Рейтинг
+74.49

Sən demə

63 üzv, 63 topik

Ayla bağlı 10 məhşur yalan

40 il əvvəl başlayan Ay səfərinin aldatma olduğuna iddia edən nəzəriyyəçilərinin qarşıya qoyduğu ən məşhur 10 səbəb ...

1. Astronavtların Ayın səhtinə diktikləri Amerika bayrağı dalğalanır- Ayda külək yox.

2. Apollo astronavtları tərəfindən Ayın səthindən çəkilən fotoşəkillərdə ulduzlar görünmür.
 
3. Fotoşəkillərdə Aya enən modulun yaratması üçün lazım olan krater görünmür.

4. Eniş modulunun ağırlığı 17 ton idi və qum üzərində heç bir iz buraxmadan dayanırdı. Halbuki dərhal yanında astronavtların qumdaki ayaq izlərini görmək mümkün idi.

5. Nəm və güclü yer cazəbəsinin olmadığı Ayın səthindəki incə kumdaki ayaq izləri gözlənilməz bir şəkildə yaxşı çıxmışdı. Sanki yaş qumda edilmiş kim idi
 
6. Eniş modulu Ayın səthindən ayrıldıqdan sonra roketden çıxması lazım olan alov görünmür.


Ardı →

Üzərlik antidepresant təsir göstərir

Stresslə mübarizədə köməkçi olan üzərlik otunun bir çox faydası var. Bu ot sinir sisteminin gərginliyini, yuxusuzluq problemi və daha bir çox narahatlığı aradan qaldıran ən təsirli bitkilərdəndir.

Üzərlik otunun faydaları 
— Sinir sisteminə müsbət təsir edir. 
— Bəlğəm qovucudur. 
— Saç tökülməsinə mane olur. 
— Sulu eqzema şikayətlərini aradan qaldırır. 
— Mədə və qulunc ağrılarına da faydalıdır. 
— Sidik yolu problemlərinə qarşı təsirli olduğu deyilir.

— Bağırsaq mikroblarını və bakteriyaları öldürmək gücünə malikdir. 
— Parkinson xəstəliyinə və yuxusuzluğa qarşı faydalıdır. 
— Antidepresant təsirləri ilə depressiyanın müalicəsində faydalı ola bilər. 
— Yaraların yaxşılaşmasına kömək edir. 
— Cinsi gücü və istəyi artırdığına dair inam vardır.
Ardı →

Ən uğursuz yaş

Gənclər müstəqilliyin çatışmamazdığından, qocalar isə ölümün yaxınlaşmasından əzab cəkirlər. lakin amerikan tədqiqatçıları hesab edirlər ki, ən pis vəziyyət insanlarda yaş 40-ı ötdükdən sonra başlayır.

Əvvəlki tədqiqatlara görə belə hesab edirdilər ki, insanın psixi sağlamlığı onun yaşından asılı deyildir.Lakin ABŞ Dartmurt kollecinin və Uorvik Universitetitinin mütəxəssisləri bu müddianı təksib etdilər. Onlar Amerika, Avropa və bir neçə inkişaf etmiş ölkələrdə 2 milyon respondent arasında sorğu keçirərək, psixi sağlamlıq sahəsində ən böyük həcmli tədqiqatlardan birini apardılar.

Nəticədə alimlər özünə məxsus “xoşbəxtlik qrafiki” quraraq, burada özündən və öz həyatından razılıq zirvəsinin gənclik və gocalıqda olmasını, orta yaşın isə ən uğursuz və bədbaxt olduğunu göstərdilər.

Belə ki, mütəxəssislər tərəfindən sorğu kecirilənlər arasında ən müxtəlif sosial qrupların nümayəndələri, milliyəti, gəliri, maraqları və s. müxtəlif olan insanlar olmuşdur. Sorğunun nəticələri hamı üçün – varlilar və kasıblar, ailəlilər və subaylar, kişilər və qadınlar üçün təxminən eyni olmuşdur. Alimlərin mülahızəsinə görə, insan həyatının ən krizis dövrü 44 yaşdır.

