Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 932 topik

Sümüklər üçün faydalı qidalar

Uzun müddət hesab edilirdi ki, sümük toxumasının möhkəmlənməsi üçün əsas mənbə kalsiumdur. Sən demə, təkcə kalsium yetərli deyildir. Sümüklərin möhkəmlənməsi və inkişafı üçün kalsiumla bərabər, fosfor, maqnezium, sink, mis, vitamin, mineral maddələr, zülal və yağ turşuları lazımdır. Bu maddələr yalnız bir-biri ilə əlaqəli şəkildə heyrətamiz səmərə verir!

1. Tərəvəz (zülal, dəmir, kalsium, K və C vitaminləri mənbəyi).
Bitkilərin, xüsusən orqanik bitkilərin tərkibi kalsium, maqnezium, kalium, dəmir və başqa mineral maddələrlə zəngindir. Yaşıl tərəvəz, o cümlədən kələmin bütün növləri, kahı, xardal yarpağı, rukkola, cəfəri, vəzəri sümüklərin möhkəmlənməsi üçün xüsusi dəyər kəsb edir. Yalnız ispanaq və manqold istisna təşkil edir:
Davamı →

Möcüzəli goji meyvəsi

Bütün dünyada goji meyvəsi sürətlə arıqlamağa kömək edən meyvə kimi tanınır. Bu olduqca faydalı meyvəni bəzən zirinclə səhv salırlar, lakin bu tamam fərqli bitkilərdir. Goji meyvələri əsasən Çində yetişdirilir. Satışda qurudulmuş şəkildə goji meyvəsini tapmaq olar.

Goji kiçik yumşaq meyvələri olan, illər boyu Tibetdə kol formasında bitən bitkidir. Tibetlilər yüz illərlə gojidən hazırladıqları dərmanı böyrək və qaraciyər müalicəsində istifadə ediblər. Bu meyvə eyni zamanda sağlamlıq baxımından inanılmaz faydalara malikdir.
Davamı →

Bağırsaqları təmizləməyin ən sadə yolu

Məlumdur ki, bir çox xəstəliklərdən xilas olmaq üçün bağırsaqları qalıqlardan, nəcis daşlarından və parazitlərdən kifayət qədər təmizləmək lazımdır. Bunun nəticəsində bağırsaqda həyat fəaliyyətinin zəhərli qalıqları olan 15 kq-dan çox nəcis daşları yığılır və bunlar da tədricən qanımızın zəhərlənməsinə səbəb olmaqla vücudumuza bərpa olunmayan zərər yetirir. Bununla çirklənmiş bağırsaqlar tez-tez qəbizliyə səbəb olur, maddələr mübadiləsinin pozulmasına, şəkərli diabet, allergiya, artıq və ya çatışmayan çəkiyə, orqanizmdə filtr rolu oynayan böyrək və qara ciyərin xəstəliklərinə, eşitmə və görmə xəstəliklərinə, dəri, dırnaq, saç çatışmazlığına, sistem xəstəliklərinə, artritdən tutmuş xərçəng xəstəliklərinə qədər şərait yaradır.

İmalə etməklə yalnız yoğun bağırsağın kiçik bir hissəsini(40-50 sm) təmizləmək mümkündür. Bağırsaqların xüsusi cihazların köməyi ilə yuyulması isə kifayət qədər bahadır, vaxt aparır və bağırsaqların mikroflorasına zərər verir.
Davamı →

Şirin qazlı içkilərdən imtina üçün 5 səbəb

Şirin qazlı sular (cola, pepsi və s.) insan sağlamlığı üçün ən ziyanlı məhsullar siyahısına daxildir. Bütün dünya həkimləri bu içkilərdən imtina etməyi və ya ən azından onların qəbulunu kəskin azaltmağını tövsiyə edirlər.

Buna bir neçə elm tərəfindən təsdiq olunmuş səbəblər gətirilir.

1-ci səbəb
Cola və s. bu kimi içkilərin tərkibində fosfor turşusunun yüksək konsentrasiyası dişlərdən kalsiumun yuyulmasına gətirib çıxardır ki, bu da dişlərin vəziyyətinə çox mənfi təsir edir. Həmçinin şəkərlə zəngin olan bu içkilər kariesin inkişafını sürətləndirir.

