Рейтинг
+74.49

Sən demə

63 üzv, 63 topik

Qəhvədən çay dəmləmək olar

Qəhvə yarpaqlarından hazırlanan nadir çay növü qəhvə qədər tünd olmasa da, xoş dada malikdir. Bu çayda şəkərli diabet və ürək xəstəlikləri riskini azaldan birləşmələrin sayı çoxdur.

Ənənəvi çaydan fərqli olaraq, bu çayın tərkibində kofein az, antioksidatlar isə çoxdur. Bundan başqa, o, soyuqdəyməyə qarşı xeyirlidir.

Londonun Kew  adlı Kral nəbatat bağından və Fransanın Montpelier şəhərindən olan tədqiqatçılar düşünürlər ki, insanlar qəhvə dənələrinə üstünlük verdikləri üçün qəhvə yarpaqları istifadəsiz qalıb.

Əslində, qəhvə yarpaqları dənələrdən daha xeyirlidir və onların tərkibində üzvi birləşmələr daha 


Davamı →

Üzərlik antidepresant təsir göstərir

Stresslə mübarizədə köməkçi olan üzərlik otunun bir çox faydası var. Bu ot sinir sisteminin gərginliyini, yuxusuzluq problemi və daha bir çox narahatlığı aradan qaldıran ən təsirli bitkilərdəndir.

Üzərlik otunun faydaları 
— Sinir sisteminə müsbət təsir edir. 
— Bəlğəm qovucudur. 
— Saç tökülməsinə mane olur. 
— Sulu eqzema şikayətlərini aradan qaldırır. 
— Mədə və qulunc ağrılarına da faydalıdır. 
— Sidik yolu problemlərinə qarşı təsirli olduğu deyilir.

— Bağırsaq mikroblarını və bakteriyaları öldürmək gücünə malikdir. 
— Parkinson xəstəliyinə və yuxusuzluğa qarşı faydalıdır. 
— Antidepresant təsirləri ilə depressiyanın müalicəsində faydalı ola bilər. 
— Yaraların yaxşılaşmasına kömək edir. 
— Cinsi gücü və istəyi artırdığına dair inam vardır.
Ardı →

Əl yazısı ilə xəstəlikləri əvvəlcədən öyrənmək mümkündür

Əl yazısıyla Parkinson xəstəliyinin erkən diaqnoz edilə biləcəyi təyin olundu. Xəstəliyin qəti müalicəsi olmasa da erkən diaqnoz, bir çox xəstəlikdə olduğu kimi böyük  əhəmiyyət daşıyır.

İsraildəki Hayfa Universiteti və Rambam Xəstəxanasındakı araşdırmaçılar, 40 Parkinson xəstəsinin əl yazısını sağlam insanların əl yazısı ilə müqayisə edib. İştirakçılardan adlarını və verilən ünvanları elektron tabletlə, səthə təzyiqi ölçən xüsusi bir qələmlə yazmaları istənilib.

Komputer mühitində iştirakçıların əl yazısı, yazma zamanı, təzyiq, hərflərin boyu kimi bir sıra parametrlər nəzərə alınaraq araşdırma aparılıb..

97,5 % doğru diaqnoz
Xəstələr və sağlam şəxslərin yazılarında böyük fərqlər olduğu, həmçinin komputer araşdırmalarında 97,5 % nisbətində doğru diaqnoz  görüldü. Parkinson xəstələrinin kağıza daha az təzyiq edərək yazdığı, daha kiçik hərflər istifadə etdiyi və yazmaq üçün daha çox vaxt xərclədiyi müəyyən edildi.


Ardı →

Nə üçün axşam vaxtı dırnaq kəsmək olmaz?

Nə üçün axşam vaxtı dırnaq kəsməyin yaxşı olmadığını deyirlər? Hadan gəlir bu inanac?

Axşam vaxtı dırnaqları kəsmək barədə dini mənbələrdə hər hansı qadağa yoxdur. Böyük alimlər və müctəhidlər də bu barədə suallara cavab verərkən axşam və gecə vaxtı dırnaq kəsmək barədə qadağanın olmadığını bildirirlər. Bu fikir xalq arasında yayılıb və dini əsası yoxdur.

Sadə bir səbəblə əlaqələndirsək, yəqin ki, gecə vaxtı dırnaq kəsməyin bəyənilməz olması barədə xalq inancının səbəbi budur ki, gecə işıqlanma zəif olduğu üçün dırnağı zədələmək ehtimalı daha böyükdür.


Davamı →

Çoxlu xal faydalıdır

Bədənində, üzündə xalları və çilləri olan insanlar bundan həmişə şikayət edirlər. 

Onlardan xilas olmaq üçün çıxış yolları axtarırlar.
Bu məqalədən sonra isə bədənində çoxlu xalı olan adamlar xallı olmaları ilə fəxr edəcəklər.

