunuzsa, astiqmatizm olmaq riskiniz çox yüksəkdir. Ən qısa müddətdə göz həkiminə getməlisiniz.


Davamı →

Orqanizminizi qışa hazırlayın

Yatın
Yuxunun nə qədər əhəiyyətli olduğunu dəfələrlə eşitmisiniz. Ancaq çox vaxt yuxuya lazımi qədər ciddi yanaşmırıq. Əgər gündə tövsiyə edildiyi kimi 7-9 saat yatmırsınızsa, özünüzü fikirləşdiyinizdən daha çox və uzun müddət kefsiz hiss edə bilərsiniz. Yuxu nizamı həyatınızda ön planda olmalıdır.

C vitamini 
C vitamini fiziki bir antioksidandır və immunitet sistemi hüceyrələrinin funksiyasını dəstəkləyir. Bibər, narıncı meyvələr, brokoli, kələm kimi qidalar zəngin C vitamini mənbəyidir. Hər gün bu qidalardan ən az birini yeməyə diqqət edin.


Davamı →

Ağız qoxusunun qarşısını alan üsullar

Bir çox insanda ağız qoxusu ciddi problemə çevrilir. Bu onlarda cəmiyyət arasında diskamfort hissi yaşamağa səbəb olur. Problemin isə ortaya çıxma səbəbləri müxtəlifdir. Bəzən bu, sadəcə ağız gigiyenasına düzgün qulluq etməməkdən, bəzən isə hansısa xəstəliklərin göstəricisi kimi ortaya çıxır.

Kifayət qədər ağıza qulluq edilmədikdə, ağız içində yaranan infeksiyalar, siqaret və alkoqol istifadəsi başlıca səbəblərdəndir. Həmçinin ağız quruluğu, diş və diş əti problemləri, nəfəs yolu infeksiyaları, diabet, böyrək, qaraciyər və ağciyər xəstəlikləri kimi sistemik xəstəliklər və reflüks kimi həzm sistemi xəstəlikləri də buna səbəb ola bilər.


Davamı →

Vitaminlərin göz sağlamlığına təsiri

Vitamin qəbuluna diqqət
Bədənimizin qidalar vasitəsilə vitamin alması, göz sağlamlığına böyük təsiri olur. İmmunitet sistemini gücləndirmək üçün həkim məsləhəti olmadan atılan dərmanların mənfi təsirləri ola bilər. Göz sağlamlığına təsir edən vitaminlər arasında A, E, C və B2 vitaminləri yer alır. Vitaminlərdən əlavə maqnezium, çinko kimi minerallar, omeqa3 və 6 yaş turşularından da faydalanmaq lazımdır.
Gecə sağlam görmə üçün A vitamini
Heyvan mənşəli qidalarda olan A vitamini, gecə görməni gücləndirir, gözün işıqsız mühitə öyrəşməsinə kömək edir. Gecə korluğuna tutulma riskini azaldır. A vitamini üçün heyvan mənşəli qidalardan əlavə portağal, kök, buğda, cəfəri və yumurta sarısından faydalanın.

Davamı →

Az su içdiyinizi göstərən məqamlar

1. Ağız quruluğu
Kifayət qədər su içmədiyinizin ən vacib işarəsi ağız quruluğudur. Su çatışmazlığı, ağız quruluğundan əlavə ağız yapışqanlığına səbəb olur. Sudan aldığınız ilk damaldan ağız quruluğunun yox olduğunu görəcəksiniz. Daha çox su içmək istəyəcəksiniz.

2. Dəri elastikliyinin itməsi
İnsan bədəninin 70%-i sudan ibarətdir. Parıltılı dəri üçün bol su içməyə ehtiyac var. Dərinin elastikliyinin azalması, kifayət qədər su içmədiyinizi göstərir. Dərinin elastikliyini yoxlamaq üçün əlinizin üstündəki dərini yuxarı çəkin, əgər dəri həmin an yerinə qayıdırsa, kifayət qədər su içirsiniz.


Davamı →

İdmançıların qidalanması

İnsan maddələr mübadiləsinin nizamlı işləyə bilməsi üçün gün ərzində 50-dən çox qidaya ehtiyac duyar. Bu 50 qida bütün qida qruplarından müəyyən nisbətlərdə olmalıdır. Bu qida qruplarının istehlakının məhdudlaşdırılması, ya da mütəmadi olaraq tək istiqamətli qidalanma sağlamlığa mənfi təsir edir. Xüsusilə, idmanla məşğul olan insanlar hər qida qrupundan ehtiyacı nisbətində istehlak etməyə diqqət göstərməlidir.

İdmançı qidalanmasında məqsəd


Davamı →