Рейтинг
+138.94

Sevgi

97 üzv, 244 topik

Sapioseksual

  • Sevgi
Sapioseksual elə insandır ki, intellekti ən cazibədar xüsusiyyət hesab edir. Təsəvvür edin, bir insanın intellekti başqa bir insanı cəzb edir və ehtirasa gətirir. Latınca «sapio» — ağıllı dərrakəli olmaq deməkdir. Bu insanlar üçün həzz — ağlın qüdrəti və dərinliyi, həzz almaq — intellektual söhbət və intellektə maddi görünüşdə tamaşa etməkdir. Fərqi yoxdur, hansı cinsdəndir və ya neçə yaşı var, bu hamıya şamildir.

Sapioseksuallar üçün məmnuniyyət alma pərəstişi — partnyorla fəlsəfi müzakirələr aparmaq, sərt tənqid etmək və dəqiq kinayə etmək və s.dir.
Davamı →

"Mən"çil yoxsa, "Mən"çi

  • Sevgi

Bir çox insan özünü sevmənin məncillik olduğunu düşünür. Özünü sevməyi, özündən razılıqla qarışdırır. Özündən razı insan məncildir, mən mərkəzlidir. Əslində, gerçək anlamda nə özünü sevə bilər, nə də başqalarını. Çünki təkəbbürün olduğu yerdə sevgi ola bilməz.

Məncillik və sevgi bir yerdə ola bilməz. Çünki sevən insan məncil olmaz. Çünki özünü sevən insan nəfsinə qalib gəlməyi bacarmışdır. Özünü sevmək, narsizmdən fərqlidir. Narsizm bir xəstəlikdir, özünə müsbət olmayan bir şəkildə vurğunluqdur. Halbuki, özünü sevmək, özündən başlayan bir sevgi ilə ətrafa açılmaqdır. Onda qarşılıq yoxdur. Özdən gəldiyi üçün təmənnasızdır. Özünü sevən insan özü ilə barışıq olan insandır.

Özünü sevən insan, sadəcə öz içindəki yaxşını yox, başqalarının içindəki yaxşını ortaya çıxara bilən insandır.
Müsbət və mənfi tərəflərini obyektiv bir təvazökarlıqla dəyərləndirə bilən və davamlı olaraq inkişaf etmək arzusu duyan insandır. Ancaq özümüzdə olanı başqalarına verə bilərik. Özümüzə sevgi duyduğumuz zaman bu sevgini başqalarına da verə bilərik. Özünü sevən insan, sadəcə öz içindəki yaxşını yox, başqalarının içindəki yaxşını ortaya çıxara bilən insandır. Özünü sevən insanın yanında başqa insanlar da özləri kimi olar və özlərini daha çox sevərlər.


Ardı →

Münasibətdə mesajlaşmanın əhəmiyyəti

  • Sevgi

Münasibətdə olduğunuz biriylə üz-üzəykən özünüzü mimika və bədən dili ilə ifadə etmək imkanınız var. Bəs mesajlaşmada necə, bu baxımdan bacarıqlısınız?

“Qısa” mesaj yazın
Adından göründüyü kimi “qısa” mesajın məzmunu qısa olmalıdır. Sevdiyiniz insanla mesajlaşarkən qısa mesaj yazın. Hər şeyi ətraflı yazmanıza ehtiyac yoxdur. Nəyi, harda, nə vaxt, bunlar onu maraqlandırsa, onsuz da özü soruşacaq.

Dialoqları açıq saxlayın
Münasibətinizdə daha çox danışmaq, həmsöhbət olmaq istəyirsinizsə, mesaj yazarkən söhbəti uzadacaq sözlər işlədin. Məsələn, “mən evdəyəm, bəs sən?”, “sənin də sabahın xeyir, bu gün tez oyanmısan, deyəsən” .

Monotonluğu qırın
Mesajlaşmanızı “sabahın xeyir, axşamın xeyir”  formasına gətirib çıxarmayın. Gözləmədiyi zamanlarda mesajlar yazın. Onun qarşısında boş biri görünmək istəmirsinizsə, gülüş və ya digər simvolları qədərində istifadə edin. Onlarsız da özünüzü ifadə edə bilərsiniz.


Ardı →

İtalyan ehtirası: Frenk Sinatra

  • Sevgi
Frenk SinatraFrenk Sinatra – Amerika üçün həm “XX yüzilliyin ən məşhur müğənnisi”, həm Hollivudun “qızıl dövrü”nün, həm də şou–biznes aləminin simvolu hesab edilir.

