Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Əllərə qulluq

Üz dərisinin çatışmazlıqlarını makiyajla, bədən quruluşunun çatışmazlıqlarını düzgün seçilmiş geyimlə gizlətmək olar. Yalnız qulluq olunmayan əlləri heç cür gizlətmək olmaz. Əllərin dərisində qoruyucu hidrolipid qatı çox azdır, buna görə də onlar daha tez qocalır. Əllərin dərisini soyuqdan, isti su və məişət kimyasının təsirindən qoruyun! Soyuq havada mütləq əlcək geyin. Həmçinin, istənilən ev işlərini görərkən isti su və yuyucu vasitələrdən istifadə edirsinizsə, mütləq rezin əlcək geyinmək lazımdır. Əlcəklər yüksək keyfiyyətli və ölçüsü isə sizə tam şəkildə uyğun olmalıdır.

Əlcəkləri geyməzdən əvvəl əllərinizi yaxşıca yuyun, qurudun və üzərinə talk (“prisıpka”) səpin. İşinizi bitirdikdən sonra əlcəklərin içəri və bayır tərəflərini yaxşıca yuyun və qurudun. Əllərinizi ilıq su ilə yuyun, qurudun və onlara qidalandırıcı krem vurun. Əlcəklərdən çox istifadə etmək də olmaz, əllər uzun müddət əlcəkdə qaldıqda onların dərisi korlanır.

Üz dərisinə olduğu kimi, əllərin dərisinə də eyni dərəcədə müntəzəm qulluq etmək — təmizləmək, qidalandırmaq və nəmləndirmək — lazımdır. Əlləri yalnız ilıq suda yumşaq sabunla yumaq lazımdır. Əlləri soyuq və qaynar su ilə yumaq olmaz. Su əllərin dərisini yağsızlaşdırır və qurudur, ona görə də hər dəfə su ilə təmasda olduqdan sonra əlləri yaxşıca qurutmaq lazımdır. Bədən və üz dərisində olduğu kimi, əllərin dərisində də ölmüş hüceyrələr toplanır, ona görə də həftədə bir dəfədən az olmayaraq vanna və ya duş qəbulundan sonra əllərin dərisini skrabla təmizləmək, sonra isə qidalandırıcı krem vurmaq lazımdır.


Ardı →

Yaz makiyajı


Havaların isinməsi ilə, qışın soyuq nəfəsini üzərimizdən atmağa tələsirik. Bu işdə makiyajında böyük rolu var. Yaz ayları istilik gətirdiyi kimi, makiyajda da əlvanlıq və rəngarənglik hiss olunur. 

Yazın əsas makiyaj trendləri isə aydın simalar olacaq. Qabarıq və cəbledici makyaj yerinə sadə və təbii makiyaja üstünlük veriləcək. Bej tonları bu il gözlərdə olduqca dəbdədir. Dodaqlarda  qəhvəyi, moruq tonları dəbdədir. Mat və kirşan rəngli dodaqlar isə ilin trendi olacaq.
Əlbəttə, makiyajın unudulmayan  hissəsi yanaqladır. 2013-cü ildə tünd və qəhvəyi tonlu ənliklər hakim olacaq. Görünüşünüzü dırnaq boyaları bitirə bilərsiniz. Dırnaqlarda neytral tonlar dəbdədir. Bütün bunları etdikdən sonra dəbli görüntünüzü tamamlamış olacaqasınız.
Davamı →

Evdə düzgün qaş alma üsulları

Qaşlarınız şəxsiyyətinizi əks etdirir. Necə göründüyünüz, üzünüzün ifadəsi qaşlardan asılıdır. Qaş modasını deyil, üzünüzə ən uyğun formanı seçməlisiniz. 
Evdə özünüz qaş formasını pozmadan necə alacağını addım-addım izah edəcəyik. Qaş almaq üçün hər dəqiqə salona getmək, həmçinin gözəlliyi hamıya etibar etmək olmur. Hər dəfə qaşların daha artıq incəlməsinə təhəmmül etməyənlər və mən bu işin öhdəsindən gələ bilərəm deyən qadınlar da özlərinin gözəllik mütəxəssisi ola bilir. Lakin bu proses yenə də salonla nəticələnə bilər. Qaşları düzəldərkən çox diqqətli və ehtiyatlı davranmaq lazımdır. Xüsusən də qaşları tələsərək almaq olmaz. 

Birinci addım: Qaş alma prosesində daha acı hiss etmək üçün ilk olaraq suda isladılmış makiyaj təmizlənyən süngəri qaşlarda bir müddət saxlamaq lazımdır.