— Belə bir hal məntiqə uygun olardı ki, insan qocaliğı və ölümü nə qədər çox hiss edirsə, bir o qədər özünü bədbəxt hesab edir. Lakin tədqiqatların müəlliflərindən biri olan professor Endryu Osvald söyləyir ki, bu tamamilə əksinədir.
Ardı →

Körpələrdə empatiya daha güclüdür

Araşdırmaların nəticəsində məlum olub ki, körpələr digərlərinin fikirlərini empatiya vasitəsilə oxuya bilir.Araşdırmalara görə: “18 aylıq uşaqlar digər insanların fikirlərini anlaya bilir”.

Damian Gayle qeyd edir ki, əvvəllər empatiya bacarığının (özünü digər insanla eyniləşdirmə) 4-7 ay arası uşaqlarda olduğu və müxtəlif ölkələrdən olan uşaqlarda bunun müxtəlif yaşlarda yarana bilməsi hesab olunurdu.

Kaliforniya Universitetinin tədqiqat qrupu bunu öz təcrübələrində test üsulu ilə sübut etməyə çalışıblar. Testin klassik formasında insan otağa daxil olur, müəyyən əşyanı, məsələn qayçını, gizli yerə qoyur və otaqdan çıxır. Sonra ikinci tədqiqatçı otağa daxil olaraq qayçını cibində gizlədir. Sonradan birinci şəxs geri qayıdır və tədqiqatçılar uşaqdan birinci şəxsin qayçını harada axtaracağını soruşurlar.
 
Təcrübənin məqsədi uşağın digər şəxsin – qayçını itirən şəxsin — nəzər nöqtəsini nə dərəcədə anlamasını müəyyən etməkdir.Təcrübə nətcicəsində qərb ölkələrindən olan 4-8 yaşlı uşaqlar əsasən düzgün cavab verərək həmin insanın qayçını gizli yerdə axtaracağını deyib.
Ardı →

Doktor Vatson həyatda kim idi?

Şotland tibb mütəxəssisləri iddia edirlər ki, Şerlok Holmsın ortağının prototipini tapıblar. Artur Konan Doylın məşhur əsərinin həkim qəhrəmanı doktor Vatsonun protitipi Danimarkadan olan osteopat həkim Uilyam Smitdir.

Şotland osteopatlar 1938-ci ildə nəşr olunmuş bir qəzetdən kəsilmiş hissəyə əsasən iddia edirlər ki, Vatsonun prototipi Smitdir. 1938-cil ildə çap edilmiş məqalə həkimin oğlu Katbert Smitə məxsusdur. Məqalədə həkimin oğlu atası və məlum personajla əlaqələri barədə yazır. Oğul Smit yazır ki, atası Konan Doylla birlikdə Edinburq universitetində oxuyublar. Müəllimləri isə Şerlok Holsmın prototipi hesab olunan Cozef Bell olub.

Smit, Bell və Konan Doyl universiteti bitirdikdən sonra da əlaqə saxlayırlarmış. Smit ABŞ-a getdikdən sonra da yazıçı ilə məktublaşırmış. Həkimin oğlu iddia edir ki, atası onu uşaq olandadostları ilə görüşə aparıb və o Konan Doylu və Belli görüb. Məqalədən belə məlum olur ki, onların dostluğu çox uzun müddət davam edib.

Katbert Smitin məqaləsini tapmış həkimlər Vatsonun prototipi ola biləcək adamın bioqrafiyası haqqında başqa məlumatları da bildiriblər. Belə ki, Smit Şotlandiyanın ilk osteopatlarından olub və 19-cu əsrin 80-ci illərində Danimarkada təcrübə keçib. Bundan sonra Amerikaya gedib və iş tapa bilmədiyinə görə səyyar şəkildə tibb inventarları satmağa məcbur olub. Bundan başqa o Amerikada osteopadiya məktəbində dərs demiş, 1910-cu ildə yenidən Danimarkaya qayıdaraq burada çalışmışdır. O, 1912-ci ildə sətəlcəmdən vəfat edib.


Ardı →

Ulduzların məhşurluqdan öncəki iş yerləri

Uğurlu insan olmaq, arzuladığımız sahədə çalışmaq hər birimizin arzusudur.  Təbii ki, bütün bunlar heç də tez zamanda reallaşan arzulardan deyil. Bunun üçün  uzun müddət həvəsdən düşmədən çalışmalı, məqsədə doğru irəliləməliyik. Bu  baxımdan ən uğurlu motivasiya mənbəyi zəhməti, iradəsi ilə məşhurluğun yolun  tapan insanların həyatıdır.

