Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Zinət əşyaları

Niyə Avropada çoxlu zinət əşyaları taxmaq qeyri-müasirlik sayılır, Şərqdə isə yox?
Zərgərlik sənəti incəsənətin ən yaşlı növlərindən biridir və onun tarixi çox qədimlərdən başlayır. Tədqiqatlarda bu sənətin yaşı barəsində yekdil fikirlər yoxdur. Zərgərlik əsasən qiymətli metal və daşlardan incə bəzək əşyalarının hazırlanması sənətidir. İndiyədək bu sənətlə bağlı müxtəlif araşdırmalar aparılsa da, hələ onun aşkar olunmayan sirləri çoxdur.  

Zərgərliyin tarixi

Qeyd etdiymiz kimi, zərgərliyin tarixi çox qədim dövrlərə-müasir eramızdan əvvəl insan şüurunun formalaşdığı zamana gedib çıxır. Tədqiqatlar göstərir ki, qiymətli metal və daşlardan hazırlanan zərgərlik məmulatları qədim insanlar üçüq müasir dövrdəki əhəmiyyəti kəsb etməyib, yəni onlardan sadəcə, bəzək əşyası kimi istifadə olnumayıb.
Davamı →

Keçəlləşmə problemi

Saç insanların xarici görünüşünün əsas elementlərindən biridir. Yaxşı qulluq edilən, zövqlə daranan saç forması təkcə xanımların deyil, kişilərin də xarici görünüşünü dəyişdirən amillərdəndir. Beynəlxalq ekspertlərin müşahidələrinə görə, son illər dünyada saç tökülməsi, keçəlləşmə geniş miqyas alıb. 30-40 il öncə saç tökülməsi əsasən orta yaşlı və qoca kişilərin problemi sayılırdısa, artıq keçəlləşməni özünə dərd edənlər arasında qadınlar  və uşaqların da sayı sürətlə artmaqdadır.  

Araşdırmalar göstərir ki, Avropada (avropoid irqinə mənsub insanlarda) keçəlliyə daha çox rast gəlinir. Neqroid və monqoloid irqinə mənsub insanlarda isə keçəlləşmək nadir hallarda baş verir. Ümumilikdə isə saç tökülməsi dünyada çox geniş yayılmış problemə çevirilib. Həyatın hansısa çağında baş verən keçəlləşmə bəzən xəstəlik kimi də dəyərləndirirlər. İllər ötdükcə əzələlərimiz, sümüklərimiz, dərimiz kimi saçlarımız da qocalmağa başlayır: ağarır və seyrəlir. Saçın ağarması təbii proses olsa da, bu, ən azı seyrəlmə kimi böyük problem yaratdığına görə narahatlıq doğurur. Saç tökülmələri 18 yaşından başlayaraq davam edir.
Ardı →

Erkən qırışların 10 səbəbi

Yaşlanmaq hamının qorxulu kabusudur. Bunun qarşısını almaq üçün müxtəlif kosmetik vasitələrdən, əməliyyatlardan istifadə edilir. Amma bütün bunlar müvəqqəti çarələrdir. Qırışların səbəbi başlıca olaraq yaşla bağlı olsa da, burada genlər, insanın həyat tərzi də böyük rol oynayır.

Günəş
Yaz aylarında insanların özlərini günəşə verməsi onlara həzz verə bilər. Amma nəzərə alın ki, bu, üzün qırışmasına səbəb olur. Bu aylarda Günəşlə bütün əlaqələri kəsmək də düzgün deyil. Küçəyə çıxanda keyfiyyətli günəş kremindən və papaqdan istifadə etmək kifayətdir.
Ardı →

Tuş seçimi

Tuş seçimi çox ciddi məsələdir, ilk növbədə, tuş keyfiyyətli olmalıdır ki, gözlərə mənfi təsir göstərməsin. Tuşu düzgün seçməyin bir neçə qaydası var. Birincisi, qablaşdırmaya fikir verin. Qabda tuşun növü, ölkə və istehsalçının adı, həmçinin hazırlanma müddəti və tərkibi göstərilməlidir. Yaxşı olar ki, tuşu vitrindən almayasınız. Çünki ola bilsin onu kimsə açıb yoxlayıb.
Ardı →

Kişi ətirləri və qiymətləri

Bakıda satılan kişi ətirlərindən bəzilərinin qiymətlərini təqdim edirik. Onların qiyməti markası və ölçüsünə görə dəyişir.

