Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Səhv makiyaj

Qadınların demək olar ki, hamısı ya da böyük bir əksəriyyəti mütləq makiyaj edir.
Bəs hansımız daha doğru makiyaj edirik?
Sizə yaraşan, üzünüzə uyğun və üzünüzün ən gözəl qisimlərini ortaya çıxaran bir makiyajla bütün günü özünüzdən əmin bir şəkildə keçirə bilərsiniz. Bu mövzuda sıx-sıx edilən makiyaj səhvlərini bilmək, bunlara mane olmaqda işinizə yaraya bilər.


Ardı →

Gül suyu

Gül suyu ilə dəri təmizləmək:
1)4 litr üzüm sirkəsi içinə 10 ovuc quru gül yarpağını əlavə edib qarışdırın. 15-20 gün günəşdə tutub süzün. Losyon, makiyaj təmizləyicisi olaraq istifadə edə bilərsiniz.
2)Üç ovuc təzə gül yarpağını 5 dəqiqə suda qaynadın sonra bir çay qaşığı döyərək toz halına gətirdiyiniz cökə yarpağından, bir xörək qaşığı təzə qaymaq, bir çay qaşığı süzmə bal əlavə edin.
Hazırlanan qarışığı krem halını alana qədər qarğıdalı unu əlavə edərək qarışdırın. Dərinin parlaq, nəmli və gözəl olmasını təmin edən bu qarışığı üzünüzə sürtə bilərsiniz.
Ardı →

Dodaqlar üçün məsləhətlər

Əgər dodaqlarınıza həcm vermək istəyirsinizsə, onları acı, üyüdülmüş qırmızı istiotla sürtün. Üsul, təbii ki, çox ağırdır, lakin kömək edir. Bu zaman dodaqların incə dərisi qıcıqlanır, bu isə qızartı və yüngül şişməyə səbəb olur. Bu məsləhətdən hər dəfə istifadə etmək lazım deyil, lakin hiss edəndə ki, dodaqlarınızın rəngi çox solğundur, o zaman cəsarətlə istifadə edə bilərsiniz.  
Əgər dodaq boyası və yaxud parıltının dodağınızda çox qalmasını istəyirsinizsə, boyanın altından pudra çəkin.
Davamı →

Öz bədənini yarat

Gözəl görünmək istəyənlərin ilk dayanacağı olan estetik mərkəzləri qadınların xəyallarını gerçəyə çevirir
 Məlum olduğu kimi, qadınlar yaşlılıq əlamətlərindən xilas olmaq və daha cazibədar bir görünüşə qovuşmaq istəyərkən estetik əməliyyatlara üz tuturlar.  Sağlamlıq məqsədilə tətbiq olunan estetik əməliyyatların yanında gözəl və seksual bir görünüş üçün tələb edilən əməliyyatlar isə aşağıdakı kimi sıralanır:
Braziliya ombası: Bu əməliyyat, Braziliya tərzi yüksək görünüşlü və sellülitsiz ombalara sahib olmaq istəyənlərə tətbiq olunur.
Davamı →

Qırışlar

Qırışlar nədir və necə yaranır? Sual ritorik səslənir, çünki gec-tez qırışlar bütün insanlarda dərinin təbii qocalması nəticəsində əmələ gəlir.
Alimlər əksər insanlarda 35 yaşından sonra aktivləşən  qocalıq genini kəşf etmişlər.
Dərinin əsas qatını lazımi səviyyədə saxlayan kolagenin (zülal lifləri) istehsalı tədricən azalır. Nəticədə, dəri öz elastikliyini itirərək, qırışların və sallanmanın yaranmasına səbəb olur.
Lakin qırışlar yalnız qoca qarılarda deyil,  cavan qızlarda da əmələ gələ bilər.
Ardı →

Yay paltarları və rənglər

Ağ  rəng. Bu rəng isti havalar üçün ideal sayılır. Bu rəng eleqant və xanım-xatınlığı ilə seçilir. Ağ rəng qarderobdakı bütün geyimlərlə bir uyarlıq təşkil edir.
Mərcan rəngi. İlk baxışda  bu rəngi aksesuarlara uyğunlaşdırmaq çətin görünə bilər. Lakin bu rəngin öz üstünlükləri var. Bu rəng gündə qaralan xanımlara daha çox yaraşır.
Yaşıl rəng. Bu rəng yeniyetməlik-gənclik rəmzidir. Cavan qızlarda bu rəng çox gözəl görsənir və həmən diqqəti cəlb edir.
Nanə  rəngi. Bu rəng nisbətən yaşlı xanımların zövgünə aiddir. Bu rəng insanı həmişə eleqant və dəbli göstərir.
Tünd -qırmızı rəng. Bu rəng həm parlaq, həm də əsl xanım rəngidir. Bu rəngdə geyim seçəndə aksesuarlarınıza diqqət yetirin ki,onlarla uyuşsun. Çünki, belə rəngin özü elə geyimdə əsas rol oynayır.
Bənövşəyi rəng. Bu rəng al qırmızı rənglə bir növ yaxınlığı ilə seçilir. Amma onun öz yeri, öz gözəlliyi var.
Açıq mavi rəng. Bu romantik rəngdir. Xanımların yay geyimlərində xüsusi yer tutur.
Kül rəngi. İlk baxışda bu rəng sönük və darıxdırıcı görünə bilər. Amma  onun bir əsas üstün cəhəti var. Bütün xanımlara dərisinin rəngindən asılı olmayaraq yaraşıq verir. Bu rəng bütün aksesuarlarla uyğun gəlir.
Boz rəng. Bu daha çox praktiki rəngdir. Gündəlik geyimdə istifadə olunur. Boz rəng neytral rəngdir. Bu rəng həm yay, həm də payız geyimlərinə uyğun gəlir.
Qəhvəyi rəng. Qəhvəyi qara rəng kimi həmişə dəbli görünür. Amma qara rəng kimi çox da bədbin deyil.
Tütün rəngi. Bu o qədər də populyar rəng deyil. Bu rəngli donları seçib-geyinmək o qədərdə asan deyil. Bəlkə elə buna görə dizaynerlər bu rəngi öz kolleksiyalarına  yenidən daxil ediblər. Bu rəngin dəbdə öz yeri, öz ənənəvi xüsusiyyətləri var.
Davamı →

