Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 930 topik

Çipsinin zərərləri varmı?

Çipsi hər yaş qrupundan insanlar arasında populyar bir qidadır. Supermarketlərdə asanlıqla tapılan bu məhsul özünün dadı ilə insanları cəlb edir. Lakin çipsinin sağlamlığa olan təsiri həmişə müzakirə olunmuş bir mövzudur. Bu yazıda çipsinin tərkibi, onun sağlamlığa olan potensial təsirləri, uzunmüddətli sağlamlıq üzərindəki təsirləri və sağlam alternativlər kimi mövzularda məlumat verəcəyik.


Davamı →

Şəkər sağlamlığa ziyanlıdırmı?

Şəkər hər yaşda insanlar tərəfindən sevilən bir maddədir. Lakin son dövrlərdə şəkərin sağlamlığa təsiri ilə bağlı müxtəlif araşdırmalar aparılmış və bu maddənin miqdarına diqqət yetirməyin əhəmiyyəti vurğulanmışdır. Bu məqalədə, şəkərin sağlamlığa potensial zərərləri və bu təsirləri minimuma endirmək üçün edilə biləcək tədbirlər ətraflıca müzakirə olunacaq.


Davamı →

Az su içməyin hansı ziyanları var?

Az su içmək bədənin həyat üçün vacib funksiyalarını yerinə yetirə bilməməsinə səbəb ola bilər. İlk növbədə, su metabolik proseslər üçün zəruri bir vasitəçidir və suyun azalması metabolizmanın zəifləməsinə yol açar. Məsələn, su bədəndə karbohidrat və yağların parçalanmasında mühüm rol oynayır. Su çatışmazlığı həmçinin bədənin temperaturunun tənzimlənməsində problemlər yarada bilər, çünki tər yolu ilə istiliyi atmaq üçün kifayət qədər maye olmaz. Bu da yüksək hərarətli mühitlərdə istilik zərbəsi riskini artırır. Bundan əlavə, su, böyrəklərin düzgün işləməsi üçün həyati əhəmiyyətə malikdir. Böyrəklər suyun köməyi ilə zəhərli maddələri süzərək idrar yolu ilə bədəndən xaric edir. Su qıtlığı isə böyrək daşlarının və digər böyrək problemlərinin inkişaf etmə riskini artırır.


Davamı →