2-ci səbəb
Belə içkilər sümük toxumasına da mənfi təsir edir və insanlarda osteoparoz (sümük toxumasının sıxlığının azalması) kimi ağır xəstəliyin riskini artırır.
Davamı →

Sağlam nəfəsalma

Adətən insanlar sinə ilə nəfəs alır. Bunu yoxlamaq üçün əllərin birini sinəyə, o birini qarının yuxarı hissəsinə (diafraqmaya) qoyun və güzgünün qarşısında durun. Nəfəs aldıqda hansı əlin yuxarı qalxdığına fikir verin. Adətən bu sinəyə qoyulan əl olur. Beləliklə, siz sinə ilə nəfəs alırsınız. Mütəxəssislər belə nəfəsalmanı yanlış və sağlamlıq üçün faydalı olmayan hesab edir. Əksinə isə qarnın yuxarı hissəsi ilə (diafraqma ilə) nəfəsalma düzgün və sağlam sayılır.

Davamı →

Nar şirəsini necə içmək lazımdır?


Nar və nar şirəsi bir çox faydalı xüsusiyyətlərlə zəngindir. Nar şirəsi ürək üçün olduqca faydalıdır, damarları təmizləyir, yuxarı təzyiqi tənzimləyir, qanın tərkibini yaxşılaşdırır, immun sisteminə müsbət təsir edir, orqanizmə xərçəng əleyhinə təsir edir. Lakin bütün bu faydalı xüsusiyyətlərdən bəhrələnmək üçün nar şirəsini düzgün qəbul etmək lazımdır.

İlk növbədə qastrit, xora xəstəliyi, qəbizlik və pankreatit zamanı nar şirəsini içmək tövsiyə edilmir.
Davamı →

Beli düz saxlamaq ziyanlıdır

Masanın arxasında əyləşəndə insanların əksəriyyəti özündən asılı olmayaraq belini əyir. Uşaqlıqdan biz eşidirik ki, belə oturmaq ziyanlıdır, bu onurğanı korlayır və s. İllər keçir və biz artıq öz uşaqlarımıza «Oturanda belini düz tut!», «Oturanda əyilmə!» kimi əmrləri verməyə başlayırıq.

Oturanda beli düz saxlamaq ən vacib sağlamlıq qanunlarından biri kimi beynimizdə həkk olunub. Lakin Avstraliya alimlərinin son araşdırması bu yazılmayan qanunu şübhə altına alıb. Belə ki, Kvinslend Universiteti alimlərinin araşdırması göstərib ki, oturanda beli düz saxlamaq… ziyanlıdır.
Davamı →

Rahat yuxu üçün içkilər

Ballı süd
Ballı süd yaxşı bir yuxu üçün seçəcəyiniz ilk içki ola bilər.

Bananlı süd
Tərkibində olan maqnezium sayəsində əzələləri rahatladıb melotonin və serotonin hormonlarının yayılmasını da artırır. Beləliklə bədən rahatlanar və yuxunuz da daha şirin olar.

Vanilli süd
Süd təbii bir yuxu dərmanıdır. Tərkibində olan kalsium, triptofan birləşmələri daha rahat bir yuxu yatmağınıza kömək edir. Vanilin rahatladıcı təsiri südlə birləşdikdə daha gözəl nəticə alacaqsınız.
Davamı →

Darçınlı qatıq

Ən sağlıqlı qidalardan biri olan qatığa darçın tökülərsə, necə olar?
Xoş qoxusu və iştaha azaldan xüsusiyyəti ilə darçın metabolizmi sürətləndiricisi olan qatıqla birləşdikdə orqanizmimizdə nələr baş verər?

Müxtəlif xəstəliklərə faydası olan darçın qatıqla qarışdırıldıqda mükəmməl bir aroma ilə pəhriziniz zamanı istifadə edəcəyiniz qida halına gəlir. Orqanizmin ehtiyacı olan sink və dəmiri qarşılayan bu qida aclığın qarşısını alır, metabolizmi sürətləndirir, arıqlamağa kömək edir, təzyiqi tənzimləyir, insanı daha gümrah edir.
Davamı →

Qabıqlı yeyin!

Dietoloqlar qabıqları ilə yeyilən bir sıra qidaların xərçəng riskini azaltdığını bildirirlər. Onlar meyvə və tərəvəzlərin qabıqla yeyildikdə daha çox vitamin ehtiva etdiyini bildirirlər. Həmçinin bu vasitə ilə enerji artır və xərçənglə mübarizədə təsirli olur.

Kivi
Kivinin tüklü səthi antioksidantar, anti-xərçəng, anti-allergiya və iltihaba qarşı maddələrlə zəngindir. Qabıq özündən 3 qat daha çox antioksidant ehtiva edir.

Ananas
Ananasın kənarında tikanlı səth deyil, qalın çəyirdəkli hissəsi istifadə edilə bilər. Lif və C vitamini sayəsində həzm sistemində ölü toxumaları tez təmizləyir və mədəni qoruyur. Ananasın tumunu əzib içkilərə qataraq, istifadə edə bilərsiniz.
Davamı →