Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 932 topik

Çimərlikdə diqqət olunası 6 nüans

Dəniz suyu, havası, isti dəniz qumu — bütün bunlar əsl sağlamlıq mənbəyidir. Lakin çimərlikdə dincələndə bəzi sadə qaydalara əməl etmək lazımdır ki, bu istirahət sizə ziyan deyil, yalnız fayda versin.

1. Su için!
Çimərlikdə dincələndə mütləq yanınızda təmiz su saxlayın və vaxtaşırı olaraq suyu kiçik qurtumlarla için. Günün altında olan insanda susuzlaşma tez inkişaf edir. Susuzlaşma çox ziyanlıdır — ürək-damar, sinir sisteminin, böyrəklərin fəaliyyətini pozur, qocalmanı tezləşdirir.
Davamı →

Suşi

Son dövrün yeni qida trendi olan suşi artıq dünyanın dörd bir yanına yol tapıb. Suşiyə qarşı insanlar arasında münasibət birmənalı deyil. Kimisi onu yeməkdən zövq alır, kimisi də çiy balıq adı eşidən kimi “iyrənc” olduğunu deyib imtina edir.

Suşi sevənlər arasında saxta qurmanlar da var. Onlar bu qidanı sevməsələr də, cəmiyyət içində özlərini əsl suşi aşiqi kimi göstərirlər. Həmin şəxlər hesab edirlər ki, bu yolla özlərini yüksək zümrəyə daha yaxın hiss edə bilərlər.
Davamı →

Soyuq suyun sağlamlığa 5 ziyanı

İsti yay günlərində insanların əksəriyyəti buz kimi soyuq içkilərin istehlakına üstünlük verir. Onların fikrinə görə, məhz buz kimi soyuq su susuzluğu aradan qaldırmaq üçün ən yaxşı seçimdir. Lakin bu, heç də belə deyil. Əksinə, çox soyuq su orqanizm tərəfindən daha pis mənimsənilir və həmçinin insan sağlamlığına ciddi ziyan vurur.

1. Soyuq su yerli immuniteti (selikli qişaların immuniteti) zəiflədir və bu səbəbdən insanda soyuq mayenin qəbulundan sonra tonzillit (angina) inkişaf edə bilər.

2.
Çox soyuq mayenin qəbulu damarların sıxılması nəticəsində güclü baş ağrısına, miqrenə, ürək tutmasına və hətta insulta səbəb ola bilər.
Davamı →

Ərik tumlarının faydaları

Ərik tumunun ləpəsi çox faydalı və müalicəvi məhsul sayılır. Lakin bu məhsul haqqında müxtəlif mənfi rəylər də eşitmək olur — guya ərik tumunun ləpələri çox zəhərlidir və hətta ölümə səbəb ola bilər.

Sizə ərik tumu və onun orqanizmə olan təsiri ilə bağlı olan kiçik araşdırmamızın nəticələrini təqdim edirik.

Ərik tumunun ləpəsinin tərkibində bir çox vitamin və minerallar, efir yağları, yağlı turşular var. Bu yağlı turşular (olein, linolen, araxin turşuları və s.) ürək və damarların sağlamlığını qoruyur, infarkt və insultun ən effektli profilaktik vasitəsi sayılır, diabetin inkişafınının riskini azaldır.

Davamı →

Ananas qabığının faydaları

Mütəxəssislər bütün üzvi meyvələrin qabıqları ilə birlikdə yeyilməsini tövsiyə etsə də, ananas bu qəbildən istisna sayılır. Bəs ananas qabığının sərt quruluşu səbəbindən ondan faydalana bilmərikmi?
Təbii ki, faydalana bilərik, bəlkə qabığı yeyə bilməsək də, amma qabığını istifadə edib şirə hazırlaya bilərik.

1. Xərçəngə qarşı effektivdir.
2. Qan dövranını sürətləndirir. Laxtalanmanın qarşısını alır.
3. Güclü iltihablanmanın qarşısını alır və yaxşı antioksidantdır.
4. Bağırsağın fəaliyyətini gücləndirir. Qəbizliyin qarşısını alır.
5. Əməliyyat nəticəsində əmələ gələn yaraların sağalmasında təsirlidir.
Davamı →

Aloe içkisinin faydaları

Aloe vera dəriyə olan faydaları ilə yanaşı, həm də sağlamlıq üçün faydalıdır. Qida ilə zəngin olan naringi suyu və aloe suyu evinizdə asanlıqla hazırlaya biləcəyiniz faydalı bir içkidir. Hər ikisi də qida maddələri baxımından olduqca zəngindir. Həmçinin Aloe vera anti-viral, anti-bakterial və anti-funqal xüsusiyyətlərə malikdir. Həmçinin həzm sistemi üçün də olduqca faydalıdır.