Araşdırmalar nəticəsində məlum olub ki, bədənində 100-dən çox xal olan insanların əzələləri daha gərgin, ürəkləri və gözləri daha sağlam olur.

Bu adamların öz yaşıdları ilə müqayisədə 7 yaş daha gənc göründüyü iddia edilir.

Xalı çox adamların sümükləri də möhkəm olduğu üçün qocalanda o qədər də əziyyət çəkmirlər.

Qeyd edək ki, bir insanın bədənində orta hesabla 30-40 xal olur, lakin bu xalların sayı bəzi adamlarda 600-ə qədər yüksələ bilir.  


Davamı →

Qiymətli daşlar haqqında

Ametist (kvarsın emal olunmuş forması) — Ametist daşı bənövşəyi rəngdədir. Evdəki neqativ enerjini təmizləyir. Canlandırıcı təsirə malikdir. Stressdən qaynaqlanan zehni yorğunluqları aradan qaldırır. Əgər çox işləməkdən yaranmış yorğunluğunuz, baş ağrınız, narahatçılığınız varsa, bu daşı otağınıza yerləşdirə bilərsiniz. Bu daşı televizor və kompüterin yanına yerləşdirməkə gözlərinizi də qoruya bilərsiniz. İnanclara görə, bu daş qərar verməni sürətləndirir və sakitləşdirir.


Ardı →

Kişilər təhsilli qadınları az boşayırlar


2000-ci illərdən başlayaraq təhsilli qadınların sayının artması onların ərlərindən boşanması şansını da azaldır. 
ABŞ-da nikah və boşanma ilə bağlı 1950-2009-cu illəri əhatə edən statistika ailə dəyərinin radikal transformasiyasını göstərib.

Araşdırma zamanı məlum olub ki, 1950-ci illərdə ABŞ-da ənənəvi nikah modeli üstünlük təşkil edib: ər qazanır, arvad isə ev işləri və uşaqlarla məşğul olub. 1960-1970-ci illərdə isə feministlərin və qadınların hüquqları uğrunda mübarizlərin hay-küylü kompaniyasına baxmayaraq, kişilər həyat yoldaşı seçimində daha az təhsilli xanımlara üstünlük veriblər. 
Ardı →

Xoşbəxtlik ömrü qısaldır

Alimlər xoşbəxtliyin ziyanlı tərəfini üzə çıxarıb.

ABŞ mətbuatına verdiyi məlumata görə, yerli alimlərin tədqiqatı xoşbəxtliyin, həmçinin ona nail olmaq cəhdlərinin insan psixikasına mənfi təsir göstərə, hətta ömrü qısalda biləcəyini söyləyir.

Araşdırma göstərib ki, uşaqlıqda xoşbəxt və qayğısız yaşamış şəxslərin ömrü daha qısa olur.

«Özünü çox xoşbəxt hiss edən şəxs sanki bihuş olur, onlar hər şeyə daha laqeyd yanaşır və risk etməyəmeylli olur. Məhz bu risklər sonda xoşagəlməzliklərə yol açır».
Davamı →

Zərərli qida əhvala da təsir edir

Əgər siz böyük porsiya kartof qızarmasının sizin əhvalınızı yaxşılaşdıracağını düşünürsünüzsə, bir daha fikirləşin. Pensilvaniya Universitetinin tədqiqadçıları müəyyən ediblər ki, zərərli qida dadlı olmasına baxmayaraq, insanın əhvalını pisləşdirə bilər. Bu əsasən yeməklərinə diqqət yetirən qadınlara aiddir.

Alimlər 131 tələbə qızdan kiçik bir kompyuter testi keçmələrini xahiş ediblər. Suallar onların əhvalına və hər gün qidalandığı qida məhsullarına aid olub. Bu xanımlar tədqiqatçılar tərəfindən ona görə seçilib ki, onların heç birində qida balansının pozuntusu qeydə alınmayıb. Buna baxmayaraq, onların bəziləri öz çəkilərindən və yemək seçimindən əziyyət çəkdiklərini bildiriblər.

Təcrübə nəticəsində testin iştirakçısının yeməkdən əvvəl əhvalının o qədər də yaxşı olmasına baxmayaraq, zərəli qidanı qəbul etdikdən sonra əhvalının daha da pisləşdiyi qeydə alınıb. Maraqlısı budur ki, yaxşı əhvalı olan iştirakçılar özlərində bu əks dəyişikliyi hiss etməyiblər.

Keçən il də  bu məsələ ilə bağlı daha bir təcrübə keçirilmişdi. O təcrübənin nəticəsində məlum olmuşdu ki, zərərli yeməklərlə qidalanan insanlarda depressiyanın əlamətləri 51% daha çox olur və onlar nə qədər çox zərəli qida yeyirlərsə, onların əhvalları bir o qədər çox pisləşir.


Davamı →