Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 932 topik

Qanazlığı zamanı çox faydalı resept

Qanazlığının yüngül formalarında pəhrizə müəyyən dəyişikliklər etməklə bu pozulmanı asanlıqla müalicə etmək mümkündür.

İlk növbədə qidalanmada dəmirlə zəngin olan qidaların miqdarını artırmaq lazımdır. Söhbət əsasən ət məhsullarından gedir.

Bundan əlavə qanın tərkibini yaxşılaşdırmaq üçün pəhrizinizə qoz-fındıq, bal, albalı, alma, çuğundur, qarabaşaq, xurma kimi məhsulları tez-tez daxil edin.
Davamı →

Amosov pastası

Akademik Amosov əməliyyat olunan xəstələr üçün əməliyyatdan sonra orqanizmin tez surətdə bərpası və güclənməsi üçün gücləndirici qarışım tövsiyə edir. Bu qida sağlam insanlar üçün də faydalıdır. Mikroelementlər və minerallar qaynağı olan bu qarışımın reseptini təqdim edirik:

Lazım olan məhsullar:
— kişmiş — 500 qr
— ərik qurusu — 500 qr
— əncir qurusu — 500 qr
— çəyirdəksiz qara gavalı — 500 qr
— qoz — 500 qr
— qabıqlı limon — 1 ədəd

Hazırlanması:
Məhsulların hamısı mətbəx kombaynında xırdalanır və ya ətçəkən maşından keçirilir. Sonra 500 qr bal əlavə olunur və hamısı birlikdə qarışdırılır. Alınan qarışım bankalara doldurulur və gün ərzində 3 dəfə yeməkdən yarım saat əvvəl 1 xörək qaşığı qəbul edilir. Nuş olsun!
Davamı →

İdeal səhər yeməyi

Bir çox diyetoloqlar səhər yeməyi nahar və şam yeməyindən daha vacib hesab edir. Yuxu zamanı qanda şəkərin səviyyəsi aşağı düşür və enerji azalır. Bu səbəbdən səhər orqanizmin enerji balansını normaya salmaq lazımdır. Məhz buna görə səhər yeməyi yeyən insanlar daha fəal olur. Səhər yeməyi bədən çəkisini normada saxlamağa kömək edir. Sübut olunub ki, səhər yeməyi yeyən insanlar səhər yeməyindən imtina edənlərlə müqayisədə gün ərzində daha az yeyir. Həkimlərin fikirinə görə səhər yeməyi piyləmə, şəkərli diabet, ürək-damar sistemi xəstəlikləri, o cümlədən infarkt və insultun qarşısını alır, beyinin fəaliyyətini stimullaşdırır, əlavə enerji verir.

Diyetoloqların fikirinə görə, ideal səhər yeməyi bu kimi məhsullardan ibarət olmalıdır:
— taxıllar (sıyıqlar, çörək)
— meyvə və tərəvəzlər
— süd məhsulları
— yumurta.
Davamı →

Görmə qabiliyyətinizi gücləndirmək üçün


Sarımsaq və bal bir çox xəstəliklərin məlhəmi olan vasitələr sırasındadır. İkisinin birlikdə qarışığı isə daha güclü effekt verir.

Yaş artdıqca gözdə görmə qabiliyyəti zəifləyir. Məhz balla sarımsağın qarışığı bu problemi aradan qaldıracaq ən yaxşı vasitədir. Bunun üçün aşağıdakı məlhəmi hazırlayın:
Davamı →

Yuxusuzluq geni

Bir qrup Amerika alimi yuxunun tənzimlənməsində həlledici rol oynayan “Sleepless” yuxusuzluq genini aşkar etmişdir.
Milçəklər üzərində təcrübə aparan alimlər aşkar etmişlər ki, “yuxusuzluq geni” olmayan mutantlar normal milçəklərdən 85 faiz (dişi milçəklər 80 faiz) az yatır, bəziləri hətta tələf olurlar. Bu genin qətiyyən fəaliyyət göstərmədiyi milçəklər normal yatır, lakin uzun müddət oyaq qaldıqda isə qüvvələrini bərpa etməyə onlara xeyli az yuxu lazım gəlir. Bu, aşkara çıxarılmış ikinci yuxu genidir.
Davamı →

Qazlı suyun faydaları

Hamıya məlumdur ki, insan orqanizminin yarı hissəsi sudan ibarətdir. Məhz buna görə də suya olan tələbatını ödəmək üçün, insan gün ərzində çoxlu miqdarda su içməlidir.