Ətrin adı

Ölçüsü (qram)

Qiyməti (AZN)

1

Boss Baldessarini (Ambre)

50

27

2

Yohji Yamamoto (Yohji Yamamoto)

30

30

3

Chanel (Allure)

50

73

4

Armani(Attitude Extreme)

30

45

5

John Richmond (John Richmond)

50

45

6

Givenchy (Play Intense)

50

49

7

Shaik (Shaik №70)

80

165

8

Shaik (Shaik № 77)

80

196

9

Christian Dior (Homme Intense)

50

53

10

Montale (Black Aoud)

100

95

11

Acqua (Di Monaco)

100

99

12

Dsquared2 (He Wood Ocean Wet)

50

42

13

Viktor&Rolf (Antidote)

75

70

14

Issey Miyake (L'eau D'issey set2pc)

75

60

15

Guerlain (Homme)

50

37

16

Calvin Klein (Euphoria Intence)

50

32

17

Tom Ford (Grey Vetiver)

50

85

18

Guess (Man)

75

35

19

Issey Miyake (L'Eau d'Issey Pour Homme Noir Absolu)

100

65

20

Cadillac (For men)

100

55

21

Jean Paul Gaultier (Le Male)

75

45

22

Hermes (Terre D'Hermes Limited Edition)

100

70

23

Van Cleef & Arpels (Midnight in Paris set 2pc)

75

44

24

Burberry (The Beat )

50

37

25

Kenzo (Leau Par Indigo Pour Homme)

30

32

26

Giorgio Armani (Attitude)

100

62

27

Cacharel (Amore Amore)

125

47

28

Nicos Parfums (Sculpture Homme)

100

45

29

Hugo Boss (In Motion Black Edition)

40

30

30

Clinique (Happy)

50

38


Mənbə: Day.az
Davamı →

Saçları necə qorumalı?

Kim deyə bilər ki, bu gün insanları ən çox maraqlandıran nədir? 
Bəlkə xərçəng xəstəliyinin dərmanının tapılmasıdır, ümumdünya maliyyə böhranının qarşısının alınmasıdır, bəlkə nüvə silahlarının məhdudlaşdırılmasıdır? Yox, yenə də yox. Böyük alman yazıçısı Remark hələ XX əsrin əvvəllərində yazırdı ki, insanları I Dünya müharibəsindən çox adi diş ağrısı narahat edir. Bəli, insan ictimai problemlərdən danışsa da, şəxsi problemlərlə yaşayır, onu yalnız öz «qapısını döyən» problemlər maraqlandırır. Məsələn, bu gün kişiləri daha çox maraqlandıran saçların erkən tökülməsinin qarşısını almaq, qadınları maraqlandıran isə artıq çəkidən azad olmaqdır. Doğrudur, istisnalar, xüsusi hallar da olur, amma biz ümumidən danışaq, birincidən başlayaq. Hazırda saçların tökülməsi kişilərin, bəzən hətta qadınların əsas problemidir. Bundan istifadə edən televiziya və qəzetlər də bar-bar bağırır, problemin qarşısını almaq üçün cürbəcür metodlar və dərmanlar təklif edir.
Ardı →