Dərinin qocalma səbəbləri

Dərinin qocalması – təbii proses olub bütün orqanizmin qocalması ilə əlaqədardır. İnsan yaşa dolduqca dərialtı piy toxuması azalmağa başlayır, dəri hüceyrələri getdikcə oksigen və qidalandırıcı maddələri daha az miqdarda mənimsəməyə başlayır.Bundan savayı, dəridə daha az miqdarda kollagen və elastin lifləri istehsal olunur. Bütün bunların nəticəsində dəri öz möhkəmlik və gərginliyini itirərək sallanır və qırışmağa başlayır. Dəridə qırışların əmələ gəlməsi tədricən baş verir. Qırışlar əvvəlcə alında, daha sonra burundan çənəyə doğru istiqamətdə, gözlərin xarici kənarlarında, daha sonda isə boyunda, burunun üstündə, çənədə və üst dodaqda əmələ gəlir. Dəridə qırışların əmələ gəlməsi prosesi, adətən, 25 yaşından sonra — kimlərdəsə bir qədər tez, kimlərdəsə gec — başlayır. Bəs bu nə ilə əlaqədardır?


Ardı →

Saçlara qulluq

Əvvəlki vaxtlara nisbətən, hazırda normal saç tipinə daha az hallarda təsadüf edilir. Normal saçlar, adətən, sıx, elastik və sağlam olur, asanlıqla daranır və istənilən formada yığılırlar. Bu tip saçlara sahib olanlara başlarını tez-tez yumaq lazım gəlmir. Belə saçlar uzun müddət ərzində öz cazibədar görünüşünü saxlayırlar. Lakin digər saç tiplərinə olduğu kimi, normal saçlara da düzgün qulluq göstərilməsi tələb olunur, əks halda onlar bütün öz yaxşı xüsusiyyətlərini itirə bilərlər. Normal saçları həftədə bir dəfə olmaqla, yalnız bu tip saçlar üçün nəzərdə tutulan şampunlardan istifadə etməklə yumşaq su ilə yumaq olar. Yuyulduqdan sonra onları dərman otlarından hazırlanmış dəmləmələr ilə yaxalamaq məsləhət görülür.


Ardı →

Gözəl ayaqlar üçün 5 addım

Qüsursuz ayaqlar insan gözəlliyinin ən başlıça özəlliklərindən biridir. Amma gün ərzində çox oturmaq, passiv həyat tərzi, idmandan yayınmaq, qeyri-sağlam qidalanmaq ayaqlarda sellülitin yaranmasına, damarların çıxmasına səbəb olur. Dərinin portağal qabığı görünüşündən azad olmaq düşündüyünüz qədər çətin deyil.

Birinci addım
Əgər oturaq işiniz varsa, 2-3 saatdan bir ayağa qalxıb gəzin. Daim eyni formada oturmayın. Həftədə ən azı 3 gün idmana vaxt ayırıb. Üzün, velosiped sürün və sairə ayaqları hərəkət etdirən idman növləri ilə məşğul olun. İdman qan dövranını gücləndirir.
Ardı →

Dəri üçün gün rejimi

Dəriyə öz sağlamlığını, təravətli görünüşünü qaytarmaq üçün onun sutkalıq cədvəlini öyrənin. Bununla da siz, dərinizə düzgün qulluq etməyin nə demək olduğunu öyrənəcəksiniz.
Kosmetoloqlar hər dəfə dəridən söz açarkən qeyd edirlər ki, krem seçərkən mütləq dərinin hansı tipə aid olduğunu nəzərə almaq lazımdır. Lakin sən demə, bu da kifayət deyil. İnsan dərisi özünəməxsus xüsusiyyətlərə malikdir və krem seçərkən bunlara fikir vermək mütləqdir.
Məsələn, tutaq ki, biz sutkanın 8 saatını yatırıq, gəlin günün qalan saatlarını sağlamlıq zonalarına bölək. Məhz bu zaman hansı kremin dərinizə düşməsi aydın olur.


Ardı →