Məşhur amerikan aktyor Tom Cruisenin ilk peşəsi otellerde müştərilərin  çantaların daşımaq olub. Bu dövrdə məşhur aktyorun ən böyük arzusu həyatının  qalan hissəsini rahib kimi başa vurmaq idi.

1.Tom Cruise


Ardı →

Doğru bildiyimiz səhvlər

Dilin fərqli hissələri fərqli dadları hiss edir
Dilin üstündə fərqli dad hüceyrələri var və bəziləri digərlərindən daha hissiyyatlıdırlar. Amma xüsusi hissələrə ayrılmayıblar.

Kolumb da dünyanın düz olduğuna inanırmış
Məşhur səyyah Kristofor Kolumb dünyanın nə qədər böyük olduğunu bilməmiş ola bilərdi, amma gəmi ilə üzərək dünyanın bir ucundan düşəcəyini fikirləşəcək qədər axmaq deyildi.

İnsan meymundan yaranıb
Darvin əslində bunu demək istəməyib, amma əsrlərdir bunu hamı səhv təqdim edib. Onun demək istədiyi bu idi ki, meymunlar və şimpanzelərin əvvəlki insanlarla ortaq cəhətləri daha çox olub.


Ardı →

Ən effektli qərarları intuisiyamız verir

Çoxumuz çətin bir qərara gəlmək üçün saatlarla fikirləşə bilərik. Lakin, portuqaliyalı alimlərin sınaqları bunun heç də düzgün olmadığını göstərir. Alimlər hesab edir ki, ən effektli addım — intuisiyamıza inanıb, qərarı tezcə qəbul etməkdir. Bu həm də vaxta qənaət edər və əhval-ruhiyyəmiz üçün yaxşı olar.

Alimlər siçovul üzərində sınaq apardılar. Aydın oldu ki, siçovullar «tərəddüd» edib etməmələrinə baxmayaraq effektli və düzgün qərarları qəbul edə bilir. Lakin siçovulların ən effektiv qərarları dərhal (300 ms ərzində) qəbul edilənlər oldu.

Araşdırma rəhbəri Dr. Maynen deyir ki, siçovul üzərində belə bir sınaqlar insan intuisiyasının təbiətini daha yaxşı anlamağa və beyində intuitiv qərar alma vaxtı nələrin baş verdiyini öyrənməyə  imkan yaradır.


Davamı →

Qəhvədən çay dəmləmək olar

Qəhvə yarpaqlarından hazırlanan nadir çay növü qəhvə qədər tünd olmasa da, xoş dada malikdir. Bu çayda şəkərli diabet və ürək xəstəlikləri riskini azaldan birləşmələrin sayı çoxdur.

Ənənəvi çaydan fərqli olaraq, bu çayın tərkibində kofein az, antioksidatlar isə çoxdur. Bundan başqa, o, soyuqdəyməyə qarşı xeyirlidir.

Londonun Kew  adlı Kral nəbatat bağından və Fransanın Montpelier şəhərindən olan tədqiqatçılar düşünürlər ki, insanlar qəhvə dənələrinə üstünlük verdikləri üçün qəhvə yarpaqları istifadəsiz qalıb.

Əslində, qəhvə yarpaqları dənələrdən daha xeyirlidir və onların tərkibində üzvi birləşmələr daha 


Davamı →

Nə üçün axşam vaxtı dırnaq kəsmək olmaz?

Nə üçün axşam vaxtı dırnaq kəsməyin yaxşı olmadığını deyirlər? Hadan gəlir bu inanac?

Axşam vaxtı dırnaqları kəsmək barədə dini mənbələrdə hər hansı qadağa yoxdur. Böyük alimlər və müctəhidlər də bu barədə suallara cavab verərkən axşam və gecə vaxtı dırnaq kəsmək barədə qadağanın olmadığını bildirirlər. Bu fikir xalq arasında yayılıb və dini əsası yoxdur.

Sadə bir səbəblə əlaqələndirsək, yəqin ki, gecə vaxtı dırnaq kəsməyin bəyənilməz olması barədə xalq inancının səbəbi budur ki, gecə işıqlanma zəif olduğu üçün dırnağı zədələmək ehtimalı daha böyükdür.


Davamı →