Bir sözlə, Frenk Sinatra bir əfsanə olaraq yaddaşlarda qalmış və onun həyatı dünya mədəniyyətinin ən parlaq səhifəsi sayılır.

Məşhur mafiya ocağı hesab edilən Siciliyada onu “XX əsrin ən arzuolunan kişisi” adlandırmışlar. Frenk Sinatra yaşadığı dövrdə neçə-neçə prezidentlərlə, məşhur siyasətçilərlə, dünyanın 1 nömrəli gözəlləri ilə, hətta kriminal avtoritetlərlə belə yoldaşlıq – dostluq etmişdir.

Frenk Sinatranın sevgi – məhəbbət tarixçəsinə nəzər salsaq görərik ki, onun yalnız bir həqiqi istəklisi olub. O qadına olan sevgisinin ucbatından, Frenk özünün o cür məlahətli səsini belə, itiribmiş. Hətta bir neçə dəfə özünə qəsd etməyə də cəhd edibmiş. Ətrafında məşhur Hollivud gözəlləri olan Merlin Monro, Lana Terner və digərləri olmasına və onlarla yaxın dostluq etməsinə baxmayaraq, Frenk yalnız bir qadının vurğunu idi. Bu qadın 1940-1950-ci illərdə Holluvudun ən gözəl aktrisası Ava Qardner idi. Ava Qardner çox cəlbedici, füsunkar və gözəl bir qadın olub.
Ardı →

Sevgini daim yaşadacaq 6000 palıd ağacı

  • Sevgi

Onlar 33 il xoşbəxt evlilik yaşamışlar. Vinston Hauiz adlı fermer həyat yoldaşı Janetin xatirəsinə 17 il əvvəl 6000 ədəddən ibarət qeyri-adi palıd meşəsi salmışdır və artiq 17 ildir ki, Vinstona heyatyoladaşı ilə bağlı xatirələrini bu 6000 palıd yaşadır. İndi o, bəzən bura gəlir oturur düşünərək, yada salır.

1994-cü il:


Ardı →

Hollivuddakı əfsanəvi sevgi, xəyanət və intihar

  • Sevgi

Natali Vud və Robert VaqnerHollivudun almaz kimi bərq vuran parlaq həyatının içində unudulmaz eşq hekayələri hər zaman olub və indi də yaşanmaqdadır.  XX əsrin əvvəllərindən kino sahəsinin sürətli inkişafı bu həyatı daha gözəgəlimli və cəlbedici hala gətirdi.

Dünyanın hər yerindən aktyor və aktrisalar «arı pətəyə yığışan kimi» Hollivuda can atmağa başladılar. Belə yerdə deyərlər… «Ehh Hollivud, Hollivud… Nələr gördün, nələr yaşadın, kim bilir...» Bilinənlər və göz qabağında olanlar, hər kəsi maraqdan çatladan eşq hekayələri vardı, əlbəttə. Sevgiləri ilə çoxlarına misal olan belə cütlüklər sırasında Natali Vud və Robert Vaqnerin xüsusi yeri olduğunu vurğulamasaq, ədalətsizlik etmiş olarıq...

Gənclər görüşdülər, sevdilər və evləndilər. Onlar ən ideal cütlük idilər. Tək ailədə yox, həm də filmlərdə. On il ayrılıqdan sonra onlar yenidən bir-birini dəlicəsinə sevməyə başladılar. Bu dəfə birliklərinin həmişəlik olmasına söz verdilər. Amma həyat onlara ağır günlər vəd edirdi…


Ardı →

Kim Leylaya aşiq, kim Mövlaya aşiq

  • Sevgi
Əlimizdə, ovcumuzda nə varsa, hər birisinin öz təyinatı var.
Heç nə boş yerə yaradılmayıb. Əllərin qarşısına qoyub buğum-buğum barmaqlarına baxdıqda nələr keçir adamın ağlından. Nə qədər də mükəmməldir, hər işə yarayır, qələm də tutmaq olur, yerdən daş götürüb qonşuya atmaq da. Yəni hər şeyin yaxşıdan pisə qədər bir çox sahələrdə işə yaramaq imkanı olsa da hər halda təyinat yaxşıyadır.

Demək, əl qonşuya daş atmaq üçün deyil, hərdən bunu eləsək də. İnsana verilən sevgi hissi Yaradanı tanıyıb sevmək üçündür. Təbii ki, ətrafımızdakı gözəllikləri sevmək bizim fitrətimizdən gəlir. Biz insan olaraq belə yaradılmışıq, hər şeyin gözəlinə, göyçəyinə mükəmməlinə sahib olmaq istəyirik. Amma bəzən Leyli üçün yola çıxıb Mövlaya qovuşmaq da var.