İkinci addım: Qaşlarınızı bir qaş darağı ilə yuxarıya doğru darayın. Bu prosesi etməzdən əvvəl qaş almağa başlayanda açıq rəngli tüklərin ucu görünmür və onları təmizləmək çətin olur. Üzünüzə ən uyğun qaş şəklini tapın. Bir qələm alın və burun qanadlarınızdan birinə söykəyib, şəkildəki kimi dik olaraq üzünüzdə tutun. Qaş, qələmin bərabər gəldiyi nöqtədən başlamalıdır. Sonra qələmi gicgahınıza doğru əyin. Bu nöqtə də qaşın bitdiyi yer olmalıdır. Qaşın başlanğıcı və sonu tək bir xəttdir. Qaşlarınızı, bu xətt çərçivəsində formalandırın. 
Ardı →

Baxımlı olun

Dərinizdə bakteriya meydana gəlməsinin qarşısını almaq, sağlamlığınızı və gözəlliyinizi qorumaq üçün davamlı olaraq dərinizə qulluq edin.
Səhər-axşam dərinizi təmizləmək üçün dəri tipinizə uyğun məhsullar seçin. Gün ərzində dərinizdə yığılıb qalan toz, tər, makiyaj qalıqları ziyanlıdır.

Sabun dərinin elastikliyini və parlaqlığını itirir, çünki dəriyə nəmlik gətirən yağı tamamilə özünə çəkir. Ona görə də sabundan həddən çox yağlı dəridə istifadə etmək olar, dəriniz quru və normaldırsa, sabunla yumayın.

Həssas dərini termal su spreyləri ilə təmizləyin, bu sular həm dərini nəmləndirir, həm də qızartıları aradan qaldırır.

Vaxtı keçmiş kosmetik vasitələr zərərlidir

Qida və dərmanlarda olduğu kimi, kosmetik məhsulların da son istifadə tarixi var. Krem, pomada, pudra və s. kosmetik məhsullar alarkən istehsal və istifadə tarixlərinə diqqət edin. Əgər istifadə tarixi keçibsə, atın, çünki belə məhsullar dəridə allergiyaya səbəb olur, qızartılar, sızaqlar əmələ gətirir.

Maskalardan istifadə
Dərinizə uyğun maskadan istifadə etdikdə onun parladığını, gərildiyini və hamarlaşdığını elə ilk gündən hiss edəcəksiniz. Çobanyastığı kökündən hazırlanmış maskalar dərinin rahatlığını təmin edir, qızartıların və qaşınmanın qarşısını alır.


Ardı →

Sağlam gözəllik üçün məsləhətlər

-Dırnağınızın dərisinin yumşaq olması üçün vanna qəbul etdikdən sonra hər gecə yatmazdan öncə 1 şüşə E vitaminini yağı ilə ayaq və əl dırnaqlarınızın ətrafındakı dəriyə yaxşıca vurun.

-Dərini təmizləməkdən ötrü 1 litr qatıq, 1 qaşıq günəbaxan yağı və 2/3 çay qaşığı limon şirəsini birlikdə qarışdırıb qapalı qabda soyuducuda saxlayın. Həmin qarışıqdan gecə-gündüz 1 çay qaşığı qədər götürüb üzünüzə vurun.

-1 qaşıq buğda toxumunun yağı, 1 qaşıq küncüt yağı, 1 qaşıq yapon gülünün yağı, 1 qaşıq E vitamini yağını qarışdıraraq dərinizin ləkəli nahiyələrinə gündə 2 dəfə vurmaqla istədiyinizə nail ola bilərsiniz.

-Yağlı saçları yumşaltmaq üçün 1 ədəd limon, 1/16 litr alma sirkəsi kifayətdir. Limonu yuyub dilimləyin və çəyirdəyini çıxardıqdan sonra blendrdən keçirib, alma sirkəsi ilə qarışdırın.
Saçınızı şampunlayıb yuduqdan sonra qurudun və həmin qarışığı saçınıza sürtün. 5-10 dəqiqə gözləyib təkrar saçınızı yuyun.


Ardı →

Artıq çəkidən azad olmaq üçün

1. Gün ərzində fiziki fəallığınızı çoxaltmağa çalışın. İdmanla məşğul olun, evdə daha çox hərəkət edin. Sağlamlıq probleminiz yoxdursa, ev işlərində məişət cihazlarından nadir hallarda istifadə edin.

2. Kola, hazır meyvə şirələri, qazlı, turşu tərkibli içkilər əvəzinə mineral sular, təzə sıxılmış meyvə şirələri, ayran için.

3. Yeməyi siqnalverici qazanlarda bişirin. Bu qazanlar həm sağlamlıq üçün, həm də praktiki baxımdan yararlıdır.

4. Xörəklərə mümkün qədər az duz səpin, yağını azaldın. Duz əvəzinə nanə, kəklikotu kimi ədviyyatlardan istifadə edin.
Zeytun yağı ürək-damar üçün faydalı olsa da, unudulmamalıdır ki, bunun da, digər yağlar kimi 1 qramı 9 kalori enerji verir, həddən artıq istifadə etdikdə kökəlməyə səbəb olur. Ona görə 1 pay salata 1 desert qaşığından çox yağ tökməyin.