İnsanların qidalardan alması lazım olan 6 növ qida elementi var. Bunlar zülal, karbohidratlar, minerallar, yağlar, vitaminlər və s-dir. Qazlı su isə mineral baxımdan çox zəngin olduğu üçün yüksək təzyiq probleminiz yoxdursa qəbul edə bilərsiniz. Yeraltından çıxan mineral suyun insan sağlamlığına faydaları isə kifayət qədərdir.
Davamı →

Stressdən qoruyan 4 məhsul

Müasir dövrün xəstəliyi olaraq bilinən stress həyatımızı çətinləşdirən, bir çox xəstəliklərə yol açan amildir. Bəzi insanlar stressdən xilas olmaq üçün dərmanlardan istifadə edir. Amma bu dərddən sağlam şəkildə də çıxış yolu var. Bunun ən yaxşı yolu isə nizamlı şəkildə qidalanmaqdır. Gündəlik həyatda baş verənlərə qarşı dözümlü ola bilmək üçün vaxtında və düzgün qidalanmaq lazımdır.

Tünd Şokolad
Tünd şokolad bir növ stressə qarşı vasitədir. Bu şokoladın tərkibində olan maddələr insanda ruh yüksəkliyi yaradır, xoşbəxtlik hormonlarını artırır.

Davamı →

Stress hormonu adrenalinin orqanizmə təsiri

İndiki dövrdə streslə tanış olmayan bir insan tapmaq mümkün deyil. Həyatın müasir ritmində, hər birimiz bir çox emosional sarsılmalara məruz qalırıq ki, onlar da sağlamlığın uzunmüddətli pozulmalarına səbəb olur.

Adrenalin — stress mexaniminə cavabdeh olan əsas hormondur. Orqanizmdə bu hormon daimi olaraq müəyyən miqdarda var, lakin, stress vəziyyətində beyin böyrəküstü vəzə siqnal göndərir və o, dərhal adrenalinin istehsalına başlayır. Bu hormon, yaranmış vəziyyətə dayanmaq üçün orqanizmi hazırlayır və güclə təmin edir.

Adrenalinin insanın əhvalına təsiri
Adrenalin qana düşdükdə, ürəyin tez döyünməsi, gözlərin genişlənməsi, enerji axını və bütün hissiyat orqanlarının gərginliyi kimi hallar müşahidə olunur. Bundan əlavə, bağırsaq və bronxların hamar əzələlərinin zəifləməsi, skelet əzələsinin, selikli qişa və dərinin damarlarının daralması, toxuma mübadiləsi və yağ parçanlanması çoxalır.
Davamı →

Yumurtaya əl vurduqdan sonra əlləri yumaq lazımdırmı?

Toyuq yumurtası bütün zamanlar və millətlər üçün ən populyar qidalardandır.

Olduqca ləzzətli dada malik yumurta sağlamlıq üçün faydalıdır, ucuz başa gəlir və bir çox yeməklərin tərkib hissəsinə daxildir. Lakin bunlarla yanaşı toyuq yumurtası həm də təhlükə mənbəyidir, belə ki, salmonelyoz xəstəliyinə yoluxma riski daşıyır. Bəs bu xəstəliyə yoluxmaqdan necə qorunmaq olar?
Davamı →

Sağlam olmaq üçün məsləhətlər

1. Optimist olun: Optimist olmaq yaşamağın yüzdə əlli faiz uzanmasına səbəb olur.
2. Çox yatmayın: Gün ərzində çox yatmağı sevirsinizsə,bundan təcili imtina edin. Çünki araşdırmalar nəticəsində məlum olmuşdur ki,çox yatmaq insan ömrünü qısaldır.Ancaq az yatmaqdan da qaçmalısınız.Əgər 4 saat və 4 saatdan az yatırsınızsa,bu artıq erkən ölümün çox yaxında olduğuna işarədir.Ən ideal yuxu saatı 6 ya da 7 saat olmalıdır.
3. Heyvan sahibi olun: Heyvan sahibi olanların olmayanlara nisbətən  yüzdə 12 % daha uzun bir həyata sahib olduqları ortaya çıxdı. Xüsusilə  də itlərə sahib olanlar. Heyvanlar insanların bədbəxtliyini,kefsizliyini azaldır.Eyni zamanda  insanı özünü  tənha hissetməsindən uzaqlaşdırır.
Davamı →