Əslində Leyli üçün çıxdığın yol səni Mövlaya aparmırsa, nə o yol bir yoldur, nə o duyğu bir sevgidir. Məcnun Leyli üçün səhraya düşdü, amma heyvanlar arasında aylı gecələr keçirəndən sonra bu sevginin onun ruhunu sıxdığını hiss etdi və anladı ki, hər bir fani kimi Leyliyə də tuşlanmış duyğu elə onun özü kimi fanidir.

İnsan ruhu ancaq Əzəli və Əbədi olanı sevməklə ölümsüzlük qazana bilir. Yəni Əbədi olana tuşlanmış sevgi o duğyu yükünü daşıyanı da əbədiləşdirir. İnsan fitrəti elə yaradılıb ki, bu dünyada onu bürüyən hər gözəllik, hər şirinlik sabah mütləq onu təmin etməyəcək. İnsan ruhunun alarkən tam təmin olunduğu mükafat Cənnətdir. O ünvana insanın əbədi səadəti deyilməsi də yəqin ki, elə bununla bağlıdır.
Davamı →

“Səni sevirəm” demək üçün nə qədər gözləyirik?

  • Sevgi

Çoxları üçün sevgilisindən “səni sevirəm” sözünü eşitmək bahalı hədiyyələrdən daha vacibdir. Amma qadınlarla kişilərin o sözü ilk dəfə eşitmə müddətləri fərqlidir. Kişi vurulubsa, çox keçmədən hislərini həmin qadına bildirmək istəyir. Qadınlarsa bu mövzuda olduqca təmkinlidirlər. Kişilər təqribi 88 gün “dözə bilirlərsə”, qadınlar 134 gün hislərini gizlətməyə və “səni sevirəm” sözünü deməməyə nail olurlar.


Ardı →

Münasibətlərinizə zərər verən davranışlar

  • Sevgi
Sevgilinizin dostları ilə yaxşı münasibət quraraq onun dünyası ilə daha yaxından tanış ola bilərsiniz. Lakin bu əlaqədə ehtiyatlı davranmaq lazımdır. 

Diqqətsizlik
Bəzən özünüzə baxmamağınız onun sizə qarşı olan diqqətini azalda bilər. Məsələn, geniş köynəklər, idman papaqları və köhnə geyimlər kişilərin sizə olan diqqət və qayğısını azaldır. 

Bir çoxları hesab edir ki, kişilərin makiyajsız və sadə geyinən qadınlardan xoşu gəlir.  Lakin bu nəzəriyyə doğru deyil. Kişilər normal makiyaj edən və gözəl geyinən qadınları daha çox bəyənir. Kişilərin saf və duyğusal qadınlarından xoşu gəlmədiyi məlumdur. Bu qadınların xarici görünüşünə də aiddir. 

Dürüst olun
Sevgilinizə yalan söyləmək düzgün deyil və çalışın mümkün qədər yalan danışmayın. 
Sizin sevgili olmağınız o demək deyil ki, onun hər sözünə əməl etməlisiniz. Fikirlərinizi və etirazlarınızı bildirməkdən çəkinməyin. Unutmayın ki, sizin sevgilinizdən başqa da şəsxi həyatınız mövcuddur.
Davamı →

Məşhurların ayrılıq məktubları

  • Sevgi

ayrılıq məktubuHər eşq əbədi davam edəcək deyə bir qayda yoxdur. Təəssüf ki, ayrılıq qaçılmazdır. Ancaq yollar ayrılarkən bunu da doğru düzgün edə bilmək özü yaxşı bir örnək ola bilər. Sevdiyimiz yazıçıların ayrılıq məktubları bəlkə kiməsə yol göstərər bir az, heç olmasa birlikdə keçən gözəl günlərin xətrinə ya da bir-birini incitməmək üçün.

Simona de Bovuarın Nelson Alqrenə məktubu. 1950
Simona de Bovuar Alqrenlə 1947-ci ildə Çikaqoda tanış olublar. Bu cütlük bir neçə il münasibətlərini uzaqdan uzağa davam etdirdilər. Ancaq Alqren üçün məsafə böyük bir problem olmuşdu. De Bovuarı daha çox görmək istəyirdi. Simona de Bovuar bu məktubu sevgilisini görmək üçün Parisdə gedib qayıdandan sonra yazmışdı.


Ardı →