5. Balığı, kartofu qızartmaq əvəzinə sobada bişirin.

Həmçinin bax:  8 Qızıl qayda
Davamı →

Dəb sənsən!

dəbBəzən “dəbə uyğun deyil” düşüncəsi ilə özümüzə yaraşan, zövqümüzü oxşayan geyimlərdən imtina edirik. Bu, doğru yanaşma deyil. Bir paltar sizə yaraşırsa, zövqünüzü oxşayırsa, bu paltarı geyinəndə özünüzü rahat hiss edirsinizsə, qəlbinizdə sevinc hissləri baş qaldırırsa, deməli, bu sizin dəbinizdir. Dəbdə olan bir paltarı geyinmək sizin daxili aləminizin ifadə edilməsinə xidmət göstərmirsə, o, yalnız etiket sevənlər üçün nəsə deyə bilər. İndi qış fəslidir. Ona görə də qışa uyğun rəngdə paltar geyinmək daha məqsədyönlüdür. Qış fəslinin rəngləri arasında qəhvəyi, boz, qara rənglər üstünlük təşkil edir. Odur ki, paltar seçərkən onun rənginin də mövsümə uyğun olub-olmamasını nəzərə almaq lazımdır.

İnsan yaşa dolduqca daha canlı və parlaq rənglərə üstünlük verir. Lakin zövqə uyğun rənglərdən istifadə etməyi bacarmaq lazımdır. Məsələn, qara və qəhvəyi rənglər bir-biri ilə heç cür uzlaşmır. Ona görə seçimdə bir-birini tamamlayan rənglərdən balanslı şəkildə istifadə etdikdə insanın ruhu təzələnir, özü də gözəl görünür. Qırmızı ilə narıncı, göylə yaşıl, bənövşəyi ilə nar çiçəyi rəngi bir yerdə xoş bir görüntü yaradır.

Qışda nisbətən tünd rəgli palatarlara üstünlük verildiyindən bu cür geyimləri bəzək əşyaları ilə daha effektli göstərmək olar. Bu mənada şal, qalstuk, dəbdəbəli sırğalar, uzun və iri muncuqlu parlaq boyunbağılar, rəngarəng ayaqqabı və çantalar geyim stilinizi dəyişdirib, imicinizi daha fəal və enerjili göstərəcəkdir.


Davamı →

Üz üçün maskalar

Üzünüzə elastiklik və təravət bəxş etmək istəyirsinizsə orta ölçülü kökü sürtgəcdən keçirdin üzərinə doğranmış (həvəngdəstədə döyülmüş də olar) cəfəri və bu qarışımı kaşa halına gətirə biləcək qədər süd əlavə edin. Daha sonra üzünüzə çəkib 15 dəqiqə uzanın. Maska ilıq su ilə yuyulmalıdır.
Soyuq havadan qıcıqlanan, günəşdən qızaran və s. kimi problemlı dəri tipinə sahib olan xanımlarım mütləq noxud unundan istifadə etməlidirlər. Nəxud ununu evdə də hazirlaya bilərsiniz. Bir neçə noxudu kofemolkada üyüdün daha sonra bir neçe dəqiqəlik mikrodalğalı sobada qurudun, sonra üzərinə 1 çay qaşığı xama və 1 çimdik duz əlavə edib gözaltı nahiyəsi xaric olmaqla üzünüzə çəkin, 15 dəqiqədən sonra maskanı su ilə təmizləyin.
Davamı →

Dekolte bölgəsinin gözəlliyi üçün

Boyun dərisi, həmçinin dekolte zonasının dərisi çox incə və həssasdır və tərkibində çox az yağ kisəcikləri var.

Danışmağımız, başımızın hər gün minlərlə hərəkəti və s. nəzərə alsaq boyun dərimiz xeyli əziyyət çəkir. Biz necə? Ona yetərincə diqqət ayırırıqmı?

Təəssüf ki, diqqətimizin böyük hissəsini üz dərimizə ayırdığımız üçün boyun və dekolte zonasını demək olar ki, tamamilə unuduruq.

Boyun dərisinə qulluğun əsas qaydaları:
— Boyun dərisinin çirkini və ölmüş hüceyrələrini təmizləmək üçün müntəzəm olaraq hər axşam yumaq lazımdır. Yaxşı olardı ki, bu məqsədlə adi sabundan deyil, üz dərisinin yuyulması üçün olan köpük və ya digər xüsusi vasitələrdən istifadə olunsun. Dairəvari hərəkətlərlə aşağıdan yuxarıya doğru barmaq uclarınızla sabunlu dərinizi massaj edin.


Ardı →