Aloe vera həzm sistemində yaranmış yara və iltihab üçün təsirlidir. Bununla yanaşı bədəndə olan artıq çəkiləri və toksinləri atmağa kömək edir. Aloe vera eyni zamanda artrit ağrılarını da azaldır.
Davamı →

Hər gün pivə içirsinizsə

Bilirik ki, spirtli içkilərdən çox istifadə etmək sağlamlığa ciddi təhlükə yaradır. Kişilərin çoxu da təhlükəni azaltmaq üçün tərkibində spirt nisbətən az olan pivəyə üstünlük verirlər. Xüsusən də yayda, isti havalarda soyuq pivə kişilərin vazkeçilməz içkisidir.

Bəs bilirsinizmi hər gün pivə içdikdə bədəndə nələr baş verir?
— Hər gün pivə içdikdə ilk olaraq bədən antitoksik fəaliyyətini itirir. Bununla da bədən iltihablanmağa başlayır. İltihablanma isə öz növbəsində hepatit və müxtəlif qaraciyər xəstəliklərinə yol açır.
Davamı →

Dəniz havasının faydaları

Dəniz suyu və dəniz havası əsl təbii şəfa mənbələridir. Bir çox xəstəliklərin və pozulmaların müalicəsi və profilaktikasında məhz dəniz suyu və havası istifadə olunur.

Dəniz havası faydalı minerallarla olduqca zəngindir, onun tərkibində oksigen və ozon çoxdur, mikroblar, toz və s. ziyanlı maddələr isə yox səviyyəsindədir. Fırtına zamanı dəniz havası xüsusilə faydalıdır.

Dəniz havası tənəffüs sistemi xəstəliklərindən əziyyət çəkən insanlara xüsusilə faydalıdır. Dəniz havası nəfəs yollarını təmizləyir və yumşaldır.

Həmçinin dəniz havası sinir sistemi xəstəliklərindən, xroniki stress və depressiyadan əziyyət çəkən insanlara faydalıdır. Dəniz havası bromla zəngindir. Bu maddə sinir sistemini sakitləşdirir.
Davamı →

Qarğıdalının sağlamlıq üçün 7 faydası

Qarğıdalının vətəni Amerikadır. Bu unukal məhsulun hər bir hissəsi istifadə olunur. Qarğıdalı çox faydalı məhuldur. Onun tərkibində aminturşuları, E, B qrupu, K, PP vitaminləri, demək olar bütün Mendeleyev cədvəli var. Məhz bu səbəbdən qarğıdalı insan sağlamlığına çoxlu fayda verir.

1. Qarğıdalının iştahanı azaltmaq və insanı uzun müddət ərzində tox saxlamaq unikal xüsusiyyəti var. Bu xüsusiyyətə görə qarğıdalı arıqlamağa kömək edir.

2. Qarğıdalı qidalı liflərlə zəngindir. Bu liflər bağırsaqların normal fəaliyyəti üçün çox vacibdir, qəbizliyin qarşısını alır. Həmçinin qidalı liflələ zəngin olan məhsullar bağırsaq xərçənginin inkişafı riskini azaldır.

3. Qarğıdalı E vitamini ilə xüsusilə zəngindir. Bu vitamin güclü antioksidantdır, qocalmanı ləngidir, insanın cinsiyyət sisteminin fəaliyyətini normallaşdırır, dərinin vəziyyətini yaxşılaşdırır.
Davamı →

Ən faydalı mürəbbələr

Rusiyanın məşhur «Zdorovye» jurnalı ən faydalı və müalicəvi mürəbbələrin siyahısını tərtib edib:

Moruq mürəbbəsi — iltihab və mikrobəleyhinə təsir edir, hərarəti salır. 

Heyva mürəbbəsi — ürək-damar sistemi və qalxanvari vəzi üçün faydalıdır.

Zoğal mürəbbəsi -soyuqdəymə xəstəlikləri, mədə pozulmaları, böyrək daşı xəstəliyi zamanı yaxşı kömək edir.
Davamı →