Kosmetika

1. Dodaqlara qan qırmızı rəng çəkmək olar, amma konturun rəngi dodaq rənginə tam uyğun olmalidir. Boya firça ilə çəkilməli,quru salfetka ilə yüngül silinməlidir.
2. Gözün üst hissəsinə boz-qəhvəyi rəngli karandaş kipriklər uzunluğunda, alt hissesinə isə kənarından içə doğru bir balaca çəkilməlidir.
3. Kirşanı fırça və ya yaş sponjla çəkmək lazımdır.
4. Qaşı boz-qəhvəyi rəngli karandaşla səliqəyə salmaq lazımdır.
5. Ənliyin rəngi təbii rənginə yaxın seçilməlidir.
6. Göz kölgələri parıltısız olmali, iç tərəfə ağ, kənarlara isə boz kölgə vurmaq lazımdır.
7. Gözlərin konturla tam haşiyəyə alınması olar, amma karandaş yox, göz kölgəsi vasitəsilə.
Ardı →

Gözəllik kriteriyası

İnsanların gözəlliyə olan ehtirası sərhədsizdi. Dietaya oturub arıqlayanlara, başına tük əkdirənlərə, arvad paltarı geyib özünü biabır eləyənlərə hamımız birtəhər baxırıq. Bir tarixə ekskurs eləyək, onda görərsiz ki, gözəllik uğrunda necə qurban verənlər olub!
Bir az əvvəl kişilər deyinirdi ki, qadınlar şalvarımızı oğurlayıb əyninə keçirib. İndi qadınlar donquldanır ki, kişilər saçını uzadır, sırğa geyinir, hələ bir güllü, rəngbərəng paltarımızı da əlimizdən alıb.
Ardı →

Dırnaqlar

Dırnaqlarımız əllərimizə gözəllik verməklə yanaşı, həm də bizi müəyyən xəstəliklərdən xəbərdar edir.
Dırnaqlarımıza diqqətlə baxsaq, bəzi vitamin çatışmamazlığımızdan xəbər tutmuş olarıq.Bəs nələrə diqqət etməliyik?

-Dırnaqların səthi nahamardısa, deməli C vitamininə ehtiyacımız var;
-Dırnaq üzərində ağ ləkələr varsa,zülal və ya sink əksikliyimiz var;
-Dırnaqlarımız soyulursa, hidroxlorik turşu çatışmamazlığımız mövcuddur;

-Dırnaqlarımız quru və zəifdirsə, A vitamini və kalsiyum ehtiyacımız var;
-Dırnaq rəngi tünd və görünüşü yaxşı deyilsə, B12 vitamini əksikdir;
-Dırnağınızı əhatə edən ətlər qızartı halındadısa, bu maddələr mübadiləsinin zəifliyinə işarə edir.
Davamı →

Plastik əməliyyat

Estetik cərrahiyyəni təsadüfi olaraq «plastik» adlandırmırlar, çünki əməliyyatdan sonra pasiyentin üzü müəyyən dərəcədə təbiiliyini itirir. Plastik cərrahiyyə adını sintetik materialdan (plastika) yox, yunan sözü olan plastikosdan götürüb ki, mənası «forma vermək və ya təşkil etməkdir».

Üzdə plastik cərrahiyyə nəyə xidmət edir?


Plastik cərrahiyyə — üz və bədən quruluşunun korreksiyası və rekonstruksiyasıdır. Plastik cərrahlar pasiyentin xarici görünüşünü rekonstruksiya və kosmetik (estetik) cərrahiyyə vasitəsilə yaxşılaşdıra bilirlər. Deyirlər, plastik əməliyyatlar Qədim Hindistanda meydana gəlib. Orada cinayətkarların ağır əməllərinə görə burun uclarını kəsir və tez alnından dəri götürərək yenisini düzəldirdilər. O dövrdən plastik əməliyyata münasibət o dərəcədə dəyişib ki, indi insanlar buna öz razılığı ilə gedir və külli miqdarda pul ödəyirlər.
Davamı →